Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν ειναι ετσι οπως τα λες. Το συμβατικο φορτισμα , ναι θελει μερικες ωρες, που μπορει να ειναι οι βραδυνες που κοιμασαι. Με αυτονομια 400-1000 χλμ δεν θα ξεμεινεις σε μια μερα. Η tesla εχει ταχυφορτιστες που σε "ενα κατουρημα" σου γεμιζει τις μπαταριες απο 20% σε 80% σε 30 λεπτα, σε 1.5 ωρα στο 100%

Αλλά δεν είναι τα 2-3 λεπτά που όλοι έχουμε. Προσωπικά είμαι κάθετος σε αυτό. Θέλω να βάζω μπροστά και να φεύγω. Επίσης διαβάζω για ημερήσιες απώλειες ενέργειας και μάλιστα σημαντικού ποσού. Πχ το manual του Tesla S αναφέρει 1% τη μέρα. Η βενζίνη σε ένα καλό ρεζερβουάρ δε φεύγει ποτέ. Και κάτι άλλο που θεωρώ ότι θα είναι πρόβλημα είναι το always on charger. Λογικά θα υπάρχει πρόβλημα στο να το έχεις μόνιμα πάνω στη πρίζα. Και το αναφέρω διότι οι χρόνοι φορτίσματος που ανέφερες είναι μη εφαρμόσιμοι σε καταστάσεις ανάγκης όπως η Πυροσβεστική και τα Νοσοκομεία. Εκεί δε μπορεί να παίζεις με τα ποσοστά, ούτε όμως να τα έχεις μόνιμα στην πρίζα μην τυχών γίνει κάτι.

Πάντως θεωρώ πως το μπαμ θα αργήσει όχι τόσο για τους λόγους που αναφέρω πιο πάνω αλλά διότι το Lobby των πετρελαίων είναι ακόμη πανίσχυρο. Δε νομίζω να το αφήσουν έτσι να περάσει. Εκτός και πουν ότι γίνονται χοντρέμποροι και πουλάνε σε εργοστάσια παραγωγής ρεύματος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
 
Το πιο λογικο ειναι οι υβριδικοι κινητηρες.
Οταν εισαι χαλαρος ηλεκτροκινηση ... και οταν επειγεσαι πετρελαιοκινηση.
Το Lexus (και οχι μονο) εχει χαραξει τον δρομο. Bεβαια, ειναι και απλησιαστο (τιμολογιακα).
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αλλά δεν είναι τα 2-3 λεπτά που όλοι έχουμε. Προσωπικά είμαι κάθετος σε αυτό. Θέλω να βάζω μπροστά και να φεύγω. Επίσης διαβάζω για ημερήσιες απώλειες ενέργειας και μάλιστα σημαντικού ποσού. Πχ το manual του Tesla S αναφέρει 1% τη μέρα. Η βενζίνη σε ένα καλό ρεζερβουάρ δε φεύγει ποτέ. Και κάτι άλλο που θεωρώ ότι θα είναι πρόβλημα είναι το always on charger. Λογικά θα υπάρχει πρόβλημα στο να το έχεις μόνιμα πάνω στη πρίζα. Και το αναφέρω διότι οι χρόνοι φορτίσματος που ανέφερες είναι μη εφαρμόσιμοι σε καταστάσεις ανάγκης όπως η Πυροσβεστική και τα Νοσοκομεία. Εκεί δε μπορεί να παίζεις με τα ποσοστά, ούτε όμως να τα έχεις μόνιμα στην πρίζα μην τυχών γίνει κάτι.

Πάντως θεωρώ πως το μπαμ θα αργήσει όχι τόσο για τους λόγους που αναφέρω πιο πάνω αλλά διότι το Lobby των πετρελαίων είναι ακόμη πανίσχυρο. Δε νομίζω να το αφήσουν έτσι να περάσει. Εκτός και πουν ότι γίνονται χοντρέμποροι και πουλάνε σε εργοστάσια παραγωγής ρεύματος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Σε 10 χρονια δεν θα υπαρχει ΙΧ που να μην εχει συστημα ειτε υβριδικο ειτε καθαρα ηλεκτρικο. Οι μπαταριες και οι φορτιστες θα βελτιωνονται επειδη θα ασχοληθει ολη η αυτοκινητοβιομηχανια με αυτα και οχι απλες gadget συσκευες smartphones κλπ.

Εγω κανω μεσο ορο 40χλμ τη μερα. Με μια φορτιση δηλαδη σε ενα tesla θα εβγαζα ολη τη βδομαδα με 1/10 του κοστους σε βενζινη χωρις να φορτιζω καθε μερα . Αν δε ειχα φορτιστη στο σπιτι αυτο σημαινει οτι δεν θα χρειαζομουν ουτε τα 2-3 λεπτα απο το χρονο μου. Η ιστορια αλλαζει σε μεγαλο ταξιδι , που εκει που θα κατσω να κανω σταση να φαω , οπως κανω παντα, θα πρεπει να φορτισω και το αυτοκινητο.

Τωρα για τα επαγγελματικα. Η αρχη τωρα γινεται. Εταιρειες οπως tesla και nicola βγαζουν φορτηγα. Οσο πιο μεγαλο το οχημα, τοσο μεγαλυτερος χωρος για μπαταριες. ζουμε σε μεταβατικη περιοδο και οι γιγαντες της πετρελαιο κινησης το ξερουν. Μην βλεπεις οτι δεν κανουν ακομη βηματα. Ειμαι σιγουρος οτι τρεχουν project απο πισω. Καπως θα πρεπει να τροφοδοτηθουν με ενεργεια τα εργοστασια που θα φτιαχνουν τις μπαταριες και τους φορτιστες....
 
Το πιο λογικο ειναι οι υβριδικοι κινητηρες.
Οταν εισαι χαλαρος ηλεκτροκινηση ... και οταν επειγεσαι πετρελαιοκινηση.
Το Lexus (και οχι μονο) εχει χαραξει τον δρομο. Bεβαια, ειναι και απλησιαστο (τιμολογιακα).

Εσυ να παρεις υβριδικο Yaris. Ιδια εταιρεια τα φτιαχνει :p
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Σε 10 χρονια δεν θα υπαρχει ΙΧ που να μην εχει συστημα ειτε υβριδικο ειτε καθαρα ηλεκτρικο. Οι μπαταριες και οι φορτιστες θα βελτιωνονται επειδη θα ασχοληθει ολη η αυτοκινητοβιομηχανια με αυτα και οχι απλες gadget συσκευες smartphones κλπ.

Εγω κανω μεσο ορο 40χλμ τη μερα. Με μια φορτιση δηλαδη σε ενα tesla θα εβγαζα ολη τη βδομαδα με 1/10 του κοστους σε βενζινη χωρις να φορτιζω καθε μερα . Αν δε ειχα φορτιστη στο σπιτι αυτο σημαινει οτι δεν θα χρειαζομουν ουτε τα 2-3 λεπτα απο το χρονο μου. Η ιστορια αλλαζει σε μεγαλο ταξιδι , που εκει που θα κατσω να κανω σταση να φαω , οπως κανω παντα, θα πρεπει να φορτισω και το αυτοκινητο.

Τωρα για τα επαγγελματικα. Η αρχη τωρα γινεται. Εταιρειες οπως tesla και nicola βγαζουν φορτηγα. Οσο πιο μεγαλο το οχημα, τοσο μεγαλυτερος χωρος για μπαταριες. ζουμε σε μεταβατικη περιοδο και οι γιγαντες της πετρελαιο κινησης το ξερουν. Μην βλεπεις οτι δεν κανουν ακομη βηματα. Ειμαι σιγουρος οτι τρεχουν project απο πισω. Καπως θα πρεπει να τροφοδοτηθουν με ενεργεια τα εργοστασια που θα φτιαχνουν τις μπαταριες και τους φορτιστες....

Συμφωνω στα περισσοτερα αλλα επαγγελματιες δεν ειναι μονο οι νταλικες και τα φορτηγα αλλα και οι ταξιτζηδες, τα 9θεσια βανακια κλπ...
Το ολο θεμα ειναι στην αυτονομια και οχι στον χρονο φορτισης, ο χρονος φορτισης μειωνεται με μια πριζα στο σπιτι και με νυχτερινο ρευμα ακομα καλυτερα...

@SR71B φυσικα και στα 230V φορτιζει αλλο αν χρειαζεται μετασχηματιστη οπου νομιζω ειναι ενσωματωμενος...
Για γρηγορη φορτιση επειδη θες μεγαλο ρευμα και ισχυ πανω απο 20-25kW δεν μπορεις να την κανεις σπιτι γινεται σε ειδικα σημεια...
 
Καλά τα υβριδικά δεν τα βάζω στην εξίσωση. Μιλώ για αμιγώς ηλεκτρικά. Εγώ αν αγόραζα τώρα αυτοκίνητο θα κοίταζα πρώτα σε υβριδικό και μετά σε άλλο. Εκτός και αν κληρονομούσα κανένα πλούσιο και αγόραζα κανένα με V12. :music-smiley-005:

Επίσης ξέρω πως η Βιομηχανία ασχολείται με τα υβριδικά. Σχεδόν κάθε μέρα διαβάζω άρθρα σε ξένα sites τεχνολογίας. Τόσο που πλέον έχουν εξαφανιστεί οι κλασικές τεχνολογικές ειδήσεις.

Δε θέλω να γίνω συνομοσιολόγος αλλά αυτό με τα Diesel πολύ μου βρωμάει. Ίσως και να είναι η αρχή του τέλους. Τα ξεπαστρεύουν σιγά σιγά και ίσως σε Χ χρόνια μας πουν ότι και οι βενζινοκινητήρες έφτασαν στο τέλος τους.
 
12 χιλιαρικα ? ...... ουτε 1 χιλιαρικο δεν εχω !

Αν βαλεις ρεφενε .... :rolleyes:
Κατσε να πληρωσω κανενα ενοικο που χρωσταω και αν περισσευει σου δινω να πραγματοποιησεις το ονειρο του υβριδικου. Θα σου παρω και ενα αυτοκολλητο lexus να κολλησεις στο τιμονι για να εχεις αισθηση πολυτελειας :p

ΥΓ Νομιζω εχει 16.000...
 
Καλά τα υβριδικά δεν τα βάζω στην εξίσωση. Μιλώ για αμιγώς ηλεκτρικά. Εγώ αν αγόραζα τώρα αυτοκίνητο θα κοίταζα πρώτα σε υβριδικό και μετά σε άλλο. Εκτός και αν κληρονομούσα κανένα πλούσιο και αγόραζα κανένα με V12. :music-smiley-005:

Επίσης ξέρω πως η Βιομηχανία ασχολείται με τα υβριδικά. Σχεδόν κάθε μέρα διαβάζω άρθρα σε ξένα sites τεχνολογίας. Τόσο που πλέον έχουν εξαφανιστεί οι κλασικές τεχνολογικές ειδήσεις.

Δε θέλω να γίνω συνομοσιολόγος αλλά αυτό με τα Diesel πολύ μου βρωμάει. Ίσως και να είναι η αρχή του τέλους. Τα ξεπαστρεύουν σιγά σιγά και ίσως σε Χ χρόνια μας πουν ότι και οι βενζινοκινητήρες έφτασαν στο τέλος τους.

Δικη μου εικασια. Μεχρι το 2030 δεν θα υπαρχουν ουτε τα βενζινης... Ισως η βενζινη μεινει ως συστημα back up σε οχηματα ασφαλειας.

Για τον φιλο Fixxer. Ποια ταξι και ποια βανακια; Ολα θα ειναι ηλεκτρικα και αυτονομα. Θα καλεις απο το κινητο θα ερχεται και θα σε πηγαινει εκει που θες χωρις οδηγο... Ξεχνα τις πιατσες...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δικη μου εικασια. Μεχρι το 2030 δεν θα υπαρχουν ουτε τα βενζινης... Ισως η βενζινη μεινει ως συστημα back up σε οχηματα ασφαλειας.

Για τον φιλο Fixxer. Ποια ταξι και ποια βανακια; Ολα θα ειναι ηλεκτρικα και αυτονομα. Θα καλεις απο το κινητο θα ερχεται και θα σε πηγαινει εκει που θες χωρις οδηγο... Ξεχνα τις πιατσες...

Παρ ολο οτι υπαρχει ηδη το χωρις οδηγο ειναι αρκετα επικινδυνο...
Αυτο που λες ομως εχει πολυ δρομο ακομα...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Παρ ολο οτι υπαρχει ηδη το χωρις οδηγο ειναι αρκετα επικινδυνο...
Αυτο που λες ομως εχει πολυ δρομο ακομα...
Ισως για αυτο δεν το εχουν ενεργοποιησει ακομη , οπως εκανε η Tesla. Αλλα οι δοκιμες δειχνουν οτι τα πραγματα ειναι παρα πολυ καλα. Ολα τα vag οχηματα που εχουν επανω το λογισμικο της blackberry και το αναλογο hardware (καμερες και αισθητηρες) εχουν την δυνατοτητα και απλα περιμενουν το update, οχι αυτοκινητα του μελλοντος, αλλα οχηματα που κυκλοφορουν ηδη στους δρομους.
 
Ετσι πως το βλεπω το Video οποιοσδηποτε θα την ειχε χτυπησει χωρις να εχει αντιδρασει. Μην σου πω οτι ο ανθρωπος θα πηγαινε και πανω απο τα ορια ταχυτητας και οποιαδηποτε αντιδραση θα ειχε παλι τα ιδια αποτελεσματα...
 
Το "πρόβλημα" με τα αυτόνομα οχήματα είναι πως είναι ακολουθούν 100% τον ΚΟΚ. Είχα δει πριν 2-3 χρόνια ένα video της Tesla και το είχα σχολιάσει σε διπλανό τεχνολογικό forum. Τους είχα γράψει πως μέσα στα 10' του video θα είχαν προκληθεί κάμποσα ατυχήματα και τους τα είχα επισημάνει. Κάποιοι έπεσαν να με φάνε. Προσπαθούσα να τους εξηγήσω πως για 1 τυπικό οδηγό υπάρχουν 1000 παράτυποι. Και δε χρειάζεται να είσαι ουγκανός για να κάνεις ατύχημα. Αλλά οι συνήθειες της καθημερινότητας και η υπερβολική αυτοπεποίθηση φτάνουν. Πχ 2 πράγματα που θυμάμαι είναι:

1. Φρενάρει αρκετά πριν το STOP και αφήνει το αυτοκίνητο να τσουλήσει μέχρι τη διασταύρωση ώστε να ελέγξει και τις δυο κατευθύνσεις. Αργά ή γρήγορα κάποιος θα καρφωθεί πίσω του. Όλοι εμείς πλακωνόμαστε στα φρένα την τελευταία στιγμή.

2. Σε κάποια στιγμή κάποιοι τρέχουν δίπλα στο δρόμο. Το αυτοκίνητο ανοίγει ελάχιστα την πορεία του μην τυχών και πέσει πάνω τους. Αν από απέναντι έρχεται αυτοκίνητο πιθανόν ο τύπος να πέσει πάνω στο αυτόνομο όταν ανοίγει την τροχιά του. Εμείς θα περάσουμε δίπλα τους αδιαφορώντας.
 
Σχετικα με το βιντεο και το αρθρο για το ατυχημα. Βλεπω οτι προκυπτει και ενα αλλο σοβαρο προβλημα. Ο εφησυχασμος του οδηγου. Υπαρχει σαφης οδηγια οτι καθε αυτονομο οχημα μπορει ανα πασα στιγμη να παρεμβει ο οδηγος και να παρει τον ελεγχο. Στο δευτερο βιντεο βλεπω οτι η οδηγος δεν κοιταει το δρομο αλλα κοιταει προς τα κατω μαλλον σε οθονη. Αληθεια ο οδηγος φερει ευθυνη με βαση την συμπεριφορα οπως φαινεται στο δευτερο βιντεο; η αυτονομη οδηγηση αναιρει την απαγορευση του οδηγου να κοιταζει και να μιλα σε κινητα ;
 
Εγώ κάτι άλλο παρατηρώ στο βίντεο. Τον τραγικό φωτισμό του δρόμου. Αν πάτε το βίντεο καρέ-καρέ, το θύμα γίνεται διακριτό στο 0:07 και η σύγκουση συμβαίνει μετά από κυριολεκτικά ένα δευτερόλεπτο.

Νομίζω άνθρωπος δε θα είχε σταματήσει εγκαίρως, ακόμα και να είχε καρφωμένο το βλέμμα του με 100% συγκέντρωση. Ίσως να είχε φρενάρει λίγο παραπάνω, αλλά πάλι θα τη χτυπούσε.

Είναι περίεργο πάντως διότι νόμιζα ότι οι αισθητήρες στα αυτόνομα ΔΕΝ είναι οπτικοί αλλά λειτουργούν σαν radar.
 
Νομιζω οι μπαταριες ηλεκτροκινητων δεν φορτιζουν απο 230V δικτυο ....

Kατι τετοιο ακουσα. Το μεταφερω με πασα επιφυλαξη ....
Δεν ισχύει αυτό. Φορτίζει κανονικά από το σπίτι του ο καθένας αν έχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο με την υπάρχουσα υποδομή. Μόνο αν θέλει ταχυφορτιστή θα πρέπει να βάλει εγκατάσταση ενός κουτιού με αρκετό κόστος
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δε θέλω να γίνω συνομοσιολόγος αλλά αυτό με τα Diesel πολύ μου βρωμάει. Ίσως και να είναι η αρχή του τέλους. Τα ξεπαστρεύουν σιγά σιγά και ίσως σε Χ χρόνια μας πουν ότι και οι βενζινοκινητήρες έφτασαν στο τέλος τους.

Τα βενζινοκίνητα μπορούν να πιάσουν τις νέες προδιαγραφές ρύπων έστω και ως hybrid , plug in hybrid κτλ. οπότε το τέλος τους θα αργήσει άλλα 10-15 χρόνια.

Για τα αυτοκίνητα diesel η εξέλιξη τους έχει ουσιαστικά τελειώσει γιατί δεν πρόκειται ποτέ να εκπεμπουν χαμηλούς ρύπους σε πραγματικές συνθήκες οπότε πεθαίνουν σαν τεχνολογία πολύ πιο γρήγορα.