Αυτοκινητιστικά νέα

Με άφησε στον δρόμο κυριολεκτικά.

Πατούσα τέρμα το γκάζι και δεν κουνιόταν ρούπι.

Το πήγα με ρυμουλκό στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι αλλάξαν και τον συμπλέκτη.

Ημουν απεγνωσμένος και δεν το έψαξα.

Δεν θέλω να τα θυμάμαι..
 
Καλά κάνεις και δεν θέλεις να το θυμάσαι.
Όπως και να έχει είναι πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο.
Είχα το ίδιο μέχρι πριν ένα χρόνο και το ξέρω από την καλη και την ανάποδη
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτο ισχύει εδώ και πολλά χρόνια.
Το θέμα δεν είναι ότι υπάρχουν περισσότερα συστήματα που μπορεί να παρουσιάσουν βλάβη που σημαίνει επιπλέον κόστος συντήρησης, αλλά ότι τα σύνηθες μέρη όπως πχ ένα φανάρι είναι πολύ πιο ακριβά.
Λέτε παραπάνω για τις οθόνες... Γνωρίζεται πόσο κοστίζει πλέον ένα φανάρι (που πολύ εύκολα από μια απροσεξία μπορούμε να σπάσουμε) σε σχέση με πριν 10 χρόνια;
Πριν 10 χρόνια ήθελες 300 - 400 ευρώ και τώρα θέλεις 800 και 1000 ευρώ.
Ανέβηκε τόσο πολύ πολύ η τεχνολογία των φαναριών ώστε να υπάρχει τέτοια αύξηση;
Προφανώς όχι.

Μιας και πιάσαμε Mercedes, τα multibeam led, 3500 το ένα.
Αλλά αν συγκρίνεις το τι έκανε το φανάρι με τα 400ε που ήταν μια λάμπα και ένα reflector με το τι κάνει ένα multibeam, τα 400ε παραήταν πολλά.
 
Μπορεί τα 400 να ήταν πολλά, αλλά τα 3500 είναι απλά ΚΛΟΠΗ. Κλασσική περίπτωση υπεραξίας brand-name. Τα 500 για τα υλικά και τα 3000 για το όνομα. Αν ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο φανάρι ήταν σε Hyundai θα έκανε 500.

Με 7000 ευρώ ξέρεις πόσους προβολείς led παίρνεις; Για να φωτίσεις στάδιο, όχι δρομο. :flipout:
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Με 7000 ευρώ ξέρεις πόσους προβολείς led παίρνεις; Για να φωτίσεις στάδιο, όχι δρομο. :flipout:
Μη συγκρίσιμα μεγέθη. Πληρώνεις την τεχνολογία και την υλοποίηση αυτής.
Μιάς και αγοράζεις άπειρα led με 7000 ευρώ αλλά δεν κάνουν αυτό που κάνει η multibeam.
Αν το θες και σου αρέσει/βολεύει τότε η τιμή είναι αυτή και φυσικά όλοι οι λαμπτήρες του κόσμου δεν μπορούν να κάνουν αυτό που κάνει.
 
Δεν νομίζω Τάσο. 500ε για τη κατασκευή και άλλα 1500 για το r&d από πίσω μπορεί να είναι πιο ρεαλιστικό breakdown κόστους. Αυτά για τις τιμές αγοράς από το service βέβαια.

Κατά τα άλλα, μη συγκρίνουμε διαφορετικά segments αγοράς. Η Hyundai δεν έχει κάτι αντίστοιχο ούτε παρεμφερές επειδή ακριβώς γνωρίζει το κοινό της και καλά κάνει. Δεν νομίζω πως τα laser φώτα της Audi κοστίζουν λιγότερο ή είχε κατά πολύ διαφορετικό r&d κόστος από την MB.

Η εταιρία με τη χαμηλότερη τιμολόγηση στην ίδια κατηγορία είναι η Volvo από όσο γνωρίζω.
 
ή είχε κατά πολύ διαφορετικό r&d κόστος
Μπαρούφες. Τα φώτα τα φτιάχνει μια εξωτερική εταιρία και το κόστος r&d μοιράζεται σε όλους τους κατασκευαστές που κάνουν μπίζνες μαζί της. Το ίδιο ισχύει για όλα τα περιφερειακά συστήματα όλων των αυτοκινήτων.
 
Αν αναφέρεσαι στη HELLA, κάνει μόνο τη κατασκευή για τους περισσότερους. Το r&d παραμένει στους κατασκευαστές.
 
Το ABS το έφτιαξε η Bosch, όπως και το CANBUS. Η ιδέα μου είναι ότι εξέλιξαν την ιδέα, την πρότειναν στις εταιρίες, κάποια τα έσκασε για να πάρει την τεχνολογία πρώτη και να έχει την αποκλειστικότητα για λίγο χρόνο. Εγώ νομίζω ότι όλα αυτά:
https://www.borgwarner.com/technologies/light-vehicles
εξ' ίσου πιθανό είναι να τα σχεδιάζουν τρίτοι κατασκευαστές και τα προτείνουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες ή να ζητάνε οι αυτοκινητοβιομηχανίες την ανάπτυξή τους με βάση προδιαγραφές, κι όχι απλά να παράγονται από τρίτους με βάση τα σχέδια που δίνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
 
Οι OEM κατασκευάζουν κάποια generic προιόντα που τα διαθέτουν στην αγορά, ωστόσο απέχουν παρά σάγγας από τις υλοποιήσεις που αναφερθήκαμε εδώ. Αυτά είναι 100% in house.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Μιας και πιάσαμε Mercedes, τα multibeam led, 3500 το ένα.
Αλλά αν συγκρίνεις το τι έκανε το φανάρι με τα 400ε που ήταν μια λάμπα και ένα reflector με το τι κάνει ένα multibeam, τα 400ε παραήταν πολλά.

Aυτές είναι τιμές ανταλλακτικών .. σωστά ?? ..

Εχω δεί κατα καιρούς έρευνες που κάνουν το άθροισμα όλων των στοιχείων του αυτοκινήτου σε τιμές καταλόγου ανταλλακτικών και αυτο το άθροισμα βγαίνει 5 - 10Χ πάνω απο την τιμή του αυτοκινήτου κομπλέ.
 
Τάσο μου σωστά αλλά δεν μπαινουν και στα συνεργεία τόσο συχνά τα αυτοκίνητα .Ειδικα με τα ηλεκτρικά θα μπαινουν για τακακια ...Τι θα κάνουν αυτές τις επενδύσεις οι dealers ?να κλείσουν ? οχι βέβαια .
Αρα θα τα πάρουν από αλλού
 
Με τα ηλεκτρικά μυρίζομαι νέο πανηγύρι που λέγεται μπαταρίες! Οταν θα φτάσει η ώρα αλλαγής θα μιλάμε για αρκετά χιλιάρικα!!! Δεν νομίζω να αντέχουν οι μπαταρίες 15 χρόνια που κρατάει ο έλληνας το αμάξι.....

Οταν θα φτάνει η ώρα της αλλαγής θα τα πουλάνε όσο όσο οι ξένοι και θσ τα φέρνουν οι μαντράδες εδώ, κούτα :flipout:
 
Με τα ηλεκτρικά μυρίζομαι νέο πανηγύρι που λέγεται μπαταρίες! Οταν θα φτάσει η ώρα αλλαγής θα μιλάμε για αρκετά χιλιάρικα!!! Δεν νομίζω να αντέχουν οι μπαταρίες 15 χρόνια που κρατάει ο έλληνας το αμάξι.....

Οταν θα φτάνει η ώρα της αλλαγής θα τα πουλάνε όσο όσο οι ξένοι και θσ τα φέρνουν οι μαντράδες εδώ, κούτα :flipout:
10 χρονια εγγυηση εχουν οι μπαταριες. Αν τις αλλαξεις εχεις αμαξι για αλλα 10 χρονια. Δεν ειναι κινητηρας εσωτερικης καυσης με τις ιδιες φθορες ο ηλεκτροκινητηρας. Το κοστος ειναι αναλογο του αυτοκινητου. Σε υβριδικο toyota η αλλαγη ειναι στα 5.000 προ εκπτωσης ανακυκλωσης οταν ρωτησα πριν λιγους μηνες. Σε tesla που ειναι μεγαλο το pack μιλαμε για 20-25.000 . Το μισο κοστος του αυτοκινητου.
 
Λίγα είναι; 5000 ευρώ για ιδιοκτήτη TOYOTA είναι ακριβώς όσα και τα 20000 για ιδιοκτήτη TESLA. Τρελό κόστος. Σαν να λες στον άλλον άλλαξε μηχανή. Ε δεν αλλάζει ο κόσμος μηχανή στα 10 χρόνια. Βλέπω γλέντια τρελά.

Χρυσές δουλειές οι κατασκευαστές ιμιτασιόν μπαταριών.
 
Αυτό μου θύμισε κάποιους-κάποιους που έχουν Rolex αλλά κάποτε έρχεται η ώρα για το σέρβις και εκεί αρχίζουν τα δύσκολα...
Μετά αρχίζουν οι θεωρίες τύπου "αν δεν χάνει (πολύ) δεν είναι Rolex!" :flipout:
 
Οι βιομηχανίες κινούνται στον ρυθμό των μεγάλων αγορών. Άλλο αν για οικονομικούς λόγους στην Ελλάδα αυτοκίνητο 5ετιας το θεωρούμε καινούριο και κρατάμε αμάξια 10-15 χρόνια. Σε ηλεκτρικά απλά θα δει κάποιος την εμβέλεια του να μειώνεται μετά από πολλά χρόνια.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το κόστος των μπαταριων θα πέσει και είναι 100% σίγουρο όσο περισσότεροι πάικτες μπαινουν στο παιχνίδι.
Εχει δρόμο ακόμα πολύ .Το ενδιάμεσο στάδιο είναι να είναι μισό μισό και μετά θα πάει καποιος σε ηλεκτρικό στη 10ετία