Αυτοκινητιστικά νέα

Για αρχή σε τέτοια οχήματα ακόμα και το ντουλαπάκι (κυριολεκτικά) το ανοίγεις από την οθόνη.. Οπότε χρειάζεσαι χώρο για όλα αυτά τα χειριστήρια..

Αλλά βλέπεις και πολλές άλλες πληροφορίες, π.χ. τα άλλα οχήματα που κινούνται κοντά σου, εικόνα από τις κάμερες αν θέλεις (9 από δαύτες στα Μ3), πολλά στατιστικά κατανάλωσης (πόσο ρεύμα καίει το κάθε υποσύστημα του αυτοκινήτου) κτλ κτλ.

Κακά τα ψέμματα, τέτοια αυτοκίνητα είναι υπολογιστές με ρόδες και όχι το αντίθετο.

Είναι άλλη φιλοσοφία.

Demo ελπίζω προς τα τέλη του μήνα.. :)
όλα αυτά κατά την γνώμη μου είναι προσπάθειες εντυπωσιασμού..
πχ, το να βγάλεις τους εξωτερικούς καθρέπτες και να τους αντικαταστήσεις με μικρές κάμερες για μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας, έχει νόημα μόνο στα μεγάλα οχήματα γιατί έχουν πραγματικά τεράστιους καθρέπτες..
ακόμα και εκεί το κέρδος δεν είναι τόσο στην αντίσταση του αέρα, αλλά στο ότι οι μεγάλοι καθρέπτες σπάνε εύκολα από τα κλαδιά των δέντρων κλπ...

το να κάνουν το (ιχ) αυτοκίνητο υπολογιστή με ρόδες, στο τέλος αυτό που θα καταφέρουν είναι να κάνουν τους οδηγούς τους πραγματικά άσχετους με την οδήγηση, χωρίς αντίληψη και τελικά επικίνδυνους για τον εαυτό τους και για τους γύρω τους...
θα εμπιστευόμουν το ξαδερφάκι με το S3 να με πάει στην Καβάλα γ@μιώντ@ς στον δρόμο, παρά ένα νέο παιδί άσσο στους Η/Υ ,αλλά να μην έχει χειριστεί ποτέ χειροκίνητο σασμάν......
 
θεωρώ το ταμπλό του VW σου κλάσεις ανώτερο από αυτό που δείχνεις στην φωτό...
βέβαια εγώ είμαι δεινόσαυρος σε όλα...
σιχαίνομαι τα "βοηθήματα" στα νέα αυτοκίνητα , μου αρέσει η πίσω κίνηση , είμαι κατά του ABS (σκέτα δισκόφρενα μπρος - πίσω αρκούν) , δέχομαι μόνο το ASR και αυτό μόνο αν μπορεί να βγει εκτός 100%, θέλω "ρολόγια" να βλέπω μπροστά μου (μέχρι και πίεση λαδιού) , η μόνη ηλιοροφή που γουστάρω είναι η παλιά webasto, ακούω μουσική από δίσκους βινυλίου.....

και μην αρχίσει κανείς να μου λέει για τα πλεονεκτήματα του ABS σε επιβατικά οχήματα γιατί θα του πω ..τόσα ξέρεις, τόσα λες.....

το ABS δεν το θέλω ούτε στο Λ/Φ , δεν είναι λίγες οι φορές που σε γλίτσα δεν μπορεί να σταματήσει το όχημα.. (το τι κάνω για να μην "μπει" το ABS είναι άλλο θέμα...)
το ASR είναι οκ στα μεγάλα οχήματα και καλώς δεν απενεργοποιείται , όπως καλώς (και ευτυχώς) που υπάρχει αυτόματο σασμάν..

εδώ πχ το Λ/Φ που δούλευα χτες στο Χαϊδάρι τα χρειάστηκε στην τελευταία ανηφόρα πριν το τέρμα μετά από το 1ο ψιλόβροχο... (803 για όποιον ξέρει)

View attachment 219334

το ASR δούλευε υπερωρίες "σπρώχνοντας" το όχημα σε ευθεία πορεία με ταχύτητα 8-10χιλ "επιτρέποντάς" μου να κρατήσω το τιμόνι με τους αγκώνες και να βγάλω την φωτό..

μετά κατεβαίνοντας τον δίπλα παράλληλο δρόμο το όχημα το κράταγα μόνο με το Retarter του σασμάν , μη επιτρέποντας στο ABS να επέμβει γιατί έπρεπε να στρίψω και όχι να πάω ευθεία...

View attachment 219341

σόρυ για το ΟΤ , κανείς εδώ δεν θα αγοράσει λεωφορείο , πούλμαν ή φορτηγό... :ROFLMAO:
σε καταλαβαίνω σειρά
 
  • Haha
Reactions: vlad66
το να κάνουν το (ιχ) αυτοκίνητο υπολογιστή με ρόδες, στο τέλος αυτό που θα καταφέρουν είναι να κάνουν τους οδηγούς τους πραγματικά άσχετους με την οδήγηση, χωρίς αντίληψη και τελικά επικίνδυνους για τον εαυτό τους και για τους γύρω τους...
θα εμπιστευόμουν το ξαδερφάκι με το S3 να με πάει στην Καβάλα γ@μιώντ@ς στον δρόμο, παρά ένα νέο παιδί άσσο στους Η/Υ ,αλλά να μην έχει χειριστεί ποτέ χειροκίνητο σασμάν......

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Και θα σου φέρω ΣΗΜΕΡΙΝΟ παράδειγμα. Επέστρεφα από το μπάνιο μου και στην ευθεία με διακεκομμένη γραμμή ήμασταν 3 αυτοκίνητα. Εγώ στη μέση. Από το αντίθετο ρεύμα ερχόντουσαν 2. Ο βλάκας ο πίσω μου αποφάσισε να προσπεράσει και τους δυο μας. Πέρασε ΞΥΣΤΑ ανάμεσα στα 4 αυτοκίνητα.

Αυτό ΔΕΝ θα γινόταν ποτέ με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που έχει ενεργά τα συστήματα ασφαλείας. Οι λόγοι πάρα πολλοί. Θες διότι ήμασταν όλοι στο όριο ταχύτητας; Θες γιατί ήταν μόνο μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και δε θα μπορούσε να αλλάξει απλά λωρίδα;

Ο ΧΨΩ "ξάδερφος" που είναι τάχα μου έμπειρος έκανε τη βλακεία. Όχι τίποτε άλλο αλλά ήταν και παππάς και θα μας αφόριζε ο δέσποτας αν πάθαινε τίποτα.:devilish:

Επειδή κάνω κάθε μέρα κάμποσα επαγγελματικά χιλιόμετρα δεν ξέρεις πόσο θα ήθελα να είχα ένα τέτοιο "tablet με ρόδες". Όλο και κάτι θα συμβεί. Θες ένα αυτοκίνητο που τρέχει σε πόλη; Θες κάποιος πεζός που είναι στα "φρύδια" του; Θες κάποιος ποδηλάτης που πάει ανάποδα; Θες χίλια δυο σενάρια που βλέπω καθημερινά;

Μακάρι αύριο το πρωί να γίνουμε όλοι Big Brother και τα αυτοκίνητα να επικοινωνούν μεταξύ τους. Θα έδινα και τα δυο μου νεφρά για ένα τέτοιο. Να ησυχάσω επιτέλους από τους "έμπειρους".

Και δε ζω καν σε μεγάλη πόλη που αναγκαστικά έχει όγκο αυτοκινήτων. Μένω στην επαρχία που οι μισοί πάνε για καφέ με το αμάξι και οι άλλοι μισοί το θέλουν έξω από τα μαγαζιά τους αδιαφορώντας για το που θα αράξει ο πελάτης.
 
  • Like
Reactions: avpap
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Και θα σου φέρω ΣΗΜΕΡΙΝΟ παράδειγμα. Επέστρεφα από το μπάνιο μου και στην ευθεία με διακεκομμένη γραμμή ήμασταν 3 αυτοκίνητα. Εγώ στη μέση. Από το αντίθετο ρεύμα ερχόντουσαν 2. Ο βλάκας ο πίσω μου αποφάσισε να προσπεράσει και τους δυο μας. Πέρασε ΞΥΣΤΑ ανάμεσα στα 4 αυτοκίνητα.

Αυτό ΔΕΝ θα γινόταν ποτέ με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που έχει ενεργά τα συστήματα ασφαλείας. Οι λόγοι πάρα πολλοί. Θες διότι ήμασταν όλοι στο όριο ταχύτητας; Θες γιατί ήταν μόνο μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και δε θα μπορούσε να αλλάξει απλά λωρίδα;

Ο ΧΨΩ "ξάδερφος" που είναι τάχα μου έμπειρος έκανε τη βλακεία. Όχι τίποτε άλλο αλλά ήταν και παππάς και θα μας αφόριζε ο δέσποτας αν πάθαινε τίποτα.:devilish:

Επειδή κάνω κάθε μέρα κάμποσα επαγγελματικά χιλιόμετρα δεν ξέρεις πόσο θα ήθελα να είχα ένα τέτοιο "tablet με ρόδες". Όλο και κάτι θα συμβεί. Θες ένα αυτοκίνητο που τρέχει σε πόλη; Θες κάποιος πεζός που είναι στα "φρύδια" του; Θες κάποιος ποδηλάτης που πάει ανάποδα; Θες χίλια δυο σενάρια που βλέπω καθημερινά;

Μακάρι αύριο το πρωί να γίνουμε όλοι Big Brother και τα αυτοκίνητα να επικοινωνούν μεταξύ τους. Θα έδινα και τα δυο μου νεφρά για ένα τέτοιο. Να ησυχάσω επιτέλους από τους "έμπειρους".

Και δε ζω καν σε μεγάλη πόλη που αναγκαστικά έχει όγκο αυτοκινήτων. Μένω στην επαρχία που οι μισοί πάνε για καφέ με το αμάξι και οι άλλοι μισοί το θέλουν έξω από τα μαγαζιά τους αδιαφορώντας για το που θα αράξει ο πελάτης.
φυσικά επιτρέπονται οι διαφωνίες.. :LOL:
πληροφοριακά, το ξαδερφάκι (40άρης σήμερα) είναι δουλευταράς και βγάζει τα προς το ζην στους δρόμους και αυτός..

ΥΣ.. να ήξερες πόσους "γλιτώνω" κάθε μέρα με το Λ/Φ , όχι μόνο εγώ αλλά και όλοι οι συνάδερφοί μου... οι περισσότεροι είναι κοπελίτσες που εύκολα καταλαβαίνεις "πόσα ξέρουν" από αυτά που κάνουν και ακολουθούν νέα παλικάρια που χαρακτηριστικό τους είναι η επιθετική οδήγηση..
γριούλες και γεράκοι έπονται, αλλά αυτοί συνήθως είναι επικίνδυνοι μόνο για τους άλλους και παρκάρουν ..όπου να'ναι...
 
όταν με το καλό το πάρεις και βρεθούμε, κάνε μου ένα μάθημα Δημήτρη και αν είναι εύκολο μια μικρή βόλτα...
μήπως έχω άδικο και βγω από το ..σπήλαιο :LOL:
χαιρομαι γιατι κρατας "πισινη" :) ... και πολυ καλα κανεις. Θα το καταλσβεις οταν πας βολτα και ακομα περισσοτερο αν οδηγησεις. Μετα δυσκολευεσαι να επιστρεψεις σε οποιοδηποτε θερμικο
 
χαιρομαι γιατι κρατας "πισινη" :) ... και πολυ καλα κανεις.
μλκς είμαι;;; άμα αυτοί αύριο φτιάξουν αμάξι φου θα φαίρνει φίφες , να μην το ξέρω;;;:ROFLMAO:
Θα το καταλσβεις οταν πας βολτα και ακομα περισσοτερο αν οδηγησεις. Μετα δυσκολευεσαι να επιστρεψεις σε οποιοδηποτε θερμικο
Λ/Φ ηλεκτρικά να φέρουν... Αυτό με νοιάζει περισσότερο να πω την αλήθεια..
Το ΙΧ για 2 ταξίδια τον χρόνο το θέλω.
Εδώ μέσα μόνο 2κυκλο γιατί δεν πάει άλλο με το μποτιλιάρισμα...
 
  • Like
Reactions: avpap
Για το διπλάσιας ή τριπλάσιας αξίας μην το έχεις σίγουρο. Εκεί οι MB θεωρούνται οικογενειακά αυτοκίνητα τουλάχιστον μέχρι την E-Class. Δεν έχω δει ακριβώς τι τιμές παίζουν αλλά σε διάφορα βίντεο βλέπω ακριβά μοντέλα και ξεκινάνε πολύ κάτω από τα δικά μας.

Τώρα για την αντικειμενικότητα όλα είναι σχετικά. Ξέρω πως ο συγκεκριμένος έχει μια ιδιαίτερη αγάπη στα Γερμανικά μοντέλα. Αλλά στα περισσότερα reviews βάζει τα 5 καλύτερα και χειρότερα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων και βλέπεις κάτι φοβερά μαργαριτάρια. Τώρα σε αυτό δεν ξέρω γιατί δεν το έκανε. Ίσως γιατί δεν έχει τόσες αλλαγές; Δεν ξέρω.

Πχ βλέπω έναν Αμερικάνο αλλά δε θυμάμαι το όνομα του. Όλα του φταίνε. Ειδικά στο κομμάτι της τεχνολογίας. Όχι οθόνες κτλ αλλά γενικά. Πολύ μιζέρια. Και έχω δει διάφορα αυτοκίνητα. Αμερικάνικα και μη. Οπότε δεν είναι υποκειμενικός σε μια "σχολή".

Ένας άλλος Καναδός ο Acceler8 μόνιμα μέσα στην τρελή χαρά. Αγόρασε ένα Plaid και το έκραζε μέσα στο χαμόγελο. Στο τέλος δεν καταλάβαινες τι είδες. Χτες είδα ένα βίντεο με ένα τέρας Chevrolet και δεν βρήκε ούτε ένα αρνητικό.

Γενικά βλέπω αρκετούς για να περνάει η ώρα. Το καλό τώρα με το Youtube είναι πως έχουν απαγκιστρωθεί από τα κολλήματα που είχαν κάποτε και τις "πληρωμένες" εκδόσεις.
Συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία σου παράγραφο.

Όπως είπα, δεν θεωρώ τον Matt πουλημένο, αλλά θεωρω τα reviews του αρκετά επιφανειακά.
Με το νέο τεσλα 3 δεν είναι review για συτο και δεν είχε την κλασσικη δομή το βίντεο. Ήταν launch event, το οποίο έχει ενδιαφέρον διότι η τεσλα δεν ασχολούταν με τέτοια πράγματα, ούτε διαφημίσεις έκανε. Σταδιακά αλλάζει κατεύθυνση.
 
  • Like
Reactions: koupa
Να πω την αλήθεια ΓΕΡΝΑΩ και κουράζομαι. Μου αρέσει η οδήγηση αλλά πιο πολύ πλέον μου αρέσει η ησυχία. Έχω ένα Accent του 2003. Σκυλί μαύρο. ΟΚ του λείπουν μερικά άλογα για να πω ότι είμαι 100% ευχαριστημένος αλλά τώρα είμαι στο 90%.

Όμως τώρα ΘΕΛΩ κάτι καινούριο. Αυτό το κάτι παραπάνω για να μπορώ να κάνω πιο ξεκούραστα τις βόλτες μου. Πχ τις προάλλες χρειάστηκε να κάνω ένα ταξίδι αστραπή. Έφυγα στις 6 τα ξημερώματα να πάω 200χλμ μακριά και να γυρίσω με μια ελάχιστη στάση της μισής ώρας. Ίσα ίσα να πάω κάτι πράγματα σε κάτι συμπεθέρια που δεν μπορούσαν να έρθουν. Τα ξεφόρτωσα, είπαμε 2-3 κουβέντες και ξεκίνησα πίσω.

Την άλλη φορά έτυχε κάτι έκτακτο και έκανα κάτι αντίστοιχο αλλά το απόγευμα - βράδυ. Γύρισα σπίτι και ήμουν "νεκρός".

Έπρεπε να ήμουν "τσίτα" ειδικά τη δεύτερη φορά. Όμως η κούραση ήταν εκεί γιατί το πρωί δούλευα. Οπότε θα ήθελα ένα όχημα με "μπιμπλίκια" ώστε να σφυρίζει σε κάθε μου χαζομάρα. Πχ να είχα ενεργό το GPS και να ενημέρωνε κάθε φορά που περνούσα το όριο.

Και δεν είναι πάντα τα ταξίδια "αστραπή". Αλλά και μια απλή σαββατιάτικη έξοδος. Κάπου μπορεί να κουραστείς και να το παρακάνεις.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Να σ'έχω στα 2 τελευταία ταξίδια στο χωριό που ο ένας γάτος μου χέστηκε μέσα στο κλουβί του.. στο φετινό μάλιστα , πριν τα διόδια της Ελευσίνας...
Μαρτύριο.......
Στην επιστροφή 15 μέρες αργότερα, απλά κατουρήθηκε αφού άφησα και τους 2 νυστικούς για 12 ώρες περίπου..
Την πλήρωσε και ο κακομοίρης ο Τάμπυ που είναι καλό γατί στα ταξίδια...
 
Να πω την αλήθεια ΓΕΡΝΑΩ και κουράζομαι. Μου αρέσει η οδήγηση αλλά πιο πολύ πλέον μου αρέσει η ησυχία. Έχω ένα Accent του 2003. Σκυλί μαύρο. ΟΚ του λείπουν μερικά άλογα για να πω ότι είμαι 100% ευχαριστημένος αλλά τώρα είμαι στο 90%.

Όμως τώρα ΘΕΛΩ κάτι καινούριο. Αυτό το κάτι παραπάνω για να μπορώ να κάνω πιο ξεκούραστα τις βόλτες μου. Πχ τις προάλλες χρειάστηκε να κάνω ένα ταξίδι αστραπή. Έφυγα στις 6 τα ξημερώματα να πάω 200χλμ μακριά και να γυρίσω με μια ελάχιστη στάση της μισής ώρας. Ίσα ίσα να πάω κάτι πράγματα σε κάτι συμπεθέρια που δεν μπορούσαν να έρθουν. Τα ξεφόρτωσα, είπαμε 2-3 κουβέντες και ξεκίνησα πίσω.

Την άλλη φορά έτυχε κάτι έκτακτο και έκανα κάτι αντίστοιχο αλλά το απόγευμα - βράδυ. Γύρισα σπίτι και ήμουν "νεκρός".

Έπρεπε να ήμουν "τσίτα" ειδικά τη δεύτερη φορά. Όμως η κούραση ήταν εκεί γιατί το πρωί δούλευα. Οπότε θα ήθελα ένα όχημα με "μπιμπλίκια" ώστε να σφυρίζει σε κάθε μου χαζομάρα. Πχ να είχα ενεργό το GPS και να ενημέρωνε κάθε φορά που περνούσα το όριο.

Και δεν είναι πάντα τα ταξίδια "αστραπή". Αλλά και μια απλή σαββατιάτικη έξοδος. Κάπου μπορεί να κουραστείς και να το παρακάνεις.
Η πραγματικότητα είναι πως οποίο καινούριο αυτοκίνητο και να αγοράσεις θα δεις χαοτική διαφορά. Θα έχεις «τεμπέλη», πιο άνετο κάθισμα, cruise control, φώτα led, καλύτερη ηχομόνωση στην καμπίνα και πιο ήσυχο κινητήρα.
 
Ακριβώς το ίδιο θα έγραφα κι εγω. Χωρίς παρεξήγηση το accent ούτε όταν ήταν καινούργιο δεν μπορούσε να σου προσφέρει αυτό που θες. Απλά το δεχοσουν, γιατί ήσουν και νεότερος.
Αν πάρεις κάνα καινούργιο θα καταλάβεις τι λέμε. Κι αν μπορείς να διαθέσεις κάνα σοβαρό πόσο να πάρεις καμία premium μάρκα, θα καταλάβεις επίσης ότι κάποια πράγματα δεν είναι τυχαία (κι ας είναι υπερτιμημένα).
 
Η πραγματικότητα είναι πως οποίο καινούριο αυτοκίνητο και να αγοράσεις θα δεις χαοτική διαφορά. Θα έχεις «τεμπέλη», πιο άνετο κάθισμα, cruise control, φώτα led, καλύτερη ηχομόνωση στην καμπίνα και πιο ήσυχο κινητήρα.
Ακριβώς το ίδιο θα έγραφα κι εγω. Χωρίς παρεξήγηση το accent ούτε όταν ήταν καινούργιο δεν μπορούσε να σου προσφέρει αυτό που θες. Απλά το δεχοσουν, γιατί ήσουν και νεότερος.
Αν πάρεις κάνα καινούργιο θα καταλάβεις τι λέμε. Κι αν μπορείς να διαθέσεις κάνα σοβαρό πόσο να πάρεις καμία premium μάρκα, θα καταλάβεις επίσης ότι κάποια πράγματα δεν είναι τυχαία (κι ας είναι υπερτιμημένα).

Δεν διαφωνώ στην ΚΑΜΙΑ. Απλά τα οικονομικά ήταν μέχρι εκεί. Σήμερα δυστυχώς παραμένουν εκεί. Ας όψεται η όλη κρίση που μας κράτησε χαμηλά.

Το εταιρικό που έχω είναι ένα βανάκι του 2016. Μόνο και μόνο ο κινητήρας και το traction control φτάνουν για τη διαφορά. TDi οπότε σε καλοκαιρινά ταξίδια δεν κρεμάει ποτέ λόγω του AC, ενώ το χειμώνα κινούμαι άνετα σε βροχή χωρίς μεγάλο φόβο.

Τώρα δεν κάνω καμία κίνηση. Βασικά ήταν να κάνω πριν 2-3 χρόνια με το Jimny αλλά ξενέρωσα απίστευτα με τα κολλήματα τους στον κινητήρα. Ξέρω ότι είναι αυτοκίνητο σχεδόν ειδικού σκοπού αλλά τόσο οπισθοδρομικοί δεν το περίμενα. Μέσα σε ένα χρόνο το απέσυραν λόγω ρύπων. Δυστυχώς και το νέο 5θυρο είναι το ίδιο. Εντελώς αναιμικό.

Έχω βάλει στόχο να κρατήσω όσο πάει αυτό που έχω και να περιμένω στο μέλλον ένα μικρό Tesla ή κάτι αντίστοιχο. Η αγορά είναι εντελώς ακατάλληλη για αγορά νέου αυτοκινήτου αν δεν το έχεις άμεση ανάγκη. Τα θερμικά παίρνουν την ανηφόρα πχ Yaris με 30000 και τα ηλεκτρικά συνεχώς εξελίσσονται.

Έχω και ένα "θηρίο" αγροτικό για τα χωράφια οπότε δεν ξεμένω εύκολα από "ρόδα".
 
Το Model 3 δε θα έρθει σε Performance έκδοση; Θα μου πεις ποιος ενδιαφέρεται... Αλλά αυτές οι ζάντες των υπαρχόντων εκδόσεων δε βλέπονται :p Στην προ Highland έκδοση ερχόταν πάντως. Εκτός αν την ετοιμάζουν για το μέλλον.

Edit: Aπ' όσο διαβάζω δεν έχει ανακοινωθεί (ακόμα τουλάχιστον) Performance έκδοση για το ανανεωμένο M3.

PS: Απαράδεκτη η έλλειψη διακοπτών φλας.
 
Last edited:
Το Model 3 δε θα έρθει σε Performance έκδοση; Θα μου πεις ποιος ενδιαφέρεται... Αλλά αυτές οι ζάντες των υπαρχόντων εκδόσεων δε βλέπονται Στην προ Highland έκδοση ερχόταν πάντως. Εκτός αν την ετοιμάζουν για το μέλλον.

Edit: Aπ' όσο διαβάζω δεν έχει ανακοινωθεί (ακόμα τουλάχιστον) Performance έκδοση για το ανανεωμένο M3.

PS: Απαράδεκτη η έλλειψη διακοπτών φλας.

Σε λίγους μήνες το performance .
Οι ζάντες είναι μια χαρά. Αυτά που βλέπεις είναι τάσια για καλύτερη αεροδυναμική. Τα αλλάζεις με μικρό κόστος.

Όσο το βλέπω για τα φλας τόσο μου αρέσει στο τιμόνι. Μπορείς να ανάψεις το φλας πιο άνετα όταν στρίβεις. Επειδή έχω συνηθίσει την χρήση πλήκτρων στο τιμόνι θα μου ήταν μια ημέρα οδήγησης να το συνηθίσω.
 
  • Like
Reactions: FSword
Το Model 3 δε θα έρθει σε Performance έκδοση; Θα μου πεις ποιος ενδιαφέρεται... Αλλά αυτές οι ζάντες των υπαρχόντων εκδόσεων δε βλέπονται :p Στην προ Highland έκδοση ερχόταν πάντως. Εκτός αν την ετοιμάζουν για το μέλλον.

Edit: Aπ' όσο διαβάζω δεν έχει ανακοινωθεί (ακόμα τουλάχιστον) Performance έκδοση για το ανανεωμένο M3.

PS: Απαράδεκτη η έλλειψη διακοπτών φλας.
υποψιν οτι αυτα που βλεπεις (τουλαχιστον στις προ highland εκδοσεις) ειναι τα καλυμματα απο τις ζαντες, τα οποια υπαρχουν για καλυτερη αεροδυναμικη. Ενα κομματι πλαστικο ειναι, το αφαιρεις και απο κατω υπαρχει η κανονικη αλουμινενια ζαντα
 
  • Like
Reactions: FSword
Ναι πιο πολύ για πλάκα το είπα. Δε νομίζω να επιλέξει κάποιος το Performance για... τις ζάντες (περί ορέξεως βέβαια...). Άσε που ακόμα κι αν δεν ήταν καλύμματα υπάρχουν εναλλακτικές ζάντες για το LR. Επίσης στο προηγούμενο M3 υπήρχε software update για να αύξηση επιδόσεων του LR (κάνα 2χίλιαρο έκανε νομίζω και έριχνε το 0-100 κατά μισό δευτερόλεπτο), δεν ξέρω αν υπάρχει και στο ανανεωμένο.
 
Να είμαι ειλικρινής μου αρέσουν περισσότεροι οι ζάντες του 3 κάτω από τα τάσια παρα αυτές του performance. Αμφότερες βέβαια πολύ πίσω από τους premium ευρωπαϊκούς κατασκευαστές.

Γενικά το όλο concept της tesla είναι "as is" και άμα σου αρέσει, με το pricetag και τους χρόνους παράδοσης να το κάνει να σου αρέσει. Όσο κοστίζει ένα ωραια στημένο EQE κοστίζουν τρία model 3.
 
  • Like
Reactions: koupa and avpap
Μα ακριβώς η τιμή εν μέρει αφειλεται σε αυτό το "as is". Όλα από το site σαν να παραγγέλνεις κινητό. Μηδέν καστομιές = μηδεν εργατοώρες στην γραμμή παραγωγής.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: avpap
Μα ακριβώς η τιμή εν μέρει αφειλεται σε αυτό το "as is". Όλα από το site σαν να παραγγέλνεις κινητό. Μηδέν καστομιές = μηδεν εργατοώρες στην γραμμή παραγωγής.
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο gadgetκαστομιες έχουν βγει για τα tesla.
Από αεροτομές που κρύβονται μέχρι κρυφά ψυγειακια . Αυτό το as is έχει ανοίξει ολόκληρη αγορά τρίτων.
 
Όταν η εταιρεία γνωρίζει μέχρι και πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει (χωρίς εννοείται να επισκεφθείς καμία αντιπροσωπεία) δεν θα έβαζα εύκολα χέρι, διότι μπορούν να σε βγάλουν εκτός εγγύησης χαλαρά και να τρέχεις. Εκτός αν μιλάμε για τίποτα light αισθητικές επεμβάσεις.