Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ειναι κριμα να μην μπορουμε να εχουμε στην χωρα μας τετοιο κινητηρα.

1 Γιατι δεν υπαρχει αντιπροσωπεια

2 Η φορολογια


https://www.4troxoi.gr/tehnologia/e...azda-skyactiv-x-i-aytokratoria-antepitithetai

Τί σε κάνει να πιστεύεις οτι δεν μπορούμε να έχουμε τέτοιο κινητήρα ?? .. Αν είναι τόσο καλός (που όσα διάβασα και είδα σε video παρουσιάσεις δείχνουν οτι είναι) τα Mazda θα είναι περιζήτητα .. εε θα ανοίξει και αντιπροσωπία .. νόμος της αγοράς είναι ..

Το Skyactive-X θα εφαρμοστεί και σε μικρότερους κινητήρες .. δεν είναι ανάγκη να είναι δίλιτρο ..

Βασικά βρήκαν τον τρόπο να τον κάνουν να δουλεύει σαν ντήζελ .. με συμπίεση 16:1, έκρηξη σε όλο τον θάλαμο σχεδόν ταυτόχρονα κλπ .. σαν ντήζελ σε ροπές και παραπλήσια οικονομία (υπολογίζουν απλά 10-15% ψηλότερη κατανάλωση απο diesel διότι το diesel καύσιμο είναι 10-15% πιο πυκνο ενεργειακά)

https://www.youtube.com/watch?v=a82Wt53gu78

YΓ .. οποία έκπληξη !! το Skyactive-x έχει turbo ;)
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Θα ανακοινωθεί αντιπροσωπεια της Mazda σε λίγες μέρες
Αρα μενει το 2...

YΓ .. οποία έκπληξη !! το Skyactive-x έχει turbo ;)
Οπως και ο G αλλα το turbo δεν ειναι εκει να να αυξησει την ιπποδυναμη .

Αν μπορουσε να εφαρμοστει σε μικροτερους κινητηρες θα το ειχε κανει. Προς το παρον μονο 2.0 και 2.5 .... Υπαρχουν φημες και για 1.5.

Το νεο 3 sedan ειναι ονειρο!

17_21.jpg


04_38.jpg
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αρα μενει το 2...


1) Οπως και ο G αλλα το turbo δεν ειναι εκει να να αυξησει την ιπποδυναμη .

2) Αν μπορουσε να εφαρμοστει σε μικροτερους κινητηρες θα το ειχε κανει. Προς το παρον μονο 2.0 και 2.5 .... Υπαρχουν φημες και για 1.5.

3) Το νεο 3 sedan ειναι ονειρο!

https://cdn1.autoexpress.co.uk/site...ry_adv/public/2018/11/17_21.jpg?itok=2azLXLjU

https://cdn2.autoexpress.co.uk/site...ry_adv/public/2018/11/04_38.jpg?itok=6ZRU-CEH

1) Συμφωνείς λοιπόν οτι δεν φταίει το turbo αλλά ο τρόπος που χρησιμοποιείται ?? ..

Επίσης .. δεν μπορείς να πείς οτι δεν είναι εκεί και για να αυξήσει την ιπποδύναμη .. 190PS χωρίς turbo πόσα κυβικά και πόσο καύσιμο θα χρειάζονταν σε ατμοσφαιρικό κινητήρα .. μιλάμε για εύχρηστο κινητήρα οχι τίποτα αγωνιστική χρήση με εύρος αποδοτικής λειτουργίας 1000 στροφές ..

Βασικά τα turbo θεωρούνται συσκευές που εξοικονομούν καύσιμο διότι εκμεταλεύονται την ενέργεια των καυσαερίων που αλλιώς πάει χαμένη και έχουν σαν αποτέλεσμα τον μηδενισμό των απωλειών άντλησης αέρα που μπορεί να φτάνει και το 10% των συνολικών απωλειών του κινητήρα ..

Ομως ή απλή εφαρμογή του δημιουργεί πρόβλημα σε ορισμένες περιοχές λειτουργίας .. εκεί είναι που χρειάζονται ανεπτυγμένες τεχνολογίες (π.χ. διπλά turbo, μεταβλητά πτερύγια, intercooler κλπ ) .. εε σε κινητήρες που κατασκευάζονται με κύριο στόχο το κόστος κατασκευής αυτα δεν μπαίνουν ..
Επίσης πάλι από τσιγκουνιά .. ενω κάθε κινητήρας έχει μια βέλτιστη περιοχή λειτουργίας απο απόψεως φορτίων χρησιμοποιείται και εκτός ορίων .. π.χ. κινητήρας 1000κε φτιαγμένος για μικρό αυτοκίνητο 1100kg μπαίνει και στο SUV της ίδιας μάρκας βάρους 1500Kg .. τι μπορείς να περιμένεις ..

Χαρακτηριστικό είναι αυτο που παρατηρείς και εσύ (αυξημένη κατανάλωση) σε μικρούς (και φτηνιάρικους θα έλεγα) turbo .. έχουν πρόβλημα με τις θερμοκρασίες σε μεγάλα φορτία (= πολύ "γκάζι", πολλές στροφές) .. υπάρχουν διάφορες λύσεις για να μειωθεί η θερμοκρασία .. ή πιο φτηνή είναι η αύξηση του καυσίμου στην αναλογία αέρα καυσίμου .. εε αυτή η λύση είναι που χρησιμοποιείται κατα κόρον παρόλο που είναι γνωστό ότι οδηγεί σε μεγάλη μείωση αποδοτικότητας αρα και αντίστοιχη αύξηση κατανάλωσης .. αλλά βλέπεις τα παλιοσυστήματα μέτρησης κατανάλωσης ποτέ δεν βάζουν τους κινητήρες να δουλέψουν σε τέτοιες συνθήκες ..

2) Μπορεί .. απλά όχι με τον φτηνιάρικο τρόπο του "παίρνω λύσεις απο το ράφι" ..
Η Mazda επέλεξε να κάνει custom κατασκευή σε όλα (αν θέλεις μπορώ να βρώ video όπου λέει οτι για να πετύχουν τα αποτελέσματα που εμφάνισαν στον Skyactive-X χρειάστηκε να παρατήσουν της κλασσικές μεθόδους μαζικής παραγωγής και να πάνε σε μικρής κλίμακας CNC για customized παραγωγή ..) .. αν πάνε καλά τα πράγματα και χρειαστούν να αυξήσουν απλά θα βάλουν περισσότερες CNC ..
Επομένως απλά μπορεί να αργήσει λιγο παραπάνω να βγάλει και σε άλλα κυβικά Skyactive-X

3) +1000 .. αλλά και το hatchback μου άρεσε ..
Εβλεπα χτές τα Skyactive-X και τις Mercedes A200 .. και με έπιασε στα πράσα η Σύζυγος .. "ωραίο το Mercedes .. το άλλο Γιαπωνεζιά .." .. το "άλλο" ήταν το A200 ;)
 
Το Mazda 3 sedan είναι όντως απίστευτο! Το hatchback είναι κι αυτό πολύ όμορφο, μέχρι όμως να δεις C-pillar και πίσω όψη... που δε βλέπονται. Προσωπική άποψη φυσικά.
 
Κυριε Γιαριμη επειδη ειμαι Γιαπωνεζακιας (honda ολη η οικογενεια, Mitsubishi εγω) τα 160, τα 190 και τα 201 αλογα παντα τα εβλεπα ατμοσφαιρκα σε 1.6 και 2.0 κινητηρες. Ασχετα με την καταναλωση βεβαια...
Οταν σου βγαζει η Mazda 2.0 με 120(o skyactiv-G του Τουρκου που ειδα απο κοντα ) αλογα την εποχη των μινι Turbo στην αρχη γελας, μετα διαβαζεις και στο τελος βρισκεις το επομενο αυτοκινητο σου.

Δεν ξερω πως θα λειτουργει στον Χ. στον G το Turbo ειναι πολυ μικρο και απλα διοχετευει περισσοτερο αερα στο μιγμα καυσιμου. Δεν ξερω αν ειναι συμβατικο turbo ή σαν το Kompressor της Mercedes ή τιποτα απο τα δυο.


ΥΓ και εμενα δεν μου αρεσε πισω το 5θυρο , σαν να βαρεθηκαν να το σχεδιασουν και απλα τραβηξαν μια καμπυλη. Καλυτερο παντως απο το 5θυρο honda civic...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Κυριε Γιαριμη επειδη ειμαι Γιαπωνεζακιας (honda ολη η οικογενεια, Mitsubishi εγω) τα 160, τα 190 και τα 201 αλογα παντα τα εβλεπα ατμοσφαιρκα σε 1.6 και 2.0 κινητηρες. Ασχετα με την καταναλωση βεβαια...
Οταν σου βγαζει η Mazda 2.0 με 120(o skyactiv-G του Τουρκου που ειδα απο κοντα ) αλογα την εποχη των μινι Turbo στην αρχη γελας, μετα διαβαζεις και στο τελος βρισκεις το επομενο αυτοκινητο σου.

Δεν ξερω πως θα λειτουργει στον Χ. στον G το Turbo ειναι πολυ μικρο και απλα διοχετευει περισσοτερο αερα στο μιγμα καυσιμου. Δεν ξερω αν ειναι συμβατικο turbo ή σαν το Kompressor της Mercedes ή τιποτα απο τα δυο.


ΥΓ και εμενα δεν μου αρεσε πισω το 5θυρο , σαν να βαρεθηκαν να το σχεδιασουν και απλα τραβηξαν μια καμπυλη. Καλυτερο παντως απο το 5θυρο honda civic...
Honda toyota δεν είναι τυχαίο στην Αμερική πρώτα

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Κυριε Γιαριμη επειδη ειμαι Γιαπωνεζακιας (honda ολη η οικογενεια, Mitsubishi εγω) τα 160, τα 190 και τα 201 αλογα παντα τα εβλεπα ατμοσφαιρκα σε 1.6 και 2.0 κινητηρες. Ασχετα με την καταναλωση βεβαια...
Οταν σου βγαζει η Mazda 2.0 με 120(o skyactiv-G του Τουρκου που ειδα απο κοντα ) αλογα την εποχη των μινι Turbo στην αρχη γελας, μετα διαβαζεις και στο τελος βρισκεις το επομενο αυτοκινητο σου.

Δεν ξερω πως θα λειτουργει στον Χ. στον G το Turbo ειναι πολυ μικρο και απλα διοχετευει περισσοτερο αερα στο μιγμα καυσιμου. Δεν ξερω αν ειναι συμβατικο turbo ή σαν το Kompressor της Mercedes ή τιποτα απο τα δυο.


ΥΓ και εμενα δεν μου αρεσε πισω το 5θυρο , σαν να βαρεθηκαν να το σχεδιασουν και απλα τραβηξαν μια καμπυλη. Καλυτερο παντως απο το 5θυρο honda civic...

Προς τι οι επισημότητες ?? !!

εε ενταξει υπάρχουν κατι τρελά vtec ..

Με έκανες να ψάχνω δεν ήξερα οτι είχε βγάλει Skyactiv-G 2,0λτ με 120 άλογα .. νόμιζα ο καλός κινητήρας είναι κάπου στα 160 ..

Eχεις δίκιο για τον υπερσυμπιεστή του Χ .. η Mazda τον περιγράφει ως "Lean supercharger" δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει αυτό .. παράξενο να είναι μηχανικός αντι για τουρμπο !! Πάντως είναι χαμηλής συμπίεσης όπως και στους G ..

Aέρα υπο πίεση διοχετεύουν όλοι οι υπερσυμπιεστές ..
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Πρώτη σε νέα έρευνα
αξιοπιστίας η Toyota


https://www.newsauto.gr/news/proti-se-nea-erevna-axiopistias-i-toyota/

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εντυπωση μου κανει που η Toyota ειναι πρωτη αλλα η Lexus σκαρφαλωσε 9. Μεγαλο χασμα για την ιδια εταιρεια στην ουσια με την premium χειροτερη. Σε αντiθεση με την Acura που επεσε απο πρωτη και η μαμα Honda ειναι 4. . "Τσοντα" μπηκε στην τριτη θεση η Hyundai και οχι αδικα .
 
Εμένα με κάνει εντύπωση που δεν είναι γενικά η audi αλλά έχει το Q5 πρώτο με λιγότερες βλάβες

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
τα αυτοκίνητα σήμερα (και εννοώ τα τελευταία 20 χρόνια) είναι αρκετά αξιόπιστα, τα περισσότερα τουλάχιστον,
ελάχιστα είναι ζημιάρικα,
και τα υπόλοιπα είναι τόσο κοντά μεταξύ τους, που είναι θέμα τύχης και στατιστικής που θα πέσει κάποιος

αναφέρθηκε παραπάνω η lexus στην 9 θέση, ενώ την έχω δει στην 1η θέση σε άλλη έρευνα,

επίσης μη ξεχνάμε και ότι κάποιες εταιρείες έχουν πολύ συχνότερα service, γεγονός που στατιστικά μειώνει την πιθανότητα βλάβης, αλλά αυξάνει το κόστος,

πχ το VW μου το πηγαίνω για service μία φορά κάθε δύο χρόνια, ενδιάμεσα ούτε λάδια δεν κοιτάω, έχω ξεχάσει που είναι η βέργα για έλεγχο της στάθμης
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εμένα με κάνει εντύπωση που δεν είναι γενικά η audi αλλά έχει το Q5 πρώτο με λιγότερες βλάβες

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τα μοντέλα των πρώτων δυο ετών έβγαλαν κάποια προβληματάκια αλλά στη πορεία τα λυσανε. Δίνουν μεγάλη σημασία σε αυτό το μοντέλο γιατί είναι best seller σε μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία (premium suvs).
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

τα αυτοκίνητα σήμερα (και εννοώ τα τελευταία 20 χρόνια) είναι αρκετά αξιόπιστα, τα περισσότερα τουλάχιστον,
ελάχιστα είναι ζημιάρικα,
και τα υπόλοιπα είναι τόσο κοντά μεταξύ τους, που είναι θέμα τύχης και στατιστικής που θα πέσει κάποιος

αναφέρθηκε παραπάνω η lexus στην 9 θέση, ενώ την έχω δει στην 1η θέση σε άλλη έρευνα,

επίσης μη ξεχνάμε και ότι κάποιες εταιρείες έχουν πολύ συχνότερα service, γεγονός που στατιστικά μειώνει την πιθανότητα βλάβης, αλλά αυξάνει το κόστος,

πχ το VW μου το πηγαίνω για service μία φορά κάθε δύο χρόνια, ενδιάμεσα ούτε λάδια δεν κοιτάω, έχω ξεχάσει που είναι η βέργα για έλεγχο της στάθμης
Ναι αλλα αν στα δυο χρονια το ενα service σου κοστιζει οσο τα δυο δικα μου δεν ειναι μετρο συγκρισης. Πηγαινω δυο φορες τον χρονο βασικα. Μια για λαδια και μια για service. Συνολικο κοστος 170 /ετος. Το ακριβοτερο που εχω πληρωσει ηταν 250 που επεσαν μαζεμενα αλλαγη δισκοπλακες, μπουζι, βαλβολινες.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ναι αλλα αν στα δυο χρονια το ενα service σου κοστιζει οσο τα δυο δικα μου δεν ειναι μετρο συγκρισης. Πηγαινω δυο φορες τον χρονο βασικα. Μια για λαδια και μια για service. Συνολικο κοστος 170 /ετος. Το ακριβοτερο που εχω πληρωσει ηταν 250 που επεσαν μαζεμενα αλλαγη δισκοπλακες, μπουζι, βαλβολινες.

τόσα δίνω και εγώ στη διετία πάνω κάτω,
δεν είμαι σίγουρος, θα το δω, αλλά δεν νομίζω να έχω πληρώσει πάνω από 200 ευρώ, ίσως μία φορά, ίσως καμμία στα 13 χρόνια

το ίδιο και στο προηγούμενο golf που είχα 18 χρόνια, αλλαγή λαδιών απλών (όχι συνθετικά) κάθε 10,000 χλμ, κολλητός μου με γιαπωνέζικο, αλλαγή κάθε 5,000 χλμ συνθετικά, έδινε 4 φορές περισσότερα από μένα σε σερβις κάθε χρόνο
 
Καθε 10.000 αλλαζω εγω , Colt. Μαλιστα με κοροιδευε γνωστος με ford που αλλαζε καθε 20.000. Οταν ομως αλλαξε ιμαντα χρονισμου πατσισαμε οποια διαφορα στο κοστος των service μεχρι τοτε... Και δεν νομιζω η αξιπιστια του Mitsubishi μου οφειλεται στην συχνη αλλαγη λαδιων. Καποια αυτοκινητα εχουν κουσουρια οσο και να το προσεχεις. Πχ στο HRV του 2003 του πατερα μου με μαθηματικη ακριβεια πριν τα 200.000 χλμ θα εχει ραγισμενο χταποδι.
 
Καθε 10.000 αλλαζω εγω , Colt. Μαλιστα με κοροιδευε γνωστος με ford που αλλαζε καθε 20.000. Οταν ομως αλλαξε ιμαντα χρονισμου πατσισαμε οποια διαφορα στο κοστος των service μεχρι τοτε... Και δεν νομιζω η αξιπιστια του Mitsubishi μου οφειλεται στην συχνη αλλαγη λαδιων. Καποια αυτοκινητα εχουν κουσουρια οσο και να το προσεχεις. Πχ στο HRV του 2003 του πατερα μου με μαθηματικη ακριβεια πριν τα 200.000 χλμ θα εχει ραγισμενο χταποδι.
Εσύ με την αλλαγή κάθε 10000 χλμ θα κάνεις εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς βάσανα.
Ο φίλος με το ford στις κάθε 20000 είναι αμφίβολο ότι θα τα καταφέρει
 
Καθε 10.000 αλλαζω εγω , Colt. Μαλιστα με κοροιδευε γνωστος με ford που αλλαζε καθε 20.000. Οταν ομως αλλαξε ιμαντα χρονισμου πατσισαμε οποια διαφορα στο κοστος των service μεχρι τοτε... Και δεν νομιζω η αξιπιστια του Mitsubishi μου οφειλεται στην συχνη αλλαγη λαδιων. Καποια αυτοκινητα εχουν κουσουρια οσο και να το προσεχεις. Πχ στο HRV του 2003 του πατερα μου με μαθηματικη ακριβεια πριν τα 200.000 χλμ θα εχει ραγισμενο χταποδι.

Ο ιμάντας χρονισμού με την αλλαγή λαδιών τι σχέση έχει ;
Ιμάντα χρονισμού πρέπει να αλλάζουμε κάθε 5 χρόνια ή αν συμπληρωθούν τα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής πιό μπροστά .
 
Πρώτη σε νέα έρευνα
αξιοπιστίας η Toyota


https://www.newsauto.gr/news/proti-se-nea-erevna-axiopistias-i-toyota/

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Με βάση λοιπόν αυτά τα δεδομένα και όπως μπορείτε να δείτε και στην παρακάτω εικόνα, τη μικρότερη πιθανότητα να εμφανιστεί το Check Engine διαθέτουν τα αυτοκίνητα της Toyota, ακολουθούμενα από αυτά της Acura, της Hyundai, της Honda και της Mitsubishi.

Αναμενόμενο , ποια να ήταν πρώτη; Η VW;:flipout:

Καθε 10.000 αλλαζω εγω , Colt. Μαλιστα με κοροιδευε γνωστος με ford που αλλαζε καθε 20.000. Οταν ομως αλλαξε ιμαντα χρονισμου πατσισαμε οποια διαφορα στο κοστος των service μεχρι τοτε... Και δεν νομιζω η αξιπιστια του Mitsubishi μου οφειλεται στην συχνη αλλαγη λαδιων. Καποια αυτοκινητα εχουν κουσουρια οσο και να το προσεχεις. Πχ στο HRV του 2003 του πατερα μου με μαθηματικη ακριβεια πριν τα 200.000 χλμ θα εχει ραγισμενο χταποδι.

Τα Mitsubishi απλά είναι πολύ πιο αξιόπιστα απο τα Ford , δεν έχει σχέση η αλλαγή λαδιών όπως λες και εσύ.