Και το επόμενό μου θα είναι mild hybrid γιατί δεν έχω πρίζα στο σπίτι να φορτίζω, που για μένα είναι go/no go κριτήριο. Έχω και καμιά 10ρια επιχειρήματα γιατί είναι πιο λογικό να πάρω mild-hybrid βενζίνης, αλλά είναι όλα υποκειμενικά και μάλλον για να με κάνουν να νιώσω καλύτερα για την επιλογή μου.
Hybrid εννοείς, όχι mild hybrid. Δηλαδή κάτι που έχει τη δυνατότητα να πηγαίνει με μπαταρία και όταν χρειάζεται να παίρνει μπρος ο βενζινοκινητήρας για τα υπόλοιπα (φόρτιση - μεγάλες ταχύτητες).
To mild hybrid είναι με μια μικρούλα μπαταρία ίσα ίσα να βοηθά την κατανάλωση.
Πάντως αν θες τη γνώμη μου, μακριά από PHEV. Καταλήγεις να μην το φορτίζεις ποτέ και κουβαλάς χωρίς λόγο το έξτρα βάρος των μπαταριών, στα πλαίσια του... δε βαριέσαι δεν προλαβαίνω να φορτίσω και καις περισσότερο τελικά και έχεις και μικρότερη αυτονομία από ένα στανταρ θερμικό.
Ενδιαφέρον έχουν εκείνα που ο θερμικός παίρνει μπροστά μόνο για να φορτίσει τις μπαταρίες. Είναι δηλαδή mild... θερμικά.
