Παίδες επειδή το είχα ...παιδεψει το θέμα παλαιόθεν,θα σας πω κάτι που το παίρνεται ως έχει ή δεν το διαβάζετε καθόλου.
Λεβιεδες ταχυτητων ,πετρολχεντς, Π.Ο (ο περιβόητος Πραγματικός Οδηγός κατά Καββαθά) ,αυτοκίνητα με χαρακτήρα και πολλά άλλα χαρωπά.
Τύποι που νόμιζαν ότι είναι οδηγαρες , σκληροπυρηνικοί αυτοκίνητοβιοι, ψαγμενοι και λοιποί γραφικοί.
Όντας μέσα στον κύκλωμα των αγώνων από πολλές θέσεις εκτός του οδηγού ένεκα "ενδοιας" ,της δημοσιογραφίας ,των συνεργείων,των ανταλλακτικών και γενικά στο αυτοκινητιστικό γίγνεσθαι,το μόνο που αποκόμισα είναι ότι βλέπεις πίστευε τα μισά και ότι ακούς μην πιστεύεις τίποτα

.
Κάτι παρόμοιο με τα στερεοφωνικά.
Ασχετιλα, παραπληροφόρηση,άγνοια,λαμογιά,πονηράδα,παντογνωμοσύνη, συμφέροντα ,εκμετάλλευση....τα χίλια κακά της μοίρας τους.
Διαβάστε όσο περισσότερο μπορείτε, αλλά (εκτός και αν εμπιστεύεστε με κλειστά μάτια κάποιον δικό σας που ανοίκει στο 10 % των σοβαρών και υ υπευθύνων ατόμων ) τίποτα και κανέναν μην παίρνετε τοις μετρητοίς.
Αν το κάνετε, μπορεί να βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων .
Είναι καλύτερα να εμπιστευτείτε το ένστικτο σας παρά κανένα ξερολα.
Τεστ στα περιοδικά με οδηγαράδες δημοσιογράφους,που τους περνούσαμε σαν σταματημενους στα κατηφοριλικια των Δελφων.
Και μετά καπάκι βαρύγδουπα κείμενα στην παράγραφο "κράτημα στον δρόμο" , αν το αυτοκίνητο είναι η δεν είναι εύκολο στο όριο.....ποιο όριο ρε μορφονιέ.....αυτό που ούτε στο πιο τολμηρό σου όνειρο δεν έχεις πλησιάσει??
Αυτοκινηταρα το 106 ράλλυ, "ρε είστε με τα καλά σας με την σκοτωστρα" τους έλεγα, μετά από χρόνια το κατάλαβαν όταν θρηνήσαμε πάμπολλους πιτσιρικάδες που ακούγανε,διαβάζανε αλλά δεν ξέρανε τα παληκαράκια.
Μοτερακλα τα vtec με τα 160 και 200 άλογα , χαμηλά σέρνονταν, δούλευαν πάνω από τις 6.000 και όταν σου ρίχνανε στο κεφάλι τα άλογα ,έχανες το φως σου.
Μετά από καιρό "πεζοδρομιοκυνηγους" τα βαφτίσανε.
Ομερτα με τους κατόχους των Impreza , όταν σπαγανε ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ τα μοτέρ τους.
Επέκταση εγγύησης η Φίατ για τα punto gt και όταν τα πήγαιναν με το τούρμπο στο ζεμπιλι,τους λέγανε ότι έφταιγε ότι τα "τρέχανε".
Και γιατί πήρα το gt, ρε μάστορα...για να πηγαίνω αργα???
Έβγαλε η Peugeot το 307 και θησαυρισανε τα συνεργεία από τις βλάβες.
Η αντιπροσωπεία το θεωρούσε ότι ήταν "παιδικές ασθένειες" καινούργιου μοντέλου
Να μιλήσουμε για την απάτη της VW....ας το αφήσουμε καλύτερα.
Μέχρι και η daihatsu,πουστια έκανε με τα crash test.
Και μιας και έγραψα daihatsu ,ποιος θυματε αυτό το ανεκδιηγητο carade turbo που έστριβε κατόπιν χαρτοσεσημασμενης αιτήσεως.
Βαριέμαι να γράψω τι ζουσαμε με τα καμώματα των "βεγγαλικών του χώρου.
Με τα φόρουμ άρχισαν να σοβαρευουν και να μην πουλάνε τρέλα , γιατί άρχισαν και τους περνάνε είδηση.
Κάντε λοιπόν το κέφι σας και τις αγορές σας ανάλογα με τα θέλω σας και τις ανάγκες σας, και αφήστε τους όλους να τραγουδάνε ,τραγούδια ρουμελιώτικα.
Ολίγες (έως πολλές) σκόρπιες σκέψεις , ατάκτως εριμμένενες

