Αυτοκινητιστικά νέα

Καλά εννοείται ότι τα αυτόματα είναι το μέλλον (και πολύ αργήσαμε να το καταλάβουμε αλλά δεν υπήρχαν και σοβαρές προτάσεις πριν μερικά χρόνια). Το θέμα είναι να συνδυάζονται και με αξιοπιστία έτσι ώστε να μη σου έρθει ο κούκος αηδόνι σε περίπτωση βλάβης.

Για τα CVT έχω υπόψη μου την αρχή λειτουργίας τους που περιέγραψες παραπάνω αλλά δεν ήξερα γιατί τα χρησιμοποιούν τόσο φανατικά οι Ιάπωνες. Φανταζόμουν για λόγους αξιοπιστίας αλλά προφανώς το οικονομικό παίζει ρόλο παντού. Για τις απώλειες ισχύος δεν το γνώριζα.

Πάντως και τα διπλού συμπλέκτη δεν είναι πανάκεια. Υπάρχουν πολλοί που δεν τα συμπαθούν λόγω όχι τόσο ομαλής αλλαγής σχέσεων (προσοχή όχι γρήγορης αλλαγής, άλλο το ένα άλλο το άλλο), ειδικά σε μικρές ταχύτητες μέσα στην πόλη, όπου θεωρούν τα κιβώτια με μετατροπέα ροπής αξεπέραστα. Από την άλλη και με μετατροπέα ροπής έχεις απώλειες (καλά τις απώλειες δεν τις γλυτώνεις με κανένα κιβώτιο απλά τις ελαχιστοποιείς όσο γίνεται) ενώ τα διπλού συμπλέκτη είναι γενικά πιο γρήγορα στις αλλαγές. Βέβαια στην πράξη αυτά μπορεί να έχουν ξεπεραστεί σε πολλές υλοποιήσεις. Πάντως νομίζω τα διπλοσύμπλεκτα - θεωρητικά - είναι πιο κατάλληλα σε μοντέλα επιδόσεων ενώ με μετατροπέα ροπής σε πιο "καθημερινά" μοντέλα. Και πάλι στη θεωρία αυτό, π.χ. πολλά κιβώτια διπλού συμπλέκτη τοποθετούνται σε καθημερινά μοντέλα (Skoda Octavia, Ford Mondeo κτλ.).
 
Στο δικο μου (6ταχυτο διπλου) σχεδον δεν καταλαβαινεις ουτε ποτε ανεβαζει, ουτε ποτε κατεβαζει ...
 
Καλά εννοείται ότι τα αυτόματα είναι το μέλλον (και πολύ αργήσαμε να το καταλάβουμε αλλά δεν υπήρχαν και σοβαρές προτάσεις πριν μερικά χρόνια). Το θέμα είναι να συνδυάζονται και με αξιοπιστία έτσι ώστε να μη σου έρθει ο κούκος αηδόνι σε περίπτωση βλάβης.

Για τα CVT έχω υπόψη μου την αρχή λειτουργίας τους που περιέγραψες παραπάνω αλλά δεν ήξερα γιατί τα χρησιμοποιούν τόσο φανατικά οι Ιάπωνες. Φανταζόμουν για λόγους αξιοπιστίας αλλά προφανώς το οικονομικό παίζει ρόλο παντού. Για τις απώλειες ισχύος δεν το γνώριζα.

Πάντως και τα διπλού συμπλέκτη δεν είναι πανάκεια. Υπάρχουν πολλοί που δεν τα συμπαθούν λόγω όχι τόσο ομαλής αλλαγής σχέσεων (προσοχή όχι γρήγορης αλλαγής, άλλο το ένα άλλο το άλλο), ειδικά σε μικρές ταχύτητες μέσα στην πόλη, όπου θεωρούν τα κιβώτια με μετατροπέα ροπής αξεπέραστα. Από την άλλη και με μετατροπέα ροπής έχεις απώλειες (καλά τις απώλειες δεν τις γλυτώνεις με κανένα κιβώτιο απλά τις ελαχιστοποιείς όσο γίνεται) ενώ τα διπλού συμπλέκτη είναι γενικά πιο γρήγορα στις αλλαγές. Βέβαια στην πράξη αυτά μπορεί να έχουν ξεπεραστεί σε πολλές υλοποιήσεις. Πάντως νομίζω τα διπλοσύμπλεκτα - θεωρητικά - είναι πιο κατάλληλα σε μοντέλα επιδόσεων ενώ με μετατροπέα ροπής σε πιο "καθημερινά" μοντέλα. Και πάλι στη θεωρία αυτό, π.χ. πολλά κιβώτια διπλού συμπλέκτη τοποθετούνται σε καθημερινά μοντέλα (Skoda Octavia, Ford Mondeo κτλ.).

Σε golf με 7-dsg ειδικά στην πόλη δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Απλά εάν παρατηρήσεις το στροφόμετρο καταλαβαίνεις ότι αλλάζει ακαριαία, σε σημείο που να μην έχει και gap στην επιτάχυνση. Επειδή τυγχάνει να έχουμε και ένα με 7gtronic που είναι με μετατροπέα ροπής, αρκετά γρήγορο και πάλι, ο μετατροπέας ροπής δεν χρησιμοποιείται κατά το cruise με αποτέλεσμα να μην έχεις πλέον αυξημένη κατανάλωση (πολύ χοντρικά).
 
Καλά είναι λογικό τα μειονεκτήματα της κάθε τεχνολογίας - δεδομένου ότι δε μένει στάσιμη κι εξελίσεται - να έχουν μειωθεί έως εξαλειφθεί στις καλές υλοποιήσεις της. Αλλιώς δε θα είχε και την αποδοχή που έχει στο κοινό.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Πάμε σαν άλλοτε 2002 turbo

image.ashx
 
Τα DSG είναι εξαιρετικά κιβώτια, όχι απλά καλά.

Τα CVT που χρησιμοποιούν οι Ιάπωνες είναι απαράδεκτα και τα βάζουν σε ότι μπορείς να φανταστείς από σκούτερ μέχρι lexus. Έχουν στην ουσία μια σχέση, μεταβλητή και όταν επιταχύνεις απλά κρατάει σταθερές τις στροφές στις optimum της μέγιστης ισχύς (και πηγαίνεις με 5500 στροφές συνέχεια.....). Και δεν είναι μόνο αυτό το θέμα του, έχει και τεράστιες απώλειες ισχύος. Απλά τα χρησιμοποιούν γιατί είναι οικονομικότερα στην παραγωγή τους από ένα σοβαρό κιβώτιο τύπου DSG, (7-9)G-Tronic etc.


Ως κάτοχος αυτοκινήτου με cvt κιβώτιο (βέβαια όχι ιαπωνικό αλλά γερμανικό της ZF) σημειώνω ότι το παραπάνω δεν ισχύει στο δικό μου. Αν επιπλέον θέλετε να μην καταλαβαίνεται καν τις αλλαγές τότε το cvt είναι τέλειο...:a0210: γιατί δεν υπάρχουν...:cool4:
Και φυσικά ότι πιο ξεκούραστο και άνετο στην οδήγηση... πάντα σε νορμάλ οικογενειακά αυτοκίνητα... τώρα για τα παιχνιδιάρικα με κάλυψε ο Ντίνος πιο πάνω.
 
Ως κάτοχος αυτοκινήτου με cvt κιβώτιο (βέβαια όχι ιαπωνικό αλλά γερμανικό της ZF) σημειώνω ότι το παραπάνω δεν ισχύει στο δικό μου. Αν επιπλέον θέλετε να μην καταλαβαίνεται καν τις αλλαγές τότε το cvt είναι τέλειο...:a0210: γιατί δεν υπάρχουν...:cool4:
Και φυσικά ότι πιο ξεκούραστο και άνετο στην οδήγηση... πάντα σε νορμάλ οικογενειακά αυτοκίνητα... τώρα για τα παιχνιδιάρικα με κάλυψε ο Ντίνος πιο πάνω.

Υπάρχουν κιβώτια cvt που για να περιορίσουν το φαινόμενο που έγραψα παραπάνω κάνουν simulate αλλαγές.

Ωστόσο δείτε εδώ... https://www.youtube.com/results?search_query=cvt+toyota+acceleration&page=&utm_source=opensearch
 
Ποιο αυτοκίνητο και ποιο κιβώτιο αν επιτρέπεται;

Ένα Opel Vectra με κιβώτιο cvt, ή cvtronic... κατά την opel.

----

@anderm: Πληροφοριακά το δικό μου δεν κάνει καμία αλλαγή έστω και simulate από μόνο του... Αν βέβαια θες υπάρχει η δυνατότητα να επέμβεις, έχει 6 ''προεπιλεγμένες'' σχέσεις τις οποίες μπορείς να αλλάζεις κατά βούληση αλλά είναι κάτι που δεν το χρησιμοποιώ συχνά
παρά μόνο αν θέλω να πάω λίγο πιο γρήγορα και σε αυτήν την περίπτωση έχεις την αίσθηση ότι η αλλαγή γίνεται ταχύτατα.
 
Απόσυρση τέλος! Αλλάζουν όλα στις τιμές των ΙΧ


Σημαντικές αλλαγές φέρνει ο νέος τρόπος φορολόγησης των ΙΧ αυτοκινήτων με τον νέο τρόπο υπολογισμού των τελών ταξινόμησης, βάσει της αξίας λιανικής προ φόρων, αλλά και την επιβολή ενός περιβαλλοντικού τέλους ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων (CO2).​

Με τα νέα δεδομένα που τίθενται σε ισχύ από 1ης Ιουνίου 2016, αμέσως μετά την κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης, οι τιμές των αυτοκινήτων σε συνδυασμό και με την αύξηση του ΦΠΑ κατά μία εκατοστιαία μονάδα (στο 24%) αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά για τα αυτοκίνητα που η αξία τους είναι άνω των 15.000 ευρώ και έχουν εκπομπές ρύπων πάνω από 120 γραμμάρια CO2, ενώ αντιθέτως στα σημερινά επίπεδα με την ισχύ της απόσυρσης ή και χαμηλότερα θα πέσουν οι τιμές για τα φθηνά και με μικρούς και οικονομικούς κινητήρες ΙΧ.

Οι συντελεστές

Με τις νέες διατάξεις, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης που επιβάλλονται στη λιανική προ φόρων διαμορφώνονται ως εξής:

  • 4% για ΙΧ με φορολογητέα αξία έως και 14.000 ευρώ.
  • 8% για ΙΧ με φορολογητέα αξία από 14.001 έως 17.000 ευρώ.
  • 16% για ΙΧ με φορολογητέα αξία από 17.001 έως 20.000 ευρώ.
  • 24% για ΙΧ με φορολογητέα αξία από 20.001 έως 25.000 ευρώ.
  • 32% για ΙΧ με φορολογητέα αξία πάνω από 25.000 ευρώ.


Οι νέες κλίμακες του τέλους ταξινόμησης ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων είναι οι εξής:

  • Για ΙΧ με εκπομπές CO2 έως 100 γρ. μείωση 5%.
  • Για ΙΧ με εκπομπές CO2 από 101 έως 120 γρ. επιβάρυνση 0%.
  • Για ΙΧ με εκπομπές από 121 έως 140 γρ. αύξηση 10%.
  • Για ΙΧ με εκπομπές από 141 έως 160 γρ. αύξηση 20%.
  • Για ΙΧ με εκπομπές από 161 έως 180 γρ. αύξηση 30%.
  • Για ΙΧ με εκπομπές από 181 έως 200 γρ. αύξηση 40%.
  • Για ΙΧ με εκπομπές από 201 έως 250 γρ. αύξηση 60%.


Με βάση τα παραπάνω οι τελικοί συντελεστές τέλους ταξινόμησης διαμορφώνονται ως εξής:

  • Για ΙΧ φορολογητέας αξίας έως 14.000 ευρώ: 3,80% με εκπομπές ρύπων έως 100 γρ./χλμ., 4% για ρύπους 101-120 γρ./χλμ., 4,40% για ρύπους 121-140 γρ./χλμ.
  • Για ΙΧ φορολογητέας αξίας από 14.001-17.000: 7,60% έως 16%.
  • Για ΙΧ φορολογητέας αξίας 17.001-20.000 ευρώ: 15,36% έως 32%.
  • Για ΙΧ φορολογητέας αξίας 20.001-25.000 ευρώ: 23,04% έως 48%.
  • Για ΙΧ φορολογητέας αξίας άνω των 25.000: 30,72 έως 64%.


Με το νέο σύστημα οι επιπτώσεις στις λιανικές τιμές θα είναι οι εξής:

  • Για ΙΧ με κινητήρα βενζίνης έως 1.200 κ.εκ. με τελική τιμή έως 12.000 ευρώ και ρύπους έως 120 γραμμάρια υπολογίζεται μείωση τιμής έως και 400 ευρώ.
  • Για ΙΧ με κινητήρα βενζίνης 1.400 κυβικών με τελική τιμή 13.000 ευρώ και ρύπους 120 γραμμάρια τα μηδενικά σήμερα τέλη ταξινόμησης λόγω απόσυρσης θα διαμορφωθούν σε 450 ευρώ (χωρίς απόσυρση 900 ευρώ).
  • Για ΙΧ με κινητήρα ντίζελ 1.600 κυβικών με τελική τιμή 16.000 ευρώ και εκπομπές ρύπων 98 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, τα τέλη ταξινόμησης σήμερα με την απόσυρση ήταν 200 ευρώ και χωρίς απόσυρση 1.600 ευρώ. Με το νέο σύστημα η επιβάρυνση διαμορφώνεται σε 475 ευρώ.
  • Για τα πιο ακριβά ΙΧ θα υπάρξουν σημαντικές επιβαρύνσεις. Για ΙΧ 1.600 κυβικών με τελική τιμή 30.000 ευρώ και ρύπους 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, με το ισχύον σύστημα τα τέλη ταξινόμησης ανέρχονται σε 3.500 ευρώ. Με το νέο σύστημα, τα τέλη ταξινόμησης αυξάνονται στα 7.000 ευρώ.


Να σημειωθεί ότι ακριβότερα θα είναι και τα υβριδικά αυτοκίνητα στα οποία θα επιβάλλεται τέλος ταξινόμησης με μειωμένους συντελεστές κατά 50% σε σχέση με τα συμβατικά, καταργώντας την απαλλαγή τελών που ίσχυε.


[via]
(Sent from S7 edge)
 
Το θέμα είναι, γνωρίζουμε τη φορολογητέα αξία κάθε αυτοκινήτου; Ή έστω για καινούρια αυτοκίνητα την τιμή χονδρικής; Νομίζω φορολογητέα αξία (για καινούρια αυτοκίνητα) = τιμή χονδρικής + έξοδα ασφάλισης/μεταφοράς στη χώρα.
 
εγω παντως με toyota auris hybrid 2011 , εχω μεγαλη μειωση καταναλωσης απο το προηγουμενο αμαξι (peugot 308) .

Κατα μεσο ορο, εντος πολης εχω 4-5 lt/100xlm καταναλωση ανετα.
Εκτος πολης περιπου 5-6 lt/100 και με αρκετα γκαζια.

Το cvt που εχει ειναι για μενα σωτηρια, οδηγω αυτοματα εδω και 15 χρονια περιπου και δεν τ αλλαζω με τιποτα.

Το μονο αρνητικο μεχρι τωρα , ο καπως αυξημενος θορυβος σε υψηλες στροφες αλλα κι εκει με τη σωστη οδηγηση δεν ειναι τοσο ενοχλητικο.

Μπροστα στην τοση οικονομια που εχω , ουτε που σκεφτομαι να τα αλλαξω....

Υγ... να πω πως εχεις 4 συνολικα mode οδηγησης, νορμαλ, electric, economy kai power.
Μεσα στη πολη ειμαι συνεχως με economy και εκτος με power.
 
http://www.drive.gr/news/kosmos/parisi-exorizei-ta-aytokinita-20etias-kai-pano

Το μέτρο της απαγόρευσης -όπως είχαμε αναφερθεί σε αυτό προ καιρού- στην κυκλοφορία των υπερήλικων αυτοκινήτων ξεκινά από την 1η Ιουλίου. Και αυτή ρύθμιση αποτελεί μέρος των επιθετικών αντιρρυπαντικών μέτρων που υιοθετήθηκαν από το μητροπολιτικό δήμο της γαλλικής πρωτεύουσας. Σύμφωνα λοιπόν με αυτό το τελευταίο, αυτοκίνητα κατασκευής πριν από το 1997, αλλά και μοτοσικλέτες πριν από το 1999, απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε αυτή τη διευρυμένη περιοχή του κέντρου του Παρισιού τις καθημερινές από τις 08:00 έως τις 20:00 –εξαιρούνται οι αργίες.

Οπότε, ύστερα από το Βερολίνο που υιοθέτησε αντίστοιχο μέτρο πέντε χρόνια νωρίτερα, στο κλαμπ των πόλεων που «πετούν» τα υπερήλικα αυτοκίνητα έξω από την πόλη μπαίνουν σιγά σιγά περισσότερες μεγαλουπόλεις της Ευρώπης. Σε αυτά τα μέτρα που ήταν έμπνευσης της δημάρχου του Παρισιού, Anne Hidalgo, περιλαμβάνεται και η δημιουργία ζωνών αποκλειστικής χρήσης ηλεκτρικών και υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων.

Οι οδηγοί που θα ήθελαν να κυκλοφορούν γύρω από την πόλη θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με τσιπάκι ή με στίκερ στο παρμπρίζ που θα υποδεικνύει σε ποια από τις έξι κατηγορίες ρύπων συγκαταλέγονται. Αυτό με τη σειρά του δίνει τη δυνατότητα στις αρχές να γνωρίζουν πότε και πού αυτά τα αυτοκίνητα τους επιτρέπεται να κυκλοφορούν. Το ειδικό σήμα Κλάσης 1 θα υπάρχει στα υδρογονοκίνητα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Αντίθετα στα αυτοκίνητα κατασκευής πριν από το 1997, σύμφωνα με την αναφορά, περιλαμβανομένων των επαγγελματικών μικρών βαν, των φορτηγών και των λεωφορείων δεν θα δίνεται κανένα στίκερ, που σημαίνει ότι πρακτικά εξορίζονται από την γαλλική πρωτεύουσα. Αποκλεισμός και άλλων κατηγοριών οχημάτων αναμένεται να δρομολογηθεί μέσα στα προσεχή δύο χρόνια, με τον αποκλεισμό των αυτοκινήτων κατασκευής πριν από το 2011, ενώ θα απαγορευθεί η κυκλοφορία σε όλα τα ντίζελ μέχρι το 2020. Η περιφρούρηση και αστυνόμευση του αποκλεισμού των ρυπογόνων αυτοκινήτων θα είναι συστηματική και θα συνοδεύεται από πρόστιμα που θα ξεκινούν από τα 35 από εφέτος, με την αύξησή τους στα 68 το 2017, σύμφωνα με την εφημερίδα Le Monde.

Εκτιμάται ότι το νέο μέτρο αφορά το 10% του τοπικού αυτοκινητικού πληθυσμού. Από τον αποκλεισμό εξαιρούνται τα ιστορικά αυτοκίνητα -30 ετών και πλέον- για τα οποία την εξαίρεση ζήτησε η ίδια η Hidalgo. Τα αυτοκίνητα που θα τελούν υπό καθεστώς εξαίρεσης θα είναι για «τουριστική» χρήση και/ή καταχωρισμένα με τη λέξη «collection» στην άδεια κυκλοφορίας. Και κάτι τέτοιο στη Γαλλία δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο, καθώς αρκεί να προσκομίσεις στο δήμο το πιστοποιητικό κυριότητας και τα έγγραφα καταχώρισης που αποδεικνύουν την ηλικία του αυτοκινήτου, και τέλειωσες. Ακόμα καλύτερα, αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι υποχρεωμένα να περνούν τεχνικό έλεγχο κάθε πέντε χρόνια –σε αντίθεση με το σύγχρονα που περνούν κάθε δύο.

Εδώ κοιμόμαστε φυσικά.
Αφού επιτρέψαμε στα ντίζελ να κυκλοφορούν μετά το έντονο λόμπι και τις ψεύτικες μετρήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών
Ενώ για αποζημίωση για σκάνδαλα τύπου ρύπων VW , σε μια εποχή που έχουμε ανάγκη τα έσοδα, δεν ακούω τίποτα
Φυσικά ο κόσμος που σήμερα αγοράζει ντίζελ θα επαναστατήσει εάν ξανά απαγορευθούν
Οπότε τελικά ποια η λύση ?
Να ζούμε με το καυσαέριο…
Και να μη μπορούμε καν να ζητήσουμε τα ρέστα από το λόμπι των αυτοκινητοβιομηχανιών…
 
Διαβάζω για αυτόματα και μου ανάβουν λαμπάκια. Ξεκίνησε να μου κάνει λίγο νερά το Tiptronic του New Beetle (μοντέλο 2006). Όχι κάτι το ιδιαίτερο, απλά αφού ζεσταθεί πολύ (πάνω από μισή ώρα οδήγηση σε κίνηση), δίνει μια ελαφρά κλωτσιά από 1η σε 2α... Το πήγα στο "γιατρό" να δω μπας και ήθελε κάτι απλό να το τακτοποιήσω πριν χειροτερέψει, και ο τύπος μου ζήτησε 2 χιλιάρικα (2000$) απλά και μόνο για να το ανοίξει και να μου πει αν είναι ανησυχητικό ή όχι.... :D

Αυτόματα τέλος για μένα μετά από αυτό. Όχι πως τα συμπάθησα ποτέ, απλά εδώ που είμαι είναι ο κανόνας και δεν έχεις ιδιαίτερη επιλογή, ειδικά σε μεταχειρισμένα.
 
Last edited:
Διαβάζω για αυτόματα και μου ανάβουν λαμπάκια. Ξεκίνησε να μου κάνει λίγο νερά το Tiptronic του New Beetle (μοντέλο 2006). Όχι κάτι το ιδιαίτερο, απλά αφού ζεσταθεί πολύ (πάνω από μισή ώρα οδήγηση σε κίνηση), δίνει μια ελαφρά κλωτσιά από 1η σε 2α... Το πήγα στο "γιατρό" να δω μπας και ήθελε κάτι απλό να το τακτοποιήσω πριν χειροτερέψει, και ο τύπος μου ζήτησε 2 χιλιάρικα (2000$) απλά και μόνο για να το ανοίξει και να μου πει αν είναι ανησυχητικό ή όχι.... :D

Αυτόματα τέλος για μένα μετά από αυτό. Όχι πως τα συμπάθησα ποτέ, απλά εδώ που είμαι είναι ο κανόνας και δεν έχεις ιδιαίτερη επιλογή, ειδικά σε μεταχειρισμένα.

Bumper to Bumper warranty :D
 
παρόμοιες είναι οι τιμές και για τα χειροκίνητα ή μόνο για τα αυτόματα;

διότι 2000 usd είναι πολύ υψηλό ποσό..

Εδώ τα χειροκίνητα είναι συλλεκτικό είδος, οπότε πιθανώς να είναι κι αυτά ακριβά στην επισκευή, και το χειρότερο, πιθανώς να μην ξέρουν πως να τα φτιάξουν, αν αρχίσω να σας λέω μαργαριτάρια που έχω δει 4 χρόνια με γερμανικό αμάξι στην Αμερική, θα γεμίσουμε σελίδες. Ας πω ένα, το πιο ωραίο: Έχω πάει τ'αμαξι για λάδια, και τους λέω, μπάη δε γουέη, αλλάξτε μου και το πίσω δεξί στοπ γιατί έχει καεί. Βλέπω λοιπόν 3 άτομα να κάθονται πίσω δεξιά απ'τα αμάξι σκυμμένοι πάνω του και να συζητάνε. Μετά από 40 λεπτά (χωρίς υπερβολή), ο τύπος έρχεται και μου λέει "συγγνώμη αλλά δεν ξέρουμε πως να βγάλουμε το φανάρι και να αλλάξουμε τη λάμπα". :D:D:D

Το θέμα με τα χειροκίνητα είναι ότι, αν κατάλαβα καλά, δεν έχουν αυτό που λένε εδώ valve body (ένα "λαβύρινθο" που κυκλοφορεί μέσα η βαλβολίνη, και μέσω των διαμέτρων των αυλακώσεων ρυθμίζεται η πίεσή της και καθορίζει τις αλλαγές). Αυτό, ανεξαρτήτως χρήσης και συντήρησης, υπόκειται σε φυσική φθορά (διαβρώνεται και αλλάζουν οι διάμετροι), και ξεκινά τα περισσότερα δεινά. Εμένα γι'αυτό ζήτησαν τα 2 χιλιάρικα, για να το κάνουν "βίδες", και, από το υπόλειμμα στη βαλβολίνη να δουν σε τι κατάταση είναι το γενικότερο transmission.

Στην Ελλάδα όταν είχα ανάλογο σύμπτωμα, άλλαξα απλά δίσκο. Πολλά λεφτά μεν (κάνα 500άρικο θυμάμαι), αλλά άλλο τα 500 για να διορθώσεις το πρόβλημα, κι άλλο τα 2 χιλιάρικα για απλή διάγνωση!!! (τη στιγμή που η παρούσα αξία του αυτοκινήτου είναι βία 3 χιλιάρικα σύνολο).

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Bumper to Bumper warranty :D

Ναι μεν, αλλά κατά κανόνα όταν φτάσεις να έχεις τέτοια θέματα, το Warranty εχει λήξει πριν 50 χιλιάδες μίλια... Απλά σκέφτομαι το επόμενο να είναι Ιάπωνας, μπας και όντως είναι λίγο πιο αξιόπιστο σε βάθος χρόνου. (Για Civic/Accord με βλέπω)
 
Last edited: