Αυτοκινητιστικά νέα

το καλοστημένο δεν σημαίνει ότι συγχωρεί περισσότερα λάθη,

εξαρτάται για ποιον είναι στημένο,
αν είναι στημένο για εμεένα που πάω εκδρομή με την οικογένεια, ναι είναι στημένο για να συγχωρεί λάθη
αν είναι στημένο για σπορ οδήγηση, μπορεί (και συνήθως έτσι είναι) να συγχωρεί λιγότερα λάθη

(θυμάμαι φίλος μου, είχε πάρει για δοκιμή στο χώμα, το μότοκρος μηχανάκι που είχα,
εκεί που περίμενα να τον κυνηγάω να κατέβει, γυρνάει μετά από λίγα δευτερόλεπτα,
κατεβαίνει και μου λέει,
"τι είναι αυτό, πως είναι έτσι, πάτησε το μπροστινό μια πέτρα και πετάχτηκε η ρόδα πέρα, άσε δεν κάνω βόλτα, δεν θέλω να σκοτωθώ"

το μηχανάκι μια χαρά στημένο ήταν, απλά για άλλον τρόπο οδήγησης
 
Έχουμε ένα αγροτικό με 140 άλογα Turbodiesel πισωκίνητο. 2 φορές μου έχει φύγει. Και τις 2 με ελάχιστα χιλιόμετρα αλλά άδειο. Κάτω ήταν βρεγμένα και ήταν ο κόμβος στην πόλη μου. Την πρώτη φορά είχα άλλον μέσα και ευτυχώς μια ελάχιστη διόρθωση το έφερε στα ίσια. Τη δεύτερη φορά δεν ίσιωνε με τίποτα. Ευτυχώς ήταν νύχτα, δεν είχε καθόλου κίνηση και μπόρεσα να χρησιμοποιήσω όλο το πλάτος του δρόμου. Όταν έχω φορτίο πίσω 200-300 κιλά δεν παίζεται. ΟΚ δεν είναι Ferrari αλλά αλλάζει πλήρως η οδηγική του συμπεριφορά. Πας με πολλά. Ακόμη και σε στροφές. Το ξαναλέω όχι υπερβολικά πράγματα αλλά επειδή η κατανομή αλλάζει προς το 50-50 βελτιώνεται αρκετά.

@ΒΛΑΣΙΔΗΣ δεν κάνει τίποτα. Μου έχει μείνει όμως ανεξίτηλα χαραγμένο. Ήμουν έφηβος τότε και μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση. Που σε αυτή την ηλικία δεν καταλαβαίνεις και πολλά. Από την άλλη είχες τον Καββαθά που όλο έγραφε για την αγαπημένη του 911 και ότι ποτέ δε θα την αγοράσει. Τώρα τον καταλαβαίνω με τα ψώνια που κυκλοφορούν. Θα ήταν ο "πορνόγερος" που βγήκε να κυνηγήσει πιπίνια. Δυστυχώς το αυτοκίνητο παραμένει επέκταση του μορίου για μερικούς.
 
το καλοστημένο δεν σημαίνει ότι συγχωρεί περισσότερα λάθη,

εξαρτάται για ποιον είναι στημένο,
αν είναι στημένο για εμεένα που πάω εκδρομή με την οικογένεια, ναι είναι στημένο για να συγχωρεί λάθη
αν είναι στημένο για σπορ οδήγηση, μπορεί (και συνήθως έτσι είναι) να συγχωρεί λιγότερα λάθη

(θυμάμαι φίλος μου, είχε πάρει για δοκιμή στο χώμα, το μότοκρος μηχανάκι που είχα,
εκεί που περίμενα να τον κυνηγάω να κατέβει, γυρνάει μετά από λίγα δευτερόλεπτα,
κατεβαίνει και μου λέει,
"τι είναι αυτό, πως είναι έτσι, πάτησε το μπροστινό μια πέτρα και πετάχτηκε η ρόδα πέρα, άσε δεν κάνω βόλτα, δεν θέλω να σκοτωθώ"

το μηχανάκι μια χαρά στημένο ήταν, απλά για άλλον τρόπο οδήγησης

Ισχύει απολυτα και στα mountain bikes :grinning-smiley-043
 
Xα ... με κίτρινα γιλέκα διαμαρτύρονται εναντίον του αποκλεισμού των παλιών ντήζελ απο τις πόλεις στη Γερμανία

https://alethonews.com/2019/02/03/diesel-driving-ban-in-stuttgart-provokes-yellow-vest-protests/

Kαι αμφισβήτηση των μετρήσεων ρύπων που οδηγούν σε αυτές τις απαγορεύσεις .. απο την Deuchewelle ..

Diesel cars were long praised as being eco-friendly, now they are considered to be highly polluting. Strict EU limits on NO2 levels could lead to Diesel cars being banned. How dangerous are Diesel emissions really? Hundreds of thousands of people in German cities like Stuttgart and Cologne face the prospect of being unable to drive to work because of bans on most types of diesel cars in downtown areas. Environmental Action Germany says diesel emissions cause the premature deaths of 13.000 people each year in Germany. Yet the case is not as clear-cut as it might seem. Environmental Action Germany (DUH) is behind the wave of diesel driving bans facing German cities. The NGO has taken authorities here to court for exceeding legal levels of nitrogen dioxide emissions. These are much lower in the European Union than they are in the United States, for example. While 100 micrograms of NO2 per cubic meter are permitted in the US, EU rules stipulate that levels should not exceed 40 micrograms. But the relation between road traffic levels and emission levels is not straightforward. Recently, Oldenburg recorded record levels of nitrogen dioxide pollution on a day when the northern city’s downtown was closed to cars and trucks. Experts are also at loggerheads. While environmentalists cite World Health Organization studies, lung specialists like Stuttgart-based hospital consultant Dr. Martin Hetzel have called the diesel debate “pure panic-mongering”. The former head of the German Respiratory Society (DGP), Dr. Dieter Köhler, agrees. He says cigarette smoke and smoke from candles are much more harmful. And the case of Hamburg also shows that driving bans are no quick fix. Two months after the introduction of the diesel ban, NO2 levels in the northern German city had increased rather than dropped. Twelve million German drivers of diesel vehicles are feeling the pinch. The cars being advertised as green just a few years ago are now worth practically nothing.

https://www.youtube.com/watch?v=gguwJRrzzF8
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

το καλοστημένο δεν σημαίνει ότι συγχωρεί περισσότερα λάθη,

εξαρτάται για ποιον είναι στημένο,
αν είναι στημένο για εμεένα που πάω εκδρομή με την οικογένεια, ναι είναι στημένο για να συγχωρεί λάθη
αν είναι στημένο για σπορ οδήγηση, μπορεί (και συνήθως έτσι είναι) να συγχωρεί λιγότερα λάθη

(θυμάμαι φίλος μου, είχε πάρει για δοκιμή στο χώμα, το μότοκρος μηχανάκι που είχα,
εκεί που περίμενα να τον κυνηγάω να κατέβει, γυρνάει μετά από λίγα δευτερόλεπτα,
κατεβαίνει και μου λέει,
"τι είναι αυτό, πως είναι έτσι, πάτησε το μπροστινό μια πέτρα και πετάχτηκε η ρόδα πέρα, άσε δεν κάνω βόλτα, δεν θέλω να σκοτωθώ"

το μηχανάκι μια χαρά στημένο ήταν, απλά για άλλον τρόπο οδήγησης

Σωστό, προφανώς το στήσιμο αυτοκινήτου αγώνων έχει τελείως διαφορετική φιλοσοφία. Όταν όμως μιλάμε για αυτοκίνητα που απευθύνονται στον μέσο αγοραστή, καλοστημένο=αυτοκίνητο με καλά κρατήματα, αξιοπρέπη φρένα, έξυπνα ηλεκτρονικά κλπ
 
Xα ... με κίτρινα γιλέκα διαμαρτύρονται εναντίον του αποκλεισμού των παλιών ντήζελ απο τις πόλεις στη Γερμανία

https://alethonews.com/2019/02/03/diesel-driving-ban-in-stuttgart-provokes-yellow-vest-protests/

Kαι αμφισβήτηση των μετρήσεων ρύπων που οδηγούν σε αυτές τις απαγορεύσεις .. απο την Deuchewelle ..

Diesel cars were long praised as being eco-friendly, now they are considered to be highly polluting. Strict EU limits on NO2 levels could lead to Diesel cars being banned. How dangerous are Diesel emissions really? Hundreds of thousands of people in German cities like Stuttgart and Cologne face the prospect of being unable to drive to work because of bans on most types of diesel cars in downtown areas. Environmental Action Germany says diesel emissions cause the premature deaths of 13.000 people each year in Germany. Yet the case is not as clear-cut as it might seem. Environmental Action Germany (DUH) is behind the wave of diesel driving bans facing German cities. The NGO has taken authorities here to court for exceeding legal levels of nitrogen dioxide emissions. These are much lower in the European Union than they are in the United States, for example. While 100 micrograms of NO2 per cubic meter are permitted in the US, EU rules stipulate that levels should not exceed 40 micrograms. But the relation between road traffic levels and emission levels is not straightforward. Recently, Oldenburg recorded record levels of nitrogen dioxide pollution on a day when the northern city’s downtown was closed to cars and trucks. Experts are also at loggerheads. While environmentalists cite World Health Organization studies, lung specialists like Stuttgart-based hospital consultant Dr. Martin Hetzel have called the diesel debate “pure panic-mongering”. The former head of the German Respiratory Society (DGP), Dr. Dieter Köhler, agrees. He says cigarette smoke and smoke from candles are much more harmful. And the case of Hamburg also shows that driving bans are no quick fix. Two months after the introduction of the diesel ban, NO2 levels in the northern German city had increased rather than dropped. Twelve million German drivers of diesel vehicles are feeling the pinch. The cars being advertised as green just a few years ago are now worth practically nothing.

https://www.youtube.com/watch?v=gguwJRrzzF8


υπάρχουν και εκεί ψεκασμένοι...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

. Από την άλλη είχες τον Καββαθά που όλο έγραφε για την αγαπημένη του 911 και ότι ποτέ δε θα την αγοράσει. Τώρα τον καταλαβαίνω με τα ψώνια που κυκλοφορούν. Θα ήταν ο "πορνόγερος" που βγήκε να κυνηγήσει πιπίνια. Δυστυχώς το αυτοκίνητο παραμένει επέκταση του μορίου για μερικούς.
Μμμμμμ....θα σου πω δυο πράγματα γενικά και δωστους τις δικές σου ερμηνείες!

1)Όποιος γράφει καλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και καλος άνθρωπος και εννοεί αυτά που γράφει!!!!
2)Ειναι μερικές φιρμες που φροντίζουν και συντηρούν καλά το παραμύθι τους.......άσχετα αν τους πήρε καμμία 30αρια χρόνια να κάνουν τα αυτοκίνητα τους να στριβουν ως όφειλαν για την κλάση τους.....που τσιμπάς ένα evo και τους κάνεις να παραμιλουν όλους τους μεγαλοσχημονες.......για να μην σου πω που έπρεπε να κρύβονται με κανα nissan skyline!!!
 
Δρόμος = κότα.
Τέλος.
Μου πήρε πολλά χρόνια να το καταλάβω αλλά πολύ γουστάρω που πλέον οδηγώ σαν 60αρης

Οικονομία στα καύσιμα και στο αυτοκίνητο, ηρεμία, σχετική σιγουρια, κανένα άγχος κι όλα καλά.
Τα στησίματα και τα γκάζια φρένα κλπ είναι για τις πίστες μόνο.
 
Για το πρώτο γενικά θα συμφωνήσω. Αν και ο ΚΚ σχολίαζε από τότε κάποια κακώς κείμενα. Εγώ τον γνώρισα από το '95 και μετά. Δεν ξέρω πιο πριν τι έκανε. Όμως οι 4Τ που διάβαζα για μια δεκαετία ήταν πιστοί στο Αυτοκίνητο και όχι στο Lifestyle. Και παλιότερα τεύχη που είχαν πέσει στα χέρια μου το ίδιο. Τώρα περισσότερες λεπτομέρειες δεν ξέρω. Τι έγινε με τις Τεχνικές Εκδόσεις κτλ. Και κάτι που εκτιμώ μέχρι τώρα είναι πως είναι σχετικά αθόρυβος. Δε τον βλέπω ενεργό στα Social να γίνεται μαϊντανός. Βεβαια δεν ακούω καθόλου ραδιόφωνο και δεν ξέρω για τον Εν Λευκό.

Για το δεύτερο θα διαφωνίσω. Συμφωνώ στο γεγονός πως οι 911 με βάση τα σημερινά δεδομένα είναι απαράδεκτες. Αλλά μην ξεχνάμε το πότε φτιάχτηκαν και την κατηγορία τους. Κακά τα ψέματα. Για την Ανεπτυγμένη Ευρώπη του '60 και μετά ήταν ένα σχετικά φτηνό υπεραυτοκίνητο. Δεν ήταν η ελιτίστικη Ferrari που έπρεπε να σε εγκρίνει ο ίδιος ο "Γέρος" για να αγοράσεις μια. Ούτε εξεζητιμένες κατασκευές από 5-10 μηχανικούς και σκόρπια εξαρτήματα από άλλους. Και ο ΚΚ σαν άνθρωπος μεγαλωμένος στα 60's θεωρώ πως το έβλεπε έτσι. Δυστυχώς στην Ελλάδα το αυτοκίνητο παραμένει είδος πολυτελείας και γι' αυτό είχε την αυτή την άποψη.

Και μιας που ανέφερες τα Skyline και Evo. Δες τι γίνεται στις ανεπτυγμένες χώρες. Κανένας δεν τα αγοράζει διότι είναι "απόλυτα" αυτοκίνητα. Είναι αυτοκίνητα πίστας άρα ακατάλληλα για καθημερινή χρήση. Από την άλλη μια 911 είναι απείρως πιο πρακτική και οικονομική σε καθημερινή χρήση. Και όχι μόνο η 911 αλλά και η BMW 7 ή η S Class. Αν μπορούσες να τα αγοράσεις σε νορμάλ τιμές πίστεψέ με δε θα τα κοίταζες καν. Διότι θα αγόραζες μια λιμουζινάρα με ένα V8 που θα πηγαίνει "μαλλιά" και ταυτόχρονα θα ήσουν ατσαλάκωτος. Εδώ όμως στην Ελλάδα έχουμε θεοποιήσει τα "ειδικά" αυτοκίνητα και έχουμε βγάλει "φλώρικα" τα άλλα. Συζητάω καμιά φορά με το αφεντικό μου και ένα συνάδελφο που είναι petrolheads και μου λένε τα ίδια. Αλλά δεν έχουν πραγματική ιδέα. Πχ S 560 4MATIC Coupe με 460 άλογα και 0-100 σε 4,5". Κόστος κάτι πάνω από 100.000. Πόση διαφορά θα βρουν με το Skyline που ανέφερες; ΚΑΜΙΑ, ΚΑΜΙΑ, ΚΑΜΙΑ!!!

Στο μεταξύ ο ξάδερφός μου έχει EVO. Το παληκάρι παίρνει γύρω στα 1200 το μήνα και είναι μόνος. Τις καθημερινές κυκλοφορεί με ένα Mercedes Vito. ΝΑΙ την κλούβα. Και η δουλειά του δεν έχει καμία σχέση με την κλούβα. Απλά την είχε αγοράσει ο πατέρας του για τη δουλειά του και μετά βγήκε σε σύνταξη οπότε έμεινε. Το βγάζει κάθε ΣΚ βόλτα και ΟΚ. Όταν παντρευτεί θα τον δω τι θα κάνει. Μάλλον θα μετατραπεί σε νυφικό και κουστούμι.
 
Ευάλωτα σε χακάρισμα τα keyless «κλειδιά»!

Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα έρευνας του γερμανικού ADAC σε 237 αυτοκίνητα με «έξυπνα» κλειδιά από 30 διαφορετικούς κατασκευαστές,
τα 230 (!) από αυτά αποδείχθηκε ότι είναι ευάλωτα στους χάκερς..

https://www.newsauto.gr/news/evalota-se-chakarisma-ta-keyless-klidia/
 
Ευάλωτα σε χακάρισμα τα keyless «κλειδιά»!

Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα έρευνας του γερμανικού ADAC σε 237 αυτοκίνητα με «έξυπνα» κλειδιά από 30 διαφορετικούς κατασκευαστές,
τα 230 (!) από αυτά αποδείχθηκε ότι είναι ευάλωτα στους χάκερς..

https://www.newsauto.gr/news/evalota-se-chakarisma-ta-keyless-klidia/
Όχι θεέ μου... Όχι πάλι :)
 
Εύχομαι ο realzeus των 4Τ να μην βρίσκεται ανάμεσα μας γιατί δεν θα αντέξω αλλα σχόλια του τύπου "τόσα χρόνια με κλειδιά τόσο πολύ κουραστηκαμε;" :)
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εύχομαι ο realzeus των 4Τ να μην βρίσκεται ανάμεσα μας γιατί δεν θα αντέξω αλλα σχόλια του τύπου "τόσα χρόνια με κλειδιά τόσο πολύ κουραστηκαμε;" :)

:flipout:
 
Για το πρώτο γενικά θα συμφωνήσω. Αν και ο ΚΚ σχολίαζε από τότε κάποια κακώς κείμενα. Εγώ τον γνώρισα από το '95 και μετά. Δεν ξέρω πιο πριν τι έκανε. Όμως οι 4Τ που διάβαζα για μια δεκαετία ήταν πιστοί στο Αυτοκίνητο και όχι στο Lifestyle. Και παλιότερα τεύχη που είχαν πέσει στα χέρια μου το ίδιο. Τώρα περισσότερες λεπτομέρειες δεν ξέρω. Τι έγινε με τις Τεχνικές Εκδόσεις κτλ. Και κάτι που εκτιμώ μέχρι τώρα είναι πως είναι σχετικά αθόρυβος. Δε τον βλέπω ενεργό στα Social να γίνεται μαϊντανός. Βεβαια δεν ακούω καθόλου ραδιόφωνο και δεν ξέρω για τον Εν Λευκό.

Για το δεύτερο θα διαφωνίσω. Συμφωνώ στο γεγονός πως οι 911 με βάση τα σημερινά δεδομένα είναι απαράδεκτες. Αλλά μην ξεχνάμε το πότε φτιάχτηκαν και την κατηγορία τους. Κακά τα ψέματα. Για την Ανεπτυγμένη Ευρώπη του '60 και μετά ήταν ένα σχετικά φτηνό υπεραυτοκίνητο. Δεν ήταν η ελιτίστικη Ferrari που έπρεπε να σε εγκρίνει ο ίδιος ο "Γέρος" για να αγοράσεις μια. Ούτε εξεζητιμένες κατασκευές από 5-10 μηχανικούς και σκόρπια εξαρτήματα από άλλους. Και ο ΚΚ σαν άνθρωπος μεγαλωμένος στα 60's θεωρώ πως το έβλεπε έτσι. Δυστυχώς στην Ελλάδα το αυτοκίνητο παραμένει είδος πολυτελείας και γι' αυτό είχε την αυτή την άποψη.

Και μιας που ανέφερες τα Skyline και Evo. Δες τι γίνεται στις ανεπτυγμένες χώρες. Κανένας δεν τα αγοράζει διότι είναι "απόλυτα" αυτοκίνητα. Είναι αυτοκίνητα πίστας άρα ακατάλληλα για καθημερινή χρήση. Από την άλλη μια 911 είναι απείρως πιο πρακτική και οικονομική σε καθημερινή χρήση. Και όχι μόνο η 911 αλλά και η BMW 7 ή η S Class. Αν μπορούσες να τα αγοράσεις σε νορμάλ τιμές πίστεψέ με δε θα τα κοίταζες καν. Διότι θα αγόραζες μια λιμουζινάρα με ένα V8 που θα πηγαίνει "μαλλιά" και ταυτόχρονα θα ήσουν ατσαλάκωτος. Εδώ όμως στην Ελλάδα έχουμε θεοποιήσει τα "ειδικά" αυτοκίνητα και έχουμε βγάλει "φλώρικα" τα άλλα. Συζητάω καμιά φορά με το αφεντικό μου και ένα συνάδελφο που είναι petrolheads και μου λένε τα ίδια. Αλλά δεν έχουν πραγματική ιδέα. Πχ S 560 4MATIC Coupe με 460 άλογα και 0-100 σε 4,5". Κόστος κάτι πάνω από 100.000. Πόση διαφορά θα βρουν με το Skyline που ανέφερες; ΚΑΜΙΑ, ΚΑΜΙΑ, ΚΑΜΙΑ!!!

Στο μεταξύ ο ξάδερφός μου έχει EVO. Το παληκάρι παίρνει γύρω στα 1200 το μήνα και είναι μόνος. Τις καθημερινές κυκλοφορεί με ένα Mercedes Vito. ΝΑΙ την κλούβα. Και η δουλειά του δεν έχει καμία σχέση με την κλούβα. Απλά την είχε αγοράσει ο πατέρας του για τη δουλειά του και μετά βγήκε σε σύνταξη οπότε έμεινε. Το βγάζει κάθε ΣΚ βόλτα και ΟΚ. Όταν παντρευτεί θα τον δω τι θα κάνει. Μάλλον θα μετατραπεί σε νυφικό και κουστούμι.
Τον ΚΚ μπορείς να τον βρεις στο fb.
Μπουρδολογεί ασύστολα με ακατανόητες λέξεις και φράσεις από το μάλλον προδομένο λόγω ηλικίας μυαλό του.
 
Τον ΚΚ μπορείς να τον βρεις στο fb.
Μπουρδολογεί ασύστολα με ακατανόητες λέξεις και φράσεις από το μάλλον προδομένο λόγω ηλικίας μυαλό του.

Γιατί τόση χολή; Αν αυτός
Μπουρδολογεί ασύστολα με ακατανόητες λέξεις και φράσεις από το μάλλον προδομένο λόγω ηλικίας μυαλό του
τότε τι να πούμε για το Ζουράρι; Μπήκα στο προφίλ του και ΟΚ κράζει τους σημερινούς. Υπάρχει κάτι άλλο που μου διαφεύγει; Πάντως θα επιμείνω για το "μαϊντανός". Δεν τον έχω δει ΠΟΥΘΕΝΑ. Και επειδή ξοδεύω αρκετό από το χρόνο μου στο internet κάπου θα τον είχα πάρει χαμπάρι. Πχ ο Κωστόπουλος μας "ξεβλάχεψε". Το είπε και μπήκε έστω και λίγο πάλι στη ζωή μας. Ή κάτι άλλοι όπως η Ακρίτα που σχολιάζει συνεχώς ότι βρει μπροστά της. Αυτός προφανώς δεν "πουλάει". Τέλος πάντων.

Και κάτι που σχολιάζαμε πριν για το στήσιμο των αυτοκινήτων και το θυμήθηκα σήμερα. Οι φήμες στην F1 λέγαν ότι ο Jimmy Clark ήταν ο εφιάλτης για τους μηχανικούς του διότι ήταν τόσο ταλαντούχος που υπερκάλυπτε τις αδυναμίες του αυτοκινήτου. Οπότα ακόμη και αν υπήρχε κάποιο θέμα δεν ενημέρωνε με αποτέλεσμα να το έβρισκαν μπροστά τους. Επίσης στη Ferrari το εφεδρικό αυτοκίνητο ήταν πάντα του MS. Εκτός του ότι ήταν πάντα ταχύτερος λένε πως ήταν τόσο απόλυτα στημένο που δεν μπορούσε κανένας άλλος να το οδηγήσει και γι' αυτό δεν το πείραζαν.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δρόμος = κότα.
Τέλος.
Μου πήρε πολλά χρόνια να το καταλάβω αλλά πολύ γουστάρω που πλέον οδηγώ σαν 60αρης

και εγω πλέον σαν 60ρης οδηγώ...