Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ποια 25;;

30 χιλιάρικα για ένα κουβαδάκι πόλης είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.

https://www.caroto.gr/2020/03/04/επίσημο-τέλος-εποχής-για-το-fiat-500-που-θα-εί/

Καλά εννοείται. Βέβαια το άρθρο με μπέρδεψε, στον τίτλο λέει 30 (που είναι πάρα πολλά), στο κείμενο γράφει 37μιση (που είναι αστεία πολλά).

Φαντάζομαι τα 37μιση θα είναι γι'αυτές τις περίεργες εκδόσεις Bulgari κλπ;

Εν πάσει περιπτώσει, αναβάλλεται ξανά η στροφή στα ηλεκτρικά. :flipout:
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

37.900 για ένα κουβά; Οκ. Ο musk πάει καρφί για την πρώτη θέση των δισεκατομμυριούχων... Αν βγάλει και αυτοκίνητο πόλης τους έκλεισε τα μαγαζάκια . Άντε γιατί...

Ναι, σιγά με τον Μασκ, λες και τα 55 χιλιάρικα που ζητάει το κανονικό 3 δεν είναι για γέλια.

Απλά θέλει (κι άλλη) αναμονή η ηλεκτροκίνηση, μέχρι όλοι αυτοί να σοβαρευτούν. Δε βιαζόμαστε, δεν πειράζει.
 
Στο κάτω κάτω, αν κάποιος θέλει ηλεκτρικό εδώ και τώρα, μπορεί να πάει στο υβριδικό Yaris στα 18Κ, που μέσα στην πόλη, για τα χοντρά έξοδα καυσίμων, είναι επί της ουσίας ηλεκτρικό χωρίς να σε αγχώνει σε ταξίδια με αυτονομίες κλπ.
 
Στο κάτω κάτω, αν κάποιος θέλει ηλεκτρικό εδώ και τώρα, μπορεί να πάει στο υβριδικό Yaris στα 18Κ, που μέσα στην πόλη, για τα χοντρά έξοδα καυσίμων, είναι επί της ουσίας ηλεκτρικό χωρίς να σε αγχώνει σε ταξίδια με αυτονομίες κλπ.

δεν ισχυει αυτο που λες. Ενα υβριδικο αυτοκινητο (κλασσικο υβριδικο και οχι phev που αυτα ειναι αλλη ιστορια) δεν ειναι επι της ουσιας ηλεκτρικο. Η μπαταρια των υβριδικων ειναι παρα πολυ μικρη, με το ζορι βγαζουν 3-5 χλμ και με ΠΑΡΑ πολυ προσοχη στο γκαζι. Τα υβριδικα εχουν μειωμενη καταναλωση σε σχεση με τα εσωτερικης καυσης, ειδικα εντος της πολης, αλλα εως εκει ομως.
 
δεν ισχυει αυτο που λες. Ενα υβριδικο αυτοκινητο (κλασσικο υβριδικο και οχι phev που αυτα ειναι αλλη ιστορια) δεν ειναι επι της ουσιας ηλεκτρικο. Η μπαταρια των υβριδικων ειναι παρα πολυ μικρη, με το ζορι βγαζουν 3-5 χλμ και με ΠΑΡΑ πολυ προσοχη στο γκαζι. Τα υβριδικα εχουν μειωμενη καταναλωση σε σχεση με τα εσωτερικης καυσης, ειδικα εντος της πολης, αλλα εως εκει ομως.

Πιθανότατα έχεις δίκιο, δεν είχα σκεφτεί ποτέ πόσο κρατάει αυτή η μπαταρία. Από την άλλη, δεν ξέρω και πόσο εύκολα φορτίζει. Αλλά για τη μέση διαδρομή εντός πόλης, δε νομίζω πως θα'χεις τρομακτική διαφορά από το ηλεκτρικό, ενώ παράλληλα, όταν βγαίνεις εκτός δε θα σε νοιάζει ιδιαίτερα.
 
Ή, για να εξηγήσω καλύτερα πως το σκέφτομαι: η επένδυση του να δώσεις +3-4 χιλιάρικα σε σχέση με ένα μικρό για να πάρεις το Yaris, αποσβαίνεται μέσα σε λίγα χρόνια πολύ πιο εύκολα από την επένδυση του να δώσεις +20 χιλιάρικα σε σχέση με ένα μικρό για να πάρεις ένα αμιγώς ηλεκτρικό.
 
Πιθανότατα έχεις δίκιο, δεν είχα σκεφτεί ποτέ πόσο κρατάει αυτή η μπαταρία. Από την άλλη, δεν ξέρω και πόσο εύκολα φορτίζει. Αλλά για τη μέση διαδρομή εντός πόλης, δε νομίζω πως θα'χεις τρομακτική διαφορά από το ηλεκτρικό, ενώ παράλληλα, όταν βγαίνεις εκτός δε θα σε νοιάζει ιδιαίτερα.

Αν δεις στο σαιτ της toyota για το yaris, δινει καταναλωση κατα wltp, 2.4l/100km στο υβριδικο για τον αστικο κυκλο και 5.9l/100km στο αντιστοιχο μοντελο με κινητηρα εσωτερικη καυσης. e-cvt και τα δυο, 1.5λ κινητηρες και τα δυο. Ναι, η διαφορα καταναλωσης ειναι μεγαλη (πρακτικα, δεν ξερω αν ειναι τοσο χαοτικη, αλλα αυτο μπορει να το δει κανεις μονος του), αλλα απεχει πολυ απο το κουλουρακι (0) του ηλεκτρικου. Η σωστη συγκριση υπολογιζει και την καταναλωση ρευματος ενςο καθαρου ηλεκτρικου, αλλα ολες οι μετρησεις σε αυτο τοθεμα που εχω δει, αναφερουν πολυ μικρο κοστος.

Η μπαταρια των υβριδικων φορτιζει μονη της σε συγκεκριμενες συνθηκες. Ο οδηγος-χρηστης δεν συμμετεχει και δεν κανει κατι για αυτο. Συνηθως φορτιζουν κατα την επιβραδυνση του αυτοκινητου (οπως κανουν regen και τα ηλεκτρικα).

Δεν παω να πεισω κανεναν για το οικονομικο οφελος ενος ηλεκτρικου (που στην ελλαδα, δεν ειμαι σιγουρος οτι υπαρχει με τις τιμες κτησης να ειναι στα ουρανια), απλα δεν θελω να δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις για τις διαφορες τεχνολογιες.
 
Ή, για να εξηγήσω καλύτερα πως το σκέφτομαι: η επένδυση του να δώσεις +3-4 χιλιάρικα σε σχέση με ένα μικρό για να πάρεις το Yaris, αποσβαίνεται μέσα σε λίγα χρόνια πολύ πιο εύκολα από την επένδυση του να δώσεις +20 χιλιάρικα σε σχέση με ένα μικρό για να πάρεις ένα αμιγώς ηλεκτρικό.

την οικονομικη αναλυση πρεπει να την κανει ο καθενας αναλογα με τις αναγκες του και τις τιμες της αγορας. Παντως δεν υπαρχει αυτο το +20 που αναφερεις, οχι οτι και με τις πραγματικες διαφορες τιμης βελτιωνεται πολυ η κατασταση :) !
Για παραδειγμα, για το 208, η διαφορα πρεπει να ειναι γυρω στα 5-6 χιλιαρικα. Πρεπει να συγκρινεις εκδοσεις αντιστοιχου εξοπλισμου και ιπποδυναμης. Μην πας και μου συγκρινεις το πιο φτηνο εσωτερικης καυσης με το πιο φτηνο ηλεκτρικο!

Μεγαλη διαφορα θυμαμαι στο vw up, οπου πρεπει να εφτανε παλι 5-6 χιλιαρικα, αλλα εκει η τιμη του up εσωτερικης καυσης ηταν πολυ χαμηλη, ενω το e-up ειναι γυρω στο 20αρικο (με την κρατικη επιδοτηση). Ετσι η ποσοστιαια διαφορα τιμης ηταν μεγαλη, αλλα και παλι η συγκριση ηταν δυσκολη, διοτι το e-up ειχε πολυ πιο πλουσιο εξοπλισμο.

Τεσπα, αν σκεφτει καποιος να αγορασει ηλεκτρικο, καλο θα ηταν να υπολογισει με την διαφορα τιμης, μετα απο ποσο χρονικο διαστημα θα γινει η αποσβεση.
 
Να συμπληρώσω στα παραπάνω σε σχέση με τις συγκρίσεις, πως καλό είναι να υπολογίσουμε ότι ένα ηλεκτρικό λειτουργεί χωρίς την ανάγκη αυτόματου κιβωτίου πράγμα που σε ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυξάνει σημαντικα την τιμή του
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Να συμπληρώσω στα παραπάνω σε σχέση με τις συγκρίσεις, πως καλό είναι να υπολογίσουμε ότι ένα ηλεκτρικό λειτουργεί χωρίς την ανάγκη αυτόματου κιβωτίου πράγμα που σε ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυξάνει σημαντικα την τιμή του

αν πας να συγκρινεις το πιο φτηνο π.χ. 208 με το πιο φτηνο e-208, τοτε ναι, η διαφορα τιμης μεγαλωνει αισθητα. Θεωρω ομως οτι ειναι αδικο αυτο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ναι, σιγά με τον Μασκ, λες και τα 55 χιλιάρικα που ζητάει το κανονικό 3 δεν είναι για γέλια.

Απλά θέλει (κι άλλη) αναμονή η ηλεκτροκίνηση, μέχρι όλοι αυτοί να σοβαρευτούν. Δε βιαζόμαστε, δεν πειράζει.
55 ; 47 ζητάει χωρίς την επιδότηση όταν ο κουβάς το 500 ζητάει 37. Όταν ο κουβάς το vw ζητάει 40.000. όταν ο γερμανος ζητάει τα ίδια λεφτά για χειρότερο αμάξι, αυτό είναι για γέλια . Αν τιμιλογουσε ο Musk όπως τιμολογουν οι κλασικές αυτοκινητοβιομηχανίες το 3 θα έπρεπε να ξεκινάει από τα 70.000. Βρε δεν το βλέπεις;
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κοστολογούν τα ηλεκτρικά τόσο ψηλά για δύο λόγους .
1 Ξαφνικά αναγκάστηκαν να επενδύσουν σε τεχνολογίες που δεν ήταν έτοιμοι να υιοθετήσουν γιατί το πλάνο τους ήταν για καμια 20 χρόνια στους εσωτερικής καύσης που έχουν φτάσει στο peak εξέλιξης και δεν τους κοστιζει μια βαφτισμενη "καινοτομία" τίποτα για να συνεχίσουν να πουλάνε . Ο Musk τους χάλασε την μαγιά .
2 δεν θέλουν ακόμη να αγοράσεις ηλεκτρικό γιατί έχουν πολλά βενζίνης να πουλήσουν. Υπερκοστολογουν τα ηλεκτρικά τους, ρίχνουν άδεια για να πιάσουν γεμάτα στην ουσία , όταν πουλωντας ακόμη και 10.000 ένα βενζίνης έχουν τεράστιο κέρδος .

Οι Ευρωπαίοι υπόσχονται προσιτό ηλεκτρικό στα 20.000 οικογενειακό αλλά θα την βρούνε από τον must και εκεί και από τους Κινέζους.

Δεινόσαυροι . Οι παραδοσιακές εταιρείες ή θα ρίξουν νερό στο κρασί τους ή θα σβήσουν . Και μην μου πεις κανείς ότι δεν κλείνουν αυτοκινητοβιομηχανίες ...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

55 ; 47 ζητάει χωρίς την επιδότηση όταν ο κουβάς το 500 ζητάει 37. Όταν ο κουβάς το vw ζητάει 40.000. όταν ο γερμανος ζητάει τα ίδια λεφτά για χειρότερο αμάξι, αυτό είναι για γέλια . Αν τιμιλογουσε ο Musk όπως τιμολογουν οι κλασικές αυτοκινητοβιομηχανίες το 3 θα έπρεπε να ξεκινάει από τα 70.000. Βρε δεν το βλέπεις;
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κοστολογούν τα ηλεκτρικά τόσο ψηλά για δύο λόγους .
1 Ξαφνικά αναγκάστηκαν να επενδύσουν σε τεχνολογίες που δεν ήταν έτοιμοι να υιοθετήσουν γιατί το πλάνο τους ήταν για καμια 20 χρόνια στους εσωτερικής καύσης που έχουν φτάσει στο peak εξέλιξης και δεν τους κοστιζει μια βαφτισμενη "καινοτομία" τίποτα για να συνεχίσουν να πουλάνε . Ο Musk τους χάλασε την μαγιά .
2 δεν θέλουν ακόμη να αγοράσεις ηλεκτρικό γιατί έχουν πολλά βενζίνης να πουλήσουν. Υπερκοστολογουν τα ηλεκτρικά τους, ρίχνουν άδεια για να πιάσουν γεμάτα στην ουσία , όταν πουλωντας ακόμη και 10.000 ένα βενζίνης έχουν τεράστιο κέρδος .

Οι Ευρωπαίοι υπόσχονται προσιτό ηλεκτρικό στα 20.000 οικογενειακό αλλά θα την βρούνε από τον must και εκεί και από τους Κινέζους.

Δεινόσαυροι . Οι παραδοσιακές εταιρείες ή θα ρίξουν νερό στο κρασί τους ή θα σβήσουν . Και μην μου πεις κανείς ότι δεν κλείνουν αυτοκινητοβιομηχανίες ...

Δηλαδή τι είναι αυτό που κάνει το μικρό 3άρι μη κουβά; Το μεσαίο με την τετρακίνηση και το long range είναι όντως σοβαρό (αλλά πανάκριβο) αυτοκίνητο, το μικρό στα λεφτά του δεν έχει κανένα νόημα.

Και φυσικά, με 55 χιλιάρικα, στον κανονικό κόσμο χωρίς τέλη ταξινόμησης (πχ αμερικανικες τιμές) χίλιες φορές προτιμώ να αγοράσω ένα χοντροεξοπλισμένο Audi S5, αφού την ηλεκτροκίνηση δεν την έχουμε ανάγκη για την ώρα. Δε μπορώ να καταλάβω τι είναι αυτό που κάνει ένα ηλεκτροκίνητο να κοστίζει τόσο πολύ περισσότερο (πέρα από την προσπάθεια να αποσβεστεί άμεσα μια νέα τεχνολογία, που αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα στο κάτω κάτω).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δηλαδή τι είναι αυτό που κάνει το μικρό 3άρι μη κουβά; Το μεσαίο με την τετρακίνηση και το long range είναι όντως σοβαρό (αλλά πανάκριβο) αυτοκίνητο, το μικρό στα λεφτά του δεν έχει κανένα νόημα.

Και φυσικά, με 55 χιλιάρικα, στον κανονικό κόσμο χωρίς τέλη ταξινόμησης (πχ αμερικανικες τιμές) χίλιες φορές προτιμώ να αγοράσω ένα χοντροεξοπλισμένο Audi S5, αφού την ηλεκτροκίνηση δεν την έχουμε ανάγκη για την ώρα. Δε μπορώ να καταλάβω τι είναι αυτό που κάνει ένα ηλεκτροκίνητο να κοστίζει τόσο πολύ περισσότερο (πέρα από την προσπάθεια να αποσβεστεί άμεσα μια νέα τεχνολογία, που αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα στο κάτω κάτω).

Δεν είναι ακριβά τα Τέσλα . Ακριβά είναι τα βενζίνης αντίστοιχων επιδόσεων και χώρων και ακόμη πιο ακριβά τα μικρά ηλεκτρικά πόλης .
Το 1/3 της αξίας τους είναι οι μπαταρίες και αυτό θα αλλάξει όταν πέσει το βάρος εξέλιξης εκεί . Στης βενζίνης έχουν αποσβέσει μεγάλο μέλος της τεχνολογίας εδώ και 10ετιες και απλά σου πουλάνε alcadara και οθόνες .

46.000 έχει όχι 55.000 το model 3

Δηλαδή πως είναι κουβάς το model 3 όταν σε σχέση με τον ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά στα ίδια χρήματα παίρνεις μεγαλύτερο αυτοκίνητο , καλύτερες επιδόσεις και αυτονομία και τεχνολογία 1 γενιά πιο μπροστά ; ενώ στα βενζινοκίνητα δεν υπάρχει καν σύγκριση στην τιμή ; αν το πας στα 55.000 έχεις βάλει μέσα αυτόνομη οδήγηση και lux πακέτο . Ποιο Audi s5 ( βασική τιμή 75.000) προσφέρει αυτά που προσφέρει το model 3 στα 46.000 ή ακόμη αν θες να συγκρίνουμε την τιμή χωρίς τέλος ταξινόμησης , το "γυμνό" s5 εχει 58.000. Ενώ το απλό model 3 με τα καλά πακέτα εξοπλισμού αν είχε τέλος θα κόστιζε λιγότερο από την βασική έκδοση του s5...
Για να λες ότι έχεις Audi ; Δεν παραβλέπω την υποκειμενική αίσθηση του αυτοκινήτου που οδηγάς , αλλά στα αντικειμενικά κριτήρια δεν υπάρχει λόγος να δώσεις 20.000 παραπάνω για να πάρεις Audi ίδιων επιδόσεων και χώρων ...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Φαντάζεσαι να κατεβαίνουν από τα μπαλκόνια; :)
Συγγενής μου....

https://epiloges.tv/thessaloniki-fortizei-to-ich-toy-me-mpalanteza-apo-to-mpalkoni-video/

Δεν υπαρχει το Video πλεον. Αλλα εριχνε καλωδιο απο τον 6ο στην Τσιμισκη και το φορτιζε ολο το βραδυ. Ειναι τρικυκλο ηλεκτρικο. Το ειχε για να πηγαινει τα παιδια στο σχολειο και η μπαταρια κρατουσε μια εβδομαδα για τις μετακινησεις. Το Φορτιζε συνηθως Σαββατο ή Κυριακη βραδυ.