Αυτοκινητιστικά νέα

Ιάσωνα να με συμπαθας ,αλλά μπορείς να μου πεις για πιο λόγο να σταματήσει αυτή η συζήτηση.
Αν νομίζεις ότι θα εκτροχιαστεί , ναι το καταλαβαίνω ,αλλά σε αυτή την περίπτωση σφουγγαρισε τα και τέλος η ιστορία.
Νομίζω οτι γίνεται μια έντονη μεν , αλλά πολιτισμένη συζήτηση που όλο και κάτι καλό θα μας μείνει από αυτήν.
Εξάλλου μέσα από τις αντιθέσεις, βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα.
Ειδικά τα παιδιά που έχουν ηλεκτρικά, ίσως με τα γραφόμενα τους βοηθήσουν και μας που έχουμε τις αμφιβολίες μας.
Προσωπικά εγώ που στην Κρήτη έχω την μπριζα 10 μέτρα από το αυτοκίνητο , διαβάζοντας τους κατόχους ηλεκτρικών με πολύ ενδιαφέρον,μπορεί να ψηθω ή να κόψω λάσπη.
Και ειδικά τώρα που είμαι συνταξιούχος και μου περισσεύει χρόνος, αυτά που γράφυν οι φίλοι athlon και avpap είναι πολύ χρήσιμα.
Το μόνο που δεν ξέρω είναι τι μάρκα ηλεκτρικά έχουν (ή εγώ δεν το έχω διαβάσει) εκτός του dimdimπου έχει TESLA, ώστε να έχω πιο σφαιρική άποψη.
Γιατί δυστυχώς για TESLA δεν με παίρνει.
Και ένα i20 Hyundai ,που ειχα στο μυαλό μου, μάλλον μοιάζει με μακρυνό όνειρο όταν έχει φτάσει τα 22 χιλιάρικα.
Το θεωρώ κλοπή τόσα χρήματα για ένα (κατά την γνώμη μου) κουβά.
 
Last edited:
Πάντως υπάρχει και η πιθανότητα αν τηρηθούν χαμηλότερα στον αστικό ιστό και σταματήσουν οι εξυπνάκιδες τις σφήνες και τις γκαζιές από φανάρι σε φανάρι να πάμε από πλευράς χρόνου πιο γρήγορα, ειδικά αν λειτουργήσει σωστά η συνεργασία με την google για την αυτοματοποίηση των φαναριών.
Θυμάμαι όταν ήμουν φαντάρος ξεκίναγα 5 παρά από Αγία Παρασκευή, έμπαινα στη Μεσογείων λίγο πριν την ΕΡΤ και αν πήγαινα με 50-55 με έπιανε κόκκινο στη γέφυρα της Κατεχάκη που έστριβα προς τον περιφερειακό. Αν πήγαινα πιο γρήγορα όλο σταμάτα-ξεκίνα και πολύ περισσότερη κατανάλωση, ενώ στο χρόνο στα ίδια.
Γιώργο πριν ποοοοολα χρόνια ,θυμάμαι ότι στην Γερμανία στα φανάρια είχαν και μια οθονιτσα που έλεγε με πόσα χλμ να πηγαίνεις ,για να βρεις όλα τα φανάρια στον συγκεκριμένο δρόμο πράσινα.
Αλλού δεν το έχω συναντήσει , χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχει.
 
Ιάσωνα να με συμπαθας ,αλλά μπορείς να μου πεις για πιο λόγο να σταματήσει αυτή η συζήτηση.
Αν νομίζεις ότι θα εκτροχιαστεί , ναι το καταλαβαίνω ,αλλά σε αυτή την περίπτωση σφουγγαρισε τα και τέλος η ιστορία.
Νομίζω οτι γίνεται μια έντονη μεν , αλλά πολιτισμένη συζήτηση που όλο και κάτι καλό θα μας μείνει από αυτήν.
Εξάλλου μέσα από τις αντιθέσεις, βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα.
Ειδικά τα παιδιά που έχουν ηλεκτρικά, ίσως με τα γραφόμενα τους βοηθήσουν και μας που έχουμε τις αμφιβολίες μας.
Προσωπικά εγώ που στην Κρήτη έχω την μπριζα 10 μέτρα από το αυτοκίνητο , διαβάζοντας τους κατόχους ηλεκτρικών με πολύ ενδιαφέρον,μπορεί να ψηθω ή να κόψω λάσπη.
Και ειδικά τώρα που είμαι συνταξιούχος και μου περισσεύει χρόνος, αυτά που γράφυν οι φίλοι athlon και avpap είναι πολύ χρήσιμα.
Το μόνο που δεν ξέρω είναι τι μάρκα ηλεκτρικά έχουν (ή εγώ δεν το έχω διαβάσει) εκτός του dimdimπου έχει TESLA, ώστε να έχω πιο σφαιρική άποψη.
Γιατί δυστυχώς για TESLA δεν με παίρνει.
Και ένα i20 Hyundai ,που ειχα στο μυαλό μου, μάλλον μοιάζει με μακρυνό όνειρο όταν έχει φτάσει τα 22 χιλιάρικα.
Το θεωρώ κλοπή τόσα χρήματα για ένα (κατά την γνώμη μου) κουβά.
τις τελευταιες 5 σελιδες λεγονται τα ιδια και τα ιδια. Δεν προχωρησε καθολου η συζητηση, οποτε τι νοημα εχει; Να βρουμε ποιος εχει "δικιο"; δεν υπαρχει δικιο σε αυτην την κουβεντα. Ο καθενας πορευεται (κυριολεκτικως εδω :) ) οπως θελει στα ταξιδια του
 
5 χρόνια εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, χτυπάς το 1.2 ατμόσφαιρα και μάλλον έχεις καθαρίσει για μια εικοσαετία από πονοκεφάλους. Νταξ' πέντε ταχύτητες θα μου πεις δεν βοηθάνε ιδιαίτερα στο ταξίδι αλλά δε βαριέσαι δεν έχει και ιπποδύναμη. Για πόλη και μικρά ταξίδια 400-500 χιλιόμετρα non stop θα το έχεις μόνο. 😁
Βάλε και το pride of ownership που θα είναι το μόνο 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό μικρού κυβισμού, αφού απ' ό,τι φαίνεται την άνοιξη ο άλλος τελευταίος τέτοιος που υπάρχει στο swift θα περάσει στην ιστορία.

Χτύπα το. Όσο πιο απλό τόσο πιο καλό Μιχάλη. Έγινε και facelift άρα ακόμα και τα μικροπροβλήματα θα έχουν λύσει.
 
Όντως , αλλά από την άλλη δεν προσπαθούμε να αλληλοπεισθουμε.
Να δούμε τις ενέργειες των κατόχων και να αντλήσουμε συμπεράσματα για δική μας χρήση ,θέλουμε.
Αν διαπιστώσω ότι αυτά που γράφετε, είναι μακρυά από τα μπορώ και τα θέλω μου θα κόψω λάσπη.
Αν όμως αυτά που έχω (ίσως λανθασμένα) στο νου μου, τελικά είναι προκαταλήψεις λόγω άγνοια σας,καλό για μένα.
Πχ.
Στην Κρήτη παρόλο που το είχα αποκλείσει τελικά δεν είναι τόσο δύσκολο δεδομένου ότι ΤΩΡΑ δεν έχω διάθεση να την οργωσω, ενώ παλαιότερα είχα.
Στην Καλαμάτα και στα Γιάννινα που είναι ένας συχνός προορισμός για μένα, διαπιστώνω ότι δεν είναι τελικά βουνό που νόμιζα.
Όποτε στην τωρινή μου κοινωνική ζωή , μπαίνει στο ζυγι και το ηλεκτρικό.
 
5 χρόνια εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, χτυπάς το 1.2 ατμόσφαιρα και μάλλον έχεις καθαρίσει για μια εικοσαετία από πονοκεφάλους. Νταξ' πέντε ταχύτητες θα μου πεις δεν βοηθάνε ιδιαίτερα στο ταξίδι αλλά δε βαριέσαι δεν έχει και ιπποδύναμη. Για πόλη και μικρά ταξίδια 400-500 χιλιόμετρα non stop θα το έχεις μόνο. 😁
Βάλε και το pride of ownership που θα είναι το μόνο 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό μικρού κυβισμού, αφού απ' ό,τι φαίνεται την άνοιξη ο άλλος τελευταίος τέτοιος που υπάρχει στο swift θα περάσει στην ιστορία.

Χτύπα το. Όσο πιο απλό τόσο πιο καλό Μιχάλη. Έγινε και facelift άρα ακόμα και τα μικροπροβλήματα θα έχουν λύσει.
Το πρόβλημα μου Λεο είναι ότι :
1)δεν θέλω να πάω από πτώμα σε πτώμα....80αλογα ρε φίλε στην Κρήτη δεν θα ανεβαίνει ανηφόρα
2)θα μου κακοφανει από ένα καλοστημένο και άνετο αυτοκινητο να πάω σε σαφώς υποδεέστερο και πανάκριβο.
Αν ήταν φτηνό δεν θα με ένοιαζε,γιατί ότι πληρώνεις παίρνεις,αλλά 22 χιλιάρικα για σούπερ μίνι είναι εξωφρενικό.
Το ίδιο ισχύει και για το yaris που έχω στο μυαλό μου.
Αν εσκαγα χρήμα για κανά Yaris GR ή κανά i20 N λες χαλάλι, αλλά παραγερασα για τόσο extreme καταστάσεις.
Βρήκα και ένα καλό μεταχειρισμένο 500ρακι abarth ,αλλά όλοι οι abatrhακιδεςπου ξέρω μου το απαγόρευσαν λόγω κλοπής.
Αν δεν έχεις δικό σου γκαράζ ξέχνα το, μου είπαν και το... ξέχασα.😀
 
Όποτε στην τωρινή μου κοινωνική ζωή , μπαίνει στο ζυγι και το ηλεκτρικό.
το mg4 ειναι το πιο value for money ηλεκτρικο αυτην τη στιγμη. 32-33 χιλιαρικα και περιμενεις να παρεις τα 8 της επιδοτησης καποια στιγμη. Διαφορετικα, περιμενεις το citroen EC3 που θα βγει καποια στιγμη μεσα στο 2024 και το περιμενουν να παιξει γυρω στα 25χιλιαρικα (προ επιδοτησης, οποια ειναι τοτε)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: mdvq
Το πρόβλημα μου Λεο είναι ότι :
1)δεν θέλω να πάω από πτώμα σε πτώμα....80αλογα ρε φίλε στην Κρήτη δεν θα ανεβαίνει ανηφόρα
2)θα μου κακοφανει από ένα καλοστημένο και άνετο αυτοκινητο να πάω σε σαφώς υποδεέστερο και πανάκριβο.
Αν ήταν φτηνό δεν θα με ένοιαζε,γιατί ότι πληρώνεις παίρνεις,αλλά 22 χιλιάρικα για σούπερ μίνι είναι εξωφρενικό.
Το ίδιο ισχύει και για το yaris που έχω στο μυαλό μου.
Αν εσκαγα χρήμα για κανά Yaris GR ή κανά i20 N λες χαλάλι, αλλά παραγερασα για τόσο extreme καταστάσεις.
Βρήκα και ένα καλό μεταχειρισμένο 500ρακι abarth ,αλλά όλοι οι abatrhακιδεςπου ξέρω μου το απαγόρευσαν λόγω κλοπής.
Αν δεν έχεις δικό σου γκαράζ ξέχνα το, μου είπαν και το... ξέχασα.😀

Κατ' αρχήν όλα έχουν ακριβύνει φίλος. Κάποτε έβρισκες ενισχυτή AV με 300 ευρώ επώνυμο. Τώρα ξεκινάς από τα 600 κι αν.

Το θέμα είναι πόσο κοστίζει σε σχέση με ένα άλλο ίδιο.

Προχωράω με προτάσεις αξιοπιστίας για αυτοκίνητα που θα έχεις τουλάχιστον για μια γενιά (ανθρώπινη εννοώ) χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Δες μια Toyota corolla sedan 1.5. Χωρίς πλάκα, έχει και χώρους. Είναι πιο φτηνή από την πεντάπορτη, θυσιάζει την πολλαπλών συνδέσμων πίσω με ημιάκαμπτο, αλλά και τι έγινε; Σιγά. Στο ταξίδι μάλιστα δεν κάνει διαφορά αυτό και plus οτι είναι καλύτερη αεροδυναμικά.
Εκεί μπορείς να αρχίσεις τις ασκήσεις οικονομίας. Να δεις ας πούμε αν μπορείς να αγγίξεις και να ξεπεράσεις τα 800 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Βέβαια θα πρέπει να πηγαίνεις με τις ταχύτητες των ηλεκτρικών για να τα φτάσεις. Αλλά και πάλι θα έχεις κάτι που δεν πρόκειται να σε απασχολήσει ποτέ.

Τα MG έχουν κάνει καλό μπάσιμο στην αγορά, έως και εντυπωσιακό. ΟΚ δεν ξέρουμε τι θα παιχτεί στο μέλλον, τι θα αποδειχτεί κλπ, αλλά μέχρι στιγμής όλοι μιλάνε με τα καλύτερα λόγια. Έχει ατμοσφαιρικό 1.5 με λίγη ιπποδύναμη, αλλά αυτό σημαίνει συνήθως μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Δεν χρειάζεται να κάτσω να πω γιατί όχι turbo κλπ. Πρωτίστως μιλάω για αξιόπιστα πράγματα.

Τώρα αν το λέει το πόδι σου και βάλουμε και το turbo μέσα στην κουβέντα... δεν κοιτάς κανένα KIA Xceed; Δεν νομίζω ότι του λείπει τίποτε. Και δεν θα σου πάει και πολύ ακριβά για αυτό που είναι. Έχει και 7 χρόνια εγγύηση αν δεν κάνω λάθος.
 
Μωρέ θέλω να πάρω ένα μικρό ,γιατί βαρέθηκα την μαούνα που έχω.
Νόμιζα ότι ένα σούπερ μίνι θα με κάλυπτε οικονομικά.
Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με τιμές γιατί δεν με ενδιέφερε, αλλά τώρα που το ψάχνω μου έχει πέσει το σαγόνι.
Διστάζω να δώσω αυτά τα χρήματα για Yaris και i20.
Και οπωσδήποτε γιαπωνέζικο ή κορεάτικο γιατί έχω καει από γαλλικά και ιταλικά.
Γερμανικό ΔΕΝ παίρνω από άποψη.
Βέβαια το 407 που έχω δεν μου έχει βγάλει βλάβες,αλλά τότενες ήταν το καλό μοντέλο της Peugeot και
έχει κάνει σε 17 χρόνια μόνο 120.000χλμ και σχεδόν όλα σε εθνικές.
Ας είναι καλά το μηχανακι ,που δεν υπάρχει περίπτωση να το παροπλισω μέχρι να μπορώ να περπατάω😆.
 
Ιάσωνα να με συμπαθας ,αλλά μπορείς να μου πεις για πιο λόγο να σταματήσει αυτή η συζήτηση.
Αν νομίζεις ότι θα εκτροχιαστεί , ναι το καταλαβαίνω ,αλλά σε αυτή την περίπτωση σφουγγαρισε τα και τέλος η ιστορία.
Νομίζω οτι γίνεται μια έντονη μεν , αλλά πολιτισμένη συζήτηση που όλο και κάτι καλό θα μας μείνει από αυτήν.
Εξάλλου μέσα από τις αντιθέσεις, βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα.
Ειδικά τα παιδιά που έχουν ηλεκτρικά, ίσως με τα γραφόμενα τους βοηθήσουν και μας που έχουμε τις αμφιβολίες μας.
Προσωπικά εγώ που στην Κρήτη έχω την μπριζα 10 μέτρα από το αυτοκίνητο , διαβάζοντας τους κατόχους ηλεκτρικών με πολύ ενδιαφέρον,μπορεί να ψηθω ή να κόψω λάσπη.
Και ειδικά τώρα που είμαι συνταξιούχος και μου περισσεύει χρόνος, αυτά που γράφυν οι φίλοι athlon και avpap είναι πολύ χρήσιμα.
Το μόνο που δεν ξέρω είναι τι μάρκα ηλεκτρικά έχουν (ή εγώ δεν το έχω διαβάσει) εκτός του dimdimπου έχει TESLA, ώστε να έχω πιο σφαιρική άποψη.
Γιατί δυστυχώς για TESLA δεν με παίρνει.
Και ένα i20 Hyundai ,που ειχα στο μυαλό μου, μάλλον μοιάζει με μακρυνό όνειρο όταν έχει φτάσει τα 22 χιλιάρικα.
Το θεωρώ κλοπή τόσα χρήματα για ένα (κατά την γνώμη μου) κουβά.
Μιχάλη, η συζήτηση έχει ξεφύγει πολύ από το έστω γενικό θέμα της, τα αυτοκινητιστικά νέα. Είναι όντως πολιτισμένη, αλλά εκτός θέματος-και επαναληπτική. Ίσως πρέπει να ανοίξουμε νέο θέμα και να μεταφέρουμε εκεί τα σχετικά μηνύματα.
 
Όχι βρε σεις ...σιγά μην ανοίγουμε καινούργιο θέμα.
Εξάλλου όπως είδατε , ξεφουσκωσε το θέμα 😀
Εγώ τελικά, όπου και όταν μπορώ θα πηγαίνω με παράνομες ταχύτητες και ο athlon με τα όρια.
Ο Λεό μάλλον θα με μιμηθεί και μένει να ψήσουμε τον avpap να πατήσει λίγο γκάζι ακόμα.😁😁
 
  • Haha
Reactions: vlad66 and avpap
Ιάσωνα να με συμπαθας ,αλλά μπορείς να μου πεις για πιο λόγο να σταματήσει αυτή η συζήτηση.
Αν νομίζεις ότι θα εκτροχιαστεί , ναι το καταλαβαίνω ,αλλά σε αυτή την περίπτωση σφουγγαρισε τα και τέλος η ιστορία.
Νομίζω οτι γίνεται μια έντονη μεν , αλλά πολιτισμένη συζήτηση που όλο και κάτι καλό θα μας μείνει από αυτήν.
Εξάλλου μέσα από τις αντιθέσεις, βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα.
Ειδικά τα παιδιά που έχουν ηλεκτρικά, ίσως με τα γραφόμενα τους βοηθήσουν και μας που έχουμε τις αμφιβολίες μας.
Προσωπικά εγώ που στην Κρήτη έχω την μπριζα 10 μέτρα από το αυτοκίνητο , διαβάζοντας τους κατόχους ηλεκτρικών με πολύ ενδιαφέρον,μπορεί να ψηθω ή να κόψω λάσπη.
Και ειδικά τώρα που είμαι συνταξιούχος και μου περισσεύει χρόνος, αυτά που γράφυν οι φίλοι athlon και avpap είναι πολύ χρήσιμα.
Το μόνο που δεν ξέρω είναι τι μάρκα ηλεκτρικά έχουν (ή εγώ δεν το έχω διαβάσει) εκτός του dimdimπου έχει TESLA, ώστε να έχω πιο σφαιρική άποψη.
Γιατί δυστυχώς για TESLA δεν με παίρνει.
Και ένα i20 Hyundai ,που ειχα στο μυαλό μου, μάλλον μοιάζει με μακρυνό όνειρο όταν έχει φτάσει τα 22 χιλιάρικα.
Το θεωρώ κλοπή τόσα χρήματα για ένα (κατά την γνώμη μου) κουβά.

Πίστεψε με, καμία διάθεση δεν έχω να σας λέω τι θα συζητάτε. Αλλά επειδή σε αντίθεση με σένα και όποιον άλλον που όταν βαρεθεί απλά πάει σε παραδίπλα θρεντ, εγώ λόγω πράσινης στάμπας είμαι επιφορτισμένος να τα διαβάζω όλα, κουράστηκα ειλικρινά να κάνουμε την ίδια κουβέντα εδώ και μια βδομάδα, πιο συγκεκριμένα για το πόσες ώρες χρειάζονται για 400km. Ειλικρινά, μιλάμε για σελίδες επί σελίδων και μέρες ολόκληρες σε τέλειο loop.

Δεν είπα να μη γράφουμε για ηλεκτρικά vs θερμικά, είπα να ξεκολλήσουμε από το loop των 400km.
 
Ο Λεό μάλλον θα με μιμηθεί και μένει να ψήσουμε τον avpap να πατήσει λίγο γκάζι ακόμα.😁😁

Εγώ καταλαβαίνω τα όρια και μετακινούμαι πιο κάτω από αυτά για να έχω περιθώρια αντίδρασης. Ούτε κι εγώ τρέχω αν δεν το επιτρέπουν οι συνθήκες.
Έβαλα ένα βίντεο κάτι σελίδες πριν σε επαρχιακό δρόμο προσπέραση με πολλά, ένας σκύλος πετάχτηκε, προσπάθεια αποφυγής με απότομο κόψιμο του τιμονιού, ακούμπημα στο διπλανό όχημα>>>>δημιουργία μοχλού, τούμπες και κατάληξη σε έναν μαντρότοιχο που καθόταν ένα ζευγάρι νέων... . Νεκρός ο νεαρός, ανάπηρη η νεαρά.
Πόνος ανείπωτος σε πολλούς ανθρώπους (γονείς συγγενείς κλπ).
Τεσπα, θέλω να πω ότι μάλλον δεν γινόμαστε πολύ κατανοητοί στο τι θέλουμε να πούμε πολλές φορές. Όλο το προηγούμενο παράδειγμα δεν αφορά αυτοκινητόδρομο ας πούμε. Λεπτομέρειες... .
 
  • Like
Reactions: mdvq
εδώ φίλος κάτοχος Tesla ανέβαινε απόψε τον Κηφισό (ύψος 3 γέφυρες) , ώρα 23:30 ;;; :love::LOL:

αν ναι, άψογη οδήγηση, όχι πάνω από 80 που είναι το όριο και προσπέρασε μόνο εμένα που πήγαινα λίγο πιο "σιγά"...
όλοι οι άλλοι τον/μας προσπέρναγαν :)
 
Τι ειρωνεία όμως ε; Να έχεις άμεση επιτάχυνση, επιδόσεις από άλλο πλανήτη και να πηγαίνεις πιο αργά κι από παπάκι για την αυτονομία... :ROFLMAO:

Πάντως δεν είναι το όλο concept άχρηστο. Διαβάζω τώρα τελευταία για τις μπαταρίες δεύτερης ζωής από παλιά ηλεκτρικά σε σχέση με τη χρήση τους σε σπίτι για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών. Ακόμα και πεσμένες να είναι στο 70-80% αν είναι ικανής χωρητικότητας μπορούν να σε οδηγήσουν στην σχεδόν εντελώς αυτόνομη ενεργειακά κατάσταση στο σπίτι.

Πιστεύω σε καμιά εικοσαετία στην Ελλάδα θα το βλέπουμε σοβαρά. Να αλλάξουν και κανα δυο γενιές ηλεκτρικών μέχρι τότε για να γίνουν διαθέσιμες οι μπαταρίες τους.
 
Τι ειρωνεία όμως ε; Να έχεις άμεση επιτάχυνση, επιδόσεις από άλλο πλανήτη και να πηγαίνεις πιο αργά κι από παπάκι για την αυτονομία... :ROFLMAO:

Πάντως δεν είναι το όλο concept άχρηστο. Διαβάζω τώρα τελευταία για τις μπαταρίες δεύτερης ζωής από παλιά ηλεκτρικά σε σχέση με τη χρήση τους σε σπίτι για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών. Ακόμα και πεσμένες να είναι στο 70-80% αν είναι ικανής χωρητικότητας μπορούν να σε οδηγήσουν στην σχεδόν εντελώς αυτόνομη ενεργειακά κατάσταση στο σπίτι.

Πιστεύω σε καμιά εικοσαετία στην Ελλάδα θα το βλέπουμε σοβαρά. Να αλλάξουν και κανα δυο γενιές ηλεκτρικών μέχρι τότε για να γίνουν διαθέσιμες οι μπαταρίες τους.
δεν είναι ότι πήγαινε αργά για την αυτονομία.. είναι ότι οι άλλοι πάνε σαν μλκες ως συνήθως...
άσε που σε λίγο θα έπρεπε να βγει από τον Κηφισό για να πάει προς .......... που είναι το σπίτι του :LOL:
 
εδώ φίλος κάτοχος Tesla ανέβαινε απόψε τον Κηφισό (ύψος 3 γέφυρες) , ώρα 23:30 ;;; :love::LOL:

αν ναι, άψογη οδήγηση, όχι πάνω από 80 που είναι το όριο και προσπέρασε μόνο εμένα που πήγαινα λίγο πιο "σιγά"...
όλοι οι άλλοι τον/μας προσπέρναγαν :)
Εγώ πάντως εκείνη την ώρα κατέβαινα την Κηφισίας..

όταν ανεβαίνω τον Κηφισό και δεν έχει κίνηση δεν κάνω οικονομία.. βασικά γενικά δεν κάνω οικονομία.. μόνο αν πρέπει (ταξίδια)
 
  • Like
Reactions: vlad66
δεν είναι ότι πήγαινε αργά για την αυτονομία.. είναι ότι οι άλλοι πάνε σαν μλκες ως συνήθως...
άσε που σε λίγο θα έπρεπε να βγει από τον Κηφισό για να πάει προς .......... που είναι το σπίτι του :LOL:

Εγώ τους καταλαβαίνω πάντως. Σκέψου να έχεις βάλει το auto pilot για όλα αυτά και να πρέπει να ακουμπάς το τιμόνι που και που και στο τέλος να χρειαστεί να το στρίψεις για να βγεις στην έξοδο. Πολύ κούραση... .
Γι' αυτό σου λέω. Στο τέλος η οδήγηση θα είναι μόνο με app. Θα βάζεις τη διαδρομή και θα ρίχνεις έναν υπνάκο μέχρι να φτάσεις.... φρέσκος.
 
Εγώ πάντως εκείνη την ώρα κατέβαινα την Κηφισίας..

όταν ανεβαίνω τον Κηφισό και δεν έχει κίνηση δεν κάνω οικονομία.. βασικά γενικά δεν κάνω οικονομία.. μόνο αν πρέπει (ταξίδια)
άρα κάποιος σε "αντέγραψε" μέχρι και στο χρώμα... :LOL::love:
 
άρα κάποιος σε "αντέγραψε" μέχρι και στο χρώμα... :LOL::love:
Δεν είναι μόνο ένας ρε γμτ..

Κάποιο απόγευμα μπαίνω στο αμάξι μετά τη δουλειά για να γυρίσω σπίτι.

Βλέπω το sentry (σύστημα ασφάλειας) να έχει καταγράψει 4 περιστατικά. Πολύ περίεργο, σκέφτομαι.. για να δούμε..

Βλέπω λοιπόν μια κυρία να τραβάει το πόμολο της πόρτας του οδηγού για να ανοίξει την πόρτα. Μετά ξανά. Μετά κάνει κάτι στο κινητό της, προσπαθεί ξανά, μιλάει στο κινητό της, προσπαθεί ξανά..

Μετά από ένα γεμάτο πεντάλεπτο την βλέπω να κοιτάζει την πινακίδα και να φεύγει.

Είχε μπερδέψει το αυτοκίνητό της με το δικό μου..

Που να το είχα πάρει και σε άσπρο..