Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ναι, στα υπόλοιπα του VW Group και λοιπά preimum Γερμανικά. Είναι στιβαρό, καλοί κινητήρες από πλευράς απόδοσης και κατανάλωσης, ποιοτικό εσωτερικό και αρκετή τεχνολογία. Εάν στην ίδια τιμή ήταν το A3 θα ήταν το Α3 πρώτο σε πωλήσεις. Όπως είπαν και παραπάνω είναι all around solution.
Ναι αλλά βλέπω μόνο Ευρώπη στην Αμερική ας πούμε που έχουν και περισσότερα χιλιόμετρα βλέπω περισσότερο γιαπωνέζικα

Sent from my nexus 5 using Tapatalk
 
Τι ακριβώς εννοούμε με τον όρο ποιοτικό εσωτερικό?
Αν εννοούμε συναρμογή θα συμφωνήσω, αν εννοούμε υλικά θα διαφωνήσω!
Το Golf έχει πιάσει τον παλμό του μέσου οδηγού.Είναι τέλειο γι'αυτόν!
Όποιος επιζητά οτιδήποτε παραπάνω από το μέσο, θα στραφεί σε άλλα αυτοκίνητα ακόμα και του ιδίου Group (και δεν εννοώ Audi ούτε φυσικά Porsche)!
Βέβαια η Ελλάδα έχει αρκετές στρεβλώσεις σαν αγορά και δεν ενδείκνυται για εξαγωγή συμπερασμάτων!
Αρκεί να σκεφτούμε ότι 9/10 αγοράζουν αμάξι χωρίς test drive!
Η Αμερική που αναφέρθηκε, εικάζω, ότι δεν είναι και μαθημένη στην ποιότητα καθώς τα περισσότερα αμερικάνικα αυτοκίνητα πονάνε και σε συναρμογή και σε υλικά οπότε ένα γιαπωνέζικο δεν τους κακοφαίνεται!Αλλά και οι Ιάπωνες έχουν ανεβεί πολύ με τη σειρά τους!
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τι ακριβώς εννοούμε με τον όρο ποιοτικό εσωτερικό?
Αν εννοούμε συναρμογή θα συμφωνήσω, αν εννοούμε υλικά θα διαφωνήσω!
Το Golf έχει πιάσει τον παλμό του μέσου οδηγού.Είναι τέλειο γι'αυτόν!
Όποιος επιζητά οτιδήποτε παραπάνω από το μέσο, θα στραφεί σε άλλα αυτοκίνητα ακόμα και του ιδίου Group (και δεν εννοώ Audi ούτε φυσικά Porsche)!
Βέβαια η Ελλάδα έχει αρκετές στρεβλώσεις σαν αγορά και δεν ενδείκνυται για εξαγωγή συμπερασμάτων!
Αρκεί να σκεφτούμε ότι 9/10 αγοράζουν αμάξι χωρίς test drive!
Η Αμερική που αναφέρθηκε, εικάζω, ότι δεν είναι και μαθημένη στην ποιότητα καθώς τα περισσότερα αμερικάνικα αυτοκίνητα πονάνε και σε συναρμογή και σε υλικά οπότε ένα γιαπωνέζικο δεν τους κακοφαίνεται!Αλλά και οι Ιάπωνες έχουν ανεβεί πολύ με τη σειρά τους!

Δεν αναφερόμαστε μόνο στο εσωτερικό ,αλλά σε όλη τη κατασκευή .Τα αυτοκίνητα του ίδιου του γκρουπ VAG έχουν ποιοτικές διαφορές μεταξύ τους ,να υποθέσω για να μην υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός .
Η αμερικανική αγορά ,πέραν του τεράστιου μεγέθους της ,έχει διαφορετικές ανάγκες και οι βιομηχανίες έχουν προσαρμοστεί αναλόγως
 
Πάντως υπάρχουν παράπονα από πλευράς αξιοπιστίας της VW στην, ίσως και αναξιόπιστη, ελληνική αγορά. Δεν γνωρίζω για το εξωτερικό.
Δεν λαμβάνω τόσο υπόψιν τα "έγκριτα" περιοδικά και ιστοτόπους, όσο τη "μουρμούρα" επαγγελματιών, εμπόρων και υπευθύνων συντήρησης στόλου.

Επίσης οι τιμές των μεταχειρισμένων έχουν υποστεί μια κάποια καθίζηση. Και αυτό όμως δικαιολογείται από την υπερπροσφορά των leasing και ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων. Βάλτε στο γνωστό site αναζήτηση για Golf diesel από 2014 και μετά...
 
H ALPINE ξαναρχεται...
Θα κυκλοφορισει κατα πασα πιθανοτητα στο εμποριο το τελευταιο τριμηνο 2017 για το ποσον των 58 500 Ευρω.

Η πρωτη περιορισμενη και σπεσιαλ εκδοση θα παραχθει σε 1955 κομματια για τους μελοντικους και ευτυχεις κατοχους, που θα παραμεινουν αυτυχεις εαν δεν πατησουν τα γκαζια που διαθετει βεβαια το αυτοκινητο. 255 ch / 1080 Kg, acc. 4,5'', 255Km/h

intro.png


Μια παλαια Αλπιν σε σιρκουϊ για συγκριση
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Το εσωτερικο (και οχι μονο) της νεας...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Σε πολλους τομεις. Θεωρω οτι ειμαστε οι καλυτεροι Motoristes στον κοσμο και συγκεκριμενα η Ρενω. Και σε πολυ καλυτερες τιμες κοστους/ποιοτητας απο τους Γερμανους.

Δεν θα σχολιασω περι VW και συγκεκριμενα το Golf για να μη χαλασω καρδιες, ξερω οτι το θεμα αυτοκινητου ειναι ευαισθητο για τους κατεχοντες και τους παθιασμενους των διαφορων μαρκων. Οπως το ποδοσφαιρο περιπου....

Βεβαια εχουμε και τις αποτυχιες μας (βλεπε Σιτροεν σειρα C με πολλα προβληματα ποιοτητας και αξιοπιστιας, γιαυτο ο Καρλος Ταβαρες εκανε το κονσεπτ DS ξεχωριστη μαρκα)

Πανω σ'αυτο, εαν μαθατε η ΟPEL αγοραστηκε απο την PSA ( Peugeot-Citroen)
 
Δεν αναφερόμαστε μόνο στο εσωτερικό ,αλλά σε όλη τη κατασκευή.Τα αυτοκίνητα του ίδιου του γκρουπ VAG έχουν ποιοτικές διαφορές μεταξύ τους ,να υποθέσω για να μην υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός .

Γενικώς η ποιότητα κατασκευης των VW τα τελευταία χρόνια μπάζει.Κατ'εμέ!Δεν βγηκαν τσάμπα τα ανεκδοτα με το check engine!
Πάντως οδηγικά από το gpoup μόνο VW δεν θα αγόραζα!Είναι το πιο αδιάφορο.Χωρίς βέβαια αυτό να λέει κάτι γι όσους το επέλεξαν.Είναι πολύ καλό.

Η αμερικανική αγορά ,πέραν του τεράστιου μεγέθους της ,έχει διαφορετικές ανάγκες και οι βιομηχανίες έχουν προσαρμοστεί αναλόγως

Συμφωνώ!

Δεν θα σχολιασω περι VW και συγκεκριμενα το Golf για να μη χαλασω καρδιες, ξερω οτι το θεμα αυτοκινητου ειναι ευαισθητο για τους κατεχοντες και τους παθιασμενους των διαφορων μαρκων. Οπως το ποδοσφαιρο περιπου....

Παρότι κι εγώ fan της Renault, το να λέει κάποιος γαλλόφιλος ότι τα VW είναι αναξιόπιστα μου φαντάζει σουρεαλιστικό!
Πάντως αυτό το πάθος για το αμαξι μας δεν το κατάλαβα ποτέ.Έχω πάθος για τα αμάξια γενικώς!Το αμάξι που πήρα εγώ προφανώς και αντικατοπτρίζει τις προσωπικές μου ανάγκες οπότε είναι λογικό να μην αρέσει στον άλλον που έχει άλλες ανάγκες και θέλω!Γιατί να θιχτώ???
 
Νομίζω fun to drive Ήταν Τα Ford αλλά ποτέ δεν μου άρεσε το εσωτερικό τους. Εγώ είμαι με ένα Peugeot 206 1,4 70hp το κακό τα παλιά γαλλικά έχουν αδύναμους κινητήρες

Sent from my nexus 5 using Tapatalk
 
H ALPINE ξαναρχεται...
Θα κυκλοφορισει κατα πασα πιθανοτητα στο εμποριο το τελευταιο τριμηνο 2017 για το ποσον των 58 500 Ευρω.

Η πρωτη περιορισμενη και σπεσιαλ εκδοση θα παραχθει σε 1955 κομματια για τους μελοντικους και ευτυχεις κατοχους, που θα παραμεινουν αυτυχεις εαν δεν πατησουν τα γκαζια που διαθετει βεβαια το αυτοκινητο. 255 ch / 1080 Kg, acc. 4,5'', 255Km/h

intro.png


Μια παλαια Αλπιν σε σιρκουϊ για συγκριση
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Το εσωτερικο (και οχι μονο) της νεας...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Υπέροχη, και τιμούν και το χρώμα με το οποίο διέπρεψαν στα ράλυ, άμα βγαίνουν και στην Διέππη ο θρύλος τιμάται ακόμα πιο πολύ.
Πάντως εγώ είμαι φαν της PSA ,έχω δύο αυτοκίνητα του γκρουπ....και ένα Renault, το πιο αδιάφορο απ 'όλα, με μια μικρή επαφή που είχα με αυτό, αν και για να είμαι δίκαιος δεν το έχω οδηγήσει ακόμα πολύ μια που το πήρε η σύζυγος πρόσφατα
 
. Εγώ είμαι με ένα Peugeot 206 1,4 70hp το κακό τα παλιά γαλλικά έχουν αδύναμους κινητήρες

Sent from my nexus 5 using Tapatalk

Και όμως φίλε...they don't make them like they used to. Έχω κι εγώ ένα τέτοιο (12ετίας πια) και είναι το πιο fun to drive απ'όσα έχω.
 
Και όμως φίλε...they don't make them like they used to. Έχω κι εγώ ένα τέτοιο (12ετίας πια) και είναι το πιο fun to drive απ'όσα έχω.
Δεν αντιλέγω στις στροφές είναι πολύ καλο. Λίγο κουνιέται παραπάνω στις λακκούβες σε σχέση με άλλα

Sent from my nexus 5 using Tapatalk
 
Γενικώς η ποιότητα κατασκευης των VW τα τελευταία χρόνια μπάζει.Κατ'εμέ!Δεν βγηκαν τσάμπα τα ανεκδοτα με το check engine!
Πάντως οδηγικά από το gpoup μόνο VW δεν θα αγόραζα!Είναι το πιο αδιάφορο.Χωρίς βέβαια αυτό να λέει κάτι γι όσους το επέλεξαν.Είναι πολύ καλό.



Συμφωνώ!



Παρότι κι εγώ fan της Renault, το να λέει κάποιος γαλλόφιλος ότι τα VW είναι αναξιόπιστα μου φαντάζει σουρεαλιστικό!
Πάντως αυτό το πάθος για το αμαξι μας δεν το κατάλαβα ποτέ.Έχω πάθος για τα αμάξια γενικώς!Το αμάξι που πήρα εγώ προφανώς και αντικατοπτρίζει τις προσωπικές μου ανάγκες οπότε είναι λογικό να μην αρέσει στον άλλον που έχει άλλες ανάγκες και θέλω!Γιατί να θιχτώ???

Από ποια πλευρά είναι λιγότερο ποιοτικά από τους ανταγωνιστές τους; Πλαστικά εσωτερικού; Συναρμογή; Μηχανικά, όντως εάν θυμάμαι είχαν καποια θέματα τα 1.4tsi λιγότερα στην Ευρώπη γενικά, περισσότερα στην Ελλάδα, φαντάζομαι λόγω πλημμελούς συντήρησης.
 
Η μοναδική επαφή που είχα με VW ήταν ένα Beetle 2006 2.5λιτρο (αμερικανικό γαρ).

Ε, με ήξεραν όλα τα συνεργεία της πόλης με το μικρό μου.

Βέβαια η αλήθεια ειναι οτι το είχα πάρει τσάμπα (6Κ $) και ήδη με μια 6ετια και κάπου 110Κ miles στην πλάτη του.
 
Η μοναδική επαφή που είχα με VW ήταν ένα Beetle 2006 2.5λιτρο (αμερικανικό γαρ).

Ε, με ήξεραν όλα τα συνεργεία της πόλης με το μικρό μου.

Βέβαια η αλήθεια ειναι οτι το είχα πάρει τσάμπα (6Κ $) και ήδη με μια 6ετια και κάπου 110Κ miles στην πλάτη του.

Ωστόσο σε αντίστοιχα μεγέθη ηλικίας και χλμ, ένα Ford Focus 1.6 του 2000 με είχε κρατήσει μέχρι το 2012 χωρίς τσιμουδιά. Με διαφορα το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ.
 
Δείτε το φωτισμό καντράν και σαλονιού από το 3.50 και μετά αλλά και το αυτόματο παρκάρισμα στο 6ο λεπτό και μετά

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Αυτά είναι για άλλες χώρες ,εδώ ώσπου να παρκάρει το αυτόματο σύστημα ,θα έχει πάρει τη θέση άλλος ,θα έχει παρκάρει και θα πίνει τον καπουτσίνο του ...