Όσο για το νέο Μ3, εμένα αυτό που με χάλασε πιο πολύ είναι η ολοκληρωτική απουσία λεβιεδων. Το software για τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, δεν είναι σωστό ακόμα, είναι παράξενο να πατάς με κουμπί φρένο, ειδικά όταν έχεις το τιμόνι γυρισμένο, ενώ δεν καταλαβαίνω και τον λόγο να πατάς την οθόνη για να κανείς μπρος πίσω σε παρκάρισμα.
ταξί Tesla είδα τις προάλλες στον Πειραιά..Ταξί είναι;![]()
όμορφο απ'έξω..![]()
Το Tesla Model 3 άλλαξε και είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα - Δείτε τις τιμές (photos)
Έξι χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου αυτοκινήτου από τη γραμμή συναρμολόγησης και πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες μετά, η Tesla προχωρά σε μια ουσιαστική ανανέωση για το Model 3.www.caranddriver.gr
![]()
δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό..Δεν βγαίνει το budget για "οδηγοκεντρικό" ταμπλό δυστυχώς. Πρέπει να πας στο Model S για να το πάρεις, δηλαδή σχεδόν διπλάσια λεφτά.
θεωρώ το ταμπλό του VW σου κλάσεις ανώτερο από αυτό που δείχνεις στην φωτό...Δεν είναι καν επιλογή να μπει τέτοια παλιατζούρα σε τέτοιο αμάξι. Θα γελούσε ο κόσμος.
Αν έμπαινε κάτι θα ήταν σαν του S. Αλλά δεν τους έβγαινε.
Υπάρχουν βέβαια και αρκετά after market που θα μπορούσε να βάλει κανείς αν τον καίει τόσο.. π.χ.
View attachment 219333
![IMG_20230901_165658[1].jpg IMG_20230901_165658[1].jpg](https://d1det0hdqz4sg.cloudfront.net/data/attachments/179/179412-3cbd46d8822044f9bc2fabcfcaf599d8.jpg?hash=PL1G2IIgRP)
![IMG_20230901_165814[1].jpg IMG_20230901_165814[1].jpg](https://d1det0hdqz4sg.cloudfront.net/data/attachments/179/179419-699cdc4bfdf59e95f655e8868c9f108e.jpg?hash=aZzcS_31np)
ασε δεν θα βγαλουμε ακρη με τον τροπο που σκεφτεται ο τρελαρας. Σε μερικα πραγματα καταλαβαινω τι προσπαθει να κανει, αλλα σε αλλα πραγματικα σηκωνω τα χερια ψηλα. Εδω εβγαλε τους αισθητηρες υπερηχων (uss parking sensors) και εχει βαλθει να στησει το ολο συστημα με το input απο της καμερες.... και προφανως δεν δουλευει τοσο καλα. Μιλαμε για κοστος ουτε 10 δολλαρια συνολικα, αλλα τα εβγαλε.δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό..
δλδ πόσο κοστίζει ένα ταμπλό τύπου ford , opel ή suzuki και ας είναι όπως ήταν πριν 20 χρόνια ;;; πάλι καλύτερο θα ήταν από αυτό που βλέπω στα σημερινά Tesla...
Δεν τον θεωρώ πουλημένο, αλλά δεν νομίζω ότι κάνει τόσο εις βάθος και αντικειμενικά reviews όσο άλλοι.
Τον παρακολουθώ χρόνια και θεωρώ πως είναι καλός. Σύμφωνα με το βίντεο το αυτοκίνητο πρέπει να τα "σπάει".
Το μόνο που δεν ανέφερε είναι η ποιότητα κατασκευής. Έγραψε πως έρχεται από το κινέζικο εργοστάσιο και για τους Αμερικάνους δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα. Αυτό είναι θετικό καθώς σύμφωνα με όσα διαβάζω δεν είναι τόσο τραγική η ποιότητα όσο των αμερικανικών.
Τα δύο παράπονα που έκανε ήταν με τους διακοπές και τα φλας και λίγο ο θόρυβος σε σχέση με τις αντίστοιχες Mercedes.
Λεφτά και δίκτυο θέλουμε.
θεωρώ το ταμπλό του VW σου κλάσεις ανώτερο από αυτό που δείχνεις στην φωτό...
βέβαια εγώ είμαι δεινόσαυρος σε όλα...
σιχαίνομαι τα "βοηθήματα" στα νέα αυτοκίνητα , μου αρέσει η πίσω κίνηση , είμαι κατά του ABS (σκέτα δισκόφρενα μπρος - πίσω αρκούν) , δέχομαι μόνο το ASR και αυτό μόνο αν μπορεί να βγει εκτός 100%, θέλω "ρολόγια" να βλέπω μπροστά μου (μέχρι και πίεση λαδιού) , η μόνη ηλιοροφή που γουστάρω είναι η παλιά webasto, ακούω μουσική από δίσκους βινυλίου.....
και μην αρχίσει κανείς να μου λέει για τα πλεονεκτήματα του ABS σε επιβατικά οχήματα γιατί θα του πω ..τόσα ξέρεις, τόσα λες.....
το ABS δεν το θέλω ούτε στο Λ/Φ , δεν είναι λίγες οι φορές που σε γλίτσα δεν μπορεί να σταματήσει το όχημα.. (το τι κάνω για να μην "μπει" το ABS είναι άλλο θέμα...)
το ASR είναι οκ στα μεγάλα οχήματα και καλώς δεν απενεργοποιείται , όπως καλώς (και ευτυχώς) που υπάρχει αυτόματο σασμάν..
εδώ πχ το Λ/Φ που δούλευα χτες στο Χαϊδάρι τα χρειάστηκε στην τελευταία ανηφόρα πριν το τέρμα μετά από το 1ο ψιλόβροχο... (803 για όποιον ξέρει)
View attachment 219334
το ASR δούλευε υπερωρίες "σπρώχνοντας" το όχημα σε ευθεία πορεία με ταχύτητα 8-10χιλ "επιτρέποντάς" μου να κρατήσω το τιμόνι με τους αγκώνες και να βγάλω την φωτό..
μετά κατεβαίνοντας τον δίπλα παράλληλο δρόμο το όχημα το κράταγα μόνο με το Retarter του σασμάν , μη επιτρέποντας στο ABS να επέμβει γιατί έπρεπε να στρίψω και όχι να πάω ευθεία...
View attachment 219341
σόρυ για το ΟΤ , κανείς εδώ δεν θα αγοράσει λεωφορείο , πούλμαν ή φορτηγό...![]()


Δεν τον θεωρώ πουλημένο, αλλά δεν νομίζω ότι κάνει τόσο εις βάθος και αντικειμενικά reviews όσο άλλοι.
Ακόμα και αν συνηθίζεται η φάση με τις ταχύτητες, τα φλας είναι θέμα.
Είδα βίντεο του bjorn, στον όποιον δεν δόθηκε όχημα να οδηγήσει, αλλά τον πήγαν βόλτα απλά, και δείχνει τον οδηγό του Tesla να κάνει κάτι κουφά όπου έστριβε το τιμόνι με το ένα χέρι και πατούσε φλας με το άλλο
Όσο για την ηχομόνωση, Ε μάλλον είναι άδικο να συγκρίνεται με αμάξι διπλάσιας-τριπλάσιας αξίας
Δείτε στο 2:40 για αυτό που είπα με το φλας
αυτό απορώ πως πέρασε από το TUV ...Εντελώς απαράδεκτο το ότι το φλας είναι σε κουμπάκια στο τιμόνι. Λες και απευθύνονται αποκλειστικά σε οδηγούς BMW.![]()
βάλε ψάθες στα καθίσματα .......Επίσης υπάρχουν ανάμικτα συναισθήματα για τα panels που παράγονται με giga casting. Είναι σίγουρα πολύ πιο οικονομικά στην κατασκευή αλλά ίσως δεν είναι τελειοποιημένη η διαδικασία κατασκευής τους.. https://www.thedrive.com/news/tesla-model-y-owner-finds-scary-cracks-in-gigacast-front-end
Προσωπικά δεν στεναχωριέμαι που θα παραλάβω το προ-Highland M3. Το έκανα εν γνώσει μου.
Το μόνο που ίσως μου λείψει θα είναι τα ventilated seats.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.