Όπως έγραφα και σε προηγούμενο μήνυμα, είμαστε σε μεταβατική περίοδο στην αυτοκίνηση, οπότε είναι πλήρως αναμενόμενο και λογικό να έχουμε όλες αυτές τις συζητήσεις. Και η απάντηση διαφέρει για τον καθένα και οι γενικεύσεις ναι μεν μπορεί να ισχύουν, αλλά δεν είναι και θέσφατα.
Ξέρετε τι είχα ακούσει όταν αγόρασα καινούργιο ένα MG ZR - το πρώτο με δικά μου χρήματα το 2005; Είσαι τρελός, θα τρέχεις από συνεργείο σε συνεργείο για φλάντζα, είναι ότι πιο αναξιόπιστο μπορείς να πάρεις, πεταμένα λεφτά κλπ κλπ κλπ. Αποτέλεσμα να κάνει 185.000 κμ σε λιγότερο από 10 χρόνια, να φτάσει στην Αβινιόν στη Γαλλία σε road trip, να μην μείνει ποτέ στην άκρη του δρόμου για γερανό και να μην κάψει φλάντζα ποτέ, ενώ είχα κάνει ότι νεανική τρέλα πέρναγε από το κεφάλι μου - οκ η μόνη βλακεία ήταν όταν το υπερκύβισα να πάρω ημιτασιόν πιστόνια για μείωση κόστους και από το ένα κόπηκε κομμάτι από το πάνω μέρος του πιστονιού...αλλά πήγα οδηγώντας στο συνεργείο γιατί κάτι δεν πάει καλά όταν πλησιάζω τις 7000 σαλ και καίει πολύ λάδι τελευταία

. Αλλά επειδή ήξερα το θέμα με τι φλάντζα ποτέ δεν το πίεσα πριν ζεσταθεί το μοτέρ ούτε στο ελάχιστο. Δυστυχώς αντί να βγάζει σε λίγα χρόνια πινακίδες ΦΙΛΠΑ, πήγε ολική γιατί μια κοπελίτσα βγήκε από stop και έπεσε πάνω του και η επισκευή κρίθηκε ασύμφορη.
Δεν νομίζω ότι εκείνα τα χρόνια μπορούσε άλλο αυτοκίνητο να μου χαρίσει απλόχερα την ευχαρίστηση και το χαμόγελο που μου έδινε εκείνο. Και ακόμα αναπολώ τη βελόνα στον κόφτη στις 7200 και τις καρφωτές αλλαγές ταχυτήτων...
Και τώρα έχω αυτοκίνητο που επιλέχθηκε γιατί έπαιρνε περιστρεφόμενο παιδικό καθισματάκι πίσω από το κάθισμα του οδηγού ρυθμισμένο για το ύψος μου και 2 καρότσια στο πορτ-παγκάζ.
Και το επόμενό μου θα είναι mild hybrid γιατί δεν έχω πρίζα στο σπίτι να φορτίζω, που για μένα είναι go/no go κριτήριο. Έχω και καμιά 10ρια επιχειρήματα γιατί είναι πιο λογικό να πάρω mild-hybrid βενζίνης, αλλά είναι όλα υποκειμενικά και μάλλον για να με κάνουν να νιώσω καλύτερα για την επιλογή μου.
Γιώργη όπως πάντα εύστοχος και περιγραφικός

.
Το αντίθετο έγινε με εμένα που όλοι μου λέγαν να λέω το 307 , το πήρα και με ξέσκισε στις βλάβες.

Όλα,σχετικά είναι και έχει να κάνει σε ένα τεράστιο ποσοστό με την χρήση.
Μερικά παραδείγματα.
Δεν σπάει δεν χαλάει το HONDA λένε ...είχα πάρει πριν από κάτι αιώνες ένα civic από φίλο που ήταν πολύ συντηρητικός οδηγός και όντας στα ντουζενια μου και αφού του είχα πιει το αίμα βέβαια ,με είχε μουρλανει στις βλάβες (σημειωτέον ότι ο μηχανικός μου, έγινε από τότε στενός φίλος).
Δύο μοτέρ κατεστραμμένα ήταν για Χόντα to much, αφού θεωρητικά είχαν την φήμη ότι ήταν αλεξίσφαιρα.
Γιατί όμως είχαν βγάλει αυτή την φήμη??
Γιατί απλούστατα τα Ηonda ως επι το πλείστον τότε, τα έπαιρναν "νοικοκυραίοι" και δημόσιοι υπάλληλοι.
Δεν τράβαγαν ζόρια , δεν χάλαγαν.
Εγώ που το έσκιζα , έσπασα δύο μοτέρ.
Μετά βέβαια η μεταλλουργία προχώρησε πολύ, μπήκαν κόφτες και τώρα το μόνο που δεν σε απασχολεί,είναι το μοτέρ του αυτοκινήτου.
Ε τώρα κάτι Impreza και κάτι Ford που βαραγανε τα μοτέρ τους σωρηδόν, είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Ο Βλαντ έχει ένα μηχανάκι που έχει κάνει ένα κάρο χιλιόμετρα, θεωρητικά είναι μάπα,του βάζει λάθος λάδια και δεν του έχει κάνει κιχ.
Γιατί δεν το ζοριζει και ξέρει να το χειρίζεται.
Πάντως πιστεύω ότι εδώ μέσα ΠΡΈΠΕΙ να λέμε τις προσωπικές μας γνώμες και εμπειρίες γιατί:
Η γνώμη μας μπορεί να βοηθήσει κάποιον που έχει διαφορετική, να την αλλάξει
Οι εμπειρίες μας όσο και αν έχουν προσωποπαγή νότα , μπορεί να είναι ίδια με κάποιου άλλου και χωρις να το ξέρει, να του ανοίξει τα μάτια.
Μπορεί καμμία φορά να χαλιωμαστη λιγουλάκι , αλλά στο τέλος όλο και κάτι χρήσιμο θα προκύψει.
