Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Και που να δεις τι άλλα έκανε .Μιλάμε για έκτροπα .1η φορα στα 28 χρόνια που δουλεύω στα αυτοκίνητα είδα τέτοια πράγματα .

Φαντάσου να το πάρουν αυτοί που τα φτιάχνουν τι όργια θα κάνουν...αυτό συζητάγαμε όλοι

Μπες εδω να δεις το video στο Kazakstan https://media.landrover.com/en/videos

Εμείς είδαμε πως γυρίστηκε .Σε ενα σημείο αν δεις την οθόνη ξεπερνά τις 38 μοίρες εμπρός !!!
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Για να σας βοηθήσω μιας και δουλεύω εδώ

Εκεί που πάει το Νέο Defender δεν πάει κανένα Land Cruiser . ..Απλά ...Το δοκιμάσαμε και το μόνο που μπόρεσε να έρθει κοντά αλλά ούτε καν πάλι ήταν το G Class

Από τιμές 68.000 με μεγάλη επιφύλαξη λόγω των Co2 ..υπομονή να μας δώσει το τελωνείο τελικές .

Το αμάξι απλά είναι όνειρο Δημήτρη, τι να λέμε... Προχτές σου έστειλα πιμι, το έλαβες; Μάλλον υπάρχει θέμα με τη θυρίδα μου,
 
Δεν τούμπαρε όμως όπως το πρώτο A-class. Άρα δεν απέτυχε πραγματικά.
Νομίζω ότι το ρεκόρ σε αυτο το τεστ το έχει ακόμα η Citroen απο την δεκαετία του '90.
 
Εκτός από το τεστ ταράνδου, πρέπει να βγει και το τεστ της λακούβας, ειδικά για την Ελλάδα.
 
Αυτο ειναι το τεστ ταρανδου ;;; Μποφ...

Και γω που περιμενα να πεταχτει κανας ταρανδος μπροστα απ το παρμπριζ.:SFGSFGS5:
 
Μα για αυτό επινοήθηκε Ζωρζ. Για να προσομοιώσει ταράνδους που πετάγονται, κατ'επέκταση και άλλων ζώων και φυσικά ανθρώπων.Για όσους ορέγονται, και εγώ μαζί, μεγάλα τετράπορτα-τετρακούνητα pick up παρατηρήστε το τσάμικο του Hilux στην αρχή του βίντεο!
 
το hilux θα τούμπαρε στο βίντεο,
αν δεν το έσωζε με το τιμόνι ο οδηγός

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


και όσο πιο ψηλό το αυτοκίνητο, τόσο πιο εύκολο να συμβεί
 
Φόβοι για «άλμα» στα 1,7 ευρώ το λίτρο για την αμόλυβδη στην Ελλάδα!


Μπορεί η αγορά ενέργειας και η αυτοκινητοβιομηχανία ειδικότερα να επιθυμεί την ανεξαρτητοποίηση από το πετρέλαιο,
κατά πώς δείχνουν όμως τα πράγματα αυτό μάλλον είναι αδύνατο ή τουλάχιστον θα πάρει πολύ ακόμη χρόνο.​

Δεν μπορεί να εξηγηθούν διαφορετικά οι σκηνές πανικού στην αγορά πετρελαίου έπειτα από το πλήγμα των πετρελαϊκών
εγκαταστάσεων της Aramco που μείωσαν κατά 5% τις προμήθειες παγκοσμίως.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στη σημερινή συνεδρίαση στο Λονδίνο, η τιμή του μπρεντ αυξήθηκε κατά 19% στα 71,95
δολάρια το βαρέλι ( 12 δολάρια). Είναι η μεγαλύτερη ημερήσια άνοδος από την πρώτη παρουσία του συμβολαίου στις
αγορές το 1988.

Και η τιμή του αμερικανικού αργού (WTI) έκανε επίσης άλμα 15% στα 63,64 δολάρια το βαρέλι...

Την κατάσταση αποκλιμάκωσε η απόφαση του Αμερικανού προέδρου, Donald Trump να αποδεσμεύσει αμερικανικά
αποθέματα, με αποτέλεσμα η τιμή του μπρεντ να κλείσει με άνοδο 10% στα 66,35 δολάρια το βαρέλι, που είναι η
μεγαλύτερη από το 2008.

Σενάρια τρόμου για 100 δολάρια το βαρέλι

Είναι δεδομένο ότι αυτό δεν αποτελεί μια μόνιμη λύση, καθώς οι επιθέσεις στη μονάδα παραγωγής της Aramco στο
Αμπκάικ και το Χουράις της Υεμένης από αντάρτες (σ.σ. η Υεμένη πλήττεται από εμφύλιο πόλεμο και ανθρωπιστική
κρίση, με τη Σαουδική Αραβία να στηρίζει καθεστώς και το Ιράν τους αντάρτες, με ότι αυτό συνεπάγεται και για τις
σχέσεις των δύο πετρελαϊκών χωρών), θα μειώσουν την παραγωγή κατά περίπου 5,7 εκατομμύρια βαρέλια την
ημέρα, δηλαδή περισσότερο από 50% ή το 5% της παγκόσμιας παραγωγής. Το νούμερο είναι μεγάλο, γεγονός
που πυροδοτεί εκ νέου σενάρια για εκτίναξη των τιμών στα 100 δολάρια το βαρέλι.

Τι θα γίνει στην ελληνική αγορά καυσίμων

Η ελληνική αγορά καυσίμων που έτσι και αλλιώς δείχνει πολύ γρήγορα... αντανακλαστικά στις όποιες ανατιμήσεις
(το αντίθετο συμβαίνει για τις μειώσεις) αναμένεται να επηρεαστεί άμεσα από το πρωτόγνωρο ράλι του πετρελαίου.

Ήδη στην αγορά παρατηρούνται οι πρώτες ανατιμήσεις, ενώ εκτιμήσεις θέλουν την τιμή της αμόλυβδης να
σκαρφαλώνει στα επίπεδα του 1,7 ευρώ το λίτρο!

Πάντως, χωρίς ουσιαστικό λόγο από το 2018 και μέχρι σήμερα η μέση τιμή της αμόλυβδης έχει αυξηθεί πάνω από
13 λεπτά το λίτρο (στα 1,628 ευρώ/ λίτρο), ενώ η τιμή του πετρελαίου κίνησης βρίσκεται στα 1,354 ευρώ/λίτρο.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, το σενάριο οι Έλληνες καταναλωτές να βρεθούν αντιμέτωποι
με μια μέση τιμή της αμόλυβδης προς 1,7 ευρώ/ λίτρο είναι πολύ ορατό.

Ανάλογες θα είναι οι αυξήσεις και για το πετρέλαιο κίνησης και για το πετρέλαιο θέρμανσης...

Να σημειώσουμε εδώ πώς σε σύγκριση με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης οι Έλληνες οδηγοί επιβαρύνονται
με την υψηλότερη τιμή στα καύσιμα (η μέση τιμή στην Ε.Ε. στα 1,611 ευρώ/λίτρο), αποτέλεσμα της υψηλής
φορολόγησης (63%), με μόνη την Ολλανδία να βρίσκεται σε αυτά τα επίπεδα (μέση 1,688 ευρώ/ λίτρο),
λόγω φόρων, αλλά με πολύ υψηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ.

Με δεδομένο πώς τίποτε δεν μπορεί να ανακόψει την άνοδο των διεθνών τιμών του πετρελαίου, μόνον η
μείωση της φορολογίας θα μπορούσε να διατηρήσεις τις τιμές στην Ελλάδα στα ίδια επίπεδα προκειμένου
να μην μεταβληθεί «επί τα χείρω» ο προϋπολογισμός νοικοκυριών και επιχειρήσεων, αλλά και να μην
υπάρξουν ανατιμήσεις των καταναλωτικών προϊόντων.

[via]
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Nα δούμε τι θα γίνει στη πράξη με την εφαρμογή του μέτρου .

https://www.tanea.gr/2019/09/26/greece/kteo-xamos-me-ta-aytokinita-pou-exoun-gyrismena-xiliometra/

Και ποιά είναι η τύχη του οχήματος που "κόπηκε"; Δεν κατάλαβα! Παραδίδεται στην "πυρά" ή καταθέτουμε τις πινακίδες γιά 6 πχ χρόνια ...... ;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Και ποιά είναι η τύχη του οχήματος που "κόπηκε"; Δεν κατάλαβα! Παραδίδεται στην "πυρά" ή καταθέτουμε τις πινακίδες γιά 6 πχ χρόνια ...... ;


Θα φανεί στη πράξη τι θα γίνει και πιθανόν θα υπάρξουν ερμηνευτικές εγκύκλιοι
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Και ποιά είναι η τύχη του οχήματος που "κόπηκε"; Δεν κατάλαβα! Παραδίδεται στην "πυρά" ή καταθέτουμε τις πινακίδες γιά 6 πχ χρόνια ...... ;

προφανώς κάποια γενναία φορολογική επιβάρυνση
 
Συγγνώμη, αλλά ο μόνος τρόπος να ελέγξει το ΚΤΕΟ κάτι τέτοιο είναι να δει τα χιλιόμετρα από τις προηγούμενες κάρτες ΚΤΕΟ. Και αυτό θα μπορούσε να το είχε πιάσει έτσι κι αλλιώς όλα αυτά τα χρόνια. Αν τα χιλιόμετρα έχουν "γυρίσει" πριν το όχημα πάει στο ΚΤΕΟ (πχ όταν τελειώσει το λήζινγκ και πριν μεταπωληθεί) με ποιον τρόπο θα αποφανθεί για τα χιλιόμετρα που έχουν γίνει; Από το πόσα χιλιόμετρα υποτίθεται ότι πρέπει να κάνει κάποιος τον χρόνο; Ας πούμε, ένας γνωστός μου έχει 4(!) παλιά οχήματα (του αρέσουν οι αντίκες) και τα κυκλοφορεί όπως έχει όρεξη. Πόσα χιλιόμετρα υποτίθεται ότι θα κάνει τον χρόνο;
 
Συγγνώμη, αλλά ο μόνος τρόπος να ελέγξει το ΚΤΕΟ κάτι τέτοιο είναι να δει τα χιλιόμετρα από τις προηγούμενες κάρτες ΚΤΕΟ. Και αυτό θα μπορούσε να το είχε πιάσει έτσι κι αλλιώς όλα αυτά τα χρόνια. Αν τα χιλιόμετρα έχουν "γυρίσει" πριν το όχημα πάει στο ΚΤΕΟ (πχ όταν τελειώσει το λήζινγκ και πριν μεταπωληθεί) με ποιον τρόπο θα αποφανθεί για τα χιλιόμετρα που έχουν γίνει; Από το πόσα χιλιόμετρα υποτίθεται ότι πρέπει να κάνει κάποιος τον χρόνο; Ας πούμε, ένας γνωστός μου έχει 4(!) παλιά οχήματα (του αρέσουν οι αντίκες) και τα κυκλοφορεί όπως έχει όρεξη. Πόσα χιλιόμετρα υποτίθεται ότι θα κάνει τον χρόνο;

Εννοείται ότι το μόνο "σημείο" αναφοράς είναι οι διαδοχικοί έλεγχοι στα ΚΤΕΟ. Δεν μπορεί κανείς να σου πεί τίποτα γιατί κάνεις πχ μόνο 1500 χλμ το χρόνο (υπάρχουν οχήματα συνήθως υπερηλίκων που μένουν μονίμως "κουκουλωμένα" και ακίνητα και μιά δυό φορές το μήνα τα βάζουν μπρος γιά να μην αχρηστευθεί η μπαταρία).....
 
το μέτρο είναι ξεκάθαρο ότι προωθείται από εμπόρους νέων αυτοκινήτων, καθώς υπάρχει ανταγωνισμός από παλιά με γυρισμένα χιλιόμετρα.
Αυτό που δεν ξεκαθαρίζει η απόφαση είναι πως θα τιμωρείται το όχημα, έτσι ώστε να έχει προτέρημα ένα νέο. Το να στέλνει (αν θέλει...) τον τελευταίο ιδιοκτήτη να ζητάει τα ρέστα από τον πωλητή δεν βλέπω τι νόημα έχει (..ακόμα)