Αυτοκινητιστικά νέα

ξαφνικά μου την κάρφωσε και πήρα απόφαση να μην αγοράσω ποτέ καινούργιο αυτοκίνητο !!
(όπως ποτέ δεν θα αγοράσω καινούργιο πικάπ)
θα μαζέψω μέχρι και το baleno που το έχω παρατήσει τα τελευταία χρόνια αφού βολεύτηκα με το focus της Σίας....
έτσι για το γαμώτο.. να έχω να αλλάζω !!

παλιά μου τέχνη κόσκινο όταν έκανα ένα σωρό δουλειές στο αμαξάκι μου έξω από το σπίτι....

εικόνα_Viber_2023-09-19_13-56-17-819.jpg


εικόνα_Viber_2023-09-19_13-56-17-772.jpg


εικόνα_Viber_2023-09-19_13-56-18-493.jpg


εικόνα_Viber_2023-09-19_13-56-18-414.jpg


εικόνα_Viber_2023-09-19_13-56-17-911.jpg


δεν θα μου τα πάρουν ποτέ , που να πάει 5€ η βενζίνη, που να πάνε στον θεό τα τέλη στα παλιά βενζινοκίνητα !!
θα κυκλοφορώ με 40 - 50 ετών αυτοκίνητο -αν ζω ....

χίλια χρόνια να ζήσει αυτός που "ανακάλυψε" το ψυχρό γαλβάνι στις καρότσες και δεν ξέρουμε από τότε τι είναι η σκουριά.....
 
Ναι αλλά έχεις προπληρώσει κάτι δεκαετίες βενζίνη. ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι τσάμπα στη σημερινή ζωή. Νομίζεις ότι είναι τσάμπα.
Ισχύει, αλλά δεν είναι απαραίτητα κακό έτσι όπως ανεβαίνει η τιμή της βενζίνης. Βέβαια από την άλλη, και η τιμή του ρεύματος μπορεί να αυξηθεί ...

Το θέμα είναι αν υπάρχει το χρήμα για BEV. Και για φ/β στο σπίτι, θα πρόσθετα (για να μην επηρεάζεται κάνεις από την τιμή του ρεύματος).

Αλλά είναι μεγάλο ποσό να δώσει "μπροστά" κάποιος (με βάση τα δικά μου οικονομικά δεδομένα τουλάχιστον).
 
Ισχύει, αλλά δεν είναι απαραίτητα κακό έτσι όπως ανεβαίνει η τιμή της βενζίνης. Βέβαια από την άλλη, και η τιμή του ρεύματος μπορεί να αυξηθεί ...

Το θέμα είναι αν υπάρχει το χρήμα για BEV. Και για φ/β στο σπίτι, θα πρόσθετα (για να μην επηρεάζεται κάνεις από την τιμή του ρεύματος).

Αλλά είναι μεγάλο ποσό να δώσει "μπροστά" κάποιος (με βάση τα δικά μου οικονομικά δεδομένα τουλάχιστον).
λίγοι είναι αυτοί -ειδικά σε αυτή την χώρα- που μπορούν να δώσουν εύκολα 30-40-50Κ+ για αυτοκίνητο..
αν ζεις με μισθό, τα νούμερα αυτά είναι απλησίαστα.
 
ξαφνικά μου την κάρφωσε και πήρα απόφαση να μην αγοράσω ποτέ καινούργιο αυτοκίνητο !!
(όπως ποτέ δεν θα αγοράσω καινούργιο πικάπ)
θα μαζέψω μέχρι και το baleno που το έχω παρατήσει τα τελευταία χρόνια αφού βολεύτηκα με το focus της Σίας....
έτσι για το γαμώτο.. να έχω να αλλάζω !!

παλιά μου τέχνη κόσκινο όταν έκανα ένα σωρό δουλειές στο αμαξάκι μου έξω από το σπίτι....

View attachment 220035


View attachment 220036


View attachment 220037


View attachment 220038


View attachment 220039


δεν θα μου τα πάρουν ποτέ , που να πάει 5€ η βενζίνη, που να πάνε στον θεό τα τέλη στα παλιά βενζινοκίνητα !!
θα κυκλοφορώ με 40 - 50 ετών αυτοκίνητο -αν ζω ....

χίλια χρόνια να ζήσει αυτός που "ανακάλυψε" το ψυχρό γαλβάνι στις καρότσες και δεν ξέρουμε από τότε τι είναι η σκουριά.....
Λάθος προσέγγιση. Όσο και να το συντηρείς ποτέ των ποτών δεν πρόκειται να έχει ένα σαραβαλάκι των 40-50 ετών την ενεργητική και την παθητική ασφάλεια ενός νέου. Άσε που θα σέρνεται. Εκτός αν μιλάμε για σοβαρό/πολύ σοβαρό βενζινοκίνητο αμαξι εξαψήφιου νούμερου.
 
Ισχύει, αλλά δεν είναι απαραίτητα κακό έτσι όπως ανεβαίνει η τιμή της βενζίνης. Βέβαια από την άλλη, και η τιμή του ρεύματος μπορεί να αυξηθεί ...

Το θέμα είναι αν υπάρχει το χρήμα για BEV. Και για φ/β στο σπίτι, θα πρόσθετα (για να μην επηρεάζεται κάνεις από την τιμή του ρεύματος).

Αλλά είναι μεγάλο ποσό να δώσει "μπροστά" κάποιος (με βάση τα δικά μου οικονομικά δεδομένα τουλάχιστον).
με την παροδο του χρονου θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων οχηματων και το νομικο πλαισιο θα διευκολυνει την κατασταση στα φωτοβολταικο με το virtual net metering και τις ενεργειακες κοινοτητες. Παραμενει ομως το προβλημα του να υπαρχει ηλεκτροδοτουμενη θεση σταθμευσης.
 
Λάθος προσέγγιση. Όσο και να το συντηρείς ποτέ των ποτών δεν πρόκειται να έχει ένα σαραβαλάκι των 40-50 ετών την ενεργητική και την παθητική ασφάλεια ενός νέου. Άσε που θα σέρνεται. Εκτός αν μιλάμε για σοβαρό/πολύ σοβαρό βενζινοκίνητο αμαξι εξαψήφιου νούμερου.
ξέρεις τι θυμάμαι (μεταξύ άλλων) από τον στρατό;; μια "επιγραφή" σε έναν τοίχο που έλεγε :
"το καλύτερο άρμα είναι αυτό που έχει το καλύτερο πλήρωμα"
καταλαβαίνεις τι θέλω να πω;; ;)
 
με την παροδο του χρονου θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων οχηματων και το νομικο πλαισιο θα διευκολυνει την κατασταση στα φωτοβολταικο με το virtual net metering και τις ενεργειακες κοινοτητες. Παραμενει ομως το προβλημα του να υπαρχει ηλεκτροδοτουμενη θεση σταθμευσης.
Μακάρι να γίνει γρήγορα και προς όφελος του καταναλωτή και κυρίως του πλανήτη.

Κρίνοντας, βέβαια, από το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που αφήνει η εξόρυξη λιθίου, σε συνδιασμό με την στασιμότητα στην ανάπτυξη καινούργιων ειδών μπαταριών πιο φιλικών προς το περιβάλλον, την μη υλοποίηση τρόπων αποθήκευσης ενέργειας (όπως πχ mechanical batteries χρησιμοποιώντας υδροηλεκτρικη ενέργεια) σε καιρούς που υπάρχουν ημέρες που η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ είναι μεγαλύτερη της κατανάλωσης και την υπέρμετρη ανάγκη για κέρδη όσο αφορά της αυτοκινητοβιομηχανίες, δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος ότι θα γίνει κάτι καλό γι αυτόν τον πλανήτη σύντομα...
 
Ναι καταλαβαίνω αλλά μακάρι να ισχυε και στα αυτοκίνητα αυτό. Δυστυχώς ή ευτυχώς η τεχνολογία τρέχει με άλματα. Αμάξι δεν είναι μόνο η μηχανή και οι ρόδες. Ένα σωρό συμπραγκαλα πρέπει να συνεργάζονται και να είναι σε άριστη κατάσταση. Κάθε μήνα θα αλλαζεις και από κάθε ένα ανταλλακτικό; Και όλα πάντως να τα αλλάξεις σύγχρονο αμάξι δεν πρόκειται να γίνει όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά (δεν μιλάω για μπλιμλικια και οθόνες). Μπες σε ένα σύγχρονο αμάξι και πήγαινε στην πόλη, στην εθνική κλπ Αν μου πεις δεν καταλαβαίνω καμία διαφορά ε τότε με γεια σου με χαρά σου είσαι από τους τυχερούς.
 
Μακάρι να γίνει γρήγορα και προς όφελος του καταναλωτή και κυρίως του πλανήτη.

Κρίνοντας, βέβαια, από το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που αφήνει η εξόρυξη λιθίου, σε συνδιασμό με την στασιμότητα στην ανάπτυξη καινούργιων ειδών μπαταριών πιο φιλικών προς το περιβάλλον, την μη υλοποίηση τρόπων αποθήκευσης ενέργειας (όπως πχ mechanical batteries χρησιμοποιώντας υδροηλεκτρικη ενέργεια) σε καιρούς που υπάρχουν ημέρες που η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ είναι μεγαλύτερη της κατανάλωσης και την υπέρμετρη ανάγκη για κέρδη όσο αφορά της αυτοκινητοβιομηχανίες, δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος ότι θα γίνει κάτι καλό γι αυτόν τον πλανήτη σύντομα...
Δηλαδή τα ηλεκτρικά δεν τα έβγαλαν για να σώσουν τον πλανήτη; 😁😁😁😁😁
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Ποιον πλανήτη ρε παιδιά;
Λες και νοιάστηκε ο πλανήτης αν θα ζούμε εμείς το επόμενο δευτερόλεπτο (ναι, κάπως έτσι είναι τα χιλιάδες χρόνια που τον κατοικούμε για αυτόν).
Το τομάρι μας πάμε να σώσουμε.
100 χρόνια να λείψουμε από την Γη, θα γίνει αγνώριστη.
Kάποια milliseconds δηλαδή για τον πλανήτη.
 
  • Like
Reactions: vlad66
έχουν ακριβύνει τα αυτοκίνητα ;;

Έχουν εκσφενδονιστεί... .

Κάτω από 15 χιλιάρικα δεν υπάρχει τίποτε με τέσσερις ρόδες, ενώ στάνταρ ένα εντελώς γυμνό χιλιαράκι ανεβαίνει στα 17 χιλιάρικα και τα 20 χιλιάρικα είναι η βάση για ένα αυτοκίνητο πόλης (άντε πες σουπερμίνι).
Εννοείται τα παραπάνω θεωρούνται από πολλούς «κουβάδες» και δεν τα κοιτάνε καν.
Η άνοδος είναι τόσο εκρηκτική που αν είχες πάρει κάτι πριν δύο χρόνια, παίζει και να το πουλήσεις περισσότερο απ' ό,τι το είχες πάρει. :ROFLMAO:


Για την πλειοψηφία είναι ανέφικτη η αγορά τετράτροχου, αυτό σημαίνει ότι αλλάζει το όλο concept της ιδιοκτησίας τετράτροχου στο μέλλον.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and avpap
Πάντως χρησιμοποιώντας ως μέσω μετακίνησης (ταξί) στο εξωτερικό για 3 μέρες ένα Renault Zoe ηλεκτρικό, η ποιότητα κύλησης και το ποσό σπιρτοζικα πηγαίνει, πραγματικά εντυπωσιάστηκα.

Μπήκα να δω την τιμή έστω από περιέργεια και εκεί πήγε να μου φύγει ο καφές απο το χέρι, σχεδόν 40k για ένα αυτοκίνητο που εσωτερικά τα πλαστικά του θυμίζουν Chevrolet matiz.

Αν το αφήνεις στον ήλιο (όπως κάνουν οι περισσότεροι στην Ελλάδα), χωρίς πάρκινγκ, τα πλαστικά του δεν θα βλέπονται σε 5 χρόνια.

Νομίζω ότι πρέπει να περάσουν τα χρόνια και να πέσουν οι τιμές, αλλιώς δεν θα γίνουν ποτε mainstream.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Έπαθα σοκ πέρισυ όταν πήγα να ανανεώσω την ασφάλεια του focus που έχω που είναι 9 ετών. Το έχω με μεικτή από όταν το αγόρασα και συνεχίζω και έτσι έχει νόημα η ασφαλιζόμενη αξία. Χρόνια τώρα έριχνα την αξία του ανά 1-2 χρόνια και έπαθα σοκ που είδα ότι από τα 10κ που το είχα ασφαλισμένο οι τιμές στο car.gr είχαν ξεπεράσει τα 12k...οκ, είναι λογικό επειδή τα καινούργια έχουν ξεφύγει...θες 30κ για ένα νορμάλ οικογενειακό εκεί που ήθελες 20-24κ...
 
  • Angry
Reactions: vlad66
Έχει φτάσει το νέο jimny να είναι επένδυση υψηλής απόδοσης για όσους πρόλαβαν και αγόρασαν το τετράπορτο... Γενικά η αγορά αυτοκινήτου είναι σε ανισορροπία, νομίζω πως είναι η χειρότερη εποχή να αγοράσει κάποιος, είτε καινούριο είτε μεταχειρισμένο. Καλά, για τις τιμές των κουβάδων ας μη σχολιάσω.
 
  • Sad
Reactions: vlad66
Παντως, για να κανω και λιγο το δικηγορο του διαβολου, τα σημερινα σουπερμινι δεν εχουν καμμια σχεση με τα αντιστοιχα προ δεκαετιας. Αυτη τη στιγμη οδηγω εναλλαξ ενα polo 1.0 dsg 115 ιππους μοντελο 2018 και ενα seat ibiza fr dsg 150 ιπποι (2012). Ιδιο γκρουπ, ιδια κατηγορια, πιο δυνατο (θεωρητικα) το Ibiza, μικρη χρονικη αποσταση των δυο (μολις 6 χρονια), ε ειναι ομως η μερα με τη νυχτα. Με το πολο πηγαμε μικρη εξορμηση της 1 ωρας, με ανεση και ταχυτητες 130km/h (πανω απο τα 140 δεν το νιωθω πολυ σταθερο). To ibiza εξυπηρετει αστικες μετακινησεις αλλα δεν θα ηθελα να κανω ταξιδι μαζι του. Το νεο Ibiza ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι τουλαχιστον το ιδιο ποιοτικα με το polo.
Εννοειται οτι αν παμε να δουμε πιο παλια ακομα σουπερμινι, η διαφορα ειναι ακομα πιο χαοτικη. Αφηστα τα ηλεκτρονικα, οπου το πολο μας εχει adaptive cruise control, διζωνικο κλιματισμο και android auto/apple carplay. Ξαναλεω, δεν ειναι θεμα μαρκας, αλλα ηλικιας.
 
Δε νομίζω ότι έχει σχέση αυτό. Και τα αυτοκίνητα του 2010 δεν είχαν σχέση με του 2000 αλλά δεν είχαμε τέτοιες αυξήσεις.
 
Δε νομίζω ότι έχει σχέση αυτό. Και τα αυτοκίνητα του 2010 δεν είχαν σχέση με του 2000 αλλά δεν είχαμε τέτοιες αυξήσεις.
ειδικα στη συγκριση 2000-2010 να εισαι σιγουρος οτι υπηρχαν αυξησεις καθως ειχαμε την μεταβαση απο δραχμες σε ευρω :)
Αλλα ναι, υπαρχει και εντονος πληθωρισμος τα τελευταια χρονια. Εγραψα το παραπανω διοτι θελω να εξηγησω οτι πληρωνεις παραπανω (αναλογικα) απο οτι πληρωνες προ 10ετιας, αλλα αγοραζεις και "παραπανω" οχημα
 
Μια και πολυ προσφατα με απασχόλησε το θεμα της αγοράς αυτοκινητου, να καταθέσω και τη δικη μου εμπειρία και άποψη.
Οι τιμεσ τόσο για τα καινουρια, οσο και τα μεταχειρισμένα εχουν αυξηθει τρελα. Αυτο οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, έλλειψη αυτοκινήτων, αύξηση ζητησησ, αύξηση ποιότητας και παροχών, αύξηση των τιμών πρώτων υλών και εργατικών κλπ.
Πιστευω πως οι τιμές Οχι μονο δεν θα πέσουν, αλλα θα αυξηθούν κι αλλο. Με τα παλαιότερα δεδομένα, ειναι τρελο να κοστιζει το Aygo ή το Hyundai i10 18 χιλιάρικα. Απο την αλλη, με τα σημερινά δεδομένα, εφοσον εχει ζήτηση, γιατι να μην κοστιζει τοσο αλλα κι ακομη παραπανω.
Όσον αφορα στα ηλεκτρικά, αν και είμαι ανθρωπος της τεχνολογίας και μου αρεσει η εξελιξη, δεν έχω πεισθεί οτι θα επικρατήσουν. Θεωρω πως για διάφορους λόγους δεν θα ειναι η πρωτη επιλογή ύστερα απο 10-15 Χρονια απο τωρα.
Προσωπικα προχώρησα στην αγορά αυτοκινητου με βάση μονο το γούστο. Αυτα απο εμενα…
 
Προφανώς έχουν αυξηθεί οι τιμες, αλλά μην ξεχνάμε ότι ειδικά για εμάς μας φαίνεται ακόμα πιο μεγάλη η αύξηση διότι οι αποδοχές έχουν μείνει στην καλύτερη οι ίδιες ονομαστικά. Ουσιαστικά έχουν μειωθεί λόγω πληθωρισμού. Και το χειρότερο: δεν φαίνεται στο κοντινό μέλλον να κλείνει η ψαλίδα...
 
Παρόλα αυτα Τασο, οι πωλήσεις εχουν παει στα ύψη, τα αυτοκίνητα εχουν κατακλύσει τους δρομους, τα πεζοδρόμια και τα πάρκινγκ…
Απο ρεκόρ σε ρεκόρ οι πωλήσεις
 
  • Like
Reactions: avpap