Αυτοκινητιστικά νέα

προσωπικά δεν δίνω σημασία σε τέτοιες λίστες.
θα προτιμούσα "λίστα αξιολόγησης" του "αγοραστικού κοινού".. των ανθρώπων που αγοράζουν τα αυτοκίνητα δλδ...
κάτι αδύνατο φυσικά.
και κάτι ακόμα που με έβαλε σε σκέψεις.. η suzuki δεν υπάρχει στις ΗΠΑ ;;
απ'όσο ξέρω κάνει μεγάλες πωλήσεις εκεί.. είναι κάτω από την 30στη θέση;; μένουν στον δρόμο σωρηδόν;; ας γελάσω....
η Daihatsu ;;; η Mitsubishi ;; και αυτές άχρηστες ;;;;
Η daihatsu νομιζω εχει σταματησει να υπαρχει ως αυτοτελη οντοτητα.
Η Suzuki φτιαχνει μικρα αυτοκινητα και δεν νομιζω να πουλαει οτιδηποτε στην αμερικη
Εχω δει αναφορες σε Mitsubishi evo, αλλα μαλλον προκεται για οχηματα που εγιναν εισαγωγη απο ιαπωνια.
Επομενως, νομιζω οτι οι εταιρειες αυτες δεν υπαρχουν καν στην αμερικη. Ακομα και στην ευρωπη, μονο η suzuki εξακολουθει να ειναι παικτης στην αγορα.
 
Ποια η γνώμη σας για τα αυτοκίνητα της MG?
Για την Ελληνική αγορά με 7ετή εγγύηση και με αυτό τον εξοπλισμό είναι value .
Υστερούν σε ιπποδυνάμεις τα θερμικά αλλά σκόπιμο για να μη καιεί
 
Για την Ελληνική αγορά με 7ετή εγγύηση και με αυτό τον εξοπλισμό είναι value .
Υστερούν σε ιπποδυνάμεις τα θερμικά αλλά σκόπιμο για να μη καιεί
Ακριβώς, και να μην ξεχνάμε και τα 5 αστέρια σε crash test ακόμη και για το MG ZS. Για κάποιον με budget στα 20κ είναι μια εναλλακτική προς διερεύνηση σε σχέση με κάποιο άλλο μεταχειρισμένο.
 
προβλήματα σε αναρτήσεις και φρένα;;;


κάτι έλεγα εδώ για "παιδικές ασθένειες" ....


ακόμα και αν πραγματικά υπάρχει "πρόβλημα" λόγω βάρους στις αναρτήσεις των tesla , ο τρελός για πλάκα θα μπορούσε να τις λύσει αν δεν το έχει κάνει ήδη..
το άρθρο δεν μας λέει ΠΟΥ ακριβώς είναι το πρόβλημα στις αναρτήσεις.. "χτυπάνε" συνεμπλόκ;; κόβει ψαλίδια;; στραβώνει γέφυρα;;
να μην γράψω για λύσεις, δεν θέλω να γίνω "γραφικός ξερόλας" :mad:

για τα φρένα είναι ακόμα πιο εύκολη η "θεραπεία".. ειδικά για τον Μάσκ.. σβερκώνει 2 μηχανικούς από το διαστημικό πρόγραμμα και σε 1 βδομάδα του έχουν πάστα για τα τακάκια που μαμεί και δέρνει.... :LOL:
χωρίς πλάκα όμως , πολύ "ύποπτο" μου φαίνεται το πρόβλημα στα φρένα.. το άρθρο δεν μιλάει πουθενά για υπερθέρμανση.. και η σύμφυση στα τακάκια με τις δαγκάνες πρόβλημα δεν δημιουργεί.. όποιος μου αποδείξει το αντίθετο θα φύγω διαπαντός από το φόρουμ, χτες!
επίσης θα ήθελα πολύ να μάθω από τι ταχύτητα "φρέναραν" ή "φρενάρουν" τα αυτοκίνητα που ελέγχουν...
ξέρετε , αποτελέσματα δοκιμών φρεναρίσματος από τελική ταχύτητα σε κάθε μοντέλο σε οποιαδήποτε κατηγορία δύσκολα θα δείτε... 1ον σχεδόν ποτέ 2 δοκιμές δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα και 2ον δεν έχει σχεδόν κανένα νόημα.
να αναφέρω παράδειγμα ανθρώπου που σκοτώθηκε (στην Β. Ευρώπη) όταν σε καταπληκτική "σαγρέ" άσφαλτο το υπερπολυτελές και πανίσχυρο range rover έπεσε στα φρένα με 200+ χιλ.
το αυτοκίνητο έφερε "κωλοτούμπα" προς τα μπρος σαν να χτύπησε χαμηλό ντουβάρι με τους μπροστινούς τροχούς..
η ιστορία είναι αληθινή και το θύμα (συνοδός ασφαλείας -όπως και το ρόβερ- σε VIP μεγαλοεπιχειρηματία) δεν ξέρω αν φόραγε ζώνη.. (μπορώ να μάθω όμως)

γενικά όσο διαβάζω "τέτοια" άρθρα για το συγκεκριμένο μοντέλο ή αδερφάκια του , τόσο πείθομαι ότι οι γερμανοί κάνουν ότι μπορούν για να πάρουν εκδίκηση...
από τα "υψηλά κλιμάκια" , μέχρι την καθαρίστρια στο TUV .............
και όταν οι γερμανοί αποφασίσουν να παίξουν, παίζουν βρώμικα πολύ... θυμηθείτε την άθλια μαύρη "διαφήμιση" του Golf IV
από τότε τους σιχάθηκα πραγματικά !!!
 
  • Like
Reactions: koupa
Τα γνωστά από τη φυλλάδα που λέγεται autotriti.

Μπαταρίες LFP που θα βγάλει η Toyota σε 3-4 χρόνια υπάρχουν εδώ και χρόνια, και το δικό μου τέτοια έχει.

Μπαταρίες solid state δεν υπάρχουν, θα υπάρξουν κάποια στιγμή. Σε ικανές ποσότητες και με λογικό κόστος θα παραχθούν σε αρκετά προς πολλά χρόνια.

Η Toyota είναι διάσημη για τις ανακοινώσεις της που δεν υλοποιούνται ποτέ.

Έχασε καλά καλά το τρένο των ηλεκτρικών από καθαρή βλακεία και τώρα προσπαθεί να κάνει catch-up με ανακοινώσεις, ενώ άλλοι κατασκευάζουν και πουλάνε αμιγώς ηλεκτρικά εδώ και 13 χρόνια.
 
προβλήματα σε αναρτήσεις και φρένα;;;


κάτι έλεγα εδώ για "παιδικές ασθένειες" ....


ακόμα και αν πραγματικά υπάρχει "πρόβλημα" λόγω βάρους στις αναρτήσεις των tesla , ο τρελός για πλάκα θα μπορούσε να τις λύσει αν δεν το έχει κάνει ήδη..
το άρθρο δεν μας λέει ΠΟΥ ακριβώς είναι το πρόβλημα στις αναρτήσεις.. "χτυπάνε" συνεμπλόκ;; κόβει ψαλίδια;; στραβώνει γέφυρα;;
να μην γράψω για λύσεις, δεν θέλω να γίνω "γραφικός ξερόλας" :mad:

για τα φρένα είναι ακόμα πιο εύκολη η "θεραπεία".. ειδικά για τον Μάσκ.. σβερκώνει 2 μηχανικούς από το διαστημικό πρόγραμμα και σε 1 βδομάδα του έχουν πάστα για τα τακάκια που μαμεί και δέρνει.... :LOL:
χωρίς πλάκα όμως , πολύ "ύποπτο" μου φαίνεται το πρόβλημα στα φρένα.. το άρθρο δεν μιλάει πουθενά για υπερθέρμανση.. και η σύμφυση στα τακάκια με τις δαγκάνες πρόβλημα δεν δημιουργεί.. όποιος μου αποδείξει το αντίθετο θα φύγω διαπαντός από το φόρουμ, χτες!
επίσης θα ήθελα πολύ να μάθω από τι ταχύτητα "φρέναραν" ή "φρενάρουν" τα αυτοκίνητα που ελέγχουν...
ξέρετε , αποτελέσματα δοκιμών φρεναρίσματος από τελική ταχύτητα σε κάθε μοντέλο σε οποιαδήποτε κατηγορία δύσκολα θα δείτε... 1ον σχεδόν ποτέ 2 δοκιμές δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα και 2ον δεν έχει σχεδόν κανένα νόημα.
να αναφέρω παράδειγμα ανθρώπου που σκοτώθηκε (στην Β. Ευρώπη) όταν σε καταπληκτική "σαγρέ" άσφαλτο το υπερπολυτελές και πανίσχυρο range rover έπεσε στα φρένα με 200+ χιλ.
το αυτοκίνητο έφερε "κωλοτούμπα" προς τα μπρος σαν να χτύπησε χαμηλό ντουβάρι με τους μπροστινούς τροχούς..
η ιστορία είναι αληθινή και το θύμα (συνοδός ασφαλείας -όπως και το ρόβερ- σε VIP μεγαλοεπιχειρηματία) δεν ξέρω αν φόραγε ζώνη.. (μπορώ να μάθω όμως)

γενικά όσο διαβάζω "τέτοια" άρθρα για το συγκεκριμένο μοντέλο ή αδερφάκια του , τόσο πείθομαι ότι οι γερμανοί κάνουν ότι μπορούν για να πάρουν εκδίκηση...
από τα "υψηλά κλιμάκια" , μέχρι την καθαρίστρια στο TUV .............
και όταν οι γερμανοί αποφασίσουν να παίξουν, παίζουν βρώμικα πολύ... θυμηθείτε την άθλια μαύρη "διαφήμιση" του Golf IV
από τότε τους σιχάθηκα πραγματικά !!!

Οι Γερμανοί έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια πια.. Κανείς δεν αγοράζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά τους, κλείνουν το ένα εργοστάσιο μετά το άλλο και απολύουν κόσμο σαν να μην υπάρχει αύριο.

Φυσικά και θα παίξουν βρώμικα, ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται.

Τους θυμόμαστε πολύ καλά από το dieselgate, ανάθεμα και αν πλήρωσαν 1 € αποζημίωση σε οποιονδήποτε στην πουλημένη Ευρώπη. Μόνο οι Αμερικάνοι τους ζόρισαν κάπως.

Τα δυο προβλήματα που αναφέρει η TUV (και αναπαράγει η φυλλάδα) είναι γνωστά και λυμένα χρόνια τώρα.

Το πρώτο είναι με τα upper control arms (δεν έχω ιδέα πως λέγεται στα Ελληνικά..) το οποίο λύθηκε με αλλαγή στη σχεδίαση με το που διαπιστώθηκε το πρόβλημα.

Το δεύτερο δημιουργούταν επειδή λόγω regenerative braking δεν χρησιμοποιούνταν ποτέ τα φρένα, με αποτέλεσμα να σκουριάζουν οι δικόπλακες / κολλάνε.

Και αυτό λύθηκε (με software μόνο αν δεν κάνω λάθος), το αυτοκίνητο ξέρει αν χρησιμοποιείς τα φρένα ή όχι, και αν βλέπει ότι έχεις πολύ καιρό να τα πατήσεις τα πατάει για σένα (ελαφρά πάντα) σε κατάλληλη στιγμή (π.χ. στην Εθνική), τόσο ώστε απλά να καθαρίζουν οι πλάκες. Το αναφέρει και στο manual αυτό.

Αλλά η TUV δοκιμάζει μόνο αρχαία Model 3, τα οποία όντως είχαν αυτά τα θέματα.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: songless_bird
Τα γνωστά από τη φυλλάδα που λέγεται autotriti.

Μπαταρίες LFP που θα βγάλει η Toyota σε 3-4 χρόνια υπάρχουν εδώ και χρόνια, και το δικό μου τέτοια έχει.

Μπαταρίες solid state δεν υπάρχουν, θα υπάρξουν κάποια στιγμή. Σε ικανές ποσότητες και με λογικό κόστος θα παραχθούν σε αρκετά προς πολλά χρόνια.

Η Toyota είναι διάσημη για τις ανακοινώσεις της που δεν υλοποιούνται ποτέ.

Έχασε καλά καλά το τρένο των ηλεκτρικών από καθαρή βλακεία και τώρα προσπαθεί να κάνει catch-up με ανακοινώσεις, ενώ άλλοι κατασκευάζουν και πουλάνε αμιγώς ηλεκτρικά εδώ και 13 χρόνια.
το μονο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν βγαζουν οντως αυτες τις ανακοινωσεις με την συχνοτητα που τις βλεπουμε στα ελληνικα σαιτ ή αν επειδη "πουλαει" το θεμα και το ονομα τογιοτα στην ελλαδα, τις ποσταρουν συνεχως τα ελληνικα σαιτ απο μονα τους
 
Εντάξει, μην τα παραλέμε κιόλας. Το πόσο πουλάει ή όχι μια αυτοκινητοβιομηχανία δεν σημαίνει πως ξαφνικά έγινε porsche στη ποιότητα του προιόντος.

Έριξα μια ματιά στο report της TUV και προφανώς δεν έχει σχέση με το clickbait άρθρο του autotriti. Συνδέουν την αξιοπιστία με τα failure rates σε συγκεκριμένα milestones τόσο ετών όσο και χιλιομετρικά. Το Golf για παράδειγμα έβγαλαν πως έχει failure rate 4.9% στη πρώτη πενταετία όμως και με μ.ο. 49.000km.

Στα 7 χρόνια, τα λιγότερα προβλήματα βγάζει το Mazda CX3, το Honda Jazz στα μικρά με 8.4% failure rate στα 7 χρόνια και 22.9 στα 13 έτη και 117k χλμ. Το XC60 πρώτο στα SUV μετά από 13 έτη 22.5% SF.

Με λίγα λόγια, εάν εξαιρέσουμε τα πολύ νέα αυτοκίνητα και το luxury segment που έβγαλαν τα Α6 και Α7, δεν βλέπω Γερμανικά στις πρώτες θέσεις των τέστ τους. Για το πρόβλημα των tesla, όλα τα οχήματα που δοκιμάζουν είναι από την εποχή που πρωτοκυκλοφόρησε, τουλάχιστον 3ετίας δοκίμασαν. Εάν το 2022 διόρθωσαν το θέμα, δεν είναι λογικό να πάρεις αυτοκίνητο 1 έτους και να πείς πως είναι τέρας εξιοπιστίας. Ούτε τα notorious για την κακή τους αξιοπιστία δεν χαλάνε τον 1ο χρόνο.
 
Εντάξει, μην τα παραλέμε κιόλας. Το πόσο πουλάει ή όχι μια αυτοκινητοβιομηχανία δεν σημαίνει πως ξαφνικά έγινε porsche στη ποιότητα του προιόντος.

Έριξα μια ματιά στο report της TUV και προφανώς δεν έχει σχέση με το clickbait άρθρο του autotriti. Συνδέουν την αξιοπιστία με τα failure rates σε συγκεκριμένα milestones τόσο ετών όσο και χιλιομετρικά. Το Golf για παράδειγμα έβγαλαν πως έχει failure rate 4.9% στη πρώτη πενταετία όμως και με μ.ο. 49.000km.

Στα 7 χρόνια, τα λιγότερα προβλήματα βγάζει το Mazda CX3, το Honda Jazz στα μικρά με 8.4% failure rate στα 7 χρόνια και 22.9 στα 13 έτη και 117k χλμ. Το XC60 πρώτο στα SUV μετά από 13 έτη 22.5% SF.

Με λίγα λόγια, εάν εξαιρέσουμε τα πολύ νέα αυτοκίνητα και το luxury segment που έβγαλαν τα Α6 και Α7, δεν βλέπω Γερμανικά στις πρώτες θέσεις των τέστ τους. Για το πρόβλημα των tesla, όλα τα οχήματα που δοκιμάζουν είναι από την εποχή που πρωτοκυκλοφόρησε, τουλάχιστον 3ετίας δοκίμασαν. Εάν το 2022 διόρθωσαν το θέμα, δεν είναι λογικό να πάρεις αυτοκίνητο 1 έτους και να πείς πως είναι τέρας εξιοπιστίας. Ούτε τα notorious για την κακή τους αξιοπιστία δεν χαλάνε τον 1ο χρόνο.
ειναι γνωστα τα θεματα με τις μπαταριες που ειχαν τα παλια S με το 75αρη (αν θυμαμαι καλα) battery pack, οπως επισης και διαφορα θεματακια που ειχαν τα πρωτα 3αρια (2019 και πισω). Επομενως δεν ειναι παραλογο το αρθρο.
Προφανως και συνεχιζουν να εχουν προβληματα, αλλα σε γενικες γραμμες σταδιακα διορθωνονται
 
Οι Γερμανοί έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια πια.. Κανείς δεν αγοράζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά τους, κλείνουν το ένα εργοστάσιο μετά το άλλο και απολύουν κόσμο σαν να μην υπάρχει αύριο.

Φυσικά και θα παίξουν βρώμικα, ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται.

Τους θυμόμαστε πολύ καλά από το dieselgate, ανάθεμα και αν πλήρωσαν 1 € αποζημίωση σε οποιονδήποτε στην πουλημένη Ευρώπη. Μόνο οι Αμερικάνοι τους ζόρισαν κάπως.

Τα δυο προβλήματα που αναφέρει η TUV (και αναπαράγει η φυλλάδα) είναι γνωστά και λυμένα χρόνια τώρα.

Το πρώτο είναι με τα upper control arms (δεν έχω ιδέα πως λέγεται στα Ελληνικά..) το οποίο λύθηκε με αλλαγή στη σχεδίαση με το που διαπιστώθηκε το πρόβλημα.

Το δεύτερο δημιουργούταν επειδή λόγω regenerative braking δεν χρησιμοποιούνταν ποτέ τα φρένα, με αποτέλεσμα να σκουριάζουν οι δικόπλακες / κολλάνε.

Και αυτό λύθηκε (με software μόνο αν δεν κάνω λάθος), το αυτοκίνητο ξέρει αν χρησιμοποιείς τα φρένα ή όχι, και αν βλέπει ότι έχεις πολύ καιρό να τα πατήσεις τα πατάει για σένα (ελαφρά πάντα) σε κατάλληλη στιγμή (π.χ. στην Εθνική), τόσο ώστε απλά να καθαρίζουν οι πλάκες. Το αναφέρει και στο manual αυτό.

Αλλά η TUV δοκιμάζει μόνο αρχαία Model 3, τα οποία όντως είχαν αυτά τα θέματα.
ένα κακό έχουν τα tesla.. είναι σαν μια πανέμορφη γυναίκα αλλά ντυμένη από τους αστράγαλους μέχρι τον λαιμό...
δεν βλέπεις από τις χάρες της τίποτα!!
τι σε πειράζει ρε Μασκ να δούμε λίγο ..στήθος , λίγο ..μπούτι;; :LOL:
θα στην ματιάσουμε;;;; :ROFLMAO:

αν μπορούσε ο φούστης να κρύψει μέχρι και τις δισκόπλακες, θα το είχε κάνει...! :ROFLMAO:
 
ένα κακό έχουν τα tesla.. είναι σαν μια πανέμορφη γυναίκα αλλά ντυμένη από τους αστράγαλους μέχρι τον λαιμό...
δεν βλέπεις από τις χάρες της τίποτα!!
τι σε πειράζει ρε Μασκ να δούμε λίγο ..στήθος , λίγο ..μπούτι;; :LOL:
θα στην ματιάσουμε;;;; :ROFLMAO:

αν μπορούσε ο φούστης να κρύψει μέχρι και τις δισκόπλακες, θα το είχε κάνει...! :ROFLMAO:α

ένα κακό έχουν τα tesla.. είναι σαν μια πανέμορφη γυναίκα αλλά ντυμένη από τους αστράγαλους μέχρι τον λαιμό...
δεν βλέπεις από τις χάρες της τίποτα!!
τι σε πειράζει ρε Μασκ να δούμε λίγο ..στήθος , λίγο ..μπούτι;; :LOL:
θα στην ματιάσουμε;;;; :ROFLMAO:

αν μπορούσε ο φούστης να κρύψει μέχρι και τις δισκόπλακες, θα το είχε κάνει...! :ROFLMAO:
Μα το αντίστοιχο σε Tesla δεν είναι ούτε δισκοπλακες ούτε δισκόφρενα . Ούτε κατά διάνοια.

Το αντίστοιχο θα ήταν καμία γυάλινη επιφάνεια πάνω στις μπαταρίες και γύρω γύρω λεντοταινιες 😁😁😁😁
 
  • Like
  • Haha
Reactions: vlad66 and avpap
Οι Γερμανοί έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια πια.. Κανείς δεν αγοράζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά τους, κλείνουν το ένα εργοστάσιο μετά το άλλο και απολύουν κόσμο σαν να μην υπάρχει αύριο.
Αυτό από που προκύπτει; Δεν ξέρω αν στην Ελλάδα δεν πουλάνε λόγω τιμών, αλλά πχ στη Νορβηγία που ήμουν πρόσφατα οι δρόμοι ήταν γεμάτοι από Audi e-tron και λοιπά premium Γερμανικά ηλεκτροκίνητα.
 
Πιο σωστή έκφραση θα ήταν ότι υπερεκτίμησαν την ζήτηση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η αγορά των EVs συνεχίζει να μεγαλώνει αλλά με ρυθμούς μικρότερους από τους αναμενόμενους, τουλάχιστον για την VW.

Οπότε υπάρχει υπερπροσφορά από την μεριά τους, με αποτέλεσμα να κάνουν διορθωτικές κινήσεις (κλεισίματα εργοστασίων, απολύσεις, κτλ).

Επίσης διαπίστωσαν ότι βρίσκονται εκτός αγοράς, όσο αφορά τις τιμές τους, και όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παγκοσμίως. Κυρίως αυτό έκανε trigger τις ανακοινώσεις για απολύσεις κτλ.

Και το κακό είναι ότι δεν βλέπουν να "γυρίζει" η κατάσταση σύντομα. Απόδειξη για αυτό είναι ότι δεσμεύτηκαν οι απολύσεις να γίνουν από το 2029!

 
Η VW μόλις τώρα έβγαλε αυτοκίνητο που κάνει ένα κάποιο γκέλ στην αγορά με το ID7.
Το ID3 -υποκειμενικά τελείως- δεν μου αρέσει καθόλου ενώ το ID4 ενώ παραπέμπει περισσότερο σε αυτοκίνητο παραδοσιακού κατασκευαστή, είναι σε τιμή που δεν παραπέμπει σε VW. Όποιος δίνει αυτά τα χρήματα θα πάρει Audi.

Από τους υπόλοιπους μόνο η Mercedes έχει πλήρες ηλεκτρικό lineup -το οποίο να είναι και αξιοπρεπές, σε τιμές mercedes βέβαια.
 
To ID.7 κάνει μπαμ ότι προσπαθεί να χτυπήσει το Model 3, αλλά είναι πανάκριβο συγκριτικά. Μόνο για fans της VW.

Επίσης, αν δεν βγάλουν κάτι που θα στοχεύει στο Model Y δεν έχουν καμία τύχη. Αυτό το market segment είναι που φέρνει τα πολλά λεφτά.
Και όχι, το ID.4 δεν το ανταγωνίζεται.