Βασίλης Κουρουπακης νομίζω στο auto motor und sport.
το καλοστημένο δεν σημαίνει ότι συγχωρεί περισσότερα λάθη,
εξαρτάται για ποιον είναι στημένο,
αν είναι στημένο για εμεένα που πάω εκδρομή με την οικογένεια, ναι είναι στημένο για να συγχωρεί λάθη
αν είναι στημένο για σπορ οδήγηση, μπορεί (και συνήθως έτσι είναι) να συγχωρεί λιγότερα λάθη
(θυμάμαι φίλος μου, είχε πάρει για δοκιμή στο χώμα, το μότοκρος μηχανάκι που είχα,
εκεί που περίμενα να τον κυνηγάω να κατέβει, γυρνάει μετά από λίγα δευτερόλεπτα,
κατεβαίνει και μου λέει,
"τι είναι αυτό, πως είναι έτσι, πάτησε το μπροστινό μια πέτρα και πετάχτηκε η ρόδα πέρα, άσε δεν κάνω βόλτα, δεν θέλω να σκοτωθώ"
το μηχανάκι μια χαρά στημένο ήταν, απλά για άλλον τρόπο οδήγησης
το καλοστημένο δεν σημαίνει ότι συγχωρεί περισσότερα λάθη,
εξαρτάται για ποιον είναι στημένο,
αν είναι στημένο για εμεένα που πάω εκδρομή με την οικογένεια, ναι είναι στημένο για να συγχωρεί λάθη
αν είναι στημένο για σπορ οδήγηση, μπορεί (και συνήθως έτσι είναι) να συγχωρεί λιγότερα λάθη
(θυμάμαι φίλος μου, είχε πάρει για δοκιμή στο χώμα, το μότοκρος μηχανάκι που είχα,
εκεί που περίμενα να τον κυνηγάω να κατέβει, γυρνάει μετά από λίγα δευτερόλεπτα,
κατεβαίνει και μου λέει,
"τι είναι αυτό, πως είναι έτσι, πάτησε το μπροστινό μια πέτρα και πετάχτηκε η ρόδα πέρα, άσε δεν κάνω βόλτα, δεν θέλω να σκοτωθώ"
το μηχανάκι μια χαρά στημένο ήταν, απλά για άλλον τρόπο οδήγησης
Xα ... με κίτρινα γιλέκα διαμαρτύρονται εναντίον του αποκλεισμού των παλιών ντήζελ απο τις πόλεις στη Γερμανία
https://alethonews.com/2019/02/03/diesel-driving-ban-in-stuttgart-provokes-yellow-vest-protests/
Kαι αμφισβήτηση των μετρήσεων ρύπων που οδηγούν σε αυτές τις απαγορεύσεις .. απο την Deuchewelle ..
Diesel cars were long praised as being eco-friendly, now they are considered to be highly polluting. Strict EU limits on NO2 levels could lead to Diesel cars being banned. How dangerous are Diesel emissions really? Hundreds of thousands of people in German cities like Stuttgart and Cologne face the prospect of being unable to drive to work because of bans on most types of diesel cars in downtown areas. Environmental Action Germany says diesel emissions cause the premature deaths of 13.000 people each year in Germany. Yet the case is not as clear-cut as it might seem. Environmental Action Germany (DUH) is behind the wave of diesel driving bans facing German cities. The NGO has taken authorities here to court for exceeding legal levels of nitrogen dioxide emissions. These are much lower in the European Union than they are in the United States, for example. While 100 micrograms of NO2 per cubic meter are permitted in the US, EU rules stipulate that levels should not exceed 40 micrograms. But the relation between road traffic levels and emission levels is not straightforward. Recently, Oldenburg recorded record levels of nitrogen dioxide pollution on a day when the northern city’s downtown was closed to cars and trucks. Experts are also at loggerheads. While environmentalists cite World Health Organization studies, lung specialists like Stuttgart-based hospital consultant Dr. Martin Hetzel have called the diesel debate “pure panic-mongering”. The former head of the German Respiratory Society (DGP), Dr. Dieter Köhler, agrees. He says cigarette smoke and smoke from candles are much more harmful. And the case of Hamburg also shows that driving bans are no quick fix. Two months after the introduction of the diesel ban, NO2 levels in the northern German city had increased rather than dropped. Twelve million German drivers of diesel vehicles are feeling the pinch. The cars being advertised as green just a few years ago are now worth practically nothing.
https://www.youtube.com/watch?v=gguwJRrzzF8
Μμμμμμ....θα σου πω δυο πράγματα γενικά και δωστους τις δικές σου ερμηνείες!. Από την άλλη είχες τον Καββαθά που όλο έγραφε για την αγαπημένη του 911 και ότι ποτέ δε θα την αγοράσει. Τώρα τον καταλαβαίνω με τα ψώνια που κυκλοφορούν. Θα ήταν ο "πορνόγερος" που βγήκε να κυνηγήσει πιπίνια. Δυστυχώς το αυτοκίνητο παραμένει επέκταση του μορίου για μερικούς.
Όχι θεέ μου... Όχι πάλιΕυάλωτα σε χακάρισμα τα keyless «κλειδιά»!
Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα έρευνας του γερμανικού ADAC σε 237 αυτοκίνητα με «έξυπνα» κλειδιά από 30 διαφορετικούς κατασκευαστές,
τα 230 (!) από αυτά αποδείχθηκε ότι είναι ευάλωτα στους χάκερς..
https://www.newsauto.gr/news/evalota-se-chakarisma-ta-keyless-klidia/
Εύχομαι ο realzeus των 4Τ να μην βρίσκεται ανάμεσα μας γιατί δεν θα αντέξω αλλα σχόλια του τύπου "τόσα χρόνια με κλειδιά τόσο πολύ κουραστηκαμε;"![]()
Τον ΚΚ μπορείς να τον βρεις στο fb.Για το πρώτο γενικά θα συμφωνήσω. Αν και ο ΚΚ σχολίαζε από τότε κάποια κακώς κείμενα. Εγώ τον γνώρισα από το '95 και μετά. Δεν ξέρω πιο πριν τι έκανε. Όμως οι 4Τ που διάβαζα για μια δεκαετία ήταν πιστοί στο Αυτοκίνητο και όχι στο Lifestyle. Και παλιότερα τεύχη που είχαν πέσει στα χέρια μου το ίδιο. Τώρα περισσότερες λεπτομέρειες δεν ξέρω. Τι έγινε με τις Τεχνικές Εκδόσεις κτλ. Και κάτι που εκτιμώ μέχρι τώρα είναι πως είναι σχετικά αθόρυβος. Δε τον βλέπω ενεργό στα Social να γίνεται μαϊντανός. Βεβαια δεν ακούω καθόλου ραδιόφωνο και δεν ξέρω για τον Εν Λευκό.
Για το δεύτερο θα διαφωνίσω. Συμφωνώ στο γεγονός πως οι 911 με βάση τα σημερινά δεδομένα είναι απαράδεκτες. Αλλά μην ξεχνάμε το πότε φτιάχτηκαν και την κατηγορία τους. Κακά τα ψέματα. Για την Ανεπτυγμένη Ευρώπη του '60 και μετά ήταν ένα σχετικά φτηνό υπεραυτοκίνητο. Δεν ήταν η ελιτίστικη Ferrari που έπρεπε να σε εγκρίνει ο ίδιος ο "Γέρος" για να αγοράσεις μια. Ούτε εξεζητιμένες κατασκευές από 5-10 μηχανικούς και σκόρπια εξαρτήματα από άλλους. Και ο ΚΚ σαν άνθρωπος μεγαλωμένος στα 60's θεωρώ πως το έβλεπε έτσι. Δυστυχώς στην Ελλάδα το αυτοκίνητο παραμένει είδος πολυτελείας και γι' αυτό είχε την αυτή την άποψη.
Και μιας που ανέφερες τα Skyline και Evo. Δες τι γίνεται στις ανεπτυγμένες χώρες. Κανένας δεν τα αγοράζει διότι είναι "απόλυτα" αυτοκίνητα. Είναι αυτοκίνητα πίστας άρα ακατάλληλα για καθημερινή χρήση. Από την άλλη μια 911 είναι απείρως πιο πρακτική και οικονομική σε καθημερινή χρήση. Και όχι μόνο η 911 αλλά και η BMW 7 ή η S Class. Αν μπορούσες να τα αγοράσεις σε νορμάλ τιμές πίστεψέ με δε θα τα κοίταζες καν. Διότι θα αγόραζες μια λιμουζινάρα με ένα V8 που θα πηγαίνει "μαλλιά" και ταυτόχρονα θα ήσουν ατσαλάκωτος. Εδώ όμως στην Ελλάδα έχουμε θεοποιήσει τα "ειδικά" αυτοκίνητα και έχουμε βγάλει "φλώρικα" τα άλλα. Συζητάω καμιά φορά με το αφεντικό μου και ένα συνάδελφο που είναι petrolheads και μου λένε τα ίδια. Αλλά δεν έχουν πραγματική ιδέα. Πχ S 560 4MATIC Coupe με 460 άλογα και 0-100 σε 4,5". Κόστος κάτι πάνω από 100.000. Πόση διαφορά θα βρουν με το Skyline που ανέφερες; ΚΑΜΙΑ, ΚΑΜΙΑ, ΚΑΜΙΑ!!!
Στο μεταξύ ο ξάδερφός μου έχει EVO. Το παληκάρι παίρνει γύρω στα 1200 το μήνα και είναι μόνος. Τις καθημερινές κυκλοφορεί με ένα Mercedes Vito. ΝΑΙ την κλούβα. Και η δουλειά του δεν έχει καμία σχέση με την κλούβα. Απλά την είχε αγοράσει ο πατέρας του για τη δουλειά του και μετά βγήκε σε σύνταξη οπότε έμεινε. Το βγάζει κάθε ΣΚ βόλτα και ΟΚ. Όταν παντρευτεί θα τον δω τι θα κάνει. Μάλλον θα μετατραπεί σε νυφικό και κουστούμι.
Τον ΚΚ μπορείς να τον βρεις στο fb.
Μπουρδολογεί ασύστολα με ακατανόητες λέξεις και φράσεις από το μάλλον προδομένο λόγω ηλικίας μυαλό του.
τότε τι να πούμε για το Ζουράρι; Μπήκα στο προφίλ του και ΟΚ κράζει τους σημερινούς. Υπάρχει κάτι άλλο που μου διαφεύγει; Πάντως θα επιμείνω για το "μαϊντανός". Δεν τον έχω δει ΠΟΥΘΕΝΑ. Και επειδή ξοδεύω αρκετό από το χρόνο μου στο internet κάπου θα τον είχα πάρει χαμπάρι. Πχ ο Κωστόπουλος μας "ξεβλάχεψε". Το είπε και μπήκε έστω και λίγο πάλι στη ζωή μας. Ή κάτι άλλοι όπως η Ακρίτα που σχολιάζει συνεχώς ότι βρει μπροστά της. Αυτός προφανώς δεν "πουλάει". Τέλος πάντων.Μπουρδολογεί ασύστολα με ακατανόητες λέξεις και φράσεις από το μάλλον προδομένο λόγω ηλικίας μυαλό του
Δρόμος = κότα.
Τέλος.
Μου πήρε πολλά χρόνια να το καταλάβω αλλά πολύ γουστάρω που πλέον οδηγώ σαν 60αρης
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.