Ποια 25;;
30 χιλιάρικα για ένα κουβαδάκι πόλης είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
https://www.caroto.gr/2020/03/04/επίσημο-τέλος-εποχής-για-το-fiat-500-που-θα-εί/
37.900 για ένα κουβά; Οκ. Ο musk πάει καρφί για την πρώτη θέση των δισεκατομμυριούχων... Αν βγάλει και αυτοκίνητο πόλης τους έκλεισε τα μαγαζάκια . Άντε γιατί...
Στο κάτω κάτω, αν κάποιος θέλει ηλεκτρικό εδώ και τώρα, μπορεί να πάει στο υβριδικό Yaris στα 18Κ, που μέσα στην πόλη, για τα χοντρά έξοδα καυσίμων, είναι επί της ουσίας ηλεκτρικό χωρίς να σε αγχώνει σε ταξίδια με αυτονομίες κλπ.
δεν ισχυει αυτο που λες. Ενα υβριδικο αυτοκινητο (κλασσικο υβριδικο και οχι phev που αυτα ειναι αλλη ιστορια) δεν ειναι επι της ουσιας ηλεκτρικο. Η μπαταρια των υβριδικων ειναι παρα πολυ μικρη, με το ζορι βγαζουν 3-5 χλμ και με ΠΑΡΑ πολυ προσοχη στο γκαζι. Τα υβριδικα εχουν μειωμενη καταναλωση σε σχεση με τα εσωτερικης καυσης, ειδικα εντος της πολης, αλλα εως εκει ομως.
Πιθανότατα έχεις δίκιο, δεν είχα σκεφτεί ποτέ πόσο κρατάει αυτή η μπαταρία. Από την άλλη, δεν ξέρω και πόσο εύκολα φορτίζει. Αλλά για τη μέση διαδρομή εντός πόλης, δε νομίζω πως θα'χεις τρομακτική διαφορά από το ηλεκτρικό, ενώ παράλληλα, όταν βγαίνεις εκτός δε θα σε νοιάζει ιδιαίτερα.
Ή, για να εξηγήσω καλύτερα πως το σκέφτομαι: η επένδυση του να δώσεις +3-4 χιλιάρικα σε σχέση με ένα μικρό για να πάρεις το Yaris, αποσβαίνεται μέσα σε λίγα χρόνια πολύ πιο εύκολα από την επένδυση του να δώσεις +20 χιλιάρικα σε σχέση με ένα μικρό για να πάρεις ένα αμιγώς ηλεκτρικό.
Να συμπληρώσω στα παραπάνω σε σχέση με τις συγκρίσεις, πως καλό είναι να υπολογίσουμε ότι ένα ηλεκτρικό λειτουργεί χωρίς την ανάγκη αυτόματου κιβωτίου πράγμα που σε ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυξάνει σημαντικα την τιμή του
55 ; 47 ζητάει χωρίς την επιδότηση όταν ο κουβάς το 500 ζητάει 37. Όταν ο κουβάς το vw ζητάει 40.000. όταν ο γερμανος ζητάει τα ίδια λεφτά για χειρότερο αμάξι, αυτό είναι για γέλια . Αν τιμιλογουσε ο Musk όπως τιμολογουν οι κλασικές αυτοκινητοβιομηχανίες το 3 θα έπρεπε να ξεκινάει από τα 70.000. Βρε δεν το βλέπεις;Ναι, σιγά με τον Μασκ, λες και τα 55 χιλιάρικα που ζητάει το κανονικό 3 δεν είναι για γέλια.
Απλά θέλει (κι άλλη) αναμονή η ηλεκτροκίνηση, μέχρι όλοι αυτοί να σοβαρευτούν. Δε βιαζόμαστε, δεν πειράζει.
55 ; 47 ζητάει χωρίς την επιδότηση όταν ο κουβάς το 500 ζητάει 37. Όταν ο κουβάς το vw ζητάει 40.000. όταν ο γερμανος ζητάει τα ίδια λεφτά για χειρότερο αμάξι, αυτό είναι για γέλια . Αν τιμιλογουσε ο Musk όπως τιμολογουν οι κλασικές αυτοκινητοβιομηχανίες το 3 θα έπρεπε να ξεκινάει από τα 70.000. Βρε δεν το βλέπεις;
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κοστολογούν τα ηλεκτρικά τόσο ψηλά για δύο λόγους .
1 Ξαφνικά αναγκάστηκαν να επενδύσουν σε τεχνολογίες που δεν ήταν έτοιμοι να υιοθετήσουν γιατί το πλάνο τους ήταν για καμια 20 χρόνια στους εσωτερικής καύσης που έχουν φτάσει στο peak εξέλιξης και δεν τους κοστιζει μια βαφτισμενη "καινοτομία" τίποτα για να συνεχίσουν να πουλάνε . Ο Musk τους χάλασε την μαγιά .
2 δεν θέλουν ακόμη να αγοράσεις ηλεκτρικό γιατί έχουν πολλά βενζίνης να πουλήσουν. Υπερκοστολογουν τα ηλεκτρικά τους, ρίχνουν άδεια για να πιάσουν γεμάτα στην ουσία , όταν πουλωντας ακόμη και 10.000 ένα βενζίνης έχουν τεράστιο κέρδος .
Οι Ευρωπαίοι υπόσχονται προσιτό ηλεκτρικό στα 20.000 οικογενειακό αλλά θα την βρούνε από τον must και εκεί και από τους Κινέζους.
Δεινόσαυροι . Οι παραδοσιακές εταιρείες ή θα ρίξουν νερό στο κρασί τους ή θα σβήσουν . Και μην μου πεις κανείς ότι δεν κλείνουν αυτοκινητοβιομηχανίες ...
Δηλαδή τι είναι αυτό που κάνει το μικρό 3άρι μη κουβά; Το μεσαίο με την τετρακίνηση και το long range είναι όντως σοβαρό (αλλά πανάκριβο) αυτοκίνητο, το μικρό στα λεφτά του δεν έχει κανένα νόημα.
Και φυσικά, με 55 χιλιάρικα, στον κανονικό κόσμο χωρίς τέλη ταξινόμησης (πχ αμερικανικες τιμές) χίλιες φορές προτιμώ να αγοράσω ένα χοντροεξοπλισμένο Audi S5, αφού την ηλεκτροκίνηση δεν την έχουμε ανάγκη για την ώρα. Δε μπορώ να καταλάβω τι είναι αυτό που κάνει ένα ηλεκτροκίνητο να κοστίζει τόσο πολύ περισσότερο (πέρα από την προσπάθεια να αποσβεστεί άμεσα μια νέα τεχνολογία, που αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα στο κάτω κάτω).
Με τις παρούσες υποδομές, έχεις απόλυτο δίκιο.Ηλεκτρικό αυτοκίνητο μόνο όσοι έχουν γκαράζ αλλιώς όχι
Φαντάζεσαι να κατεβαίνουν από τα μπαλκόνια;Μα γιατί; Και στις πιλοτές μια χαρά μπορούν να πανε οι μπαλαντέζες.
Συγγενής μου....Φαντάζεσαι να κατεβαίνουν από τα μπαλκόνια;![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.