όλα αυτά κατά την γνώμη μου είναι προσπάθειες εντυπωσιασμού..Για αρχή σε τέτοια οχήματα ακόμα και το ντουλαπάκι (κυριολεκτικά) το ανοίγεις από την οθόνη.. Οπότε χρειάζεσαι χώρο για όλα αυτά τα χειριστήρια..
Αλλά βλέπεις και πολλές άλλες πληροφορίες, π.χ. τα άλλα οχήματα που κινούνται κοντά σου, εικόνα από τις κάμερες αν θέλεις (9 από δαύτες στα Μ3), πολλά στατιστικά κατανάλωσης (πόσο ρεύμα καίει το κάθε υποσύστημα του αυτοκινήτου) κτλ κτλ.
Κακά τα ψέμματα, τέτοια αυτοκίνητα είναι υπολογιστές με ρόδες και όχι το αντίθετο.
Είναι άλλη φιλοσοφία.
Demo ελπίζω προς τα τέλη του μήνα..![]()
πχ, το να βγάλεις τους εξωτερικούς καθρέπτες και να τους αντικαταστήσεις με μικρές κάμερες για μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας, έχει νόημα μόνο στα μεγάλα οχήματα γιατί έχουν πραγματικά τεράστιους καθρέπτες..
ακόμα και εκεί το κέρδος δεν είναι τόσο στην αντίσταση του αέρα, αλλά στο ότι οι μεγάλοι καθρέπτες σπάνε εύκολα από τα κλαδιά των δέντρων κλπ...
το να κάνουν το (ιχ) αυτοκίνητο υπολογιστή με ρόδες, στο τέλος αυτό που θα καταφέρουν είναι να κάνουν τους οδηγούς τους πραγματικά άσχετους με την οδήγηση, χωρίς αντίληψη και τελικά επικίνδυνους για τον εαυτό τους και για τους γύρω τους...
θα εμπιστευόμουν το ξαδερφάκι με το S3 να με πάει στην Καβάλα γ@μιώντ@ς στον δρόμο, παρά ένα νέο παιδί άσσο στους Η/Υ ,αλλά να μην έχει χειριστεί ποτέ χειροκίνητο σασμάν......
Στην προ Highland έκδοση ερχόταν πάντως. Εκτός αν την ετοιμάζουν για το μέλλον.