Αυτοκινητιστικά νέα

δεν χρειάζεται να μου τα πει.. το έχω οδηγήσει ο ίδιος αρκετές φορές μετά από κάθε ..πείραγμα....
το S3 sedan (5ετίας πια) είχε 300ps από την μάνα του και φυσικά το μαγικό 4κίνητο σύστημα που δεν επιτρέπει το σπιν στους τροχούς.. (παρέα με το πιο γρήγορο σειριακό σασμάν που υπάρχει.. το προηγούμενο 6άρι και όχι το μετέπειτα 7άρι -αν έχεις υπόψη σου)
το κόστος για να το φτάσει λίγο κάτω από 500ps στους τροχούς δεν ήταν πολύ μεγάλο.. περισσότερο του στοίχισαν τα φρένα της brembo μπρος-πίσω , παρά το μοτέρ.
η βελτίωση στα φρένα ήταν κάτι που του το "επέβαλα" όταν μου ξεφούρνισε ότι θέλει να το πειράξει... αλλιώς, χαρτί και καλαμάρι στην θειά μου.....
η αναλογία κιλών ανά ίππο δεν έχει αντίπαλο και έχουν "γονατίσει" πολλά δυνατότερα μοντέλα μπροστά στα μάτια μου!
S4 , M4 , AMG (αυτό το τελευταίο αν το έβλεπες μπορεί και να σου έφευγαν τα τσίσα) , όλα με πάνω από 500ps στον τροχό

το αυτοκίνητο παραμένει φιλικότατο στο νορμάλ πρόγραμμα, ακόμα και η γυναίκα του το οδηγάει άνετα σαν να είναι ένα απλό ατμοσφαιρικό 1600άρι , χωρίς να "καίει" μάλιστα.
φυσικά στο dynamic δεν πρέπει να είναι κάποιος καρδιακός, αλλιώς υπάρχει κίνδυνος ανακοπής...

ΥΣ.. το αμερικάνικο δεν είναι το σωστό, όπως δεν είναι και η απλή αμόλυβδη βενζίνη σας.... ;)

Στοιχεία που έχω μαζέψει από το περιβάλλον μου μου λένε ότι δεν πειράζεις τέτοια αυτοκίνητα, αν σε νοιάζει η αξιοπιστία.

Και αν υπολογίσεις και τα κόστη των μετατροπών (για να μην πω και τα συνεργεία για τις ζημιές..) υποψιάζομαι ότι είσαι κοντά σε Model S Plaid (1000+ άλογα, σχεδόν 2 sec 0-100).
 
Δημήτρη οταν είσαι καγκουρας είσαι καγκουρας. Και Lamborghini να τους χαρίσεις με μοναδικό κριτήριο να μην βάλουν χέρι, θα αρνηθούν! Πώς είμαστε εμείς στο φόρουμ μέσα; υπάρχει λαός που η χαρά τους είναι να είναι ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ στα συνεργεία να πειράζουν. Και να δίνουν άπειρα λεφτά για γράψει κατιτις το δυναμόμετρο παραπάνω.
Πώς είναι εδώ που δίνουν ένα χιλιάρικο για ένα μέτρο καλώδιο ρεύματος; Ίδια φάση αλλά με άλλο αντικείμενο.
 
Μένετε στις επιδόσεις, επειδή είναι κάτι μετρήσιμο, αλλά όσοι δεν έχετε οδηγήσει ηλεκτρικό, δεν προσμετράτε την βουτυρενια εμπειρία οδήγησης.
Από τα πιο ωραία reviews που έχω δει είναι των savage geese στο YouTube, όπου (χοντρικά) εξηγούν ότι ένα θερμικό σπορ αυτοκίνητο είναι στημένο καλύτερα από το m3 performance, αλλά η εξωπραγματική ροπή και η χαμηλή τιμή το κάνει προσβάσιμο στο ευρύ κοινό. Λένε και αλλά ενδιαφέροντα πράγματα, αρκετά από τα οποία είναι αρνητικά (και δεν έχουν άδικο).
 
Τα ιστορικά (και άρα πραγματικά, και όχι θεωρητικά) στοιχεία που έχει μαζέψει η Tesla λένε για μέση πτώση χωρητικότητας 12% στα 200.000 μίλια (σχεδόν 322.000 χιλιόμετρα).

Οπότε ναι, ακόμα και αν κρατήσεις το αμάξι για τόσα πολλά χιλιόμετρα (εξαιρετικά απίθανο), πιο πιθανό είναι να μείνεις από μοτέρ παρά από μπαταρία. Και ναι, και τα μοτέρ αλλάζουν χωρίς να έχουν απαγορευτικό κόστος.
αυτό είναι πολύ ευχάριστο.
μακάρι σύντομα να βρουν λύσεις και στο θέμα της αυτονομίας και του χρόνου φόρτισης..
 
Εννοείται ότι το ηλεκτρικό είναι "βούτυρο" απαλλαγμένο από lags, κραδασμους κι ότι αρνητικό έχει πάνω του ένα κιβώτιο ταχυτήτων.

Πάντως πιστεύω ακράδαντα ότι ο κόσμος δεν κολλάει ούτε στα χρήματα, ούτε στις επιδόσεις, ούτε στην οδηγική συμπεριφορά ούτε στην τιμή του ρεύματος:
Αν τώρα που μιλάμε, τα ηλεκτρικά φορτίζονταν σε χρόνους βενζίνης, και με δίκτυο όπως τα βενζιναδικα , σε 6 μήνες θα έβρισκες θερμικά αμάξια μόνο σε μουσεία. Το πιστεύω 100%.
 
Στοιχεία που έχω μαζέψει από το περιβάλλον μου μου λένε ότι δεν πειράζεις τέτοια αυτοκίνητα, αν σε νοιάζει η αξιοπιστία.
εξαρτάται πως θα το πειράξεις και ποιός....
αν μάθω "κακά νέα" από τα μηχανικά του, θα στα πω από κοντά όταν βρεθούμε...
Και αν υπολογίσεις και τα κόστη των μετατροπών (για να μην πω και τα συνεργεία για τις ζημιές..) υποψιάζομαι ότι είσαι κοντά σε Model S Plaid (1000+ άλογα, σχεδόν 2 sec 0-100).
τα κόστη δεν ήταν τρομερά σε σχέση με την αγορά του αυτοκινήτου.. αν θυμάμαι καλά 56Κ περίπου το ίδιο το αυτοκίνητο, κάτι λιγότερο από 4Κ για τα φρένα και κάπου εκεί το μοτέρ μαζί με την εξάτμηση;;
να πέφτω έξω 2-3Κ ;;

τα 2 sec 0-100 είναι κάτι που τα θερμικά το βλέπουν σαν εφιάλτη.. κακά νέα για τους κάγκουρες που λέει και ο Τάσος πιο πάνω.. :LOL:
το S3 του Θοδωρή είχε δοκιμαστεί και μετρηθεί από σχετικό περιοδικό εδώ (δεν θυμάμαι ποιό) και τα 0-100 τα έκανε σε 3,9 sec..
τότε το μοτέρ είχε την πρώτη επέμβαση με 360ps αν θυμάμαι καλά.. φυσικά ο κόφτης είχε πάρει πούλο ήδη..
το αστείο είναι ότι στο πρωτοσέλιδο κάτω από την κατακόκκινη μουράκλα του, έγραφε "slippers" (παντόφλες) με την έννοια ότι το οδηγάς με την ίδια ευκολία ότι και να φοράς στα πόδια...
γέλαγα όταν μου έφερε το περιοδικό, γιατί η πρώτη φορά που το οδήγησα ήταν με παντόφλες και πιτζάμες!

τέλος πάντων, το ξαδερφάκι έχει ηρεμήσει τα τελευταία χρόνια μιας και είναι μπαμπάς πια και το S3 ξεκουράζεται στο γκαράζ και βγαίνει κάπου κάπου για βόλτα..
τα οικογενειακά βάρη τα έχει ένα Q3 1,5L 150ps που όταν το πήρε μου είπε ..-θα το σηκώσω στα 190ps , μπας και πάρει τα πόδια του.... :ROFLMAO:
 
Εννοείται ότι το ηλεκτρικό είναι "βούτυρο" απαλλαγμένο από lags, κραδασμους κι ότι αρνητικό έχει πάνω του ένα κιβώτιο ταχυτήτων.

Πάντως πιστεύω ακράδαντα ότι ο κόσμος δεν κολλάει ούτε στα χρήματα, ούτε στις επιδόσεις, ούτε στην οδηγική συμπεριφορά ούτε στην τιμή του ρεύματος:
Αν τώρα που μιλάμε, τα ηλεκτρικά φορτίζονταν σε χρόνους βενζίνης, και με δίκτυο όπως τα βενζιναδικα , σε 6 μήνες θα έβρισκες θερμικά αμάξια μόνο σε μουσεία. Το πιστεύω 100%.
αν γινόταν αυτό και εγώ θα αγόραζα ηλεκτρικό!! :ROFLMAO:
αλλά φοβάμαι ότι μέχρι να γίνει , θα μου έχουν αφαιρέσει την άδεια οδήγησης λόγω ηλικίας... :ROFLMAO:
 
εξαρτάται πως θα το πειράξεις και ποιός....
αν μάθω "κακά νέα" από τα μηχανικά του, θα στα πω από κοντά όταν βρεθούμε...

τα κόστη δεν ήταν τρομερά σε σχέση με την αγορά του αυτοκινήτου.. αν θυμάμαι καλά 56Κ περίπου το ίδιο το αυτοκίνητο, κάτι λιγότερο από 4Κ για τα φρένα και κάπου εκεί το μοτέρ μαζί με την εξάτμηση;;
να πέφτω έξω 2-3Κ ;;

τα 2 sec 0-100 είναι κάτι που τα θερμικά το βλέπουν σαν εφιάλτη.. κακά νέα για τους κάγκουρες που λέει και ο Τάσος πιο πάνω.. :LOL:
το S3 του Θοδωρή είχε δοκιμαστεί και μετρηθεί από σχετικό περιοδικό εδώ (δεν θυμάμαι ποιό) και τα 0-100 τα έκανε σε 3,9 sec..
τότε το μοτέρ είχε την πρώτη επέμβαση με 360ps αν θυμάμαι καλά.. φυσικά ο κόφτης είχε πάρει πούλο ήδη..
το αστείο είναι ότι στο πρωτοσέλιδο κάτω από την κατακόκκινη μουράκλα του, έγραφε "slippers" (παντόφλες) με την έννοια ότι το οδηγάς με την ίδια ευκολία ότι και να φοράς στα πόδια...
γέλαγα όταν μου έφερε το περιοδικό, γιατί η πρώτη φορά που το οδήγησα ήταν με παντόφλες και πιτζάμες!

τέλος πάντων, το ξαδερφάκι έχει ηρεμήσει τα τελευταία χρόνια μιας και είναι μπαμπάς πια και το S3 ξεκουράζεται στο γκαράζ και βγαίνει κάπου κάπου για βόλτα..
τα οικογενειακά βάρη τα έχει ένα Q3 1,5L 150ps που όταν το πήρε μου είπε ..-θα το σηκώσω στα 190ps , μπας και πάρει τα πόδια του.... :ROFLMAO:

Όταν ο "βελτιωτής" σου λέει "ναι αμέ, φυσικά να βγάλουμε τον κόφτη, νο πρόμπλεμ" ενώ μιλάμε για μοτέρ σχεδόν "μαμά", καταλαβαίνεις ότι τα πράγματα είναι... εχμ... πως να το θέσω κομψά... τραγικά ανεύθυνα; :D
 
Δημήτρη οταν είσαι καγκουρας είσαι καγκουρας. Και Lamborghini να τους χαρίσεις με μοναδικό κριτήριο να μην βάλουν χέρι, θα αρνηθούν! Πώς είμαστε εμείς στο φόρουμ μέσα; υπάρχει λαός που η χαρά τους είναι να είναι ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ στα συνεργεία να πειράζουν. Και να δίνουν άπειρα λεφτά για γράψει κατιτις το δυναμόμετρο παραπάνω.
Πώς είναι εδώ που δίνουν ένα χιλιάρικο για ένα μέτρο καλώδιο ρεύματος; Ίδια φάση αλλά με άλλο αντικείμενο.
+1000 !!!
χρυσό τον είχα κάνει να μην μπλέξει με "τέτοιο" χόμπυ και να ασχοληθεί με την μουσική κλπ...
πήρε έναν 7κάναλο ενισχυτή με 2 μόνο ηχεία και τέλος...
η έννοια του να βγει, να πάει στο βενζινάδικο για να βάλει 6-7 λίτρα 100άρας και να γυρίσει σπίτι με αναθυμιάσεις.......
όχι φυσικά γιατί δεν είχε λεφτά, αλλά για να μην έχει πολύ βάρος το περιττό καύσιμο και χάσει κανα δέκατο....:ROFLMAO:
 
Όταν ο "βελτιωτής" σου λέει "ναι αμέ, φυσικά να βγάλουμε τον κόφτη, νο πρόμπλεμ" ενώ μιλάμε για μοτέρ σχεδόν "μαμά", καταλαβαίνεις ότι τα πράγματα είναι... εχμ... πως να το θέσω κομψά... τραγικά ανεύθυνα; :D
και ποιός από αυτούς θα ανεχόταν την βελόνα να "κολλάει" στα 250 του κοντέρ;; :LOL:
κάποτε μου έστειλε "live" φωτό στο viber με το κοντέρ να γράφει 287 με 6.000 και κάτι σαλ..
η γυναίκα του κοιμόταν στο ταξίδι δίπλα του και το μωρό μηνών, πίσω στο παιδικό κάθισμα...
αν βρω την φωτό στο λάπτοπ , θα την ανεβάσω...
 
ξαδερφάκι με τα μυαλά λίγο πάνω από το κεφάλι έχει (λίγο πειραγμένο) S3 sedan και το tesla s το έχει για πρωϊνό..
έχει το πειραγμένο s3 1000αλογα και 1000Nm ροπή και 0-100 σε 2.4" ; δεν νομίζω. Μιλάμε εργοστασιακό οικογενειακό αμάξι 2.5 τόνων που κοντράρει την ferrari SF90 που είναι και υβριδική
 
έχει το πειραγμένο s3 1000αλογα και 1000Nm ροπή και 0-100 σε 2.4" ,
; δεν νομίζω. Μιλάμε εργοστασιακό οικογενειακό αμάξι 2.5 τόνων που κοντράρει την ferrari SF90
απολογούμαι για το μοντέλο της Tesla..
με κάποιο άλλο το μπέρδεψα, Tesla και αυτό.. :ROFLMAO:
(όλα ίδια μου φαίνονται πάνω κάτω...) :LOL:
 
+1000 !!!
χρυσό τον είχα κάνει να μην μπλέξει με "τέτοιο" χόμπυ και να ασχοληθεί με την μουσική κλπ...
πήρε έναν 7κάναλο ενισχυτή με 2 μόνο ηχεία και τέλος...
η έννοια του να βγει, να πάει στο βενζινάδικο για να βάλει 6-7 λίτρα 100άρας και να γυρίσει σπίτι με αναθυμιάσεις.......
όχι φυσικά γιατί δεν είχε λεφτά, αλλά για να μην έχει πολύ βάρος το περιττό καύσιμο και χάσει κανα δέκατο....:ROFLMAO:
Μου θυμίζεις γνωστό μου που έκανε το ίδιο με Mitsubishi Evo.....
Πήγαινε ταξίδι Αμερική για να φέρει τουρμπίνα, δισκόφρενα και ότι άλλη καγκουριά υπήρχε τότε. Δεν υπήρχε και τότε τόσο η ευκολία του ίντερνετ. Εννοείται έδινε χρήμα ασυστολα (είχαν οικογειακως) . Αν τον ρωτούσες τι κάνεις; Η απάντηση θα ήταν είτε α) είμαι συνεργείο και βάζω αυτό στο αμάξι είτε β) είμαι ταξιδι να πάρω κάποια πραγματάκια. Δεν τον ενδιέφερε τίποτα άλλο στην ζωή του. Εννοείται δήλωνε άνεργος. Δουλειά; Τι είναι αυτό;
Στο τέλος βεβαια είχε φτιάξει εναν φρανκεστάιν που οταν το έβαζε μπροστά η εξατμιση ακουγόταν σαν να έχεις μια ολόκληρη φιλαρμονική που όλοι να βαράνε ταυτόχρονα κατσαρόλες και ταψιά.
Καμία σχέση με την μελωδία ενός πολυκύλινδρου μοτέρ με χιλιάδες κυβικά (V8, V10 κλπ).
Καλά που υπάρχει και τέτοιος κόσμος και έχει γεμίσει ο πλανήτης εταιρείες με βελτιώσεις και μοσχοπουλάνε.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Golf estate φυσικό αεριο, 2 χρόνια. 95% των χιλιομέτρων μέσα στη πόλη, μπαίνω κέντρο 2 φορές τη μέρα. Έξω καίω τα μισά. Κόστος βενζίνης στα 2 χρόνια, 50 ευρώ, κι αυτό γιατί δεν ήθελα να την αφήσω άλλο μέσα.

Screenshot_2023-09-01-15-32-18-428_com.kajda.fuelio.jpg
Screenshot_2023-09-01-15-32-22-600_com.kajda.fuelio~2.jpg
Screenshot_2023-09-01-15-32-22-600_com.kajda.fuelio.jpg
Screenshot_2023-09-01-15-35-33-913_com.kajda.fuelio-edit.jpg