Αυτοκινητιστικά νέα

3_77761_440216.JPG
 
Αισθητικά συνεχίζει να με χαλάει πάρα πολύ το ότι μπροστά από τον οδηγό δεν υπάρχει ταμπλό (όπως και σε μερικά κανονικά αυτοκίνητα που είχαν βγει κάποτε). Αηδιαστικό μου φαινεται. Λες και το έχουν ξεχάσει. Λες και είσαι ο συνοδηγος. Γι αυτό πάντα προτιμώ το model S.
 
Last edited:
Οι κινητήρες της Audi, προ των mild hybrid τουλάχιστον, έχουν τη δυνατότητα να βγάλουν αρκετά έξτρα άλογα. Αμφιβάλλω παρα πολύ αν γίνεται να φτάσουν σε επίπεδα 500-700 ίππων με κόστος μόνο 3-4000 ευρώ, αλλά η δυνατότητα υπάρχει πάντως.

Όσο για το νέο Μ3, εμένα αυτό που με χάλασε πιο πολύ είναι η ολοκληρωτική απουσία λεβιεδων. Το software για τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, δεν είναι σωστό ακόμα, είναι παράξενο να πατάς με κουμπί φρένο, ειδικά όταν έχεις το τιμόνι γυρισμένο, ενώ δεν καταλαβαίνω και τον λόγο να πατάς την οθόνη για να κανείς μπρος πίσω σε παρκάρισμα.
 
Όσο για το νέο Μ3, εμένα αυτό που με χάλασε πιο πολύ είναι η ολοκληρωτική απουσία λεβιεδων. Το software για τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, δεν είναι σωστό ακόμα, είναι παράξενο να πατάς με κουμπί φρένο, ειδικά όταν έχεις το τιμόνι γυρισμένο, ενώ δεν καταλαβαίνω και τον λόγο να πατάς την οθόνη για να κανείς μπρος πίσω σε παρκάρισμα.

Είναι μόδα. Αυτή τη στιγμή είναι το πιο trendy όνομα στην αυτοκίνηση. Οπότε κάνει ότι γουστάρει και από πίσω οι άλλοι ακολουθούν με τον ένα ή άλλο τρόπο.

Αυτό δε σημαίνει ότι θα ισχύει για πάντα. Πχ οι παραδοσιακοί κατασκευαστές κάνουν κύκλους σε αυτό το κομμάτι. Βάζουν μια οθόνη και στο επόμενο μοντέλο την αντικαθιστούν με κουμπιά. Πχ η Hyundai έχει κρατήσει τα χειριστήρια του κλιματισμού εκτός οθόνης. Κάποια μοντέλα είναι με κουμπιά αφής ενώ άλλα με φυσικά.

Η Range Rover έχει επιλέξει πιο μίνιμαλ κατάσταση και τα πλήκτρα για τον κλιματισμό έχουν 3 λειτουργίες. Θερμοκρασία, αέρας και καθίσματα.

Η BMW από την άλλη τρώει κράξιμο γιατί εκτός που έχει τα πάντα σε μια οθόνη, τα έχει και χύμα οπότε πρέπει να ψάχνεις δεξιά αριστερά για μια ρύθμιση.

Η Mercedes έχει μεγάλη οθόνη μεν αλλά το κάτω μέρος είναι αφιερωμένο στον κλιματισμό.

Εμένα αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι τα φλας που είναι κολλητά. Να πω ότι ήταν δεξιά αριστερά όπως τα έχει εδώ και χρόνια η Ferrari να πω ΟΚ το δέχομαι. Αλλά εδώ όχι. Ειδικά σε χαοτικές πόλεις όπως η Αθήνα πρέπει να έχεις 110% την προσοχή μην κάνεις λάθος και σε κοπανήσουν.
 
3_77761_440216.JPG
όμορφο απ'έξω..
οδηγοκεντρικό ταμπλό έχει ή πάλι σκέτο γραφείο Η/Υ με τιμόνι ;;
 
  • Haha
Reactions: Maestro
Δεν βγαίνει το budget για "οδηγοκεντρικό" ταμπλό δυστυχώς. Πρέπει να πας στο Model S για να το πάρεις, δηλαδή σχεδόν διπλάσια λεφτά.
δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό..
δλδ πόσο κοστίζει ένα ταμπλό τύπου ford , opel ή suzuki και ας είναι όπως ήταν πριν 20 χρόνια ;;; πάλι καλύτερο θα ήταν από αυτό που βλέπω στα σημερινά Tesla...
 
Δεν είναι καν επιλογή να μπει τέτοια παλιατζούρα σε τέτοιο αμάξι. Θα γελούσε ο κόσμος.

Αν έμπαινε κάτι θα ήταν σαν του S. Αλλά δεν τους έβγαινε.

Υπάρχουν βέβαια και αρκετά after market που θα μπορούσε να βάλει κανείς αν τον καίει τόσο.. π.χ.

1693650613690.png
 
Δεν είναι καν επιλογή να μπει τέτοια παλιατζούρα σε τέτοιο αμάξι. Θα γελούσε ο κόσμος.

Αν έμπαινε κάτι θα ήταν σαν του S. Αλλά δεν τους έβγαινε.

Υπάρχουν βέβαια και αρκετά after market που θα μπορούσε να βάλει κανείς αν τον καίει τόσο.. π.χ.

View attachment 219333
θεωρώ το ταμπλό του VW σου κλάσεις ανώτερο από αυτό που δείχνεις στην φωτό...
βέβαια εγώ είμαι δεινόσαυρος σε όλα...
σιχαίνομαι τα "βοηθήματα" στα νέα αυτοκίνητα , μου αρέσει η πίσω κίνηση , είμαι κατά του ABS (σκέτα δισκόφρενα μπρος - πίσω αρκούν) , δέχομαι μόνο το ASR και αυτό μόνο αν μπορεί να βγει εκτός 100%, θέλω "ρολόγια" να βλέπω μπροστά μου (μέχρι και πίεση λαδιού) , η μόνη ηλιοροφή που γουστάρω είναι η παλιά webasto, ακούω μουσική από δίσκους βινυλίου.....

και μην αρχίσει κανείς να μου λέει για τα πλεονεκτήματα του ABS σε επιβατικά οχήματα γιατί θα του πω ..τόσα ξέρεις, τόσα λες.....

το ABS δεν το θέλω ούτε στο Λ/Φ , δεν είναι λίγες οι φορές που σε γλίτσα δεν μπορεί να σταματήσει το όχημα.. (το τι κάνω για να μην "μπει" το ABS είναι άλλο θέμα...)
το ASR είναι οκ στα μεγάλα οχήματα και καλώς δεν απενεργοποιείται , όπως καλώς (και ευτυχώς) που υπάρχει αυτόματο σασμάν..

εδώ πχ το Λ/Φ που δούλευα χτες στο Χαϊδάρι τα χρειάστηκε στην τελευταία ανηφόρα πριν το τέρμα μετά από το 1ο ψιλόβροχο... (803 για όποιον ξέρει)

IMG_20230901_165658[1].jpg

το ASR δούλευε υπερωρίες "σπρώχνοντας" το όχημα σε ευθεία πορεία με ταχύτητα 8-10χιλ "επιτρέποντάς" μου να κρατήσω το τιμόνι με τους αγκώνες και να βγάλω την φωτό..

μετά κατεβαίνοντας τον δίπλα παράλληλο δρόμο το όχημα το κράταγα μόνο με το Retarter του σασμάν , μη επιτρέποντας στο ABS να επέμβει γιατί έπρεπε να στρίψω και όχι να πάω ευθεία...

IMG_20230901_165814[1].jpg

σόρυ για το ΟΤ , κανείς εδώ δεν θα αγοράσει λεωφορείο , πούλμαν ή φορτηγό... :ROFLMAO:
 
  • Love
Reactions: Simos.I
δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό..
δλδ πόσο κοστίζει ένα ταμπλό τύπου ford , opel ή suzuki και ας είναι όπως ήταν πριν 20 χρόνια ;;; πάλι καλύτερο θα ήταν από αυτό που βλέπω στα σημερινά Tesla...
ασε δεν θα βγαλουμε ακρη με τον τροπο που σκεφτεται ο τρελαρας. Σε μερικα πραγματα καταλαβαινω τι προσπαθει να κανει, αλλα σε αλλα πραγματικα σηκωνω τα χερια ψηλα. Εδω εβγαλε τους αισθητηρες υπερηχων (uss parking sensors) και εχει βαλθει να στησει το ολο συστημα με το input απο της καμερες.... και προφανως δεν δουλευει τοσο καλα. Μιλαμε για κοστος ουτε 10 δολλαρια συνολικα, αλλα τα εβγαλε.

Εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι μονο το κοστος καθε component που ζυγιζει και αφαιρει, αλλα και το γεγονος οτι κανει πιο ευκολη, γρηγορη και φτηνη την κατασκευη/συναρμολογηση του καθε οχηματος. πχ (λεω εγω τωρα μια σκεψη) δεν ειναι μονο τα 10 δολλαρια που γλυτωνει απο τους αισθητηρες αλλα και το γεγονος τοι δεν χρειαζεται να κοψουν τους προφυλακτηρες και να περασουν τις καλωδιωσεις.
 
  • Like
Reactions: vlad66
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Τον παρακολουθώ χρόνια και θεωρώ πως είναι καλός. Σύμφωνα με το βίντεο το αυτοκίνητο πρέπει να τα "σπάει".

Το μόνο που δεν ανέφερε είναι η ποιότητα κατασκευής. Έγραψε πως έρχεται από το κινέζικο εργοστάσιο και για τους Αμερικάνους δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα. Αυτό είναι θετικό καθώς σύμφωνα με όσα διαβάζω δεν είναι τόσο τραγική η ποιότητα όσο των αμερικανικών.

Τα δύο παράπονα που έκανε ήταν με τους διακοπές και τα φλας και λίγο ο θόρυβος σε σχέση με τις αντίστοιχες Mercedes.

Λεφτά και δίκτυο θέλουμε.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Τον παρακολουθώ χρόνια και θεωρώ πως είναι καλός. Σύμφωνα με το βίντεο το αυτοκίνητο πρέπει να τα "σπάει".

Το μόνο που δεν ανέφερε είναι η ποιότητα κατασκευής. Έγραψε πως έρχεται από το κινέζικο εργοστάσιο και για τους Αμερικάνους δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα. Αυτό είναι θετικό καθώς σύμφωνα με όσα διαβάζω δεν είναι τόσο τραγική η ποιότητα όσο των αμερικανικών.

Τα δύο παράπονα που έκανε ήταν με τους διακοπές και τα φλας και λίγο ο θόρυβος σε σχέση με τις αντίστοιχες Mercedes.

Λεφτά και δίκτυο θέλουμε.
Δεν τον θεωρώ πουλημένο, αλλά δεν νομίζω ότι κάνει τόσο εις βάθος και αντικειμενικά reviews όσο άλλοι.
Ακόμα και αν συνηθίζεται η φάση με τις ταχύτητες, τα φλας είναι θέμα.
Είδα βίντεο του bjorn, στον όποιον δεν δόθηκε όχημα να οδηγήσει, αλλά τον πήγαν βόλτα απλά, και δείχνει τον οδηγό του Tesla να κάνει κάτι κουφά όπου έστριβε το τιμόνι με το ένα χέρι και πατούσε φλας με το άλλο 🤣
Όσο για την ηχομόνωση, Ε μάλλον είναι άδικο να συγκρίνεται με αμάξι διπλάσιας-τριπλάσιας αξίας

Δείτε στο 2:40 για αυτό που είπα με το φλας

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Για το διπλάσιας ή τριπλάσιας αξίας μην το έχεις σίγουρο. Εκεί οι MB θεωρούνται οικογενειακά αυτοκίνητα τουλάχιστον μέχρι την E-Class. Δεν έχω δει ακριβώς τι τιμές παίζουν αλλά σε διάφορα βίντεο βλέπω ακριβά μοντέλα και ξεκινάνε πολύ κάτω από τα δικά μας.

Τώρα για την αντικειμενικότητα όλα είναι σχετικά. Ξέρω πως ο συγκεκριμένος έχει μια ιδιαίτερη αγάπη στα Γερμανικά μοντέλα. Αλλά στα περισσότερα reviews βάζει τα 5 καλύτερα και χειρότερα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων και βλέπεις κάτι φοβερά μαργαριτάρια. Τώρα σε αυτό δεν ξέρω γιατί δεν το έκανε. Ίσως γιατί δεν έχει τόσες αλλαγές; Δεν ξέρω.

Πχ βλέπω έναν Αμερικάνο αλλά δε θυμάμαι το όνομα του. Όλα του φταίνε. Ειδικά στο κομμάτι της τεχνολογίας. Όχι οθόνες κτλ αλλά γενικά. Πολύ μιζέρια. Και έχω δει διάφορα αυτοκίνητα. Αμερικάνικα και μη. Οπότε δεν είναι υποκειμενικός σε μια "σχολή".

Ένας άλλος Καναδός ο Acceler8 μόνιμα μέσα στην τρελή χαρά. Αγόρασε ένα Plaid και το έκραζε μέσα στο χαμόγελο. Στο τέλος δεν καταλάβαινες τι είδες. Χτες είδα ένα βίντεο με ένα τέρας Chevrolet και δεν βρήκε ούτε ένα αρνητικό.

Γενικά βλέπω αρκετούς για να περνάει η ώρα. Το καλό τώρα με το Youtube είναι πως έχουν απαγκιστρωθεί από τα κολλήματα που είχαν κάποτε και τις "πληρωμένες" εκδόσεις.
 
θεωρώ το ταμπλό του VW σου κλάσεις ανώτερο από αυτό που δείχνεις στην φωτό...
βέβαια εγώ είμαι δεινόσαυρος σε όλα...
σιχαίνομαι τα "βοηθήματα" στα νέα αυτοκίνητα , μου αρέσει η πίσω κίνηση , είμαι κατά του ABS (σκέτα δισκόφρενα μπρος - πίσω αρκούν) , δέχομαι μόνο το ASR και αυτό μόνο αν μπορεί να βγει εκτός 100%, θέλω "ρολόγια" να βλέπω μπροστά μου (μέχρι και πίεση λαδιού) , η μόνη ηλιοροφή που γουστάρω είναι η παλιά webasto, ακούω μουσική από δίσκους βινυλίου.....

και μην αρχίσει κανείς να μου λέει για τα πλεονεκτήματα του ABS σε επιβατικά οχήματα γιατί θα του πω ..τόσα ξέρεις, τόσα λες.....

το ABS δεν το θέλω ούτε στο Λ/Φ , δεν είναι λίγες οι φορές που σε γλίτσα δεν μπορεί να σταματήσει το όχημα.. (το τι κάνω για να μην "μπει" το ABS είναι άλλο θέμα...)
το ASR είναι οκ στα μεγάλα οχήματα και καλώς δεν απενεργοποιείται , όπως καλώς (και ευτυχώς) που υπάρχει αυτόματο σασμάν..

εδώ πχ το Λ/Φ που δούλευα χτες στο Χαϊδάρι τα χρειάστηκε στην τελευταία ανηφόρα πριν το τέρμα μετά από το 1ο ψιλόβροχο... (803 για όποιον ξέρει)

View attachment 219334

το ASR δούλευε υπερωρίες "σπρώχνοντας" το όχημα σε ευθεία πορεία με ταχύτητα 8-10χιλ "επιτρέποντάς" μου να κρατήσω το τιμόνι με τους αγκώνες και να βγάλω την φωτό..

μετά κατεβαίνοντας τον δίπλα παράλληλο δρόμο το όχημα το κράταγα μόνο με το Retarter του σασμάν , μη επιτρέποντας στο ABS να επέμβει γιατί έπρεπε να στρίψω και όχι να πάω ευθεία...

View attachment 219341

σόρυ για το ΟΤ , κανείς εδώ δεν θα αγοράσει λεωφορείο , πούλμαν ή φορτηγό... :ROFLMAO:

Το ταμπλό του VW μου σίγουρα έχει τα θετικά του σε σχέση με μια οθόνη 15", αλλά πολύ απλά δεν είναι κατάλληλο για χρήση σε ηλεκτρικά. Δεν μπορεί να περάσει όλη την απαραίτητη πληροφορία. Θα χρειαστεί να έχεις και μια οθόνη, όπως κάνω κι εγώ άλλωστε στο VW (και όλος ο κόσμος πια).

Η τάση είναι ξεκάθαρα προς μια μεγάλη οθόνη στη μέση... π.χ.

BMW (concept για τη νέα 3 Series): https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-neue-klasse-concept-sets-tone-brands-ev-reinvention

1693734856107.png

ή το νέο Mini Cooper EV: https://www.theverge.com/2023/9/2/23856781/mini-cooper-2025-e-se-ev-redesign-oled-touchscreen

1693734914714.png

Σίγουρα γίνεται και για λόγους μείωσης κόστους βέβαια.. Σε αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας τιμής..
 
Δεν τον θεωρώ πουλημένο, αλλά δεν νομίζω ότι κάνει τόσο εις βάθος και αντικειμενικά reviews όσο άλλοι.
Ακόμα και αν συνηθίζεται η φάση με τις ταχύτητες, τα φλας είναι θέμα.
Είδα βίντεο του bjorn, στον όποιον δεν δόθηκε όχημα να οδηγήσει, αλλά τον πήγαν βόλτα απλά, και δείχνει τον οδηγό του Tesla να κάνει κάτι κουφά όπου έστριβε το τιμόνι με το ένα χέρι και πατούσε φλας με το άλλο 🤣
Όσο για την ηχομόνωση, Ε μάλλον είναι άδικο να συγκρίνεται με αμάξι διπλάσιας-τριπλάσιας αξίας

Δείτε στο 2:40 για αυτό που είπα με το φλας

Εντελώς απαράδεκτο το ότι το φλας είναι σε κουμπάκια στο τιμόνι. Λες και απευθύνονται αποκλειστικά σε οδηγούς BMW. :P

Επίσης υπάρχουν ανάμικτα συναισθήματα για τα panels που παράγονται με giga casting. Είναι σίγουρα πολύ πιο οικονομικά στην κατασκευή αλλά ίσως δεν είναι τελειοποιημένη η διαδικασία κατασκευής τους.. https://www.thedrive.com/news/tesla-model-y-owner-finds-scary-cracks-in-gigacast-front-end

Προσωπικά δεν στεναχωριέμαι που θα παραλάβω το προ-Highland M3. Το έκανα εν γνώσει μου.
Το μόνο που ίσως μου λείψει θα είναι τα ventilated seats.
 
αδυνατώ να καταλάβω τι είδους (χρήσιμη) πληροφορία πρέπει να βλέπει ο οδηγός ηλεκτρικού οχήματος , πέρα από το ρεύμα της μπαταρίας και την ταχύτητα του οχήματος....
τις στροφές του (των) μοτέρ;;; μπα... την θερμοκρασία τους ;; την θερμοκρασία της μπαταρίας ;;; ίσως...
αν υπάρχει πόρτα ανοιχτή;; αν τα υγρά στα φρένα κατέβηκαν σε στάθμη;; αν έχει δεμένο χειρόφρενο ;;; αν έχουν νερό τα πιτσιλιστήρια;; αν τα φώτα ανάβουν ή αν έχει κάπου καμμένο λαμπάκι ή λέντ ;;;; τι πίεση έχει το κάθε ελαστικό ;;;
όλα αυτά και άλλα τόσα δεν "μπαίνουν" σε νορμάλ ταμπλό μπροστά στον οδηγό ;;

όταν με το καλό το πάρεις και βρεθούμε, κάνε μου ένα μάθημα Δημήτρη και αν είναι εύκολο μια μικρή βόλτα...
μήπως έχω άδικο και βγω από το ..σπήλαιο :LOL:
 
Για αρχή σε τέτοια οχήματα ακόμα και το ντουλαπάκι (κυριολεκτικά) το ανοίγεις από την οθόνη.. Οπότε χρειάζεσαι χώρο για όλα αυτά τα χειριστήρια..

Αλλά βλέπεις και πολλές άλλες πληροφορίες, π.χ. τα άλλα οχήματα που κινούνται κοντά σου, εικόνα από τις κάμερες αν θέλεις (9 από δαύτες στα Μ3), πολλά στατιστικά κατανάλωσης (πόσο ρεύμα καίει το κάθε υποσύστημα του αυτοκινήτου) κτλ κτλ.

Κακά τα ψέμματα, τέτοια αυτοκίνητα είναι υπολογιστές με ρόδες και όχι το αντίθετο.

Είναι άλλη φιλοσοφία.

Demo ελπίζω προς τα τέλη του μήνα.. :)
 
  • Love
Reactions: vlad66
Εντελώς απαράδεκτο το ότι το φλας είναι σε κουμπάκια στο τιμόνι. Λες και απευθύνονται αποκλειστικά σε οδηγούς BMW. :p
αυτό απορώ πως πέρασε από το TUV ...
ότι αφορά θέμα ασφάλειας είναι κοινό σε όλους τους κατασκευαστές για ευνόητους λόγους..
δλδ αν αύριο του τρελού του την καρφώσει να βάλει το πετάλ του φρένου δεξιά και το "γκάζι" αριστερά ;;; :LOL:
Επίσης υπάρχουν ανάμικτα συναισθήματα για τα panels που παράγονται με giga casting. Είναι σίγουρα πολύ πιο οικονομικά στην κατασκευή αλλά ίσως δεν είναι τελειοποιημένη η διαδικασία κατασκευής τους.. https://www.thedrive.com/news/tesla-model-y-owner-finds-scary-cracks-in-gigacast-front-end

Προσωπικά δεν στεναχωριέμαι που θα παραλάβω το προ-Highland M3. Το έκανα εν γνώσει μου.
Το μόνο που ίσως μου λείψει θα είναι τα ventilated seats.
βάλε ψάθες στα καθίσματα ....... :LOL:
 
  • Haha
Reactions: avpap