Αυτοκινητιστικά νέα

Υπάρχει διαδρομή στην Ελλάδα 400 χλμ που την κάνεις σε 4 ώρες;
Εγώ αύριο θα κάνω μια εξόρμηση 150χλμ και ο καλύτερος δυνατός χρόνος με μπλε περιφερειακό είναι 2 ώρες και 20 λεπτά. Που να κοκκινησει κιόλας ο περιφερειακος ..
 
Το επιχείρημα όσων οδηγούν ηλεκτρικό ότι θα γίνεται αναγκαστικά στάση στη διαδρομή των 400ων χιλιομέτρων έχει καταρριφθεί πολλά ποστ πριν. Πρόκειται για κάτι που επαναλαμβάνεται ως επιχείρημα και απλά επειδή έχει ριζώσει στο μυαλό όσων οδηγούν ηλεκτρικό, δεν μπορεί να φύγει εύκολα.
Βρε συ, θα μας τρελανεις! οδηγο ηλεκτρικο 3 μηνες. Οδηγουσα θερμικο 25 χρονια. Δεν αλλαξαν ξαφνικα τα παντα γυρω απο τον τροπο που αντιλαμβανομαι την οδηγηση μεσα σε αυτους τους 3 μηνες. Δεν εβγαζα 400χλμ μονοκοπανια ουτε τα προηγουμενα 25 χρονια, ουτε αυτους τους μηνες που ειμαι με ηλεκτρικο. Υπαρχουν ανθρωποι που το κανουν; Ναι! Μαγκια τους αλλα δεν ανηκω σε αυτους. Ας μην παρουν ηλεκτρικο αυτοι, δεν εγινε και τιποτα. Μην παρεις ουτε εσυ, παλι δεν εγινε και τιποτα.
Αλλα μην φτανουμε και στην παρανοια, οτι επειδη καποιος κανει κατι, ολοι οι υπολοιποι το κανουν λαθος. Επισης, τσεκαρα μολις τωρα τα δεδομενα μου απο διαδρομη 180χλμ. Ειχα το cruise control στο 125-130km/h. Ε η μεση ωριαια ταχυτητα ηταν 106km/h. Συμφωνω και εγω οτι για να πηγαινεις με μεση ταχυτητα 130 πρεπει να πηγαινεις σε αρκετα κομματια με 150+
 
Ποιο 10%; 130km/h cruise control (πραγματικά όχι κοντερίσια) από Μάλγαρα ως Αφίδνες, 450km, με 12 διόδια. Πόσο νομίζετε θα κάνετε; Η ΜΩΤ θα είναι αρκετά κάτω από 120, θα κάνατε 4 ώρες πριν τα έργα, τώρα ακόμα παραπάνω. Η μόνη περίπτωση να κάνετε τα παραπάνω 450 km σε 3,5 ώρες (με ΜΩΤ 130 δηλαδή) είναι σε πολλά σημεία να πηγαίνετε με 160+. Έχω κάνει τη διαδρομή πολλές φορές και πρόσφατα μάλιστα.

Αυτοκινητόδρομος και διόδια με e-pass.

Ποια έργα; Άμα είναι έτσι να αρχίζουμε να λέμε και πόση ώρα θα ψάχνουμε να βρούμε πάρκινγκ όταν φτάσουμε στην πόλη.

Για το ταξίδι συζητάμε, σε έναν ευρωπαικών προδιαγραφών αυτοκινητόδρομο. Η απόσταση αυτή των 400ων χιλιομέτρων (όχι 450 που έγραψες τώρα) καλύπτεται σε λιγότερο από 4 ώρας και 3,5 και δεν χρειάζεται στάση αναγκαστικά. Αναγκαστικά χρειάζεται αν έχεις ηλεκτρικό, για την ώρα.
Όταν σε λίγο καιρό θα αυξηθεί το range τους, τότε το συζητάμε.

Δεν γίνεται να γράφω τα ίδια από την αρχή κάθε φορά. Δεν μας αφορά αν δεν έχουν range τα ηλεκτρικά. Όταν αποκτήσουν eventually, τότε θα συζητάμε επί ίσοις όροις. Μέχρι τότε καλά είναι για την πόλη.
 
Last edited:
Βρε συ, θα μας τρελανεις! οδηγο ηλεκτρικο 3 μηνες. Οδηγουσα θερμικο 25 χρονια. Δεν αλλαξαν ξαφνικα τα παντα γυρω απο τον τροπο που αντιλαμβανομαι την οδηγηση μεσα σε αυτους τους 3 μηνες. Δεν εβγαζα 400χλμ μονοκοπανια ουτε τα προηγουμενα 25 χρονια, ουτε αυτους τους μηνες που ειμαι με ηλεκτρικο. Υπαρχουν ανθρωποι που το κανουν; Ναι! Μαγκια τους αλλα δεν ανηκω σε αυτους. Ας μην παρουν ηλεκτρικο αυτοι, δεν εγινε και τιποτα. Μην παρεις ουτε εσυ, παλι δεν εγινε και τιποτα.
Αλλα μην φτανουμε και στην παρανοια, οτι επειδη καποιος κανει κατι, ολοι οι υπολοιποι το κανουν λαθος. Επισης, τσεκαρα μολις τωρα τα δεδομενα μου απο διαδρομη 180χλμ. Ειχα το cruise control στο 125-130km/h. Ε η μεση ωριαια ταχυτητα ηταν 106km/h. Συμφωνω και εγω οτι για να πηγαινεις με μεση ταχυτητα 130 πρεπει να πηγαινεις σε αρκετα κομματια με 150+

Τότε συμφωνείς με αυτά που γράφω σύμφωνα με τις ταχύτητες που αναφέρεις και ότι η απόσταση των 400ων χιλιομέτρων καλύπτεται σε λιγότερο από 4 ώρες άνετα σε αυτοκινητόδρομο. Δεν ισχύει λοιπόν η αναγκαστική στάση σώνει και καλά. Αυτό γράφω.

Εγώ θα σε τρελάνω ή το σαθρό επιχείρημα ότι θα κάνεις στάση έτσι κι αλλιώς;
 
Λεό το ότι εσύ δεν κάνεις στάσεις στα 400χλμ δεν σημαίνει οτι και όλοι οι υπόλοιποι δεν κάνουν.

Petrolhead και εγω με χιλιάδες χλμ σε ταξίδια στο ενεργητικό μου τη μόνη φορά που δεν έκανα στάση ουτε για κατούρημα ήταν στο σεισμο του 99 που ενώ βρισκόμουν στο χωριό δεν μπορούσαμε να εντοπίσουμε τον πατέρα μου που βρισκόταν στο Μαρούσι και χλαπάκιασα 350χλμ σε χρόνο dt.

Το 80% των οδηγων κανουν στάση στα ταξίδια τους...
 
Λεό το ότι εσύ δεν κάνεις στάσεις στα 400χλμ δεν σημαίνει οτι και όλοι οι υπόλοιποι δεν κάνουν.

Petrolhead και εγω με χιλιάδες χλμ σε ταξίδια στο ενεργητικό μου τη μόνη φορά που δεν έκανα στάση ουτε για κατούρημα ήταν στο σεισμο του 99 που ενώ βρισκόμουν στο χωριό δεν μπορούσαμε να εντοπίσουμε τον πατέρα μου που βρισκόταν στο Μαρούσι και χλαπάκιασα 350χλμ σε χρόνο dt.

Το 80% των οδηγων κανουν στάση στα ταξίδια τους...

Και το ανάποδο συμβαίνει. Το ότι άλλοι κάνουν και άλλοι δεν κάνουν σημαίνει ότι το επιχείρημα ότι θα κάνεις οπωσδήποτε - και μάλιστα πάνω από μισή ώρα - δεν ισχύει. Αυτό γράφω από την αρχή.
 
  • Like
Reactions: mdvq
Πάντως πραγματικά θα ήθελα να κάνουμε ένα ταξίδι μαζί με όποιον φοβάται την ταχύτητα , όχι με κάνα ιδιαίτερο αυτοκίνητο,ούτε με το δικό μου που έχει κοντές σχέσεις και ακούγεται το μοτέρ στα πολλά.
Να πάμε ας πουμε με ένα 1600 τουρμπατο, που λόγω ροπής πας με 6η και λίγες στροφές.
Στο δρόμο Αντιρίου Ιωαννίνων που έχει και λίγη κίνηση καθημερινές τα 170 τα έχεις χωρίς να το καταλάβεις.
Αν δεν κοιτάς κοντέρ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ περίπτωση να καταλάβεις με πόσα πηγαίνεις.
Είναι βρε παιδιά αυτή η πλύση εγκεφάλου που μας κάνουν και ο φόβος που μας επιβάλλουν τα κανάλια και τα ΜΜΕ ,για τον μολοχ της ασφάλτου και την ιλιγγιώδη ταχύτητα.
Φυσικά και είναι ΜΑΛΑΚΑΣ αυτός που χτυπάει 300αρες με τη πόρσε στη εθνική , αλλά 160+ με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι λογική ταχύτητα (θα το γραψω ακόμα μια φορά με μεγάλα γράμματα μπας και καταλάβετε τι λέω) ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΊΝΗΣΗ.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΣΦΑΙΡΑ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΙΝΕΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ.

Για σκεφτείτε και κάτι άλλο.
ΑΝ είμαστε Γερμανοί θα κάναμε αυτή την συζήτηση για "υπερβολική ταχύτητα"??
Εκεί λοιπόν αν πάμε ένα ταξιδακι και νοικιάσουμε ένα αυτοκίνητο, αυτόματα είμαστε με 170 χλμ/ώρα νόμιμοι και ασφαλείς??
Τα όρια των δρόμων έχουν μπει, κυριότερα,για να μην καις πολύ βενζίνη
Παλιά στην Ευρώπη ήταν καμμία 20 άρια χλμ παραπάνω, αλλά τα κατέβασαν λόγω ενεργειακής κρίσης.
Αν θέλετε να είσαι ασφαλείς μόνο μια λύση υπάρχει.
Να οδηγήτε όσο σας παίρνουν οι συνθήκες,του δρόμου του αυτοκινήτου και η διάθεσή σας.
Δεν πα να λει 130 όριο ...αν είμαι σε κακή διάθεση με 80 θα πηγαίνω..
Ε ..αν πάω στα καλά μου 160+ στη ευθεία της ΤΡΊΠΟΛΗΣ δεν τρέχει και τίποτα. (καλα μην το κάνετε γιατί σχεδόν πάντα έχει μπλόκο 😀)
Όταν ξεπερνάνε τα γελοία όρια που βάζουν αυθαίρετα και τα βάζουν για να είναι καλυμμένοι ότι εμείς τους λέμε να πάνε σιγά και αυτοί "τρέχουν" ,δεν είσαστε επικίνδυνοι , παράνομοι είσαστε και εν δυνάμει "πελάτες" προς πληρωμή.
Και για να δώσουμε και μια άλλη εξήγηση γιατί ο κόσμος έχει απαξιώσει τα όρια , είναι γιατί βάζουν ένα γελοίο όριο σε μια ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ ευθεία ,που για να πας με το οριο πρέπει να έχεις το μάτι σου όχι στο δρόμο αλλά στο κοντέρ, στέλνουν και ένα μπλόκο και βγαίνει το μεροκάματο το δικό τους και μας κόβουν το μεροκάματο το δικό μας😵‍💫

Ακόμα περιμένω μια εξήγηση γιατί υπάρχει κομμάτι στην Αττική οδό που έχει όριο 70 και εκεί ακριβώς υπάρχει κάμερα που σε καταγράφει.
Για την ασφάλεια μας είναι ή για το (τότε, δεν ξέρω που έχει φτάσει τώρα) 170αρι??
 
Αυτοκινητόδρομος και διόδια με e-pass.

Ποια έργα; Άμα είναι έτσι να αρχίζουμε να λέμε και πόση ώρα θα ψάχνουμε να βρούμε πάρκινγκ όταν φτάσουμε στην πόλη.

Για το ταξίδι συζητάμε, σε έναν ευρωπαικών προδιαγραφών αυτοκινητόδρομο. Η απόσταση αυτή των 400ων χιλιομέτρων (όχι 450 που έγραψες τώρα) καλύπτεται σε λιγότερο από 4 ώρας και 3,5 και δεν χρειάζεται στάση αναγκαστικά. Αναγκαστικά χρειάζεται αν έχεις ηλεκτρικό, για την ώρα.
Όταν σε λίγο καιρό θα αυξηθεί το range τους, τότε το συζητάμε.

Δεν γίνεται να γράφω τα ίδια από την αρχή κάθε φορά. Δεν μας αφορά αν δεν έχουν range τα ηλεκτρικά. Όταν αποκτήσουν eventually, τότε θα συζητάμε επί ίσοις όροις. Μέχρι τότε καλά είναι για την πόλη.
Φυσικά με e-pass μιλάω. Έχεις υπολογίσει πόσο χάνεις από το μείωσε ταχύτητα - πέρνα το e-pass, αύξησε πάλι ταχύτητα; Υπολόγισέ το και θα δεις ότι δεν είναι αμελητέο. Άσε που σε 12 διόδια, σχεδόν πάντα ένα τουλάχιστον πέφτουμε σε αυτόν που δεν έχει credit και του βγάζει stop και περιμένουμε.
Έργα πολλά μετά τις πλημμύρες αλλά και πριν, σήραγγα Κατερίνης, σήραγγκα Τεμπών (έχει μονοδρόμηση για βδομάδες - δε ξέρω τώρα), πολλά σημεία με κορίνες στο ύψος του Βόλου και αλλού.
Εσύ περιγράφεις συνθήκες autobahn, εδώ δεν είναι έτσι οι δρόμοι δυστυχώς.
 
Πάντως πραγματικά θα ήθελα να κάνουμε ένα ταξίδι μαζί με όποιον φοβάται την ταχύτητα , όχι με κάνα ιδιαίτερο αυτοκίνητο,ούτε με το δικό μου που έχει κοντές σχέσεις και ακούγεται το μοτέρ στα πολλά.
Να πάμε ας πουμε με ένα 1600 τουρμπατο, που λόγω ροπής πας με 6η και λίγες στροφές.
Στο δρόμο Αντιρίου Ιωαννίνων που έχει και λίγη κίνηση καθημερινές τα 170 τα έχεις χωρίς να το καταλάβεις.
Αν δεν κοιτάς κοντέρ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ περίπτωση να καταλάβεις με πόσα πηγαίνεις.
Είναι βρε παιδιά αυτή η πλύση εγκεφάλου που μας κάνουν και ο φόβος που μας επιβάλλουν τα κανάλια και τα ΜΜΕ ,για τον μολοχ της ασφάλτου και την ιλιγγιώδη ταχύτητα.
Φυσικά και είναι ΜΑΛΑΚΑΣ αυτός που χτυπάει 300αρες με τη πόρσε στη εθνική , αλλά 160+ με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι λογική ταχύτητα (θα το γραψω ακόμα μια φορά με μεγάλα γράμματα μπας και καταλάβετε τι λέω) ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΊΝΗΣΗ.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΣΦΑΙΡΑ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΙΝΕΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ.

Για σκεφτείτε και κάτι άλλο.
ΑΝ είμαστε Γερμανοί θα κάναμε αυτή την συζήτηση για "υπερβολική ταχύτητα"??
Εκεί λοιπόν αν πάμε ένα ταξιδακι και νοικιάσουμε ένα αυτοκίνητο, αυτόματα είμαστε με 170 χλμ/ώρα νόμιμοι και ασφαλείς??
Τα όρια των δρόμων έχουν μπει, κυριότερα,για να μην καις πολύ βενζίνη
Παλιά στην Ευρώπη ήταν καμμία 20 άρια χλμ παραπάνω, αλλά τα κατέβασαν λόγω ενεργειακής κρίσης.
Αν θέλετε να είσαι ασφαλείς μόνο μια λύση υπάρχει.
Να οδηγήτε όσο σας παίρνουν οι συνθήκες,του δρόμου του αυτοκινήτου και η διάθεσή σας.
Δεν πα να λει 130 όριο ...αν είμαι σε κακή διάθεση με 80 θα πηγαίνω..
Ε ..αν πάω στα καλά μου 160+ στη ευθεία της ΤΡΊΠΟΛΗΣ δεν τρέχει και τίποτα. (καλα μην το κάνετε γιατί σχεδόν πάντα έχει μπλόκο 😀)
Όταν ξεπερνάνε τα γελοία όρια που βάζουν αυθαίρετα και τα βάζουν για να είναι καλυμμένοι ότι εμείς τους λέμε να πάνε σιγά και αυτοί "τρέχουν" ,δεν είσαστε επικίνδυνοι , παράνομοι είσαστε και εν δυνάμει "πελάτες" προς πληρωμή.
Και για να δώσουμε και μια άλλη εξήγηση γιατί ο κόσμος έχει απαξιώσει τα όρια , είναι γιατί βάζουν ένα γελοίο όριο σε μια ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ ευθεία ,που για να πας με το οριο πρέπει να έχεις το μάτι σου όχι στο δρόμο αλλά στο κοντέρ, στέλνουν και ένα μπλόκο και βγαίνει το μεροκάματο το δικό τους και μας κόβουν το μεροκάματο το δικό μας😵‍💫

Ακόμα περιμένω μια εξήγηση γιατί υπάρχει κομμάτι στην Αττική οδό που έχει όριο 70 και εκεί ακριβώς υπάρχει κάμερα που σε καταγράφει.
Για την ασφάλεια μας είναι ή για το (τότε, δεν ξέρω που έχει φτάσει τώρα) 170αρι??
170 σε δρόμο με όριο 120 και 110; Μια χαρά, και όταν δεις ξαφνικά κάποιο ζώο αντίο ζωή. Συγνώμη αλλά για κάποιους σαν και σένα πρέπει να μπουν κάμερες παντού στις εθνικές οδούς. Άλλο σε μια προσπέραση να περάσεις το όριο για να προσπεράσεις με μεγαλύτερη ασφάλεια και άλλο να πηγαίνεις συνέχεια 50km πάνω από το όριο.

Συγγρίνεις autobahn με το δρόμο από Ιωάννινα ως Φιλιππιάδα; Είμαστε σοβαροί τώρα; Επειδή έχει 2 λωρίδες και ΛΕΑ δε τον κάνει ασφαλή για 170 km.
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Εσύ περιγράφεις συνθήκες autobahn, εδώ δεν είναι έτσι οι δρόμοι δυστυχώς.

Αν περιέγραφα συνθήκες autobahn, όπως ας πούμε κάποιος που ζει στη Γερμανία και η δουλειά του είναι στην Ολλανδία, να είσαι σίγουρος ότι θα μιλούσα για ακόμη λιγότερη ώρα που θα χρειαζόταν για να καλυφθούν αυτά τα 400 χιλιόμετρα. :cool:
 
Πάντως πραγματικά θα ήθελα να κάνουμε ένα ταξίδι μαζί με όποιον φοβάται την ταχύτητα , όχι με κάνα ιδιαίτερο αυτοκίνητο,ούτε με το δικό μου που έχει κοντές σχέσεις και ακούγεται το μοτέρ στα πολλά.
Να πάμε ας πουμε με ένα 1600 τουρμπατο, που λόγω ροπής πας με 6η και λίγες στροφές.
Στο δρόμο Αντιρίου Ιωαννίνων που έχει και λίγη κίνηση καθημερινές τα 170 τα έχεις χωρίς να το καταλάβεις.
Αν δεν κοιτάς κοντέρ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ περίπτωση να καταλάβεις με πόσα πηγαίνεις.
Είναι βρε παιδιά αυτή η πλύση εγκεφάλου που μας κάνουν και ο φόβος που μας επιβάλλουν τα κανάλια και τα ΜΜΕ ,για τον μολοχ της ασφάλτου και την ιλιγγιώδη ταχύτητα.
Φυσικά και είναι ΜΑΛΑΚΑΣ αυτός που χτυπάει 300αρες με τη πόρσε στη εθνική , αλλά 160+ με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι λογική ταχύτητα (θα το γραψω ακόμα μια φορά με μεγάλα γράμματα μπας και καταλάβετε τι λέω) ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΊΝΗΣΗ.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΣΦΑΙΡΑ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΙΝΕΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ.

Για σκεφτείτε και κάτι άλλο.
ΑΝ είμαστε Γερμανοί θα κάναμε αυτή την συζήτηση για "υπερβολική ταχύτητα"??
Εκεί λοιπόν αν πάμε ένα ταξιδακι και νοικιάσουμε ένα αυτοκίνητο, αυτόματα είμαστε με 170 χλμ/ώρα νόμιμοι και ασφαλείς??
Τα όρια των δρόμων έχουν μπει, κυριότερα,για να μην καις πολύ βενζίνη
Παλιά στην Ευρώπη ήταν καμμία 20 άρια χλμ παραπάνω, αλλά τα κατέβασαν λόγω ενεργειακής κρίσης.
Αν θέλετε να είσαι ασφαλείς μόνο μια λύση υπάρχει.
Να οδηγήτε όσο σας παίρνουν οι συνθήκες,του δρόμου του αυτοκινήτου και η διάθεσή σας.
Δεν πα να λει 130 όριο ...αν είμαι σε κακή διάθεση με 80 θα πηγαίνω..
Ε ..αν πάω στα καλά μου 160+ στη ευθεία της ΤΡΊΠΟΛΗΣ δεν τρέχει και τίποτα. (καλα μην το κάνετε γιατί σχεδόν πάντα έχει μπλόκο 😀)
Όταν ξεπερνάνε τα γελοία όρια που βάζουν αυθαίρετα και τα βάζουν για να είναι καλυμμένοι ότι εμείς τους λέμε να πάνε σιγά και αυτοί "τρέχουν" ,δεν είσαστε επικίνδυνοι , παράνομοι είσαστε και εν δυνάμει "πελάτες" προς πληρωμή.
Και για να δώσουμε και μια άλλη εξήγηση γιατί ο κόσμος έχει απαξιώσει τα όρια , είναι γιατί βάζουν ένα γελοίο όριο σε μια ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ ευθεία ,που για να πας με το οριο πρέπει να έχεις το μάτι σου όχι στο δρόμο αλλά στο κοντέρ, στέλνουν και ένα μπλόκο και βγαίνει το μεροκάματο το δικό τους και μας κόβουν το μεροκάματο το δικό μας😵‍💫

Ακόμα περιμένω μια εξήγηση γιατί υπάρχει κομμάτι στην Αττική οδό που έχει όριο 70 και εκεί ακριβώς υπάρχει κάμερα που σε καταγράφει.
Για την ασφάλεια μας είναι ή για το (τότε, δεν ξέρω που έχει φτάσει τώρα) 170αρι??
αν εισαι μονος σου στο δρομο, εισαι στην ευθεια της τριπολης και εισαι με ενα στιβαρο και καλοσυντηρημενο αυτοκινητο, ναι συμφωνω απολυτα, τα 150-200 ειναι απολυτα ασφαλης ταχυτητα. Το θεμα ειναι ομως οτι ρεαλιστικα, ποτε δεν εχεις αυτες τις συνθηκες.
Ορια στην αττικη οδο 70 εχω δει στον περιφερειακο υμηττου στο σημειο με τα τουνελ και στις στροφες, οποτε δεν μου φανηκε υπερβολικο
 
Άμα σου πεταχτεί το ζώο με 120 μπροστά σου και νομίζεις ότι θα είσαι ασφαλής....
Τα όρια στις εθνικές οδούς δεν μπήκαν για τα ζώα,αν δεν το έχεις καταλάβει.
Είπαμε ..όποιος φοβάται πάει και κοιμάται.
Και όπως πάντα βάζετε επιχειρήματα που σας βολεύει και τα προσαρμόσετε στις ανάγκες..άσε που διαβάζετε ότι να ναι.
Για τη ευθεια της Τρίπολης έγραψα.
Στο κομμάτι Φιλιππιάδα Ιωαννίνα ΔΕΝ θα πας με 170 γιατί έχει καμπές.
Στις ΠΟΛΛΕΣ ευθείες που έχει ο δρόμος ,μπορείς.
Αν εσένα ιδρώνουν τα χέρια σου με 170 , άλλοι μπορούν.
Πράγματι μου είσαι συμπαθής από τα γραφωμενα σου και στεναχωριέμαι που σου γράφω με τέτοιον τρόπο ,αλλά εσύ το άρχισες.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι χάνοι και άχρηστοι, όταν σου προσφέρουν προϊόν που μπορεί να κάνει αυτά που εσύ φοβάσαι .
Άμα φοβάσαι, προσαρμόζεις την οδήγηση σου στις ικανότητες σου.
Απλά πράγματα.
 
Να οδηγήτε όσο σας παίρνουν οι συνθήκες,του δρόμου του αυτοκινήτου και η διάθεσή σας.
Δεν πα να λει 130 όριο ...αν είμαι σε κακή διάθεση με 80 θα πηγαίνω..

Ακόμα περιμένω μια εξήγηση γιατί υπάρχει κομμάτι στην Αττική οδό που έχει όριο 70 και εκεί ακριβώς υπάρχει κάμερα που σε καταγράφει.
Για την ασφάλεια μας είναι ή για το (τότε, δεν ξέρω που έχει φτάσει τώρα) 170αρι??

Μην περιμένεις να γίνει κατανοητό αυτό που έγραψες. Άλλο εκείνος που νοιώθει το αυτοκίνητο και άλλο εκείνος που δεν το νοιώθει γιατί και στην τελική και μεταξύ μας γιατί να το νοιώσει;

Άλλο που εμείς μάθαμε τι συμβαίνει στους άξονες εμπρός και πίσω και ξέρουμε πως να αντιδράσουμε σε υποστροφή και υπερστροφή ενώ την ίδια ώρα αν περάσουμε πάνω από ένα κέρμα στο δρόμο καταλαβαίνουμε αν ήταν κορώνα ή γράμματα. :LOL:

Δεν βοηθάνε ούτε τα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα σε αυτό που έχουν γίνει πιο αποκομμένα και δεν φτάνει η πληροφόρηση στο σώμα σου (το φοράμε είπαμε το αυτοκίνητο) και στα αισθητήριά σου όπως παλαιότερα.
Σήμερα έναν σύγχρονο οδηγό (και πιο νέο προφανώς) θα πρέπει να τον σκέφτεσαι ως έναν χρήστη smartphone. Απλά στη θέση του touchscreen έχει τιμόνι. That's all και δεν έχει πιο κάτω. Και γιατί να έχει; Τις έγνοιες τις δικές σου και τις δικές μου πρέπει να έχει; Όχι βέβαια.
Το έγραψα και πιο πριν. Οι περισσότεροι παρακαλάνε να υπάρξει η πλήρως αυτόνομη οδήγηση για να μην ασχολούνται με την οδήγηση. Μην κρίνεις από τις παλιές φρουρές.


Άσχετο, νομίζω ξέρω ποιο κομμάτι λες με τα 70 χλμ στην Αττική οδό. Πρέπει να είναι κάπου στο Imittos Ring. Την έχω πατήσει κι εγώ εκεί. Σε αιφνιδιάζει τόσο χαμηλό όριο ταχύτητας χωρίς λόγο. Αλλά μάλλον επειδή πρόκειται για καμπή και όχι για ευθεία το έχουν βάλει.
 
Υ έχει πει ένας
αν εισαι μονος σου στο δρομο, εισαι στην ευθεια της τριπολης και εισαι με ενα στιβαρο και καλοσυντηρημενο αυτοκινητο, ναι συμφωνω απολυτα, τα 150-200 ειναι απολυτα ασφαλης ταχυτητα. Το θεμα ειναι ομως οτι ρεαλιστικα, ποτε δεν εχεις αυτες τις συνθηκες.
Ορια στην αττικη οδο 70 εχω δει στον περιφερειακο υμηττου στο σημειο με τα τουνελ και στις στροφες, οποτε δεν μου φανηκε υπερβολικο
Δηλαδή,πες την αλήθεια, έχεις πάει με 70 στην Αττική οδό??
Καλά όταν έχει κίνηση πας και με 20 , για νορμάλ καταστάσεις λέω.
Και πες , την αλήθεια πάλι, είδες καμμία στροφή που χρειάζεται να πας με 70??

Σας το λέω να το ξέρετε.
Τα όριο που βάζουν έχουν να κάνουν (στην συντριπτική πλειοψηφία τους) όχι με την ασφάλεια μας , αλλά με το ότι αν σου τύχει η στραβή να μη μπορείς να εγειρεις απαιτήσεις από το κράτος ή την κατασκευαστική για ελλειπή ή λανθασμένη σήμανση.
Τα όρια των 100 και 120 και 130 έχουν κα κάνουν με εξοικονόμηση καυσίμων.
Στις ΗΠΑ έχουν όριο καμμία 90αρια χλμ , για να μην καίνε καύσιμα....εκεί και αν υπάρχει ψυχασθένεια με τα όρια...πας μέσα για πλάκα μου έχει πει ένας φίλος που ζει εκεί.
 
Δηλαδή,πες την αλήθεια, έχεις πάει με 70 στην Αττική οδό??
Καλά όταν έχει κίνηση πας και με 20 , για νορμάλ καταστάσεις λέω.
Και πες , την αλήθεια πάλι, είδες καμμία στροφή που χρειάζεται να πας με 70??

Σας το λέω να το ξέρετε.
Τα όριο που βάζουν έχουν να κάνουν (στην συντριπτική πλειοψηφία τους) όχι με την ασφάλεια μας , αλλά με το ότι αν σου τύχει η στραβή να μη μπορείς να εγειρεις απαιτήσεις από το κράτος ή την κατασκευαστική για ελλειπή ή λανθασμένη σήμανση.
Τα όρια των 100 και 120 και 130 έχουν κα κάνουν με εξοικονόμηση καυσίμων.
Στις ΗΠΑ έχουν όριο καμμία 90αρια χλμ , για να μην καίνε καύσιμα....εκεί και αν υπάρχει ψυχασθένεια με τα όρια...πας μέσα για πλάκα μου έχει πει ένας φίλος που ζει εκεί.
σε εκεινο το σημειο της αττικης οδου πας ανετα με 90. Πανω απο 100 θα τα φοβομουν σε δρομο με κινηση. Αν ημουν μονος μου, αλλαζει το πραγμα, αλλα σε δημοσιο δρομο δεν μπορεις να υπολογιζεις οτι θα εισαι μονος σου.
Προσωπικα οταν περναω απο εκει, κοβω στα 70-80 για να μην ενεργοποιηθει η καμερα
 
Τώρα το κάνω και γω😀
Αλλά ρε φίλε ,άσε το γεγονός ότι η ταμπέλα δεν φαίνεται με την μια, το θεωρώ έως επικίνδυνο να κόβεις απότομα και φυσικά πρόστυχο που έχουν κάμερα σε σημείο που είναι 99% σίγουροι ότι θα παρανομησεις.

Αυτό πάντως που σας έγραψα για τα όρια δεν είναι από την κοιλιά μου,είναι πληροφορία από άνθρωπο του σχετικού υπουργείου και φυσικά δεν μπορώ να σας μεταφέρω συζητήσεις και απόψεις σχετικών ανθρώπων που ξέρουν πέντε πράγματα πιο πολλά από μας, μέσα από την τροχαία
 
Άμα σου πεταχτεί το ζώο με 120 μπροστά σου και νομίζεις ότι θα είσαι ασφαλής....
Τα όρια στις εθνικές οδούς δεν μπήκαν για τα ζώα,αν δεν το έχεις καταλάβει.
Είπαμε ..όποιος φοβάται πάει και κοιμάται.
Και όπως πάντα βάζετε επιχειρήματα που σας βολεύει και τα προσαρμόσετε στις ανάγκες..άσε που διαβάζετε ότι να ναι.
Για τη ευθεια της Τρίπολης έγραψα.
Στο κομμάτι Φιλιππιάδα Ιωαννίνα ΔΕΝ θα πας με 170 γιατί έχει καμπές.
Στις ΠΟΛΛΕΣ ευθείες που έχει ο δρόμος ,μπορείς.
Αν εσένα ιδρώνουν τα χέρια σου με 170 , άλλοι μπορούν.
Πράγματι μου είσαι συμπαθής από τα γραφωμενα σου και στεναχωριέμαι που σου γράφω με τέτοιον τρόπο ,αλλά εσύ το άρχισες.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι χάνοι και άχρηστοι, όταν σου προσφέρουν προϊόν που μπορεί να κάνει αυτά που εσύ φοβάσαι .
Άμα φοβάσαι, προσαρμόζεις την οδήγηση σου στις ικανότητες σου.
Απλά πράγματα.
Βαφτίσαμε φόβο την τήρηση των ορίων. Κι εγώ στα 25-30 μου έκανα τρέλες, έχω κάνει κάποτε Λαμία - Μάλγαρα σε 1 ώρα 45 λεπτά, σχεδόν 160 km/h ΜΩΤ. Ούτε τα χέρια μου ιδρώνουν ούτε φοβάμαι. Απλώς σέβομαι τους υπόλοιπους. Αυτός που τρέχει με 170 και παραπάνω δε τους σέβεται, λυπάμαι.
 
  • Like
Reactions: avpap
2)
Για πες, τι σέρβις εννοείς και πόσο πάει, για το ηλεκτρικό
Έβγαλε πρόβλημα το σύστημα ψύξης της μπαταρίας. Αναμένω ανταλλακτικό - έπεσε και πάνω στις γιορτές.
 
Τα όρια στην Ελλάδα είναι σε άλλες περιπτώσεις σωστά και σε άλλες...αστεία. Από Αντίρριο ως Ιωάννινα έλεος για παράδειγμα, ενώ πχ από Αθήνα μέχρι Πάτρα πολύ φυσιολογικά με δεδομένο τα 130 που αποδέχεται ως ανώτερο όριο ο ΚΟΚ μας.

Από εκεί και πέρα να είναι καλά το cruise control. Όποτε πιάσω κουβέντα και οδηγώ εθνική χωρίς cruise control πάντα θα ξεπεράσω το όριο πηγαίνοντας διαισθητικά. Θυμάμαι πριν κάπου 8 χρόνια να γυρίζω χαλαρά από Θεσσαλονίκη, ο δρόμος χωρίς κίνηση και όποτε ξεχνιόμουν άνετα 160-190 στο ταχύμετρο με το focus που είχα τότε χωρίς να θέλω να πάω γρήγορα και μετά φρένο να συναιτιστώ.

Από την άλλη από όταν πήρα το 3008 που έχει cruise control, απλά βάζω συν 18 κμ/ώρα από το οποιοδήποτε όριο έχει ο δρόμος και το ξεχνάω με λίγη μόνο προσοχή να μην ξεπεράσω τα 150 σε καμιά κατηφόρα.

Τώρα είμαι σε αναμονή για κλήση σε λεωφορειόδρομο. Άδεια η Μεσογείων, είχα βγάλει φλας να στρίψω σε στενό δεξιά και άρχισα να μπαίνω χαλαρά δεξιά να μην το κάνω απότομα. Ήταν περίπου το 40% του αυτοκινήτου μέσα στη λεωφοριολωρίδα όταν άστραψε το φλας από πίσω και 100 μέτρα πριν το στενό που θα έστριβα.
Βέβαια το φλας δεν λέει τίποτα. Έχω δεχθεί φλας από την χαζή κάμερα στην Αττική Οδό / Περιφερειακή Υμηττού όπως έρχεσαι από Αθήνα και έχεις πάει δεξιά προς αεροδρόμιο στο Σταυρό που έχει όριο τα 70 κμ. Και τότε δεν πρέπει να πήγαινα πάνω από 75-78, αλλά το φλας άστραψε - το 2014 αυτό. Ίσως επειδή ήταν μικρή η υπέρβαση να μην ήρθε κλήση ποτέ.
 
Βαφτίσαμε φόβο την τήρηση των ορίων. Κι εγώ στα 25-30 μου έκανα τρέλες, έχω κάνει κάποτε Λαμία - Μάλγαρα σε 1 ώρα 45 λεπτά, σχεδόν 160 km/h ΜΩΤ. Ούτε τα χέρια μου ιδρώνουν ούτε φοβάμαι. Απλώς σέβομαι τους υπόλοιπους. Αυτός που τρέχει με 170 και παραπάνω δε τους σέβεται, λυπάμαι.
Τα πιο πολλά όρια, δεν έχουν κανουν ούτε με την ασφάλεια ούτε με τον σεβασμό προς τον άλλον.
Άλλα έχουν στο νου τους οι ανευθυνοϋπευθυνοι.
Θα σου γράψω και κάτι άλλο , να μου πεις αν έχω άδικο.
Όταν βλέπεις πινακίδα στο δρόμο που έχει όριο (γιατί κάνουν έργα ας πούμε) 10 είναι λογικό??
Το τηρείς ή γελάς με την μακακια που τους δέρνει.
Μην νομίζεις λοιπόν ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια σου.
Είναι παράλογο να έχουν σε όλο το δρόμο Αντιρίου Ιωαννίνων όριο 110.
Το βάλανε για να το βάλουν , έχοντας στο μυαλό τους ΤΟΝ ΠΙΟ ΒΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ οδηγό που μπορεί να οδηγει σε αυτόν το δρόμο.
Για να είναι νομικά καλυμμένοι πανταχόθεν.
Και φυσικά να κόβουν αβερτα κουβέρτα κλήσεις μιας σχεδόν κανένας δεν το τηρεί.
Και πρόσεξε.....είναι στημένοι στα σημείο που το όριο είναι 100😵‍💫😵‍💫
Αφού το βάλανε είσαι υποχρεωμένος να το τηρήσεις, όπως είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις σαν συνταξιούχος εισφορά αλληλεγγύης στους συνταξιούχους.
Δεν σου κάνω πλάκα , 160 ευρώ το μήνα πληρώνω επειδή έτσι είναι ο νόμος.
Αυτό σημαίνει ότι είναι σωστό?
Τώρα που σκέφτονται να κάνουν το όριο 150 , άρα + 10% =165 , θα είναι ασφαλές ή όχι.
Βρε παιδιά άτομα σκεπτόμενα είμαστε, δεν είμαστε πρόβατα να μας λένε κάτι και να το παίρνουμε ως θέσφατο.
Κάποτε ,αν θυμάστε , σε ατυχήματα μετρούσαν τις ροδιές από το φρενάρισμα......τώρα με το abs τι να μετρήσουν.
Αμφιβάλλω αν έχει αλλάξει αυτή η πρακτική.
Μην μένουμε κολλημένοι στο παρελθόν ,όταν ιλιγγιώδη ταχύτητα (και ίσως να ήταν με τα χρεπια που πουλούσαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες) ήταν τα 110 χλμ.
Άλλοι καιροί αλλά ήθη και το σημαντικότερο, άλλα αυτοκίνητα....πως να το κάνουμε !
Η βλάβη που σου παρουσίασε ήταν ρουτίνας ή αστοχια??
Επιτρέπεται να ρωτήσουμε κόστος??
 
Last edited: