Αυτοκινητιστικά νέα

Με το που ανάβεις τον κινητήρα του θερμικού καταναλώνεις από μισό έως 2 λίτρα ανάλογα τον κινητήρα χωρίς να κάνεις κάτι.
Αυτο από που προκύπτει??
Δηλ αν εγώ ανάψω το κινητήρα μου που είναι 1800 ΧΩΡΙΣ να κάνω ένα χιλιόμετρο, έτσι για δουλέψουν λίγο τα λάδια , 30 φορές , πάει το ντεπόζιτο??
Ότι ο θερμικός κινητήρας καταναλώνει κρύος πιο πολύ καύσιμο,είναι γεγονός αναμφισβήτητο αλλά όχι και έτσι.
Εξάλλου αυτό που παλιά λέγαμε προθέρμανση , έχει καταργηθεί εδώ και δεκαετίες.
Βάζεις μπρος φεύγεις και πας σιγά , τα πρώτα χιλιόμετρα.
Δεν έχει κανένα νόημα και καμμία χρησιμότητα πλέον η προθέρμανση.
Ότι ζημιά παθαίνει ένας κινητήρας, την παθαίνει στα πρώτα 10 δευτερόλεπτα της κρύας λειτουργίας του.
 
Αυτο από που προκύπτει??
Δηλ αν εγώ ανάψω το κινητήρα μου που είναι 1800 ΧΩΡΙΣ να κάνω ένα χιλιόμετρο, έτσι για δουλέψουν λίγο τα λάδια , 30 φορές , πάει το ντεπόζιτο??
Ότι ο θερμικός κινητήρας καταναλώνει κρύος πιο πολύ καύσιμο,είναι γεγονός αναμφισβήτητο αλλά όχι και έτσι.
Εξάλλου αυτό που παλιά λέγαμε προθέρμανση , έχει καταργηθεί εδώ και δεκαετίες.
Βάζεις μπρος φεύγεις και πας σιγά , τα πρώτα χιλιόμετρα.
Δεν έχει κανένα νόημα και καμμία χρησιμότητα πλέον η προθέρμανση.
Ότι ζημιά παθαίνει ένας κινητήρας, την παθαίνει στα πρώτα 10 δευτερόλεπτα της κρύας λειτουργίας του.
Μπορείς να το μετρήσεις και μόνος σου .
Ειναι επιστημονικά αποδεδειγμένο.
Και μιλάμε για κατανάλωση ανά ώρα. Δηλαδη αν έχεις ένα ντεπόζιτο 50 λίτρα σε 25-100 ώρες ανάλογα τον κινητήρα θα το αδειάσεις. Επίσης ξεχνάς ότι με το που ανάψεις τον κίνητρα φορτιζεις και την μπαταρία σου . Αυτό έλειπε ο χειρότερος σε απόδοση κινητήρας να μην καταναλωνει σε idle....
 
Τι να μετρήσω φιλτατε?

Η έρευνα αφορά φορτηγά.
Εγώ ούτε φορτηγό έχω ,ούτε ντίζελ, ούτε στο ρελαντί το αφήνω να ζεσταθεί.
Έχεις λάβει υπόψην σου ότι το ρελαντί στα φορτηγά είναι πχ στις πεντακόσιες στροφές σε σύνολο εύρους λειτουργίας 2500 στροφών?
Σε ένα επιβατικό ,το ρελαντί είναι στις 700 στροφές ,σε εύρος από 5500-7500 στροφών.
Όποιος προθερμαινει μοτερ εν έτει 2023, είναι άξιος της μοίρας του.....(ωχ, θα με φάει μια ψυχή από δω μέσα😁😁) θερμαινει
 
  • Like
  • Haha
Reactions: Pleo and vlad66
Να διακόψω λίγο την κουβέντα για τη θέρμανση και να ρωτήσω το εξής: στο leasing, μπορείς να διαλέξεις εσύ το αυτοκίνητο όπως ακριβώς το θες ή αναγκαστικά πρέπει να διαλέξεις απ' ότι έχει διαθέσιμο η εταιρεία leasing;
 
Με το που ανάβεις τον κινητήρα του θερμικού καταναλώνεις από μισό έως 2 λίτρα ανάλογα τον κινητήρα χωρίς να κάνεις κάτι. Το οποίο σαν απώλεια είναι ισάξια με την απώλεια του ηλεκτρικού όταν και αν ανάψεις θέρμανση.
Κατανοητό;
Αυτο έλειπε να καταναλώνεις επιπλέον σε θερμότητα όταν αναβες το καλοριφέρ στα θερμικα . Μετά τα εβαφες μπλε και στην θάλασσα.

Όχι βρε. Με το που ανάβεις τον κινητήρα τελειώνουν τα ημερήσια αποθέματα πετρελαίου μιας χώρας της μέσης ανατολής... :ROFLMAO:

Τι γράφεις; Εγώ που βάζω 12-13 λίτρα δηλαδή θα μου έφτανε μόνο για να το βάλω μπρος τις 5 ημέρες της εβδομάδας, σωστά; :p

Γι' αυτό γράφω ότι τα έχετε θεοποιήσει τα ηλεκτρικά σε τέτοιο βαθμό που είστε έτοιμοι να πείτε οτιδήποτε.
 
Η διαβόητη αυτονομία των θερμικών αφήνει μεγάλα ποσά ενέργειας να πάνε χαμένα και ισχύει με τις σημερινές τιμές καυσίμων. Όταν η βενζίνη πάει 10 ευρώ το λίτρο, τότε τα 20 και 30 λεπτά στάση δεν θα αποτελούν κανένα πρόβλημα (ή μπορεί και να μην χρειάζονται).

Αυτό που περιγράφεις είναι σενάριο TINA και δεν αφορά την κουβέντα για το τώρα. Εάν και όταν γίνει αυτό και δεν είναι βιώσιμη επιλογή τα θερμικά, τότε θα το ξαναδούμε σε σχέση με τις τότε ισχύουσες συνθήκες τι θα γίνει.

Κι εμένα κάποια πράγματα στην εξέλιξη των θερμικών δεν μου αρέσουν καθόλου, για παράδειγμα οι τρικύλινδροι κινητήρες, αλλά χωρίς εναλλακτική υποχρεωτικά θα διαλέξεις αυτό που υπάρχει.
 
Να διακόψω λίγο την κουβέντα για τη θέρμανση και να ρωτήσω το εξής: στο leasing, μπορείς να διαλέξεις εσύ το αυτοκίνητο όπως ακριβώς το θες ή αναγκαστικά πρέπει να διαλέξεις απ' ότι έχει διαθέσιμο η εταιρεία leasing;
Αν πας για να διαλέξεις θα περιμένεις... Πολύ...
 
  • Like
Reactions: avpap
Αφήνω για λίγο στην άκρη τα "σοβαρά" ( του τύπου "λάθος λάδια" ) για να δείξω μια Βρετανική πινακίδα που είδα σήμερα στην δουλειά και πρόλαβα να βγάλω φωτογραφία..

IMG_20240105_182826.jpg

Έφυγε η σημαία της ΕΕ και μπήκε η δική τους μήπως κάποιος δεν ξέρει τα αρχικά UK ;;;;
Μη τυχόν κάποιος "στραβοδεί" σε UA ;;;


Πάντως κοιτάξτε μια λεπτομέρεια..
Τις βίδες..
Αυτή που είναι σε κίτρινο φόντο είναι κίτρινη, αυτή που "πατάει" πιο πολύ σε μαύρο είναι μαύρη...
Πόσο μ'αρέσουν αυτά......

ΥΣ..
Ξέρει κάποιος να μου πει αν ξεχωρίζονται οι αγγλικές από τις σκωτσέζικες, ουαλικές κλπ;;;
 
Όχι βρε. Με το που ανάβεις τον κινητήρα τελειώνουν τα ημερήσια αποθέματα πετρελαίου μιας χώρας της μέσης ανατολής...

Τι γράφεις; Εγώ που βάζω 12-13 λίτρα δηλαδή θα μου έφτανε μόνο για να το βάλω μπρος τις 5 ημέρες της εβδομάδας, σωστά;

Γι' αυτό γράφω ότι τα έχετε θεοποιήσει τα ηλεκτρικά σε τέτοιο βαθμό που είστε έτοιμοι να πείτε οτιδήποτε.
Ναι ναι . Οι θερμικοι κινητήρες καίνε αέρα σε στάση. Μόνο αυτό δεν είπες...
Αυτό το βάζω μόνο και μόνο για να σου δείξω ότι απλά βάζοντας μπρος την μηχανή σου χωρίς να κάνεις κάτι άλλο ισοδυναμεί σε κατανάλωση με το ηλεκτρικό που ανάβει θέρμανση. Για να καταλάβεις πόσο σπαταλος ειναι ένας θερμικός κινητήρας για να βάζεις ως "προτέρημα" του ότι δεν καταναλώνεις επιπλέον στην επιβαρυμενη κατανάλωση για να ζεσταθείς....
Με 12 λίτρα αν ανάψεις την μηχανή έτσι απλά θα έχεις κάψει στην καλύτερη όλη την βενζίνη σε 1 μέρα.
 
Τι να μετρήσω φιλτατε?

Η έρευνα αφορά φορτηγά.
Εγώ ούτε φορτηγό έχω ,ούτε ντίζελ, ούτε στο ρελαντί το αφήνω να ζεσταθεί.
Έχεις λάβει υπόψην σου ότι το ρελαντί στα φορτηγά είναι πχ στις πεντακόσιες στροφές σε σύνολο εύρους λειτουργίας 2500 στροφών?
Σε ένα επιβατικό ,το ρελαντί είναι στις 700 στροφές ,σε εύρος από 5500-7500 στροφών.
Όποιος προθερμαινει μοτερ εν έτει 2023, είναι άξιος της μοίρας του.....(ωχ, θα με φάει μια ψυχή από δω μέσα) θερμαινει
Υπάρχουν άπειρες έρευνες που μιλάνε για όλους τους κινητήρες. Σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο στις 700 στροφές θα κάψει 0.6 λίτρα την ώρα στο ρελαντί.
Εδώ στο παράδειγμα καίει 1.2 λίτρα.
Κάμε τους υπολογισμούς σου .
Το παράδειγμα αφορά την ελάχιστη κατανάλωση του κινητήρα σου απλά βάζοντας τον μπρος .
 
Σε όλα τα παραπάνω προβλήματα των θερμικών πρέπει να προσθέσουμε και το ότι το να δουλεύει ο κινητήρας στο ρελαντί για πολλή ώρα (πάνω από 10 λεπτά) του δημιουργεί και προβλήματα, ενδεχομένως σοβαρά. Το γράφουν τα περισσότερα manuals των αυτοκινήτων. Είναι πολύ κακή πρακτική.
 
Σε όλα τα παραπάνω προβλήματα των θερμικών πρέπει να προσθέσουμε και το ότι το να δουλεύει ο κινητήρας στο ρελαντί για πολλή ώρα (πάνω από 10 λεπτά) του δημιουργεί και προβλήματα, ενδεχομένως σοβαρά. Το γράφουν τα περισσότερα manuals των αυτοκινήτων. Είναι πολύ κακή πρακτική.
Αυτό θα συμβεί μόνο αν έχεις εγκλωβιστει και πρέπει να έχεις αναμμενη την μηχανή για θερμανση όπως την περίπτωση με την Αττική οδό.
Η κατανάλωση σε ρελαντί έχει να κάνει μόνο για να δεις την ελάχιστη κατανάλωση του κινητήρα σου .
 
Αφήνω για λίγο στην άκρη τα "σοβαρά" ( του τύπου "λάθος λάδια" ) για να δείξω μια Βρετανική πινακίδα που είδα σήμερα στην δουλειά και πρόλαβα να βγάλω φωτογραφία..

View attachment 225731

Έφυγε η σημαία της ΕΕ και μπήκε η δική τους μήπως κάποιος δεν ξέρει τα αρχικά UK ;;;;
Μη τυχόν κάποιος "στραβοδεί" σε UA ;;;


Πάντως κοιτάξτε μια λεπτομέρεια..
Τις βίδες..
Αυτή που είναι σε κίτρινο φόντο είναι κίτρινη, αυτή που "πατάει" πιο πολύ σε μαύρο είναι μαύρη...
Πόσο μ'αρέσουν αυτά......

ΥΣ..
Ξέρει κάποιος να μου πει αν ξεχωρίζονται οι αγγλικές από τις σκωτσέζικες, ουαλικές κλπ;;;
Αυτήν την εικόνα έχουν από όσο θυμάμαι σε όλο το ηνωμενο βασίλειο. Πιθανότατα θα αλλάζει κάτι που δείχνει την περιοχή αλλά αυτό δεν ήμουν σε θέση να το αναγνωρίζω. Πάντως δεν ήταν κάτι τόσο οφθαλμοφανές όπως οι (παλιές) ιταλικές ή οι Ελβετικές.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Αφήνω για λίγο στην άκρη τα "σοβαρά" ( του τύπου "λάθος λάδια" ) για να δείξω μια Βρετανική πινακίδα που είδα σήμερα στην δουλειά και πρόλαβα να βγάλω φωτογραφία..

View attachment 225731

Έφυγε η σημαία της ΕΕ και μπήκε η δική τους μήπως κάποιος δεν ξέρει τα αρχικά UK ;;;;
Μη τυχόν κάποιος "στραβοδεί" σε UA ;;;


Πάντως κοιτάξτε μια λεπτομέρεια..
Τις βίδες..
Αυτή που είναι σε κίτρινο φόντο είναι κίτρινη, αυτή που "πατάει" πιο πολύ σε μαύρο είναι μαύρη...
Πόσο μ'αρέσουν αυτά......

ΥΣ..
Ξέρει κάποιος να μου πει αν ξεχωρίζονται οι αγγλικές από τις σκωτσέζικες, ουαλικές κλπ;;;

Αυτό ισχύει.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Ναι ναι . Οι θερμικοι κινητήρες καίνε αέρα σε στάση. Μόνο αυτό δεν είπες...
Αυτό το βάζω μόνο και μόνο για να σου δείξω ότι απλά βάζοντας μπρος την μηχανή σου χωρίς να κάνεις κάτι άλλο ισοδυναμεί σε κατανάλωση με το ηλεκτρικό που ανάβει θέρμανση. Για να καταλάβεις πόσο σπαταλος ειναι ένας θερμικός κινητήρας για να βάζεις ως "προτέρημα" του ότι δεν καταναλώνεις επιπλέον στην επιβαρυμενη κατανάλωση για να ζεσταθείς....
Με 12 λίτρα αν ανάψεις την μηχανή έτσι απλά θα έχεις κάψει στην καλύτερη όλη την βενζίνη σε 1 μέρα.

Τι ακριβώς μου δείχνεις; Μου βάζεις μια ιστοσελίδα που λέει ότι καλό είναι να μην αφήνεις τον κινητήρα να λειτουργεί στο ρελαντί γιατί καίει καύσιμο; :ROFLMAO:

Και ότι εγώ για κάποιον λόγο θα τον αφήσω στο ρελαντί όλη την ημέρα και θα κάψει δώδεκα λίτρα; :ROFLMAO::ROFLMAO:

Μάλιστα... Για να δούμε. Ας ξεκινήσουμε από το εξής απλό. Γιατί να κάνω κάτι τέτοιο; :p

Επειδή βλέπω ότι από μηχανολογία μάλλον δεν γνωρίζεις και πολλά, θα σου πω ότι έγραψες πως με το που βάζεις μπροστά καις μέχρι 2 λίτρα. Αυτό έγραψες, τώρα γράφεις κάτι άλλο. Επίσης έφερες παράδειγμα κινητήρες φορτηγών.
Χωρητικότητα κινητήρα - κυλινδρισμός ξέρεις τι είναι; Επίσης ξέρεις τι είναι αναλογία μείγματος και τι σημαίνει αυτό αναλόγως κυλινδρισμού;

Τα έχεις μπλέξει όλα και γράφεις ό,τι βρεις αριστερά και δεξιά μήπως και το σώσεις. Λυπάμαι, ακόμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο εξέλιξης. Αυτό συμβαίνει και όχι κάτι άλλο.
 
Σε όλα τα παραπάνω προβλήματα των θερμικών πρέπει να προσθέσουμε και το ότι το να δουλεύει ο κινητήρας στο ρελαντί για πολλή ώρα (πάνω από 10 λεπτά) του δημιουργεί και προβλήματα, ενδεχομένως σοβαρά. Το γράφουν τα περισσότερα manuals των αυτοκινήτων. Είναι πολύ κακή πρακτική.

Πλεονεκτήματα είναι τα παραπάνω των θερμικών έναντι των ηλεκτρικών. Αν όμως είναι να προσπαθούμε να εφεύρουμε καταστάσεις για πειραματισμό χωρίς λόγο, όπως το ρελαντί όλη την ημέρα, τότε είναι σίγουρο ότι θα βρούμε όρια και προβλήματα.
Τα οποία όμως δεν αφορούν καθόλου τη χρήση. Ενδεχομένως να είναι ενδιαφέροντα από άποψη εγκυκλοπαιδική - τι θα γινόταν αν η γιαγιά μου είχε ρόδες κλπ - όμως δεν έχουν καμία πρακτική εφαρμογή.
 
Να διακόψω λίγο την κουβέντα για τη θέρμανση και να ρωτήσω το εξής: στο leasing, μπορείς να διαλέξεις εσύ το αυτοκίνητο όπως ακριβώς το θες ή αναγκαστικά πρέπει να διαλέξεις απ' ότι έχει διαθέσιμο η εταιρεία leasing;
Μπορείς να πάρεις ότι τραβάει η καρδιά σου, με όποιο περίεργο πακέτο εξοπλισμού και εξτρά θέλεις. Απλά συνήθως θα βγει πιο ακριβά αν δεν πάρεις κάποιο από τα αυτοκίνητα που κινούνται πολύ. Επίσης πρέπει να δεις ποια εταιρία είναι φθηνότερη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που θέλεις. Πχ κάποιες στους αλγορίθμους βασίζονται περισσότερο στα κυβικά, έτσι ένα μικρό τουρμπάτο θα έχει πιο ανταγωνιστικό μίσθωμα από μια άλλη εταιρία που προσμετρά στον αλγόριθμο περισσότερο ιπποδύναμη ή μάρκα ή ...
 
Και μετά η Toyota έρχεται να φτιάξει ένα χειροκίνητο κιβώτιο 14 σχέσεων για ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Δηλαδή να βάζει ένα μηχανολογικό εξάρτημα που δεν χρειάζεται και θα είναι και σούπερ περίπλοκο (δεν έχουμε όλοι εμπειρία από τράκτορες με 14+ ταχύτητες) έτσι απλά...
Έλεος δηλαδή...Αυξημένο κόστος, μειωμένη αξιοπιστία, αυξημένη συντήρηση κλπ.

Εταιρία μετατροπών έχει φτιάξει κιβώτιο για την ηλεκτρική mustang που αν βάλεις τρίτη είναι 1:1 και οδηγεί όπως σαν να μην υπήρχε το κιβώτιο, αλλά και πάλι είναι κάτι για τρελαμένους και όχι με 14 ταχύτητες...
 
Εντάξει αφού έλυσαν το θέμα των μπαταριών κι έχουμε μπαταρίες με 1000 χιλιόμετρα αυτονομία και φορτίζονται σε 10 λεπτά, καιρός είναι να φτιάξει και κιβώτια με 14 σχέσεις.... 😁😁😁
 
  • Haha
Reactions: avpap and Pleo
Εγώ στο ποδήλατο έχω 24 ταχύτητες και μπορώ να κατεβάσω μέχρι τρεις ταχύτητες με μια κίνηση. Τι να μας πει το γατάκι το ηλεκτρικό της Toyota... :LOL: