Αυτοκινητιστικά νέα

Welcome welcome στην ελληνική πραγματικότητα.

Λέτε να δίνουν και δώρο μπαλαντέζες χιλιομέτρων; χαχαχαχα

Αυτοι βλεπουν τον ηλιο και τα νησια και τηνδιασκεδαση και θα νομιζουν οτι καλοπερναμε ολοι. Έχουν καταλάβει οτι το 99% αγοράζει αμάξι 10-15 χιλιαδων ευρω κι αυτό με δόσεις;

Ελπίζω να μην χάσουν πολλά λεφτά.
 
Welcome welcome στην ελληνική πραγματικότητα.

Λέτε να δίνουν και δώρο μπαλαντέζες χιλιομέτρων; χαχαχαχα

Αυτοι βλεπουν τον ηλιο και τα νησια και τηνδιασκεδαση και θα νομιζουν οτι καλοπερναμε ολοι. Έχουν καταλάβει οτι το 99% αγοράζει αμάξι 10-15 χιλιαδων ευρω κι αυτό με δόσεις;

Ελπίζω να μην χάσουν πολλά λεφτά.

Αυτοι... Δεν πουλανε μονο αμαξια. https://www.tesla.com/commercial . Αυτο για την Ελληνικη αγορα.
Για τον υπολοιπο κοσμο η Ελλαδα θα τους ειναι ενα καλο σημειο για να στελνουν τα προιοντα τους σε τρεις Ηπειρους πιο ευκολα.
 
εργοστάσιο αυτοκινήτων, σημαίνει άλλα 25+ μικρά και μεγάλα εργοστάσια, που προμηθεύουν από λάστιχα, μέχρι πατάκια. σωληνάκια και καλώδια,

εδώ ότι υπήρχε από αυτά έκλεισε.

H κατασκευή εργοστασίου αυτοκινήτων στην Ελλάδα σήμερα, είναι σαν πιθανότητα μικρότερη από το να γίνουν πραγματικότητα όλα τα τρελλά σχέδια του Musk
 
εργοστάσιο αυτοκινήτων, σημαίνει άλλα 25+ μικρά και μεγάλα εργοστάσια, που προμηθεύουν από λάστιχα, μέχρι πατάκια. σωληνάκια και καλώδια,

εδώ ότι υπήρχε από αυτά έκλεισε.

H κατασκευή εργοστασίου αυτοκινήτων στην Ελλάδα σήμερα, είναι σαν πιθανότητα μικρότερη από το να γίνουν πραγματικότητα όλα τα τρελλά σχέδια του Musk

Για R&D θα γινει η επενδυση...
Και ο στοχος δεν ειναι η ηλεκτροκινηση μονο αλλα και η αποθηκευση ενεργειας...
 
Γερμανία: Η δικαιοσύνη αποφασίζει για την τύχη των diesel

Ο πόλεμος ενάντια στα πετρελαιοκίνητα οχήματα συνεχίζεται στη Γερμανία. Tις επόμενες μέρες τον τελικό λόγο θα έχει η δικαιοσύνη…

Tα επίπεδα μικροσωματιδιών και μονοξειδίου του αζώτου έχουν χτυπήσει κόκκινο σε πολλές περιοχές της Γερμανίας, με αποτέλεσμα οι περιβαλλοντικές οργανώσεις να στρέφονται και πάλι κατά του ντίζελ.

Ωστόσο, με αφορμή τις απαγορεύσεις που επίκεινται σε διάφορες πόλεις, μέσα στην εβδομάδα αναμένεται η τελική απόφαση δικαστηρίου που θα κρίνει αν η κάθε περιοχή της χώρας έχει το δικαίωμα να εκδιώξει την εν λόγω κατηγορία αυτοκίνητων.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τον γερμανικό τύπο, οι εταιρείες αυτοκινήτου έχουν κάνει προσφυγές ώστε να αντικρούσουν τις απαγορεύσεις, καθώς οι συγκεκριμένες αποφάσεις θέτουν «εκτός» κυκλοφορίας πάνω από 10 εκατομμύρια οχήματα και απαξιώνουν τις μεταπωλητικές αξίες των ντίζελ.


http://www.newsauto.gr/news/germania-i-dikeosyni-apofasizi-gia-tin-tychi-ton-ntizel/
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

εργοστάσιο αυτοκινήτων, σημαίνει άλλα 25+ μικρά και μεγάλα εργοστάσια, που προμηθεύουν από λάστιχα, μέχρι πατάκια. σωληνάκια και καλώδια,

εδώ ότι υπήρχε από αυτά έκλεισε.

H κατασκευή εργοστασίου αυτοκινήτων στην Ελλάδα σήμερα, είναι σαν πιθανότητα μικρότερη από το να γίνουν πραγματικότητα όλα τα τρελλά σχέδια του Musk


Λεγανε οτι το 2014 θα βγαζανε ξανα το Πονυ σε αρκετες εκδοσεις ..... παει ομως και αυτο το φαγε η κριση...
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Λεγανε οτι το 2014 θα βγαζανε ξανα το Πονυ σε αρκετες εκδοσεις ..... παει ομως και αυτο το φαγε η κριση...

Ποια κριση, δεν πληρουσε ουτε τα ελαχιστα στανταρ στην ασφαλεια...
 
Ευχαρίστως θα αγόραζα ένα καλό diesel στη σωστή τιμή.

Νικο τις προαλλες κοιτουσα το T-Roc σε diesel και βενζινη στις ιδιες εκδοσεις εξοπλισμου αλλα με διαφορετικο κινητηρα, το diesel ειχε 2.0L (για καποιο λογο ο καταλογος της VW ειχε μονο την διλιτρη εκδοση) και η βενζινη 1.6L...
Το diesel ειχε καταναλωση 5.0lt/100km και Η βενζινη 5.3lt/100km θεωρητικα...

Το diesel στην συγκεκριμενη εκδοση ειχε ανωτατη προτεινομενη λιανικη τιμη 30.850 και η βενζινη 25.850 διαφορα 5.000

Στα 100km η διαφορα του κοστους καυσιμου (η βενζινη εχει 1,58 /lt και το diesel 1,32 /lt) ηταν υπερ του diesel με 1,77 που σημαινει οτι για να καλυψεις την διαφορα των 5.000 πρεπει να κανεις πανω απο 280.000km...

Οποτε αν μιλαμε για καινουργιο αμαξι το σκεφτεσαι σοβαρα για βενζινη...
Γνωριζω οτι υπαρχουν και αλλα υπερ του diesel αλλα υπαρχει και το ενδεχομενο καποια στιγμη να φτασει η τιμη του λιτρου αυτο της βενζινης...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Νικο τις προαλλες κοιτουσα το T-Roc σε diesel και βενζινη στις ιδιες εκδοσεις εξοπλισμου αλλα με διαφορετικο κινητηρα, το diesel ειχε 2.0L (για καποιο λογο ο καταλογος της VW ειχε μονο την διλιτρη εκδοση) και η βενζινη 1.6L...
Το diesel ειχε καταναλωση 5.0lt/100km και Η βενζινη 5.3lt/100km θεωρητικα...

Το diesel στην συγκεκριμενη εκδοση ειχε ανωτατη προτεινομενη λιανικη τιμη 30.850 και η βενζινη 25.850 διαφορα 5.000

Στα 100km η διαφορα του κοστους καυσιμου (η βενζινη εχει 1,58 /lt και το diesel 1,32 /lt) ηταν υπερ του diesel με 1,77 που σημαινει οτι για να καλυψεις την διαφορα των 5.000 πρεπει να κανεις πανω απο 280.000km...

Οποτε αν μιλαμε για καινουργιο αμαξι το σκεφτεσαι σοβαρα για βενζινη...
Γνωριζω οτι υπαρχουν και αλλα υπερ του diesel αλλα υπαρχει και το ενδεχομενο καποια στιγμη να φτασει η τιμη του λιτρου αυτο της βενζινης...

Πρέπει όμως να συγκρίνεις ίδιου κυβισμού κινητήρες για να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα. Αν το tRoc ήταν δίλιτρο και σε βενζίνη, θα είχε υψηλότερη κατανάλωση.
Πχ το δικό μου δίλιτρο, το πέτρελαιο σε σχέση με τη βενζίνη μου δίνει σε πραγματικές (όχι προσεκτικες) συνθήκες οδήγησης 7.3 έναντι 11, ενώ παραδόξως το diesel ήταν πιο φθηνό και στην αγορά.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Πρέπει όμως να συγκρίνεις ίδιου κυβισμού κινητήρες για να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα. Αν το tRoc ήταν δίλιτρο και σε βενζίνη, θα είχε υψηλότερη κατανάλωση.
Πχ το δικό μου δίλιτρο, το πέτρελαιο σε σχέση με τη βενζίνη μου δίνει σε πραγματικές (όχι προσεκτικες) συνθήκες οδήγησης 7.3 έναντι 11, ενώ παραδόξως το diesel ήταν πιο φθηνό και στην αγορά.

Το ξερω οτι πρεπει να ειναι ιδιου κυβισμου και θυμαμαι οτι στον καταλογο ειχε και την 1.6 εκδοση του diesel, τωρα δεν την εχει
https://www.volkswagen.gr/content/d...f/_jcr_content/renditions/original./T-Roc.pdf

οποτε η μονη εκδοση για να συγκριθει ειναι η διλιτρη με DSG και των 2 οπου η βενζινη ειναι 100 πιο ακριβη μεν αλλα με 40 αλογα περισσοτερα...

Διορθωση, η βενζινη ειναι στα 1.5L οχι 1.6 που εγραψα πριν...
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Πρέπει όμως να συγκρίνεις ίδιου κυβισμού κινητήρες για να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα. Αν το tRoc ήταν δίλιτρο και σε βενζίνη, θα είχε υψηλότερη κατανάλωση.
Πχ το δικό μου δίλιτρο, το πέτρελαιο σε σχέση με τη βενζίνη μου δίνει σε πραγματικές (όχι προσεκτικες) συνθήκες οδήγησης 7.3 έναντι 11, ενώ παραδόξως το diesel ήταν πιο φθηνό και στην αγορά.

Σχετικό είναι κι αυτό. Κάποιος άλλος θα έλεγε ότι πρέπει να συγκρίνεις ίδιες ιπποδυνάμεις. Πόσους ίππους βγάζει ο δίλιτρος diesel και πόσους ο αντίστοιχος βενζίνης; Φυσικά υπάρχουν και "detuned" βενζίνης που πάνε σε αντίστοιχες ιπποδυνάμεις με diesel (χοντρικά 180 - 190 ίππους). Εκεί έχει νόημα η σύγκριση. Αλλά δεν είναι καθόλου ασύνηθες ο δίλιτρος βενζίνης να πηγαίνει (άνετα) σε 240 ίππους (και πάνω). Οπότε εκεί λογικό είναι να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση.

Πάντως δεν αμφισβητεί κανείς νομίζω ότι οι diesel έχουν χαμηλότερη κατανάλωση. Το θέμα είναι αν αυτή είναι αρκετή για να επιλέξεις πετρελαιοκινητήρα, το οποίο εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, π.χ. διαφορά τιμής, τρόπος οδήγησης κτλ. Γνωστά πράγματα δηλαδή, μην επαναλαμβανόμαστε.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

οποτε η μονη εκδοση για να συγκριθει ειναι η διλιτρη με DSG και των 2 οπου η βενζινη ειναι 100 πιο ακριβη μεν αλλα με 40 αλογα περισσοτερα...

.

Σχεδον πάντα στα ιδια κυβικά η βενζίνη έχει περισσότερους ίππους και το πετρέλαιο περισσότερη ροπή.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Σχετικό είναι κι αυτό. Κάποιος άλλος θα έλεγε ότι πρέπει να συγκρίνεις ίδιες ιπποδυνάμεις. Πόσους ίππους βγάζει ο δίλιτρος diesel και πόσους ο αντίστοιχος βενζίνης; Φυσικά υπάρχουν και "detuned" βενζίνης που πάνε σε αντίστοιχες ιπποδυνάμεις με diesel (χοντρικά 180 - 190 ίππους). Εκεί έχει νόημα η σύγκριση. Αλλά δεν είναι καθόλου ασύνηθες ο δίλιτρος βενζίνης να πηγαίνει (άνετα) σε 240 ίππους (και πάνω). Οπότε εκεί λογικό είναι να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση.

Πάντως δεν αμφισβητεί κανείς νομίζω ότι οι diesel έχουν χαμηλότερη κατανάλωση. Το θέμα είναι αν αυτή είναι αρκετή για να επιλέξεις πετρελαιοκινητήρα, το οποίο εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, π.χ. διαφορά τιμής, τρόπος οδήγησης κτλ. Γνωστά πράγματα δηλαδή, μην επαναλαμβανόμαστε.

Σωστο, απολυτα σωστη σύγκριση είναι σχεδόν αδύνατο να γινει.