Αυτοκινητιστικά νέα

Προσωπικά αυτό το πάθος του οπαδισμού έχω αφήσει πίσω εδώ και χρόνια..

Κάποια στιγμή σήκωσα τα χέρια ψηλά όταν φίλος προσπαθούσε να με πείσει ότι το Top Gun Ibiza που είχε έμπαινε καλύτερα από το 306 GTi Race που είχα τότε... :BDGBGDB55:

Διαλέγω πάντα αυτό που μου πάει οδηγικά και αυτό που μου κλείνει το μάτι (ανάλογα και με την τσέπη μου) και προχωράω...
 
Εσύ μπορεί να μην καταλαβαίνεις τις γενικεύσεις.....αυτό δε σημαίνει ότι εν προκειμένω δεν ισχύουν....το βαρετό σε ένα αυτοκίνητο δε το κάνει το ποσό έχουν 0-100....
Ειδικά για το golf gti δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και τα Leon που είναι αυτοκίνητα του ίδιου ομίλου είναι απολαυστικότερα στην οδήγηση από αυτό.
Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι καλό αμάξι.
Η σύγκριση γίνεται με αμάξια του ίδιου τύπου δε συγκρίνουμε το beetle με το Gti αλλά κάθε ένα με τον ανταγωνισμό του....
Αν συγκρίνεις το beetle με το tts σαφώς το tts δεν είναι μπροστά του βαρετό....αν το συγκρίνεις με το Μ2 πχ που είχε και 15Κ λιγότερα θα δεις ότι είναι βαρετό του θανατά.Αν θες βάλε στη σύγκριση μαζί του και πιο παραδοσιακά κοντά σε αυτό αυτοκίνητα όπως μια cayman, 4c, alpine a110 ή μια lotus....

Τέλος το τι θεωρεί ο καθένας για τον εαυτό τους ως βεβαιότητα δεν σημαίνει ότι είναι ,κατ'ανάγκη, και σωστό σαν θεωρία.....

Βαρετό το tts? Ούτε καν το απλό tt. Γνώμη μου, αλλά τα έχω οδηγήσει, αλλά δεν τα πήγα στα όρια.
 
Βλάση το πρόβλημα είναι ο οπαδισμός και ειδικά όταν δεν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητα παρά μόνο αυτά στα οποία είσαι κολημένος και επιμένεις να έχεις άποψη για τα υπόλοιπα που δεν έχεις πιάσει στα χέρια σου.
Βέβαια από την άλλη και να τα πιάσεις στα χέρια σου θα πρέπει να ξέρεις και τα βασικά για να μπορείς να κρίνεις...

πχ.. το c3 (diesel του 17) που μου έχουν δώσει για προσωρινή αντικατάσταση λόγω της κλοπής είναι κουβάς... και ας έχει μόνο 20.000 πάνω του...
 
Ειναι εντυπωσιακο το ποσο παθος εξαπτουν τα αυτοκινητα. Ουτε για ποδοσφαιρικες ομαδες να μιλουσαμε :) Στο φορουμ των 4Τ γινεται το ιδιο πραγμα σε καθε νημα αυτοκινητου

που να δεις στα νήματα με κινητά τηλέφωνα (σε διάφορα φόρουμ) να δεις τι γίνεται, ούτε σε νήματα με πολιτικά και ποδοσφαιρικά
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Προσωπικά αυτό το πάθος του οπαδισμού έχω αφήσει πίσω εδώ και χρόνια..

Κάποια στιγμή σήκωσα τα χέρια ψηλά όταν φίλος προσπαθούσε να με πείσει ότι το Top Gun Ibiza που είχε έμπαινε καλύτερα από το 306 GTi Race που είχα τότε... :BDGBGDB55:

Διαλέγω πάντα αυτό που μου πάει οδηγικά και αυτό που μου κλείνει το μάτι (ανάλογα και με την τσέπη μου) και προχωράω...

Θα έχεις να λες ότι το έχεις ακούσει και αυτό στη ζωή σου................
 
Πανο εχω ακουσει και εχω δει χειροτερα αλλα αστο να μεινουμε φιλοι καλυτερα !!!

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Στα επίπεδα του 2001 υποχώρησαν οι πωλήσεις των diesel μοντέλων στην Ευρώπη το 2018, με το μερίδιό του να βρίσκεται πλέον μόνο στο 36% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, σημειώνοντας σημαντική πτώση σε σχέση με το 2017.

Μεγάλη πτώση στις πωλήσεις των diesel στην Ευρώπη το 2018...https://www.newsauto.gr/news/megali-ptosi-stis-polisis-ton-diesel-stin-evropi-to-2018/
 
Μπορεί κάποιος να ορίσει με λίγες λέξεις τι σημαίνει *βαρετό*??
Μπορεί κάποιος να μου πει αν το Peugeot 106 rally είναι βαρετό και αν όχι ,γιατί??
Έχετε ιδέα τι σημαίνει οριακή οδήγηση?
Σας έχει περάσει κανένας από πανω,όταν εσείς πιστεύατε ότι ο Σουμάχερ δεν πιάνει μια μπροστά σας , εκείνη τη στιγμή??
Πιστεύετε ότι αηδία γράφουν οι καραγκιοζαραιοι, στο κάθε περιοδικό?
Όποιος θέλει απαντά!
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Έχετε ιδέα τι σημαίνει οριακή οδήγηση?
Σας έχει περάσει κανένας από πανω,όταν εσείς πιστεύατε ότι ο Σουμάχερ δεν πιάνει μια μπροστά σας , εκείνη τη στιγμή??
Πιστεύετε ότι αηδία γράφουν οι καραγκιοζαραιοι, στο κάθε περιοδικό?
Όποιος θέλει απαντά!

Να σου απαντήσω σε αυτό; Πριν 20+ χρόνια παρουσίασε η Ferrari την αναβαθμισμένη 355 με το αυτόματο κιβώτιο. Καλεσμένος όλος ο ειδικός τύπος του Πλανήτη και ανάμεσά τους ο Έλληνας ΒΚ. Ο Schumacher των 2 ΠΠ μόλις είχε πάρει μεταγραφή και ήταν ο "κράχτης". Είχε κάνει μερικούς γύρους στο Fiorano και είχαν την τηλεμετρία του και καλά για να δείξουν στον κόσμο το πόσο πιο γρήγορο είναι σε σχέση με το "χτένι". Το ίδιο έκαναν και με τους δημοσιογράφους. Και βγήκε ο θεός ο δικός μας και έβαλε φόρα παρτίδα τις 2 τηλεμετρίες για να μας δείξει πως είναι ΙΔΙΕΣ οι καμπύλες μεταξύ αυτού και του Θρύλου του MS. Φυσικά έγινε ΧΑΜΟΣ. Διότι ο MS κινούταν πάντα με μια ταχύτητα πάνω. Και έπεσε τρελό κράξιμο από τους υπόλοιπους δικούς μας για την ντροπή. Νομίζω μάλιστα ότι τον είχαν απολύσει ή βάλει στον πάγο.

Επίσης κάτι άλλο σχετικό. Συντοπίτης μου είναι πολύ επιτυχημένος στον τομέα του. Έχει στην κατοχή του μερικά απίστευτα αυτοκίνητα όπως την Lotus Elan Μ100 και την Maserati Ghibli AM336. Φυσικά αγορασμένα καινούρια αρχές και μέσα του '90. Τότε λοιπόν και η μόδα των φτιαγμένων. Ο τύπος ήταν σχετικά νέος εκείνη την εποχή και ερχόταν σχεδόν κάθε ΣΚ στους δικούς του. Και έβγαιναν τα ζώα στην περιοχή μας και τον προσπερνούσαν στην ευθεία. Οπότε μετά στην καφετέρια έλεγαν με χαζοπερηφάνεια ότι προσπέρασα τη Maserati των 20.000.000 με το φτιαγμένο ΧΨΩ των 4.000.000.
 
Το θέμα είναι να οδηγείς κάτι και να μη σε οδηγεί. Πχ το 106 που ανέφερες πιο πάνω. Το έχω οδηγήσει. Ναι είναι σαν κάρτ. Αλλά δεν κάνει για κάθε μέρα. Τι να το κάνω αν σε κάθε λακούβα χτυπάει το κεφάλι μου στον ουρανό; Ή ο κώλος μου βγάζει καντήλες από τις σκληρές αναρτήσεις. Ο Κύρκος είχε γράψει για το θεϊκό Honda S2000 ότι είναι επικίνδυνο αυτοκίνητο. Και το δικαιολογούσε διότι είναι πολύ απόλυτο για καθημερινή χρήση. Ναι έχεις 240 άλογα και 50-50 κατανομή. Αλλά σε περίπτωση ψιλόβροχου δεν πρέπει να σκέφτεσαι το γκάζι. Και μιλάμε για ένα τύπο ο οποίος έχει δεκάδες πανελλήνιους τίτλους.

Δεν είναι να απορούμε για τους θανάτους με αυτά τα αυτοκίνητα. Στην πόλη μου έχει σκοτωθεί ένας με 106, ένας με Punto GT και ένας τρίτος με Saxo έχασε το πόδι του. Και όλα αυτά μέσα σε ένα χρόνο.

Κάτι αντίστοιχο είχε γίνει και με το αεροσκάφος F-104. Το αποκαλούσαν "Ιπτάμενο Φέρετρο". Ναι είχε απίστευτες επιδόσεις αλλά ήταν απόλυτο. Στο παραμικρό λάθος έχανες στήριξη και τελείωνες.
 
Μα αυτό ακριβως λέω.
Ο Κυρκος τα λέει αυτά γιατί α)ξέρει β) είναι διαμάντι άνθρωπος και γ) τον παίρνει να πει ότι γουστάρει χωρίς λογοκρισίες και σκοπιμότητες.


Όσο για το Πεζω μια χαρα ειναι για την πόλη.
Μικρό, μανιτζενελο,ζωηρό, οικονομικό.
Για τράβα λίγο παραεξω, εσυ τυπε μου ανησυχε που γουστάρεις την περιπέτεια και την αδρεναλίνη,και άσε το πόδι σου από το γκάζι πάνω στην στροφη να δούμε πόσο μάγκας είσαι(καλά δεν θα το ξεχειλωσω λεγοντας του να φρεναρει...είπαμε σιγα σιγα οι συγκινήσεις .......μην παθουμε και overdose ρε αδελφέ!)
Έχει χαρακτηρα λένε οι φωστήρες!
Δεν μας λένε και σε μας τους φουκαραδες τι χαρακτήρα?
Διαμάντι χαρακτήρα,παλιοχαρακτήρα,αλλοπροσαλο χαρακτήρα,ιδιοτροπο χαρακτηρα.......οι αχαρακτηριστοι.!!!
Αντί να βγουν και να πούνε ότι ο κουβάς είναι επικίνδυνος στην γρήγορη οδήγηση ,το βαπτισανε αυτοκίνητο με χαρακτήρα!!!!!!!
Και αδιαφορούσαν για το πουντο ,που ήταν ισορροπημένο και σίγουρο.
Μιλώ πάντα για τις απλες εκδόσεις.
Θα το τελειώσω εδώ, γιατί ούτε άκρη θα βγάλουμε και θα πω πράγματα που δεν πρέπει!
 
Μιχαλη μη το παιδευεις μανα μου... Οσοι εχουμε κανει αγωνιστικη οδηγηση ολο και καποια πραγματα γνωριζουμε.

Οι υπολοιποι φυσικα γνωριζουν περισσοτερα !!!

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Πριν την οικογένεια κυκλοφορούσα με ένα BMW E46 compact. Θυμάστε, το 1800 κυβικά 115 άλογα; Το μόνο "σπορ" επάνω του ήταν τα φρένα (πραγματικά έπιαναν εκπληκτικά) αν και αυτά είχα καταφέρει να τα υπερθερμάνω όταν έκανα μια μέρα την ειδική στον Πολύγυρο όσο πιο γρήγορα τολμούσα. Κάποια μέρα μέρα κατέβαινα από το Λιδωρίκι στην Άμφισσα (πριν φτιαχτεί ο νέος δρόμος) και σε μια στροφή (με όριο 90) μπαίνω με 100. Και νιώθω το αμάξι να φεύγει. Από μέσα μου έλεγα "μην αφήνεις το πόδι από το γκάζι, μην αφήνεις το πόδι από το γκάζι". Το αμάξι γλύστρισε απαλά, η υπερστροφή κάνει τη δουλειά της, και η BMW στρίβει άψογα. Εκείνη την στιγμή κατάλαβα ότι με γλύτωσε το αυτοκίνητο.

Μετά ήρθε η οικογένεια, το Ε46 αντικαταστάθηκε από ένα CR-V και μια μέρα που γυρνούσα από τα Γιάννενα, είπα να δω στο κομμάτι Παναγία-Καλαμπάκα τι σκατά λέει σαν αυτοκίνητο. Έμπαινα στις στροφές και παρότι έβγαινα ήξερα πολύ καλά ότι απλά κάποια στιγμή θα τα παρατούσε το όχημα και θα βρισκόμουν από κάτω. Μετά από λίγα χιλιόμετρα ηρέμησα και αποφάσισα να γίνω ήσυχος οικογενειάρχης. Αν το καλοσκεφτείτε, η αναλογία κιλών ανά ίππο στα δύο αυτοκίνητα είναι η ίδια, αλλά απλά το CR-V δεν νιώθω ότι μπορώ να το εμπιστευτώ. Όταν έχω δουλειά στο Πήλιο και δεν πρέπει να κουβαλίσω τα πιτσιρίκια προτιμώ να οδηγώ το παλιό Clio της γυναίκας μου.
 
Το θέμα είναι πως τα αυτοκίνητα υπακούν στους νόμους της φυσικής ενώ το ξερό μας το κεφάλι όχι. Πόσες φορές έχουμε δει βίντεο να τρακάρουν με supercars και πόσα με απλά αυτοκίνητα; Απλά στην πρώτη περίπτωση πατώντας το γκάζι βγαίνουν 500 άλογα και στην άλλη 100. Έτσι και στις στροφές λέμε σα ζώα στον εαυτό μας ότι έχω γ@μ@το αυτοκίνητο και θα πάω σκούπα. Αλλά οι νόμοι της φυσικής δεν μας κάνουν τη χάρη.
 
Σωστά αυτά, αλλά ένα καλοστημένο αυτοκίνητο θα είναι πιο forgiving στα λάθη ενός οδηγού. Το κακό είναι πως οι περισσότεροι πίσω από το τιμονι υπερεκτιμούν τις οδηγικές τους ικανότητες με τραγικά αποτελέσματα.
 
Να σου απαντήσω σε αυτό; Πριν 20+ χρόνια παρουσίασε η Ferrari την αναβαθμισμένη 355 με το αυτόματο κιβώτιο. Καλεσμένος όλος ο ειδικός τύπος του Πλανήτη και ανάμεσά τους ο Έλληνας ΒΚ. Ο Schumacher των 2 ΠΠ μόλις είχε πάρει μεταγραφή και ήταν ο "κράχτης". Είχε κάνει μερικούς γύρους στο Fiorano και είχαν την τηλεμετρία του και καλά για να δείξουν στον κόσμο το πόσο πιο γρήγορο είναι σε σχέση με το "χτένι". Το ίδιο έκαναν και με τους δημοσιογράφους. Και βγήκε ο θεός ο δικός μας και έβαλε φόρα παρτίδα τις 2 τηλεμετρίες για να μας δείξει πως είναι ΙΔΙΕΣ οι καμπύλες μεταξύ αυτού και του Θρύλου του MS. Φυσικά έγινε ΧΑΜΟΣ. Διότι ο MS κινούταν πάντα με μια ταχύτητα πάνω. Και έπεσε τρελό κράξιμο από τους υπόλοιπους δικούς μας για την ντροπή. Νομίζω μάλιστα ότι τον είχαν απολύσει ή βάλει στον πάγο.

Επίσης κάτι άλλο σχετικό. Συντοπίτης μου είναι πολύ επιτυχημένος στον τομέα του. Έχει στην κατοχή του μερικά απίστευτα αυτοκίνητα όπως την Lotus Elan Μ100 και την Maserati Ghibli AM336. Φυσικά αγορασμένα καινούρια αρχές και μέσα του '90. Τότε λοιπόν και η μόδα των φτιαγμένων. Ο τύπος ήταν σχετικά νέος εκείνη την εποχή και ερχόταν σχεδόν κάθε ΣΚ στους δικούς του. Και έβγαιναν τα ζώα στην περιοχή μας και τον προσπερνούσαν στην ευθεία. Οπότε μετά στην καφετέρια έλεγαν με χαζοπερηφάνεια ότι προσπέρασα τη Maserati των 20.000.000 με το φτιαγμένο ΧΨΩ των 4.000.000.

Ποιος είναι ο ΒΚ?
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Σωστά αυτά, αλλά ένα καλοστημένο αυτοκίνητο θα είναι πιο forgiving στα λάθη ενός οδηγού. Το κακό είναι πως οι περισσότεροι πίσω από το τιμονι υπερεκτιμούν τις οδηγικές τους ικανότητες με τραγικά αποτελέσματα.
Όχι μόνο θα συγχωρεί τα λάθη αλλά θα σε προειδοποιεί. Αυτό ήταν που μου άρεσε στην Ε46, ένιωθες τον δρόμο. Και σίγουρα έβγαζε περισσότερες πληροφορίες από αυτές που καταλάβαινα εγώ. Μια χρονιά ανεβαίναμε μια παρέα για το Ακρόπολις και είχα δίπλα μου έναν συνταξιούχο συνοδηγό ράλι. Ο οποίος μετά από λίγα χιλιόμετρα στην εθνική μου ζήτησε συγγνώμη, αλλά "από επαγγελματική διαστροφή" μου είπε ότι πρέπει να ελέγξω την ευθυγράμμιση γιατί "η εμπρός δεξιά ρόδα έχει ξερρυθμιστεί".