Αυτοκινητιστικά νέα

Απο την φαρμακοποιό μου μεχρι και αυτον που εχει το μινι μαρκετ εδω στο χωριο που μενω , εχουν αυτοκινητα με leasing. Οι διπλανοι μου, και οι δυο με leasing. Το ενα μεσω εταιρειας ως υπαλληλος και το αλλο ως ελευθερος επαγγελματιας. Συμφερει απο αποψη εξοδων απο το να εχουν δικο τους αυτοκινητο. Dacia duster, skoda, peugeot και παραπολλες A-class...

Με την παρανοϊκή άμεση και έμμεση φορολογια, το εταιρικό αυτοκίνητο είναι πολύ δελεαστικό πλέον ακόμα και για επιχειρηματίες με χαμηλούς τζίρους, αρκεί να είναι κερδοφόροι.
 
Με την παρανοϊκή άμεση και έμμεση φορολογια, το εταιρικό αυτοκίνητο είναι πολύ δελεαστικό πλέον ακόμα και για επιχειρηματίες με χαμηλούς τζίρους, αρκεί να είναι κερδοφόροι.
Μα οταν πχ το duster κοστιζει με leasing για 4 χρονια 18.500 χωρις προκαταβολη και απο αυτα το ΦΠΑ πιστώνεται και η βενζινη παει στα εξοδα τι συζηταμε για αγορα αυτοκινητου απο τον μικρο επιχειρηματια;
 
Μα οταν πχ το duster κοστιζει με leasing για 4 χρονια 18.500 χωρις προκαταβολη και απο αυτα το ΦΠΑ πιστώνεται και η βενζινη παει στα εξοδα τι συζηταμε για αγορα αυτοκινητου απο τον μικρο επιχειρηματια;

Συμφέρει στις περισσότερες περιπτώσεις (leasing ή και αγορα στο όνομα της εταιρίας), αλλά πρέπει να το εξετάσεις διεξοδικά με τον λογιστή σου.
 
Προμήθεια τεχνολογικού εξοπλισμού.
Διαγνωστικος εξοπλισμός.

Α οκ και γω Sales Director στην Jaguar Land Rover . Εξ ου και τα στοιχεία . Φαντάσου σε εμάς αγγίζει το 90% οι πωλήσεις σε εταιρίες /leasing .
Που να δεις και τη σφαγή που γίνεται καθημερινά σε μικρότερα μοντέλα όπως λέει ο Φάμελος
 
Συμφέρει στις περισσότερες περιπτώσεις (leasing ή και αγορα στο όνομα της εταιρίας), αλλά πρέπει να το εξετάσεις διεξοδικά με τον λογιστή σου.
Προσωπικα δεν με συμφερει γιατι δεν εχω ΦΠΑ. Αλλα την φαρμακοποιό μου την συμφερει για να ειναι το τριτο leasing που αλλαζει ανα 4ετια.
 
Υπάρχουν διαφορές ανά περιοχή αλλά και λογω μοντέλων.
Είναι λογικό στην Αττική να είναι το ποσοστό leasing υψηλό αφού οι συγκεκριμένες πωλήσεις συνήθως γίνονται από τα κεντρικά και όχι από τους κατά τόπους αντιπροσώπους.
Πχ στην επαρχία οι πωλήσεις με leasing ειναι πολύ μικρές έως μηδενικές.
Και φυσικά όπως γράφω παραπάνω έχει σημασία και οι μάρκες.
 
Και Euro 5;! Δεδομένου ότι έχουν dpf θα φανταζόμουν ότι πάει από Euro 4 και πίσω. Euro 5 είναι αρκετά πρόσφατο!
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Οχι όλα όμως, από Euro 5 και πίσω.

Αφού απαγορεύτηκαν τα Euro 5 είναι θέμα χρόνου να απαγορευτούν και τα Euro 6. Το μήνυμα που περνάει στην αγορά αυτοκινήτου είναι σαφές , μην αγοράζετε diesel. Για την Γερμανία λέμε πάντα , εδώ μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο μπορεί να περάσουν και 5-10 χρόνια.
 
Έχει αρχίσει να ξεφουσκώνει και στην χώρα μας η αγορά των diesel.
Δεν γίνεται ο χαμός που γίνονταν τα προηγούμενα χρόνια όταν αγόραζε η Σάρα και Μάρα χωρίς καμία λογική.
Τώρα πλέον οι πωλήσεις diesel και στην χώρα μας γίνονται πιο συνειδητοποιημένα και μόνο από όσους πραγματικά το χρειάζονται.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αφού απαγορεύτηκαν τα Euro 5 είναι θέμα χρόνου να απαγορευτούν και τα Euro 6. Το μήνυμα που περνάει στην αγορά αυτοκινήτου είναι σαφές , μην αγοράζετε diesel. Για την Γερμανία λέμε πάντα , εδώ μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο μπορεί να περάσουν και 5-10 χρόνια.

Αν απαγορεύουν τα Euro 6, πρέπει να απαγορευτούν και όλα τα μοντέρνα βενζινοκίνητα. Το θεωρώ απίθανο να συμβεί.
Πιο πιθανό είναι απλα να σταματήσουν να παράγουν πετρελαιοκίνητα επιβατηγά σε βάθος χρόνου.
 
Σχετικά με το Αμβούργο, για να έχουμε την πλήρη εικόνα, το παραπάνω link αναφέρει ότι η απαγόρευση αφορά "σε συγκεκριμένες λεωφόρους και δρόμους της πόλης". Σε συνδυασμό με το παρακάτω:

https://www.carzine.gr/fake-news-telos-apo-ti-germania-ta-palia-diesel/

Μιλάμε για ένα μικρό τμήμα δρόμων (συνολικά 2-3 χιλιόμετρα). Δεν είναι δηλαδή καθολική απαγόρευση σε όλη την πόλη αλλά σε ένα πολύ μικρό τμήμα αυτής. Βέβαια ούτε και fake news είναι (εκτός αν βρεθεί καμιά άλλη πηγή και μας τ' αλλάξει). Πάντως το γεγονός ότι έχει ξεκινήσει μια απαγόρευση έστω και σε τόσο μικρή κλίμακα είναι από μόνο του σημαντικό, ανάλογα βέβαια και πως θα προχωρήσει (αν θα επεκταθεί ή θα παραμείνει ξεχασμένο σε μια μικρή περιοχή).
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αν απαγορεύουν τα Euro 6, πρέπει να απαγορευτούν και όλα τα μοντέρνα βενζινοκίνητα. Το θεωρώ απίθανο να συμβεί.
Πιο πιθανό είναι απλα να σταματήσουν να παράγουν πετρελαιοκίνητα επιβατηγά σε βάθος χρόνου.

Τα βενζινοκίνητα δεν βγάζουν ούτε καπνό ούτε NOx , παρόλα αυτά θα ήταν καλή ιδέα να απαγορευτούν παλιότερες γενιές (Euro 3 και πίσω) που λόγω παλιάς τεχνολογίας καταλυτών έχουν θέματα. Στο μεταξύ στην Γερμανία οι πωλήσεις diesel έχουν πέσει 25%....

Sales of diesel cars in Germany drop after court permits ban....https://phys.org/news/2018-04-sales-diesel-cars-germany-court.html

Βέβαια αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στην πτώση 37% στην Βρετανία....

UK sales of diesel cars decline by 37% in one year...http://www.climateactionprogramme.org/news/uk-sales-of-diesel-cars-decline-by-37-in-one-year
 
“Χαμός” με τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα…
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ

"Πάνω από 25% αναμένεται να είναι η άνοδος στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων και τον Μάιο, συνεχίζοντας το Ράλι ανόδου που έχει ξεκινήσει από πέρσι τον Ιούνιο.
Το βασικό χαρακτηριστικό του 2018 και κυρίως του τρέχοντος μήνα είναι η ραγδαία αύξηση των λιανικών πωλήσεων (δηλαδή οι μη εταιρικές, ενοικιάσεων, επαγγελματικά, κ.λπ.), κάτι που αποδεικνύει ότι -όσοι μπορούν τουλάχιστον- αλλάζουν το παλιό αυτοκίνητό, για λόγους μεγαλύτερης ασφάλειας, οικονομίας (λιγότερες ζημιές, χαμηλότερη κατανάλωση/τέλη κυκλοφορίας) αλλά και ανανέωσης- δηλαδή ψυχολογικούς.
Οι λιανικές πωλήσεις λοιπόν, καταγράφουν άνοδο τον Μάιο σχεδόν στο 40% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Σημειώστε πως κατά τους τέσσερις πρώτους μήνες του 2018 η αγορά αυτοκινήτου της χώρας μας έχει ήδη αγγίξει τις 37.500 πωλήσεις, σημειώνοντας έτσι αύξηση λίγο πιο πάνω από 27,0% σε σχέση με το περσινό τετράμηνο του έτους. Παράλληλα και τα έσοδα του κράτους από τις πωλήσεις αυτές, έχουν σχεδόν διπλασιαστεί, σε σχέση με πέρσι.

Σ’ ότι αφορά την επιλογή των «λιανικών» αγοραστών, περίπου το 75% επιλέγει αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης, δείχνοντας ξεκάθαρα τη στροφή που κάνουν οι αγοραστές, μετά και την diesel-μόδα των προηγούμενων ετών. Σε αντίθεση με αυτό, στις πωλήσεις των εισαγόμενων μεταχειρισμένων η πλειοψηφία επιλέγει diesel.
Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, οι αγοραστές που επιλέγουν αυτά τα αυτοκίνητα (δηλαδή μεταχειρισμένα εισαγωγής και diesel) είναι συνήθως και οι πιο αδύναμοι οικονομικά. Δεν ενημερώνονται αυτοκινητικά, δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις τεχνολογίες του αυτοκινήτου που πάνε να αγοράσουν, ενώ στη συνέχεια συνήθως δεν κάνουν σωστή συντήρηση και δεν αλλάζουν εγκαίρως ελαστικά. Με το μόνο που ασχολούνται είναι με την κατανάλωση. Αυτοί συνήθως οι αγοραστές είναι που πέφτουν θύματα εξαπάτησης κακών εμπόρων.
http://www.newsauto.gr/blogs/takis-trakousellis/chamos-tis-polisis-aftokiniton-stin-ellada/
 
Ρε όταν εμείς απαγορεύαμε τα diesel οι κουτόφραγκοι τρώγανε κάπνα και ΝΟx... :p
 
Ρε όταν εμείς απαγορεύαμε τα diesel οι κουτόφραγκοι τρώγανε κάπνα και ΝΟx... :p

Μπορεί να το γράφεις ειρωνικά αλλά έτσι ακριβώς ήταν. Κάτι ξέρουν Αμερικάνοι και Ιάπωνες που τα diesel τα ψάχνεις με το κιάλι.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μπορεί να το γράφεις ειρωνικά αλλά έτσι ακριβώς ήταν. Κάτι ξέρουν Αμερικάνοι και Ιάπωνες που τα diesel τα ψάχνεις με το κιάλι.

Οι αμερικανοί δεν είχαν ποτέ πρόβλημα με τη κατανάλωση καυσίμων ,οπότε τα αυτοκίνητα των 5λίτρων ήταν και παραμένουν κάτι το συνηθισμένο .Και φυσικά οι τόνοι βενζίνης που κατέβαζαν τα θηρία των 2 τόνων ,ήταν <ευλογημένοι> .
Η Ιαπωνία είναι μια τελείως διαφορετική χώρα σε πολλά επίπεδα και δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης .