Αυτοκινητιστικά νέα

ποιός να σε κράξει και γιατί;;
αφού καλά τα λες.

για φαντάσου πως θα ήταν η ζωή μου αν δεν καβάλαγα μηχανάκι για το πέρα-δώθε στην δουλειά...
παπί 125cc στο ποτάμι.. ταχύτητα 65-75 όταν έχει γρήγορη ροή.. και πάλι κάποιοι κοντεύουν να περάσουν από πάνω μου..
όριο ταχύτητας στον Κηφισό, 80χιλ

Μια χαρά τα λέει, ως οδηγός σωστός, δηλαδή ξέρει ότι οδηγώ σημαίνει ότι φοράω το όχημα. Δεν θα πω περισσότερα, όσοι ξέρουν, ξέρουν.

Το όριο για τα 125κ. εκ. είναι τα 70χλμ./ώρα, Βλαδίμηρε.

Πάλι καλά που η Ε.Ε. άνοιξε τη δυνατότητα για τους κατόχους διπλώματος αυτοκινήτων και κάτσαμε και τα μελετήσαμε όλα πριν βάλουμε την επέκταση. Τους έπεισα ότι είμαι πάνω από 27 ετών πάντως, πιπίνι... . :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: vlad66
Μια χαρά τα λέει, ως οδηγός σωστός, δηλαδή ξέρει ότι οδηγώ σημαίνει ότι φοράω το όχημα. Δεν θα πω περισσότερα, όσοι ξέρουν, ξέρουν.

Το όριο για τα 125κ. εκ. είναι τα 70χλμ./ώρα, Βλαδίμηρε.

Πάλι καλά που η Ε.Ε. άνοιξε τη δυνατότητα για τους κατόχους διπλώματος αυτοκινήτων και κάτσαμε και τα μελετήσαμε όλα πριν βάλουμε την επέκταση. Τους έπεισα ότι είμαι πάνω από 27 ετών πάντως, πιπίνι... . :ROFLMAO:
μετρημένη η ταχύτητα με το GPS στο τιμόνι, έχω 68χιλ στις 6.000σαλ (ναι έχει στροφόμετρο το μηχανάκι και λειτουργεί σωστά)
το κόκκινο για τον κινητήρα αρχίζει στις 9.000σαλ , αλλά πολύ σπάνια φτάνω πάνω από τις 7.000σαλ γιατί θέλω ο κινητήρας να με βγάλει μέχρι την συνταξιοδότηση... (έχει ήδη 94.000χιλ στην πλάτη)
στις 6-6.500σαλ έχει πολύ καλή λειτουργία και κατανάλωση όχι πάνω από 2,5λίτρα/100χιλ
(συνήθως είμαι στα 2,3 - 2,4λίτρα/100χιλ)
δεν μπορώ να αγοράσω μεγαλύτερο μηχανάκι , καθαρά για πρακτικούς λόγους τους οποίους δεν μπορώ να γράψω δημόσια... θα αχρηστεύσω ένα βασικό "ατού" που μου κάνει την ζωή πιο εύκολη όταν σχολάω, ενώ έχω πιάσει δουλειά σε άλλο μέρος...
όποιος κατάλαβε, κατάλαβε....

ΥΣ..
μερικές φορές με περνάνε κάτι Tesla και λέω από μέσα μου, -είσαι το μόνο όχημα που "καίει" λιγότερο..γρρρρ.. :mad::devilish:
αλλά στο μποτιλιάρισμα (πράγμα συνήθες στον Κηφισό όταν πάω για δουλεια), όταν δω Tesla λέω -κάτσε ακίνητος μαζί με τους άλλους τώρα.... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Μα για πρακτικούς λόγους μικρομετακίνησης η Ε.Ε. έχει βγάλει τις νέες νόρμες που επιτρέπουν σε κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου να οδηγούν χωρίς άλλη διαδικασία μέχρι 50 κ.εκ. ή με μια μικρή διαδικασία έως 125κ.εκ. χωρίς αλλαγή διπλώματος.

Ο στόχος είναι να μειωθεί η χρήση του αυτοκινήτου που πλέον στις πόλεις είναι ανυπόφορο. Και άμα θες και καμιά μικρή εκδρομούλα μέσω αυτοκινητοδρόμου, την κάνεις με 125κ.εκ.. Μια χαρά. Και δεν επιβαρύνεις την κυκλοφορία, ούτε το περιβάλλον.

Less is more... . Άσε τα Tesla στην κοσμάρα τους... πρέφα δεν έχουν πάρει.
 
Λεωνίδα μου, σε τι με αφορά η άδεια οδήγησης 50cc ή 125cc κλπ;;;
έχω άδεια για μηχανή απεριορίστων κυβικών εδώ και πολλά χρόνια.. καβαλάω πολλές φορές μεγάλες μηχανές συναδέρφων όταν είναι απαραίτητο για την αλλαγή της βάρδιας...
οι περισσότεροι το κάνουμε.. κάποιοι φυσικά δεν καβαλάνε ούτε ποδήλατο, από φόβο.
αυτοί μας δυσκολεύουν (ειδικά όσους δουλεύουν μόνιμα βράδυ όπως εγώ) και λύνουμε το πρόβλημα έχοντας ελαφρύ μηχανάκι που μπορεί να ................ μόλις βάλεις "ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ"
 
Για το ποδήλατο σημασία έχει η επιλογή της διαδρομής. Κάποτε έφτανα μέχρι τη Βαρυμπόμπη με προσεκτική επιλογή συνδυαστικής χρήσης ΜΜΜ και ποδηλάτου, και ήταν πιο ασφαλής διαδρομή από το να πεταχτώ μέχρι την Ηλιούπολη που είναι σήμερα η δουλειά μου και είναι δίπλα.

Δεν θα κάτσω να κινδυνεύσω για να το παίξω ακτιβιστής, όπως έχω γράψει και παλιότερα. Θα διαλέξω να στρίψω από την πιο αργή διαδρομή για να πάω ασφαλέστερα με το ποδήλατο όταν βλέπω ότι γύρω μου υπάρχει μια... ανησυχία από τους συναδέλφους οδηγούς αυτοκινήτων.
Δε βαριέσαι... τι 15 χλμ/ώρα ταχύτητα, τι 20χλμ/ώρα, 25 στο τσακιρ κέφι. Σιγά τη διαφορά σε διαδρομή μονού αριθμού χιλιομέτρων. Αφού δεν υπάρχει και λόγος άγχους να παρκάρεις όταν φτάσεις... :p
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66
Για το ποδήλατο σημασία έχει η επιλογή της διαδρομής. Κάποτε έφτανα μέχρι τη Βαρυμπόμπη με προσεκτική επιλογή συνδυαστικής χρήσης ΜΜΜ και ποδηλάτου, και ήταν πιο ασφαλής διαδρομή από το να πεταχτώ μέχρι την Ηλιούπολη που είναι σήμερα η δουλειά μου και είναι δίπλα.

Δεν θα κάτσω να κινδυνεύσω για να το παίξω ακτιβιστής, όπως έχω γράψει και παλιότερα. Θα διαλέξω να στρίψω από την πιο αργή διαδρομή για να πάω ασφαλέστερα με το ποδήλατο όταν βλέπω ότι γύρω μου υπάρχει μια... ανησυχία από τους συναδέλφους οδηγούς αυτοκινήτων.
Δε βαριέσαι... τι 15 χλμ/ώρα ταχύτητα, τι 20χλμ/ώρα, 25 στο τσακιρ κέφι. Σιγά τη διαφορά σε διαδρομή μονού αριθμού χιλιομέτρων. Αφού δεν υπάρχει και λόγος άγχους να παρκάρεις όταν φτάσεις... :p
πολύ σωστά!!
αλλά δυστυχώς (ή ευτυχώς) το σπίτι μου από το αμαξοστάσιο είναι 10χιλ απόσταση.. και σπάνια πιάνω δουλειά από το αμαξοστάσιο..
οι περισσότερες αφετηρίες αλλά και οι (προγραμματισμένες από την εταιρία) αλλαγές στον δρόμο, απέχουν περισσότερο.
15, 17, 20χιλ οι πιο συνηθισμένες αποστάσεις που πρέπει να καλύψω όταν πιάνω δουλειά και αλλάζω τον πρωινό συνάδερφο.
 
Από κει και πέρα κάθε παράδειγμα αυτονομίας και στάσης έχει καταρριφθεί πανηγυρικά, τόσο στο ταξίδι των 400 χιλιομέτρων στον αυτοκινητόδρομο

400km θέλουν σχεδόν 3,5 ώρες πηγαίνοντας στα όρια. Πάτε τέτοιες αποστάσεις με οικογένεια και παιδιά, ή πάντα μόνος σας; Με παιδιά δε κάνεις non-stop 3,5 ώρες με τίποτα. Βασικά δε κάνεις ούτε 2,5

Να δεχθώ πως αν είσαι μόνος, ναι δε χρειάζεται απαραίτητα στάση. Αλλά μια στάση 25 λεπτών δεν είναι κάτι τρομακτικό για να πεις δε παίρνω ηλεκτρικό με τίποτα λόγω αυτονομίας. Ο χρόνος να πάρεις ένα καφέ, μια τυρόπιτα και να πας τουαλέτα σε κάποιο ΣΕΑ είναι παραπάνω από αυτά τα 25 λεπτά. Και τέλος πάντων προτιμώ να οδηγώ ένα εντελώς αθόρυβο αυτοκίνητο, χωρίς τρέμουλα, με ακαριαία ροπή, από τα "long range" και "fast recharge" θερμικά. Αν δεν έχετε κάνει ταξίδι με ηλεκτρικό πραγματικά δε μπορείτε να καταλάβετε τη διαφορά.

Πρόσφατα αναγκάστηκα να πάρω πάλι το θερμικό για ένα ταξίδι 300km, επειδή το ηλεκτρικό είναι για service. Πραγματικά δεν αλλάζω την εμπειρία οδήγησης του ηλεκτρικού με το ότι γλύτωσα μία φόρτιση 15 λεπτών.

Να αναφέρετε πραγματικά μειονεκτήματα των ηλεκτρικών, όπως πχ το υπερβολικό τους κόστος, το βάρος που φθείρει τα ελαστικά νωρίτερα, να το συζητήσουμε. Τα περί range anxiety είναι μόνο για όσους δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικό, εμείς που οδηγούμε δεν έχουμε τέτοια προβλήματα.
 
400km θέλουν σχεδόν 3,5 ώρες πηγαίνοντας στα όρια.

Να δεχθώ πως αν είσαι μόνος, ναι δε χρειάζεται απαραίτητα στάση.

Λιγότερο θέλουν, αν μιλάμε για τα πραγματικά όρια.

Ακριβώς. Δεν χρειάζεται στάση. Εφ' όσον μιλάμε για ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου. Ούτε για ανεφοδιασμό στα 400 χιλιόμετρα. Άρα εις διπλούν το κέρδος.

Δεν αναφέρομαι σε παιδιά, πεθερές, backseat drivers, επιβάτες που ζαλίζονται κλπ. Σε κάλυψη απόστασης αναφέρομαι, όχι σε εκδρομή.
 
Λιγότερο θέλουν, αν μιλάμε για τα πραγματικά όρια.

Ακριβώς. Δεν χρειάζεται στάση. Εφ' όσον μιλάμε για ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου. Ούτε για ανεφοδιασμό στα 400 χιλιόμετρα. Άρα εις διπλούν το κέρδος.

Δεν αναφέρομαι σε παιδιά, πεθερές, backseat drivers, επιβάτες που ζαλίζονται κλπ. Σε κάλυψη απόστασης αναφέρομαι, όχι σε εκδρομή.
Σε αυτό που αναφέρεσαι όμως είναι αδιάφορο, γιατί η πλειοψηφία που πάει ένα μακρινό ταξίδι το κάνει με την οικογένειά του. Δεν είναι η νόρμα οι πωλητές / αντιπρόσωποι που γυρνάνε όλη την Ελλάδα με αυτοκίνητο.

Και όχι δε θέλουν λιγότερο, με 130km/h σταθερά να πηγαίνεις, πάνω από 122km/h effective δε θα έχεις, λόγω των συχνών διοδίων. Έχω κάνει διαδρομές και ξέρω πολύ καλά τους χρόνους. Και ειδικά τώρα με τα πολλά έργα στην Αθηνών - Θεσσαλονίκης, οι καθυστερήσεις είναι ακόμα μεγαλύτερες.
 
Λεωνίδα μου, σε τι με αφορά η άδεια οδήγησης 50cc ή 125cc κλπ;;;
έχω άδεια για μηχανή απεριορίστων κυβικών εδώ και πολλά χρόνια.. καβαλάω πολλές φορές μεγάλες μηχανές συναδέρφων όταν είναι απαραίτητο για την αλλαγή της βάρδιας...
οι περισσότεροι το κάνουμε.. κάποιοι φυσικά δεν καβαλάνε ούτε ποδήλατο, από φόβο.
αυτοί μας δυσκολεύουν (ειδικά όσους δουλεύουν μόνιμα βράδυ όπως εγώ) και λύνουμε το πρόβλημα έχοντας ελαφρύ μηχανάκι που μπορεί να ................ μόλις βάλεις "ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ"

Προφανώς άμα έχεις δίπλωμα μοτοσυκλέτας, δεν σε ενδιαφέρει η επέκταση Α1 ή ΑΜ.

Από το παράδειγμα που φέρνεις όμως φαίνεται πόσο σημαντικό είναι να μπορείς να έχεις την επιλογή, να υπάρχει γύρω-γύρω ένα δίκυκλο μικρό για να χρησιμοποιείται.

Εγώ δεν θα βάλω τόσο εξειδικευμένο παράδειγμα, Θα πω ένα πιο σύνηθες.
Στη δουλειά μου υπάρχει ακριβώς απ' έξω σταθμός του Μετρό. Για τον λόγο αυτό, δεν θα βρεις σε εργάσιμη μέρα να παρκάρεις ούτε για πλάκα, ή ας πούμε ότι από μια ώρα και μετά πολύ δύσκολα. Στις μη εργάσιμες ημέρες υπάρχει άπλα και άπειρες θέσεις να παρκάρεις.
Τι μας δείχνει αυτό; Αυτό μας δείχνει πως αν όλοι αυτοί που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο καθημερινά το γύριζαν σε δίκυκλο για τις μικρομετακινήσεις τους στον αστικό ιστό, θα υπήρχε αμέσως αποσυμφόρηση. Σε συνδυασμό μάλιστα με τον καιρό που στην Αθήνα η βροχή είναι σπάνια, είναι κάτι εύκολο.

Εκεί στοχεύει η δυνατότητα επέκτασης.

Απλώς δύσκολα νομίζω ότι θα αλλάξει η νοοτροπία σε αυτή τη χώρα χωρίς να περιοριστεί ο τρόπος μετακίνησης με τον άλλο τρόπο. Δεν παίρνει update ο εγκέφαλος με άλλο τρόπο, παρά μόνο αν τον βγάλεις από την πρίζα.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Σε αυτό που αναφέρεσαι όμως είναι αδιάφορο, γιατί η πλειοψηφία που πάει ένα μακρινό ταξίδι το κάνει με την οικογένειά του. Δεν είναι η νόρμα οι πωλητές / αντιπρόσωποι που γυρνάνε όλη την Ελλάδα με αυτοκίνητο.

Και όχι δε θέλουν λιγότερο, με 130km/h σταθερά να πηγαίνεις, πάνω από 122km/h effective δε θα έχεις, λόγω των συχνών διοδίων. Έχω κάνει διαδρομές και ξέρω πολύ καλά τους χρόνους. Και ειδικά τώρα με τα πολλά έργα στην Αθηνών - Θεσσαλονίκης, οι καθυστερήσεις είναι ακόμα μεγαλύτερες.

Κάνε ξανά τις πράξεις και βάλε το +10%.

Λιγότερο είναι από αυτό που λες.

Δεν με πείθουν οι δικαιολογίες των ηλεκτρικών, αφού τις έχω καταρρίψει στην πράξη στο δρόμο. Όταν φτάσουν να έχουν σοβαρή αυτονομία, τα προσιτά, τότε θα το δω.
Μέχρι τότε πάω και με το ΚΤΕΛ αν είναι να ταξιδεύω με 90 και να προσθέσω και την καθυστέρηση λόγω στάσης για να φτάσω την αυτονομία. Ταλαιπωρία... .
 
Κάνε ξανά τις πράξεις και βάλε το +10%.

Λιγότερο είναι από αυτό που λες.

Δεν με πείθουν οι δικαιολογίες των ηλεκτρικών, αφού τις έχω καταρρίψει στην πράξη στο δρόμο. Όταν φτάσουν να έχουν σοβαρή αυτονομία, τα προσιτά, τότε θα το δω.
Μέχρι τότε πάω και με το ΚΤΕΛ αν είναι να ταξιδεύω με 90 και να προσθέσω και την καθυστέρηση λόγω στάσης για να φτάσω την αυτονομία. Ταλαιπωρία... .
Τι εννοείς +10%; Θα πηγαίνεις σταθερά με 143km/h; Πχ στο τούνελ των Τεμπών θα πηγαίνεις με 143; Στις ανηφόρες/κατηφόρες πριν τη Λαμία που έχει όριο 100 εσύ θα πηγαίνεις 143; Αυτά που γράφεις δε γίνονται. Για να πετύχεις μέση ωριαία ταχύτητα 133 και να κάνεις τα 400 χλμ σε 3 ώρες, πρέπει σε πάρα πολλά σημεία να πηγαίνεις με 160+. Αλλιώς δε γίνεται.

Δεν πηγαίνουν τα ηλεκτρικά με 90, αυτά είναι στο μυαλό σου. ΣΕΑ Επισκοπικού - Βέροια, σταθερά 130 στο cruise, λίγο χαμήλωμα στα τούνελ γιατί έχουν όριο 80 και 100, ΜΩΤ 121km/h (έχει μόνο 3 διόδια για απόσταση σχεδόν 200km).

Κανείς δεν ενδιαφέρεται να σε πείσει να πάρεις ηλεκτρικό. Αλλά μη γράφεις πράγματα που δεν ισχύουν για τα ηλεκτρικά, από τη στιγμή που δεν έχεις την εμπειρία συμβίωσης με ένα.
 
Πάντως με τις περιβαλλοντικές ανησυχίες έχουμε δει πολλές τεχνολογικές καινοτομίες στους δρόμους που πολύ δύσκολα θα πέρναγαν στην παραγωγή.

- Υβριδικά αυτοκίνητα. Μέσα σε 25 χρόνια από το πρώτο prius κοιτάξτε που έχουμε φτάσει με τα plug-in hybrid του σήμερα και όλες τις "περίεργες" καινοτομίες των mild-hybrid που τις περισσότερες φορές υπάρχουν για να ξεπερνούν περιορισμούς του ρυθμιστικού πλαισίου. Για να μην παρεξηγηθώ είναι τελείως διαφορετικό ένα mild-hybrid που λειτουργεί ως ηλεκτρικό σε start/stop καταστάσεις μέχρι 5-10 κμ/ώρα και διαφορετική μόνο η επικουρική χρήση σε επιταγχύνσεις ή ακόμη και σε σταθερή ταχύτητα μέσω ανάκτησης ενέργειας από τα φρένα και πως όλα τα συστήματα αντιμετωπίζονται το ίδιο από τον νομοθέτη.
- Ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Είτε θέλουμε να το παραδεκτούμε είτε όχι η Tesla από το 2008 μπήκε στο μάτι της παραδοσιακής αυτοκινητοβιομηχανίας και χάραξε το μονοπάτι και για τους υπόλοιπους που αρχικά δεν ήθελαν, αλλά μετά τα μέτρα της Καλιφόρνια και της ΕΕ απλά ζύγισαν ότι αυτές οι αγορές είναι πιο σημαντικές από τις ιδεολογίες τους.
- Αυτοκίνητα υδρογόνου. Πραγματικά η άνοδος είναι τεράστια. Ακόμη δεν μπορώ να ξεπεράσω ότι με τα λεφτά που κοστίζει μια κυψέλη καυσίμου 5 kW μαζί με μια μονάδα ηλεκτρόλυσης παίρνεις ένα φουλ υβριδικό αυτοκίνητο μπαταρίας/κυψέλης καυσίμου υδρογόνου σαν το Toyota Mirai. Σίγουρα θα παραμείνει niche η αγορά, αλλά τεχνολογικά είναι απίστευτο αυτό που έχει επιτευχθεί. Η Toyota προσπάθησε για χρήση υδρογόνου σε συμβατικούς ΜΕΚ, αλλά κανείς δεν τους θέλει. Και πως να τους θέλεις μιας και είναι δύσκολο να πείσεις ότι με όχι πολύ διαφορετικό κόστος θα πάρεις εύκολα 20 μονάδες αύξηση στο βαθμό απόδοσης του κινητήριου συνόλου.
- Παραδοσιακοί κινητήρες. Μάθαμε ότι το diesel σε μικρού όγκου κινητήρες δεν έχει νόημα με το δύσκολο τρόπο - ακόμη και αν στη θεωρία το ξέραμε από παλιά. Μάθαμε ότι οι υπερσυμπιεστές καυσαερίων δεν είναι μόνο για να τρέχεις στο WRC ή στη Formula 1, αλλά για να μπορείς να αυξήσεις την θερμική απόδοση ενός μοτέρ και να ρίξεις τους ρύπους. Είδαμε μοτέρ 1000 κυβικά να βγάζουν 100 άλογα (πχ ford) και μοτέρ 1200 κυβικά 130 (πχ. Peugeot) αξιόπιστα πλήρως πολιτισμένα άλογα. Επίσης είδαμε πολλά μοτέρ να μπορούν να απενεργοποιούν κυλίνδρους για μικρότερη κατανάλωση και ρύπους όταν δεν απαιτείται παραπάνω δύναμη.
- Είδαμε τα hypercar να γίνονται πρώτα υβριδικά και μετά ηλεκτρικά.
- Είδαμε και τρελές ιδέες για τους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης σε αυτοκίνητα παραγωγής. Θα αναφέρω μόνο δύο
α. WV Group twincharged με τούρμπο και μηχανικό συμπιεστή που ανέβαζαν σημαντικά το θερμικό βαθμό απόδοσης και φυσικά και την ισχύ στα 175+ άλογα από ταπεινά 1.4 λίτρα (ακόμη και αν η έλλειψη αξιοπιστίας και το υψηλό κόστος εξαφάνισε το μοτέρ στην επόμενη γενιά).
β. Ο κινητήρας της Mazda Skyactiv-X που επιτυχγάνει πολύ υψηλή συμπίεση λόγω συνδυασμού αυτανάφλεξης του καυσίμου και ανάφλεξης λόγω μπουζί που με πολύ ελεύθερη σκέψη μπορεί να παρουσιαστεί ως μίξη αρχών λειτουργίας των κινητήρων πετρελαίου και βενζίνης.
- Τέλος οι Κινέζοι αποφάσισαν να πάρουν το δρόμο που αρχικά είχε πάρει η Ιαπωνία και μετά η Κορέα αρχίζοντας να προσφέρει στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αξιόπιστα, ασφαλή και οικονομικά.

Σαν καταναλωτές νομίζω αυτή τη μεταβατική περίοδο έχουμε τις περισσότερες επιλογές από ποτέ. Το μόνο αρνητικό ότι λόγω της παγκόσμιας οικονομικής συγκυρίας οι τιμές έχουν πάρει την ανηφόρα και ο μέσος οικογενειάρχης δεν μπορεί να αγοράσει με 15.000-25.000 ευρώ εύκολα αυτοκίνητο. Τρελάθηκα όταν είδα ότι το focus έχει φτάσει τα 28.000 ευρώ λιανική ενώ μπορούσες πριν λίγα χρόνια να το πάρεις με 10 χιλιάρικα κάτω.
 
Ποιο focus...Εγω έφαγα το σοκ , μιας και είμαστε οικογένεια με ιαπωνικά αυτοκίνητα, με το νέο Honda civic.
Μέσα σε μια γενιά από τα 23.000 που αγόραζες την έκδοση με τα 1000cc πας σε μια μόνο υβριδική 2000cc στα 40.000...

Πλέον πουλάνε την προηγούμενη γενιά μεταχειρισμενη όσο το αγόρασαν νέο...
 
  • Sad
Reactions: mdvq
Τι εννοείς +10%; Θα πηγαίνεις σταθερά με 143km/h; Πχ στο τούνελ των Τεμπών θα πηγαίνεις με 143; Στις ανηφόρες/κατηφόρες πριν τη Λαμία που έχει όριο 100 εσύ θα πηγαίνεις 143; Αυτά που γράφεις δε γίνονται. Για να πετύχεις μέση ωριαία ταχύτητα 133 και να κάνεις τα 400 χλμ σε 3 ώρες, πρέπει σε πάρα πολλά σημεία να πηγαίνεις με 160+. Αλλιώς δε γίνεται.

Δεν πηγαίνουν τα ηλεκτρικά με 90, αυτά είναι στο μυαλό σου. ΣΕΑ Επισκοπικού - Βέροια, σταθερά 130 στο cruise, λίγο χαμήλωμα στα τούνελ γιατί έχουν όριο 80 και 100, ΜΩΤ 121km/h (έχει μόνο 3 διόδια για απόσταση σχεδόν 200km).

Κανείς δεν ενδιαφέρεται να σε πείσει να πάρεις ηλεκτρικό. Αλλά μη γράφεις πράγματα που δεν ισχύουν για τα ηλεκτρικά, από τη στιγμή που δεν έχεις την εμπειρία συμβίωσης με ένα.

Όχι, εννοώ να βάλεις στον υπολογισμό και το +10% για να βγάλεις την μέση ωριαία.

Το range anxiety είναι κάτι που αφορά τους οδηγούς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Εκείνοι που οδηγούν θερμικά δεν το έχουν γιατί δεν τους αφορά. Μην μπερδεύεσαι.

Με 90 είναι το παράδειγμα που χρησιμοποιήθηκε για τις τέσσερις ώρες και την ενδιάμεση στάση, το πολύ 100 αν τη βάλουμε κι αυτή στη διάρκεια των τεσσάρων ωρών. Ούτε κι εσύ έχεις διαβάσει το νήμα, οπότε λογικό να τα λες από το στομάχι σου.
Το επιχείρημα όσων οδηγούν ηλεκτρικό ότι θα γίνεται αναγκαστικά στάση στη διαδρομή των 400ων χιλιομέτρων έχει καταρριφθεί πολλά ποστ πριν. Πρόκειται για κάτι που επαναλαμβάνεται ως επιχείρημα και απλά επειδή έχει ριζώσει στο μυαλό όσων οδηγούν ηλεκτρικό, δεν μπορεί να φύγει εύκολα.
 
Όχι, εννοώ να βάλεις στον υπολογισμό και το +10% για να βγάλεις την μέση ωριαία.
Ποιο 10%; 130km/h cruise control (πραγματικά όχι κοντερίσια) από Μάλγαρα ως Αφίδνες, 450km, με 12 διόδια. Πόσο νομίζετε θα κάνετε; Η ΜΩΤ θα είναι αρκετά κάτω από 120, θα κάνατε 4 ώρες πριν τα έργα, τώρα ακόμα παραπάνω. Η μόνη περίπτωση να κάνετε τα παραπάνω 450 km σε 3,5 ώρες (με ΜΩΤ 130 δηλαδή) είναι σε πολλά σημεία να πηγαίνετε με 160+. Έχω κάνει τη διαδρομή πολλές φορές και πρόσφατα μάλιστα.
 
1). 400km θέλουν σχεδόν 3,5 ώρες πηγαίνοντας στα όρια. Πάτε τέτοιες αποστάσεις με οικογένεια και παιδιά, ή πάντα μόνος σας; Με παιδιά δε κάνεις non-stop 3,5 ώρες με τίποτα. Βασικά δε κάνεις ούτε 2,5


2). Πρόσφατα αναγκάστηκα να πάρω πάλι το θερμικό για ένα ταξίδι 300km, επειδή το ηλεκτρικό είναι για service.
1)
Να πάλι, που είναι ανάλογα την περίπτωση.
Η κόρη μου από μωρό ήταν καλόβολο παιδί και ποτέ δεν χρειάστηκε σε ταξίδι να κάνω κάτι γι'αυτό....μονορουφι παντού.
Ενός φίλου, όχι η κόρη αλλά η γυναίκα του η εμετιαρα και ζαλισιαρα, όταν πήγαμε Ζαγοροχώρια,στην κυριολεξία βλαστημισαμε το γάλα της μάνας μας😆😆
Ίσα με 5 στασεις και κάνα 7ωρο για Γιάννινα.
Στα Γιάννινα στάση για φαγητό και μετά σιγά σιγά 38 χιλιόμετρα γιατί "ανακατεύεται το στομάχι μου"
Μιλάμε για εφιάλτη.
Ο φίλος μου είναι ο πιο κατάλληλος πελάτης για ηλεκτρικό 😀
2)
Για πες, τι σέρβις εννοείς και πόσο πάει, για το ηλεκτρικό