Αυτοκινητιστικά νέα

Και το επόμενό μου θα είναι mild hybrid γιατί δεν έχω πρίζα στο σπίτι να φορτίζω, που για μένα είναι go/no go κριτήριο. Έχω και καμιά 10ρια επιχειρήματα γιατί είναι πιο λογικό να πάρω mild-hybrid βενζίνης, αλλά είναι όλα υποκειμενικά και μάλλον για να με κάνουν να νιώσω καλύτερα για την επιλογή μου.

Hybrid εννοείς, όχι mild hybrid. Δηλαδή κάτι που έχει τη δυνατότητα να πηγαίνει με μπαταρία και όταν χρειάζεται να παίρνει μπρος ο βενζινοκινητήρας για τα υπόλοιπα (φόρτιση - μεγάλες ταχύτητες).

To mild hybrid είναι με μια μικρούλα μπαταρία ίσα ίσα να βοηθά την κατανάλωση.

Πάντως αν θες τη γνώμη μου, μακριά από PHEV. Καταλήγεις να μην το φορτίζεις ποτέ και κουβαλάς χωρίς λόγο το έξτρα βάρος των μπαταριών, στα πλαίσια του... δε βαριέσαι δεν προλαβαίνω να φορτίσω και καις περισσότερο τελικά και έχεις και μικρότερη αυτονομία από ένα στανταρ θερμικό.
Ενδιαφέρον έχουν εκείνα που ο θερμικός παίρνει μπροστά μόνο για να φορτίσει τις μπαταρίες. Είναι δηλαδή mild... θερμικά. :p
 
Σοβαροτατα ,όταν δεν πρόκειται για παγκόσμιο κύπελλο.
Μου είναι παγερά αδιάφορο το ποδόσφαιρο, όπως εσένα και σε πάρα πολύ κόσμο ,ο μηχανοκίνητος αθλητισμός.
Για μένα, δεν υπάρχει ωραιότερος και συναρπαστικοτερος ήχος και θέαμα από ένα αυτοκίνητο που πλαγιολισθαινει με τελειωμένη 5η και κλειδωμένο τιμόνι νύχτα στο χιόνι και μια προσπέραση στο motoGP , με δύο (καμμία φορά και παραπάνω) αναβάτες να ακουμπάνε τους ώμους τους (πλέον) στα κερμπ.
Ομως μου είναι ψιλοαδιαφορη η f1
Γούστα είναι αυτά ρε φίλε.
Άλλος γουστάρει να πάει σε μια συναυλία ροκ και άλλος στο Μέγαρο να ακούσει κλασική μουσική.
Θα βάλουμε στα γούστα μας καλυτερόμετρο?😆
ΥΣ..
Δεν μου είναι αδιάφορος ο μηχανοκίνητος αθλητισμός... πως θα μου ήταν αδιάφορος όταν έτρωγα ξύλο πιτσιρικάς για να μην κλέβω το Ντατσουν σαν τα γυφτάκια;;;
να σου πω το 1ο μηχανάκι που καβάλησα;;
Simson 50cc (δίχρονο φυσικά) και αυτό του πατέρα μου.. αυτό που το φανάρι δεν "έστριβε" παρέα με το τιμόνι :LOL:
 
  • Like
Reactions: mdvq
Πάντως αν θες τη γνώμη μου, μακριά από PHEV. Καταλήγεις να μην το φορτίζεις ποτέ και κουβαλάς χωρίς λόγο το έξτρα βάρος των μπαταριών, στα πλαίσια του... δε βαριέσαι δεν προλαβαίνω να φορτίσω και καις περισσότερο τελικά και έχεις και μικρότερη αυτονομία από ένα στανταρ θερμικό.
Ενδιαφέρον έχουν εκείνα που ο θερμικός παίρνει μπροστά μόνο για να φορτίσει τις μπαταρίες. Είναι δηλαδή mild... θερμικά. :p

Ακριβώς. Γνωστός είχε το Χ1 και κατέληξε να κινείται μόνο με βενζίνη. Και επειδή όλα αυτά έχουν μικρό ντεπόζιτο, γέμιζε κάθε τόσο και του κάναμε πλάκα , μέχρι που το έδωσε.
Κανονικό υβριδικό θα έπαιρνα τώρα. Ούτε mild Ούτε ξεmild.
 
  • Like
Reactions: Pleo
Μμμμμ ωραία άσκηση αυτή και δύσκολη. Για να δούμε... η θέρμανση που παρέχουν είναι αποτέλεσμα της φυσικής λειτουργίας του κινητήρα τους και δεν κοστίζει σε αυτονομία. Πως τα πήγα;
Με 70% απώλειες σε θερμότητα πάλι καλά που την χρησιμοποιούν και κάπου Πληρωμένη προκαταβολικά την έχεις
 
Και το επόμενό μου θα είναι mild hybrid γιατί δεν έχω πρίζα στο σπίτι να φορτίζω, που για μένα είναι go/no go κριτήριο. Έχω και καμιά 10ρια επιχειρήματα γιατί είναι πιο λογικό να πάρω mild-hybrid βενζίνης, αλλά είναι όλα υποκειμενικά και μάλλον για να με κάνουν να νιώσω καλύτερα για την επιλογή μου.
Για μια (και μαλλον μοναδικη) φορα θα συμφωνησω με τον pleo. Mild hybrid προσφερει μονο χαμηλοτερους ρυπους, που και αυτο εχει ενδιαφερον για να γλυτωσεις χρηματα απο το σηματακι της εφοριας. Το προβλημα με τα "κανονικα" hybrids ειναι οτι εχει μονο η toyota και η lexus (δηλαδη η toyota :) ), νομιζω οτι δεν εχει καμμια αλλη εταιρεια.
Τα phev εχουν ενδιαφερον αλλα μονο υπο πολυ συγκεκριμενες προυποθεσεις. Κυριως τα παιρνουν υπαλληλοι εταιρειων ως παροχη και τα επιλεγουν ωστε να μην πληρωνουν φορο (λογω ρυπων <50g co2)
 
Με 70% απώλειες σε θερμότητα πάλι καλά που την χρησιμοποιούν και κάπου Πληρωμένη προκαταβολικά την έχεις

Το θέμα είναι πως συγκρίνεται αυτό με τη θέρμανση στα ηλεκτρικά. Στα ηλεκτρικά είναι σαν να έχεις ένα θερμαντικό σώμα στην πρίζα συνεχώς... :ROFLMAO:
Προπληρωμένα είναι όλα, το θέμα είναι ποιο υπερέχει στη μεταξύ τους σύγκριση και αν υπάρχει απάντηση στο ερώτημα. Υπάρχει όπως βλέπεις.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Κοίταξε, ανάλογα το αυτοκίνητο. Το seicento μάλλον δεν πρόκειται να μείνει πουθενά λόγω της απλότητας του. Θέλω να πω ότι πρακτικά σχεδόν μπορεί κάποιος να το κάνει ακόμα και μόνος του service.

Από την άλλη, οποιοδήποτε ηλεκτρικό... 😁

images
το Baleno είναι ακόμα πιο εύκολο.. έχει άπλα στο μηχανοστάσιο και μέσα στην καμπίνα.
αλλά το φιατάκι το παραδέχτηκα (τους μηχανικούς που το σχεδίασαν δλδ) σε ένα σημείο που οι ιάπωνες και οι γερμανοί της Ford τα έκαναν (μάλλον επίτηδες σκατά)
πριν χρόνια όταν το είχε προσωρινά (μόνιμα) η κόρη μου , με παίρνει τηλ από το "Ελπίς" που δούλευε τότε και μου λέει -μπαμπά το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά..
στο πάρκιγκ του νοσοκομείου της έμεινε..
τρέχω με το μηχανάκι , το εξετάζω , "πετάγομαι" μέχρι την Νίκαια στους "δικούς μου" με τα ανταλλακτικά και γυρίζω με μια μεταχειρισμένη τρόμπα βενζίνης από sporting.. (40€ κόστος)

κάτω από το πίσω κάθισμα υπάρχει (βιδωτό) καπάκι που όταν το βγάλεις έχεις πρόσβαση στο ντεπόζιτο της βενζίνης και φυσικά στην τρόμπα που είναι "πλωτή"
σε 40' ήταν έτοιμο και της λέω -πάρτο φύγε και μην αφήνεις την βενζίνη να φτάνει "στο λαμπάκι".. τόσες φορές σου έχω πει ότι οι τρόμπες που είναι μέσα στο ρεζερβουάρ ψύχονται από το καύσιμο.. εσύ μια ζωή το έχεις άδειο , τραβάς και ότι σκουπίδια έχει κάτω και να τι έπαθες.....

Baleno και Focus δεν έχουν πρόσβαση στο ντεπόζιτο από την καμπίνα και τέτοιου είδους επισκευή γίνεται μόνο σε συνεργείο αφού τα οχήματα πρέπει να ανέβουν ψηλά για να κατέβει ή μισοκατέβει το ρεζερβουάρ.. στο Baleno μάλιστα κατεβάζεις και όλη την εξάτμιση από το ζουάν γιατί ενοχλεί...


"σώθηκαν" και 2 φωτός από την τρόμπα στο Φίατ

η εύκολη πρόσβαση από μέσα

εικόνα_Viber_2024-01-05_12-35-50-057.jpg

και η τρόμπα..

εικόνα_Viber_2024-01-05_12-36-11-037.jpg
 
  • Like
Reactions: Pleo
Για μια (και μαλλον μοναδικη) φορα θα συμφωνησω με τον pleo. Mild hybrid προσφερει μονο χαμηλοτερους ρυπους, που και αυτο εχει ενδιαφερον για να γλυτωσεις χρηματα απο το σηματακι της εφοριας. Το προβλημα με τα "κανονικα" hybrids ειναι οτι εχει μονο η toyota και η lexus (δηλαδη η toyota :) ), νομιζω οτι δεν εχει καμμια αλλη εταιρεια.
Τα phev εχουν ενδιαφερον αλλα μονο υπο πολυ συγκεκριμενες προυποθεσεις. Κυριως τα παιρνουν υπαλληλοι εταιρειων ως παροχη και τα επιλεγουν ωστε να μην πληρωνουν φορο (λογω ρυπων <50g co2)
Και η Nissan έχει ενδιαφέρον υβριδικό (το ανάποδο σύστημα,). Οι τροχοι κινούνται από τον ηλεκτροκινητήρα και η μηχανή υπάρχει μόνο και μόνο για να φορτίζει την μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα. Πολύπλοκα συστήματα βέβαια που δεν ξέρω τι ζημιές μπορεί να βγάλουν. Γι αυτό επιμένω μόνο με leasing (όποιος μπορεί) και ρίξτε το μπαλάκι αλλου (εταιρεία leasing)
 
Και η Nissan έχει ενδιαφέρον υβριδικό (το ανάποδο σύστημα,). Οι τροχοι κινούνται από τον ηλεκτροκινητήρα και η μηχανή υπάρχει μόνο και μόνο για να φορτίζει την μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα. Πολύπλοκα συστήματα βέβαια που δεν ξέρω τι ζημιές μπορεί να βγάλουν. Γι αυτό επιμένω μόνο με leasing (όποιος μπορεί) και ρίξτε το μπαλάκι αλλου (εταιρεία leasing)
το κακο με το ληζινγκ ειναι οτι θεωρητικα ειναι καλη ιδεα, αλλα πρακτικα δεν συμφερει. Ωραιο ειναι μονο αν ειναι παροχη της εταιρειας στην οποια εργαζεσαι, οποτε ειναι τσαμπα :)
Επειδη το εχω ψαξει, πληρωνεις περιπου το 70-80% της αξιας του αυτοκινητου στα 4 χρονια και στο τελος δεν εχεις αυτοκινητο. Ναι δεν πληρωνεις τελη, ασφαλεια, σερβις, αλλα και παλι ειναι βαρυς ο λογαριασμος.
 
Και η Nissan έχει ενδιαφέρον υβριδικό (το ανάποδο σύστημα,). Οι τροχοι κινούνται από τον ηλεκτροκινητήρα και η μηχανή υπάρχει μόνο και μόνο για να φορτίζει την μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα. Πολύπλοκα συστήματα βέβαια που δεν ξέρω τι ζημιές μπορεί να βγάλουν. Γι αυτό επιμένω μόνο με leasing (όποιος μπορεί) και ρίξτε το μπαλάκι αλλου (εταιρεία leasing)
η "αρχή λειτουργίας" των τρόλεϊ που έχουν και θερμικό για την περίπτωση διακοπής ρεύματος στο δίκτυο..
λογικά αφού ο θερμικός κινητήρας δεν "τραβάει ζόρι" για να κινήσει τους τροχούς, έχει και ευκολότερο έργο άρα λιγότερες ζημιές και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής..
ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι πιστεύω αρκετά μεγάλος και δυνατός για το βάρος του οχήματος, δεν νομίζω ότι οι μηχανικοί της Nissan είναι "άσχετοι"
 
Και η Nissan έχει ενδιαφέρον υβριδικό (το ανάποδο σύστημα,). Οι τροχοι κινούνται από τον ηλεκτροκινητήρα και η μηχανή υπάρχει μόνο και μόνο για να φορτίζει την μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα. Πολύπλοκα συστήματα βέβαια που δεν ξέρω τι ζημιές μπορεί να βγάλουν. Γι αυτό επιμένω μόνο με leasing (όποιος μπορεί) και ρίξτε το μπαλάκι αλλου (εταιρεία leasing)
στα πεταχτα που ειχα δει ενα review, δεν ειχα ενθουσιαστει ουτε με τις επιδοσεις ουτε με την καταναλωση καυσιμου
 
Είπαμε μόνο με εταιρεία αξίζει επειδή βάζεις τις δόσεις στα έξοδα και γλυτώνεις έμμεσα φορολογία.
εκει συμφερει καλυτερα να αγορασεις το οχημα στο ονομα της εταιρειας και να κανεις την αποσβεση στους 96 μηνες
 
η "αρχή λειτουργίας" των τρόλεϊ που έχουν και θερμικό για την περίπτωση διακοπής ρεύματος στο δίκτυο..
λογικά αφού ο θερμικός κινητήρας δεν "τραβάει ζόρι" για να κινήσει τους τροχούς, έχει και ευκολότερο έργο άρα λιγότερες ζημιές και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής..
ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι πιστεύω αρκετά μεγάλος και δυνατός για το βάρος του οχήματος, δεν νομίζω ότι οι μηχανικοί της Nissan είναι "άσχετοι"
και υποτιθεται οτι ειναι πιο αποδοτικος διοτι δουλευει οταν χρειαστει, στις στροφες/συνθηκες μεγιστης αποδοσης του, αλλα ολα αυτα στην θεωρια
 
  • Like
Reactions: vlad66
Το θέμα είναι πως συγκρίνεται αυτό με τη θέρμανση στα ηλεκτρικά. Στα ηλεκτρικά είναι σαν να έχεις ένα θερμαντικό σώμα στην πρίζα συνεχώς...
Προπληρωμένα είναι όλα, το θέμα είναι ποιο υπερέχει στη μεταξύ τους σύγκριση και αν υπάρχει απάντηση στο ερώτημα. Υπάρχει όπως βλέπεις.
Μα για να παραξεις θερμότητα παλι βενζίνη θα κάψεις στον θερμικό κινητήρα.Και εκεί στην απόδοση κερδίζει κατακρατος το ηλεκτρικό με απόδοση 90% .
Η διαφορά είναι ότι στα ηλεκτρικά αν δεν ανοίξεις την θέρμανση δεν έχεις αυτή την κατανάλωση ενώ στα θερμικα δεν έχει σημασία. Καταναλώνεις κάνεις δεν κάνεις χρήση.
Στην περίπτωση της ψύξης ειναι ακομη πιο τραγικά τα πράγματα καθώς τα θερμικά επιβαρυνονται επιπλέον στην κατανάλωση συν τις θερμικές απώλειες.
 
Hybrid εννοείς, όχι mild hybrid. Δηλαδή κάτι που έχει τη δυνατότητα να πηγαίνει με μπαταρία και όταν χρειάζεται να παίρνει μπρος ο βενζινοκινητήρας για τα υπόλοιπα (φόρτιση - μεγάλες ταχύτητες).

To mild hybrid είναι με μια μικρούλα μπαταρία ίσα ίσα να βοηθά την κατανάλωση.

Πάντως αν θες τη γνώμη μου, μακριά από PHEV. Καταλήγεις να μην το φορτίζεις ποτέ και κουβαλάς χωρίς λόγο το έξτρα βάρος των μπαταριών, στα πλαίσια του... δε βαριέσαι δεν προλαβαίνω να φορτίσω και καις περισσότερο τελικά και έχεις και μικρότερη αυτονομία από ένα στανταρ θερμικό.
Ενδιαφέρον έχουν εκείνα που ο θερμικός παίρνει μπροστά μόνο για να φορτίσει τις μπαταρίες. Είναι δηλαδή mild... θερμικά. :p
Εχμμμ...όπως είχα γράψει και σε παλαιότερο μήνυμα, τα mild hybrid που δεν έχουν καν τη δυνατότητα για αμοιγώς ηλεκτρική κίνηση έστω στο μποτιλιάρισμα, έχουν ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΚΟΠΟ - ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...
Το είπα...αυτός είναι ο μόνος πραγματικός λόγος για mild hybrid και κανένας άλλος. Έχω αρχίσει και γλυκοκοιτάω το Mazda CX-30 e-Skyactive X 186...είναι λίγο μικρότερο από το 3008, αλλά τα παιδιά μεγάλωσαν οπότε ούτε περιστρεφόμενο κάθισμα χρειάζονται, ούτε 2 καρότσια στο πορτ-παγκάζ. Αλλά το γκάζι μου έχει λείψει - πάντα χαμογελώ όταν οδηγώ το δεύτερο focus που έχουμε που έχει overboost 270 Nm ροπή... Και επειδή ΔΕΝ ΕΧΩ και δεν θα μπορώ να έχω τουλάχιστον για μερικά χρόνια ακόμη φόρτιση στο σπίτι το ηλεκτρικό φεύγει. Αληθινό υβριδικό είναι πολύ ακριβό (δεν θέλω με τίποτα να ξεπεράσω τα 40κ) οπότε κάτι σε mild θα πάρω για να μπαίνω και δακτύλιο.
 
Μα για να παραξεις θερμότητα παλι βενζίνη θα κάψεις στον θερμικό κινητήρα.Και εκεί στην απόδοση κερδίζει κατακρατος το ηλεκτρικό με απόδοση 90% .
Η διαφορά είναι ότι στα ηλεκτρικά αν δεν ανοίξεις την θέρμανση δεν έχεις αυτή την κατανάλωση ενώ στα θερμικα δεν έχει σημασία. Καταναλώνεις κάνεις δεν κάνεις χρήση.

Δεν πειράζει που δεν θέλεις να δεχτείς ότι ξοδεύεις επιπλέον ενέργεια στα ηλεκτρικά όταν ανοίξεις τη θέρμανση ενώ στα θερμικά δεν την ξοδεύεις επιπλέον όταν την ανοίξεις. Αυτό είναι πλεονέκτημα για τα θερμικά. Για τα ηλεκτρικά είναι μειονέκτημα.
Δεν μπορώ να το πω καλύτερα και είναι εξαιρετικά απλό.
 
εκει συμφερει καλυτερα να αγορασεις το οχημα στο ονομα της εταιρειας και να κανεις την αποσβεση στους 96 μηνες
Αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και είσαι στο 44% φορολογικό συντελεστή, συμφέρει τρελά να πάρεις leasing, ειδικά αν το ψάξεις και πάρεις κάποιο μοντέλο σε καλή τιμή.

Αν έχεις εταιρία που έχει φορολογικό συντελεστή σταθερό στο 22% τότε τα πράγματα αλλάζουν, έρχεται μια η άλλη να το πάρεις (η εταιρία να το πάρει) ή όχι με leasing και έχει να κάνει με πολλά θέματα. Πχ θα έπαιρνα με leasing κάτι που μου άρεσε τρελά αλλά ξέρω ότι είναι πιθανόν να είναι ζημιάρικό ή να έχει χάλια μεταπωλητική αξία και μεγάλα λειτουργικά έξοδα κίνησης.

Αν είσαι ιδιώτης είναι απλά μια υπηρεσία πολυτελείας για να μην ασχολείσαι και να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 4-5 χρόνια.

Αυτό που μου έκανε τρελή εντύπωση σε μια πρώτη βόλτα στις αντιπροσωπείες (σε 9 μήνες παραδίδω το leasing και ήθελα να μάθω που βρίσκονται οι χρόνοι παράδοσης αυτή την εποχή) είδα κάτι απίστευτο. Όταν συζητάγαμε για τιμή, η τιμή άλλαζε αν θα το αγόραζα σαν ιδιώτης ή αν θα το αγόραζα μέσω εταιρίας. Όλοι έκοβαν κάτι από την τιμή (μέχρι 3000 ευρώ κάτω) και κάποιοι έδιναν δωρεάν πακέτα σέρβις κλπ. Αυτό δεν κατάλαβα γιατί γίνεται. Δεν έχει σχέση με το ΦΠΑ, και κανένας πωλητής δεν μου έδωσε το λόγο για αυτές τις τεράστιες εκπτώσεις αλλάζοντας απλά το ΑΦΜ του αγοραστή.

@DimAsi ξέρεις τίποτα για αυτό που να μπορείς να μοιραστείς;
 
Δεν πειράζει που δεν θέλεις να δεχτείς ότι ξοδεύεις επιπλέον ενέργεια στα ηλεκτρικά όταν ανοίξεις τη θέρμανση ενώ στα θερμικά δεν την ξοδεύεις επιπλέον όταν την ανοίξεις. Αυτό είναι πλεονέκτημα για τα θερμικά. Για τα ηλεκτρικά είναι μειονέκτημα.
Δεν μπορώ να το πω καλύτερα και είναι εξαιρετικά απλό.
Ναι ειναι εξαιρετικά απλό. Στα θερμικα την ξοδεύεις επιπλέον θέλεις δεν θέλεις . Την χρησιμοποιείς δεν την χρησιμοποιείς.
Αν το θεωρείς πλεονέκτημα...