Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτόματο, αλλά ποιο αυτόματο όμως; Γιατί υπάρχουν και κάτι CVT που είναι Ιιιιιιιουουου. :sick:

Nα στο πω απλά: Εκεί οδηγώ καθημερινά ένα Audi με dual clutch 7-τάχυτο, εδώ ένα Toyota με eCVT.

Το κιβώτιο του Audi είναι σίγουρα καλύτερο από αυτό του Toyota, και τα δυο όμως είναι σίγουρα καλύτερα ενός χειροκίνητου.
 
  • Like
Reactions: avpap
Petrol head mode on.
Όποιος θέλει χειροκίνητο κιβώτιο στην πόλη είναι για πολλές κλωτσιές.
Όταν λέμε χαρά στην οδήγηση εννοούμε, επαρχιακός στριφτερος δρόμος ΧΩΡΙΣ κίνηση.
Εκεί όποιος θέλει αυτόματο, είναι εξίσου για κλωτσιές.
Petrolhead mode off.
Και μην μου πείτε για αυτά με τις πεταλούδες στο τιμόνι ή που δίνονται και σειριακά, για δύο λόγους.
1) Είναι πανάκριβα και
2) Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων είναι αναξιόπιστα ....οι βλάβες πάνε σύννεφο.

Αυτό που πραγματικά δεν έχω καταλάβει είναι το εξής.
Γιατί δίνουν τέτοιες αποδόσεις και ιπποδυνάμεις στα ηλεκτρικά ,αφού δεν μπορούν να τις υποστηρίζουν οι μπαταρίες τους.
Αν βάζαν μικρότερα ηλεκτρικά μοτερακια και είχαν λογικές επιδόσεις, δεν θα κατανάλωναν λιγότερο??
Τι τα θέλουν τα 6 -7 δευτερόλεπτα στα 100 ρε παιδιά?
Ποιος τα χρειάζεται και γιατί?
Άσε το αστείο με τις διαστάσεις των ελαστικών.
Κοντά στα 300 άλογα το tesla του dimdim και λάστιχα ,αν όχι πιο στενά ,ίδια με το insignia του γαμπρού μου ,με 180 αλογα.
Αν βγάλεις το esp από το Όπελ,δεν κάθεται κάτω πρώτη δευτέρα.
Με την θηριώδη ροπή που έχει το Τέσλα ,θα ξεκινάει από την Βάρκιζα και θα σπινάρει μέχρι το Σούνιο 😆.
 
Nα στο πω απλά: Εκεί οδηγώ καθημερινά ένα Audi με dual clutch 7-τάχυτο, εδώ ένα Toyota με eCVT.

Το κιβώτιο του Audi είναι σίγουρα καλύτερο από αυτό του Toyota, και τα δυο όμως είναι σίγουρα καλύτερα ενός χειροκίνητου.

Αν είναι σαν εκείνα που πατάς το γκάζι και πάει ψηλά τις στροφές και περιμένεις μέχρι να εξισορροπήσει η ταχύτητα, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Χίλιες φορές να έχει εξομοίωση αλλαγής ταχυτήτων και ας είναι fake.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and mdvq
Petrol head mode on.
Όποιος θέλει χειροκίνητο κιβώτιο στην πόλη είναι για πολλές κλωτσιές.
Όταν λέμε χαρά στην οδήγηση εννοούμε, επαρχιακός στριφτερος δρόμος ΧΩΡΙΣ κίνηση.
Εκεί όποιος θέλει αυτόματο, είναι εξίσου για κλωτσιές.
Petrolhead mode off.
Και μην μου πείτε για αυτά με τις πεταλούδες στο τιμόνι ή που δίνονται και σειριακά, για δύο λόγους.
1) Είναι πανάκριβα και
2) Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων είναι αναξιόπιστα ....οι βλάβες πάνε σύννεφο.

Ξέρεις τι θυμήθηκα τώρα Μιχάλη; Πόσο περίμενα την οδική βοήθεια να έρθει με κομμένη τη ντίζα του συμπλέκτη. Τελικά ήρθε. Θα το τραβήξεις του λέω να το βάλεις επάνω; Όχι μου λέει. Βάζει καρφωτά μία και ανέβηκε. Κάγκελο εγώ... . :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: mdvq
Καλά οποιος εξακολουθεί να αγοράζει τα τελευταία χρόνια αμάξι με κουτάλα είναι το λιγότερο άσχετος κι αν δεν είναι άσχετος είναι καρμίρης για να μην πληρώσει έξτρα το αυτόματο.
Το αυτόματο είναι ΟΝΤΩΣ ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ειδικά μέσα σε κινηση.
Αυτές τις αρλουμπες περί οδηγικής απόλαυσης με κουτάλα τις έλεγε και ο κουμπάρος μου. Όταν μαλλιασε στην κυριολεξία η γλώσσα μου να τον πείσω να πάρει αυτόματο και τελικα με άκουσε, σε λίγο καιρο μου είπε: θα έπρεπε να απαγορεύουν να βγαίνουν πλέον αυτοκίνητα με χειροκίνητο.
καταλαβαινεις ποσο κοντα ειστε σε ηλεκτρικο αυτοκινητο ετσι; :)
Σε συνθηκες πολης τουλαχιστον. Η μονη σου αντιρρηση ειναι το θεμα της εμβελειας (δεκτο).
 
Μα νομίζω είμαι ξεκάθαρος εδώ και καιρό. Έχω πει ότι αν τα ηλεκτρικά φορτίζονταν με.την ευκολία της βενζίνης θα εξαφανίζονταν μέσα σε ένα βράδυ τα κανονικα αμάξια. Δεν τον ενδιαφέρει τον κόσμο το κόστος.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and avpap
Petrol head mode on.
Όποιος θέλει χειροκίνητο κιβώτιο στην πόλη είναι για πολλές κλωτσιές.
Όταν λέμε χαρά στην οδήγηση εννοούμε, επαρχιακός στριφτερος δρόμος ΧΩΡΙΣ κίνηση.
Εκεί όποιος θέλει αυτόματο, είναι εξίσου για κλωτσιές.
Petrolhead mode off.
Και μην μου πείτε για αυτά με τις πεταλούδες στο τιμόνι ή που δίνονται και σειριακά, για δύο λόγους.
1) Είναι πανάκριβα και
2) Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων είναι αναξιόπιστα ....οι βλάβες πάνε σύννεφο.

Αυτό που πραγματικά δεν έχω καταλάβει είναι το εξής.
Γιατί δίνουν τέτοιες αποδόσεις και ιπποδυνάμεις στα ηλεκτρικά ,αφού δεν μπορούν να τις υποστηρίζουν οι μπαταρίες τους.
Αν βάζαν μικρότερα ηλεκτρικά μοτερακια και είχαν λογικές επιδόσεις, δεν θα κατανάλωναν λιγότερο??
Τι τα θέλουν τα 6 -7 δευτερόλεπτα στα 100 ρε παιδιά?
Ποιος τα χρειάζεται και γιατί?
Άσε το αστείο με τις διαστάσεις των ελαστικών.
Κοντά στα 300 άλογα το tesla του dimdim και λάστιχα ,αν όχι πιο στενά ,ίδια με το insignia του γαμπρού μου ,με 180 αλογα.
Αν βγάλεις το esp από το Όπελ,δεν κάθεται κάτω πρώτη δευτέρα.
Με την θηριώδη ροπή που έχει το Τέσλα ,θα ξεκινάει από την Βάρκιζα και θα σπινάρει μέχρι το Σούνιο .

Μα 6-7 δευτερόλεπτα έχουν τα μικρά μοτέρ. Τα διπλά μοτέρ πάνε στα 2-3.
Σκοπός είναι να έχεις την ροπή να κινηθεί σωστά το αμάξωμα βάρους 1.5-2 τόνων. Οι επιταχύνσεις και τα άλογα είναι το κερασάκι.
Οι Γερμανοί το έκαναν με τα iD3 και born κόβοντας τα άλογα για να πετύχουν αυτονομια και το πλήρωσαν. Ούτε ιπποδύναμη είχαν, ούτε αυτονομία.

ΥΓ μάλλον είμαι για κλωτσιές γιατί σήμερα απόλαυσα την διαδρομή για Καϊμακτσαλάν με το αυτόματο. Οπου χρειαζόταν σε κλειστή στροφή 180 άλλαζα με το σειριακό λεβιέ.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: mdvq
Petrol head mode on.
Όποιος θέλει χειροκίνητο κιβώτιο στην πόλη είναι για πολλές κλωτσιές.
Όταν λέμε χαρά στην οδήγηση εννοούμε, επαρχιακός στριφτερος δρόμος ΧΩΡΙΣ κίνηση.
Εκεί όποιος θέλει αυτόματο, είναι εξίσου για κλωτσιές.
Petrolhead mode off.
Και μην μου πείτε για αυτά με τις πεταλούδες στο τιμόνι ή που δίνονται και σειριακά, για δύο λόγους.
1) Είναι πανάκριβα και
2) Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων είναι αναξιόπιστα ....οι βλάβες πάνε σύννεφο.

Αυτό που πραγματικά δεν έχω καταλάβει είναι το εξής.
Γιατί δίνουν τέτοιες αποδόσεις και ιπποδυνάμεις στα ηλεκτρικά ,αφού δεν μπορούν να τις υποστηρίζουν οι μπαταρίες τους.
Αν βάζαν μικρότερα ηλεκτρικά μοτερακια και είχαν λογικές επιδόσεις, δεν θα κατανάλωναν λιγότερο??
Τι τα θέλουν τα 6 -7 δευτερόλεπτα στα 100 ρε παιδιά?
Ποιος τα χρειάζεται και γιατί?
Άσε το αστείο με τις διαστάσεις των ελαστικών.
Κοντά στα 300 άλογα το tesla του dimdim και λάστιχα ,αν όχι πιο στενά ,ίδια με το insignia του γαμπρού μου ,με 180 αλογα.
Αν βγάλεις το esp από το Όπελ,δεν κάθεται κάτω πρώτη δευτέρα.
Με την θηριώδη ροπή που έχει το Τέσλα ,θα ξεκινάει από την Βάρκιζα και θα σπινάρει μέχρι το Σούνιο 😆.
στα ηλεκτρικα μοτερ δεν ισχυει το ιδιο με τα θερμικα. Δεν υπαρχουν κυλινδροι που γεμιζουν με καυσιμο. Οσο πατησεις το γκαζι, τοσο ρευμα θα ρουφηξει απο την μπαταρια και αναλογη ισχυ θα αποδωσει. Αν οδηγας ενα tesla plaid των 1000 ιππων με αυγο κατω απο το ποδι, δεν θα καψει περισσοτερο απο ενα model 3. Τα model 3/y (μιλαω για αυτα, διοτι αυτα ξερω) εχουν comfort και normal mode επιταχυνσης. Δεν εχουν καμμια διαφορα στην καταναλωση, απλα στο comfort mode δεν σε αφηνει να παρεις τη μεγιστη ισχυ.

Σχετικα με τα ελαστικα, παλι η διαφορα οφειλεται στο ηλεκτρικο μοτερ. Εχει αριστο ελεγχο της ισχυος με αποτελεσμα να μην ειναι αναγκαια φαρδυτερα ελαστικα (τα οποια δεν ειναι και τοσο στενα). Ακομα και με το ποδι βαθια στο γκαζι (στεγνο οδοστρωμα) δεν καταφερα να σπιναρω ουτε 3αρι ουτε Υ
 
  • Wow
Reactions: mdvq
Παίδες επειδή το είχα ...παιδεψει το θέμα παλαιόθεν,θα σας πω κάτι που το παίρνεται ως έχει ή δεν το διαβάζετε καθόλου.
Λεβιεδες ταχυτητων ,πετρολχεντς, Π.Ο (ο περιβόητος Πραγματικός Οδηγός κατά Καββαθά) ,αυτοκίνητα με χαρακτήρα και πολλά άλλα χαρωπά.
Τύποι που νόμιζαν ότι είναι οδηγαρες , σκληροπυρηνικοί αυτοκίνητοβιοι, ψαγμενοι και λοιποί γραφικοί.

Όντας μέσα στον κύκλωμα των αγώνων από πολλές θέσεις εκτός του οδηγού ένεκα "ενδοιας" ,της δημοσιογραφίας ,των συνεργείων,των ανταλλακτικών και γενικά στο αυτοκινητιστικό γίγνεσθαι,το μόνο που αποκόμισα είναι ότι βλέπεις πίστευε τα μισά και ότι ακούς μην πιστεύεις τίποτα😆.
Κάτι παρόμοιο με τα στερεοφωνικά.
Ασχετιλα, παραπληροφόρηση,άγνοια,λαμογιά,πονηράδα,παντογνωμοσύνη, συμφέροντα ,εκμετάλλευση....τα χίλια κακά της μοίρας τους.
Διαβάστε όσο περισσότερο μπορείτε, αλλά (εκτός και αν εμπιστεύεστε με κλειστά μάτια κάποιον δικό σας που ανοίκει στο 10 % των σοβαρών και υ υπευθύνων ατόμων ) τίποτα και κανέναν μην παίρνετε τοις μετρητοίς.
Αν το κάνετε, μπορεί να βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων .
Είναι καλύτερα να εμπιστευτείτε το ένστικτο σας παρά κανένα ξερολα.
Τεστ στα περιοδικά με οδηγαράδες δημοσιογράφους,που τους περνούσαμε σαν σταματημενους στα κατηφοριλικια των Δελφων.
Και μετά καπάκι βαρύγδουπα κείμενα στην παράγραφο "κράτημα στον δρόμο" , αν το αυτοκίνητο είναι η δεν είναι εύκολο στο όριο.....ποιο όριο ρε μορφονιέ.....αυτό που ούτε στο πιο τολμηρό σου όνειρο δεν έχεις πλησιάσει??
Αυτοκινηταρα το 106 ράλλυ, "ρε είστε με τα καλά σας με την σκοτωστρα" τους έλεγα, μετά από χρόνια το κατάλαβαν όταν θρηνήσαμε πάμπολλους πιτσιρικάδες που ακούγανε,διαβάζανε αλλά δεν ξέρανε τα παληκαράκια.
Μοτερακλα τα vtec με τα 160 και 200 άλογα , χαμηλά σέρνονταν, δούλευαν πάνω από τις 6.000 και όταν σου ρίχνανε στο κεφάλι τα άλογα ,έχανες το φως σου.
Μετά από καιρό "πεζοδρομιοκυνηγους" τα βαφτίσανε.
Ομερτα με τους κατόχους των Impreza , όταν σπαγανε ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ τα μοτέρ τους.
Επέκταση εγγύησης η Φίατ για τα punto gt και όταν τα πήγαιναν με το τούρμπο στο ζεμπιλι,τους λέγανε ότι έφταιγε ότι τα "τρέχανε".
Και γιατί πήρα το gt, ρε μάστορα...για να πηγαίνω αργα???
Έβγαλε η Peugeot το 307 και θησαυρισανε τα συνεργεία από τις βλάβες.
Η αντιπροσωπεία το θεωρούσε ότι ήταν "παιδικές ασθένειες" καινούργιου μοντέλου
Να μιλήσουμε για την απάτη της VW....ας το αφήσουμε καλύτερα.
Μέχρι και η daihatsu,πουστια έκανε με τα crash test.
Και μιας και έγραψα daihatsu ,ποιος θυματε αυτό το ανεκδιηγητο carade turbo που έστριβε κατόπιν χαρτοσεσημασμενης αιτήσεως.
Βαριέμαι να γράψω τι ζουσαμε με τα καμώματα των "βεγγαλικών του χώρου.
Με τα φόρουμ άρχισαν να σοβαρευουν και να μην πουλάνε τρέλα , γιατί άρχισαν και τους περνάνε είδηση.

Κάντε λοιπόν το κέφι σας και τις αγορές σας ανάλογα με τα θέλω σας και τις ανάγκες σας, και αφήστε τους όλους να τραγουδάνε ,τραγούδια ρουμελιώτικα.

Ολίγες (έως πολλές) σκόρπιες σκέψεις , ατάκτως εριμμένενες😀😀
 
Last edited:
στα ηλεκτρικα μοτερ δεν ισχυει το ιδιο με τα θερμικα. Δεν υπαρχουν κυλινδροι που γεμιζουν με καυσιμο. Οσο πατησεις το γκαζι, τοσο ρευμα θα ρουφηξει απο την μπαταρια και αναλογη ισχυ θα αποδωσει. Αν οδηγας ενα tesla plaid των 1000 ιππων με αυγο κατω απο το ποδι, δεν θα καψει περισσοτερο απο ενα model 3. Τα model 3/y (μιλαω για αυτα, διοτι αυτα ξερω) εχουν comfort και normal mode επιταχυνσης. Δεν εχουν καμμια διαφορα στην καταναλωση, απλα στο comfort mode δεν σε αφηνει να παρεις τη μεγιστη ισχυ.

Σχετικα με τα ελαστικα, παλι η διαφορα οφειλεται στο ηλεκτρικο μοτερ. Εχει αριστο ελεγχο της ισχυος με αποτελεσμα να μην ειναι αναγκαια φαρδυτερα ελαστικα (τα οποια δεν ειναι και τοσο στενα). Ακομα και με το ποδι βαθια στο γκαζι (στεγνο οδοστρωμα) δεν καταφερα να σπιναρω ουτε 3αρι ουτε Υ

Υποψιάζομαι ότι σπίναρες απλά δεν το κατάλαβες, λόγω εξαιρετικού traction control.

Εγώ το σπινάρω όλη την ώρα, την μέγιστη επιτάχυνση των καταλαβαίνω μόνο όταν το οδόστρωμα είναι πραγματικά καλό.

Υπόψη, ένδειξη ότι λειτουργεί ESP δεν ανάβει καθόλου εύκολα.. πρέπει να το παρακάνεις πραγματικά.. μόνο 2-3 φορές μου την έχει βγάλει, ενώ μάζευε τον κώλο..
 
Υποψιάζομαι ότι σπίναρες απλά δεν το κατάλαβες, λόγω εξαιρετικού traction control.

Εγώ το σπινάρω όλη την ώρα, την μέγιστη επιτάχυνση των καταλαβαίνω μόνο όταν το οδόστρωμα είναι πραγματικά καλό.

Υπόψη, ένδειξη ότι λειτουργεί ESP δεν ανάβει καθόλου εύκολα.. πρέπει να το παρακάνεις πραγματικά.. μόνο 2-3 φορές μου την έχει βγάλει, ενώ μάζευε τον κώλο..
τοσο το 3αρι οσο το Υ ηταν τα τετρακινητα, αλλα δεν ξερω ποσο μεγαλη σημασια εχει
 
τοσο το 3αρι οσο το Υ ηταν τα τετρακινητα, αλλα δεν ξερω ποσο μεγαλη σημασια εχει
Ε ...πώς δεν έχει...και μεγάλη μάλιστα !
Ένα ένα μας τα λες ....με το τσιγκέλι στα βγάζουμε😀
Γιατί νομίζεις ότι στο wrc (εκτός από την κατηγορία rally4 για ερασιτέχνες) ΟΛΑ τα αγωνιστικά ,είναι τετρακίνητα.
Αν δεν βαριέσαι μπες στο youtube και δες βιντεακι από το wrc να δεις πως εκτοξεύονται τα τετρακίνητα με 530 άλογα στις εκκινήσεις στο χώμα.
Μετά καπάκι βάλε ένα βίντεο με παλιάς γενιάς δικινητα με καμμία 300αρια άλογα.
Ανάβεις τσιγάρο και όταν φτάσεις στο μισό.... πακέτο, μπορεί να έχουν κάνει καμμία δεκαριά μετρα😀😀.
Ο ήχος τους βέβαια είναι αλλού , αλλά αυτά είναι για μας τους γεροξουρες που ακούμε Weber και ... δακρύζουμε 😁
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66
Για να μην σε κουράζω ....😃
Τετρακίνητο στο χώμα.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Δικίνητο στην ΆΣΦΑΛΤΟ μετά το 6:26
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Δε μπορώ να καταλάβω πως κάποιος μπορεί να πορώνεται από το βρουμ - βρουμ του κινητήρα. Αν αρχικά είχαμε όλοι ηλεκτρικά και ερχόταν μετά από 100 χρόνια να μας πουλήσουν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης με μόνο πλεονέκτημα ότι κάνουν 700km με ένα γέμισμα, θα τους λέγαμε ότι ευχαριστούμε αλλά δε θα πάρουμε. Αν έχουν άλλο πλεονέκτημα τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρακαλώ διαφωτίστε με.
 
Το ίδιο όπως πορωνεται κάποιος με 120db και 4 subwoofersκαι άλλος βρίσκει υπερβολική την αγορά ακόμα και της ηχομπαρας.
Το ίδιο όπως πορωνεται κάποιος με 130 ίντσες και άλλος βρίσκει υπερβολη μια 65αρα TV.
Αρα δεν υπάρχουν κανόνες.
 
Δε μπορώ να καταλάβω πως κάποιος μπορεί να πορώνεται από το βρουμ - βρουμ του κινητήρα. Αν αρχικά είχαμε όλοι ηλεκτρικά και ερχόταν μετά από 100 χρόνια να μας πουλήσουν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης με μόνο πλεονέκτημα ότι κάνουν 700km με ένα γέμισμα, θα τους λέγαμε ότι ευχαριστούμε αλλά δε θα πάρουμε. Αν έχουν άλλο πλεονέκτημα τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρακαλώ διαφωτίστε με.
Στο μέλλον μπορεί κάποιος να πει "απορώ πως πορώνονταν κάποτε με ένα μοσχαρίσιο T-bone που τρέχει ζουμιά"Αν ερχόταν κάποιος από το μέλλον που του έχουν μάθει να τρέφεται ενδοφλέβια με πολύ θρεπτικό ζουμί και του δίναμε το εν λόγω T-bone θα μας έλεγε "ίουυυυυ". Εν τω μεταξύ ακόμα περιμένω να μου απαντήσει κάποιος στην ερώτηση τι το κάνουμε το ηλεκτρικό αν για Χ λόγους μας αφήσει στη μέση του δρόμου αφού δεν μπορούμε καν να το σπρώξουμε στην άκρη.
 
Αν έχουν άλλο πλεονέκτημα τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρακαλώ διαφωτίστε με.

Μμμμμ ωραία άσκηση αυτή και δύσκολη. Για να δούμε... η θέρμανση που παρέχουν είναι αποτέλεσμα της φυσικής λειτουργίας του κινητήρα τους και δεν κοστίζει σε αυτονομία. Πως τα πήγα;
 
  • Haha
Reactions: vlad66