songless_bird
AVClub Fanatic
Ρε παιδιά. Τι leaf και τι fiat ηλεκτρικά ; Αυτά ειναι τα κριτήρια σας ; Η πλεμπα της ηλεκτροκινησης;Επηρεάζεται πάρα πολύ η αυτονομία μεταξυ ταχυτήτων 100,120,150 χιλιόμετρα με ηλεκτρικό και ο λόγος είναι η αντίσταση αέρα που αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο. Η μπαταρία πρέπει να νικήσει όχι μόνο το βάρος του αυτοκινήτου αλλά και τα έξτρα "κιλά" αέρα. Είχα βάλει πριν μερικές σελίδες ένα άρθρο (από το car&driver νομίζω) που το εξηγούσε. Φυσικά και επηρεάζεται και η βενζίνη αλλά εκεί δεν μας καιει. Στο ηλεκτρικό σε καίει που είσαι με το ένα μάτι στην μπαταρία και βλέπεις άμεσα την διαφορά. Το δοκίμασε ο κουμπάρος στην εθνική με το ηλεκτρικό 500άρι και ισχύει όντως.
Δεν είναι τυχαίο που έχουν μικρές τελικές τα ηλεκτρικά του λαού (δεν μιλάμε για plaid).
Σε γενικές γραμμες πάνω από 120 χιλ. ταχύτητα αρχίζει και πέφτει κλάμα για αυτό και δεν βλέπετε τα ηλεκτρικά στην εθνική να τα γκαζωνουν. Ο κανόνας για νορμάλ ηλεκτρικά είναι: στην εθνική πάνε σαν κότες και στην πόλη στα φανάρια κάνουν μαγκιές.
Τα ηλεκτρικά που δεν βασίστηκαν σε σασί θερμικού και σχεδιάστηκαν ως ηλεκτρικά έχουν την καλυτερη αεροδυναμική στην αυτοκίνηση.
Όλα τα σοβαρά ηλεκτρικά έχουν αεροδυναμικό συντελεστή κοντά στο 0.2 .
Η τελική ταχύτητα τους ειναι πανω από τα 200 και με μια μέση ταχύτητα 130χλμ την ώρα έχουν αυτονομία κοντά στα 350 χιλιόμετρα. Ποιος κάνει 350 χιλιόμετρα την ημέρα με μέση ταχυτητα τα 130 και αγχωνεται;