Αυτοκινητιστικά νέα

Αφήνω για λίγο στην άκρη τα "σοβαρά" ( του τύπου "λάθος λάδια" ) .....
Το γράφω για να μείνει....
ΜΠΟΡΕΊΣ να βάζει λάδια μοτοσυκλέτας σε αυτοκίνητο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ να βάζεις λάδια αυτοκινήτου σε μοτοσυκλέτα.

Τώρα τι θα κάνει ο καθένας στο μηχανάκι του , είναι δικό του καπέλο.
20 χρόνια σε αντιπροσωπεία λιπαντικών δούλευα.
Κάτι παραπάνω θα ξέρουν αυτοί από μας.
Λεπτομέρειες οποίος θελει σε πμ γιατί θα αρχίσουμε πάλι τα εκτός θέματος κλπ. κλπ. .
 
Και μετά η Toyota έρχεται να φτιάξει ένα χειροκίνητο κιβώτιο 14 σχέσεων για ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Δηλαδή να βάζει ένα μηχανολογικό εξάρτημα που δεν χρειάζεται και θα είναι και σούπερ περίπλοκο (δεν έχουμε όλοι εμπειρία από τράκτορες με 14+ ταχύτητες) έτσι απλά...
Έλεος δηλαδή...Αυξημένο κόστος, μειωμένη αξιοπιστία, αυξημένη συντήρηση κλπ.

Εταιρία μετατροπών έχει φτιάξει κιβώτιο για την ηλεκτρική mustang που αν βάλεις τρίτη είναι 1:1 και οδηγεί όπως σαν να μην υπήρχε το κιβώτιο, αλλά και πάλι είναι κάτι για τρελαμένους και όχι με 14 ταχύτητες...
1704540845292.jpeg
 
  • Haha
Reactions: takisot
Πλεονεκτήματα είναι τα παραπάνω των θερμικών έναντι των ηλεκτρικών. Αν όμως είναι να προσπαθούμε να εφεύρουμε καταστάσεις για πειραματισμό χωρίς λόγο, όπως το ρελαντί όλη την ημέρα, τότε είναι σίγουρο ότι θα βρούμε όρια και προβλήματα.
Τα οποία όμως δεν αφορούν καθόλου τη χρήση. Ενδεχομένως να είναι ενδιαφέροντα από άποψη εγκυκλοπαιδική - τι θα γινόταν αν η γιαγιά μου είχε ρόδες κλπ - όμως δεν έχουν καμία πρακτική εφαρμογή.

Ενδιαφέροντα από εγκυκλοπαιδική άποψη είναι για τους κατόχους θερμικών, γιατί δεν πηγαίνει καν το μυαλό τους σε πρακτικές εφαρμογές.

Τα ηλεκτρικά καθότι δεν έχουν "ρελαντί" μπορούν να κάνουν πράγματα που απλά δεν μπορούν να κάνουν τα θερμικά, όπως π.χ. Dog Mode που δουλεύει ο κλιματισμός συνέχεια με το αμάξι κλειδωμένο ή το Camp Mode που δουλεύει ο κλιματισμός συνέχεια, το ίδιο και το infotainment ώστε να ρίξεις έναν άνετο υπνάκο αν θες..

Και προφανώς την πολύ χρήσιμη λειτουργία του να προθερμαίνει (ή ψύχει) την καμπίνα πριν μπεις μέσα και αρχίσεις να οδηγείς.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι εφικτό αν έχεις θερμικό.
 
Το γράφω για να μείνει....
ΜΠΟΡΕΊΣ να βάζει λάδια μοτοσυκλέτας σε αυτοκίνητο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ να βάζεις λάδια αυτοκινήτου σε μοτοσυκλέτα.

Τώρα τι θα κάνει ο καθένας στο μηχανάκι του , είναι δικό του καπέλο.
20 χρόνια σε αντιπροσωπεία λιπαντικών δούλευα.
Κάτι παραπάνω θα ξέρουν αυτοί από μας.
Λεπτομέρειες οποίος θελει σε πμ γιατί θα αρχίσουμε πάλι τα εκτός θέματος κλπ. κλπ. .
ξεχνάς ότι εγώ βάζω λάδι αυτοκινήτου σε μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα και όχι σε πολυκύλινδρο (από 2 και πάνω δλδ) μικτής ψύξης που στροφάρουν 11-12.000σαλ
αυτό που κερδίζω είναι πιο βασικό από αυτό που ΘΑ χάσω κάποτε -αν χάσω- , το οποίο δεν φαίνεται να έχω χάσει μέχρι τώρα...
για να καταλάβεις, 8,5HP είχε καινούργιο , τόσους ίππους δίνει την εντύπωση ότι έχει και τώρα μετά από 94.500χιλ
μη σου πω ότι βγάζει την τελική του ευκολότερα τώρα από όταν ήταν "μόλις στρωμένο"
και ο ήχος του κινητήρα είναι πολύ καλύτερος από παλιά
λάδι αυτοκινήτου άρχισα να βάζω μετά τα 5.000χιλ περίπου.. δεν άρχισα "χτες"
 
Ενδιαφέροντα από εγκυκλοπαιδική άποψη είναι για τους κατόχους θερμικών, γιατί δεν πηγαίνει καν το μυαλό τους σε πρακτικές εφαρμογές.

Τα ηλεκτρικά καθότι δεν έχουν "ρελαντί" μπορούν να κάνουν πράγματα που απλά δεν μπορούν να κάνουν τα θερμικά, όπως π.χ. Dog Mode που δουλεύει ο κλιματισμός συνέχεια με το αμάξι κλειδωμένο ή το Camp Mode που δουλεύει ο κλιματισμός συνέχεια, το ίδιο και το infotainment ώστε να ρίξεις έναν άνετο υπνάκο αν θες..

Και προφανώς την πολύ χρήσιμη λειτουργία του να προθερμαίνει (ή ψύχει) την καμπίνα πριν μπεις μέσα και αρχίσεις να οδηγείς.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι εφικτό αν έχεις θερμικό.

Το Dog mode καταναλώνει ενέργεια, το ίδιο και το Camp mode, το ίδιο το να αρχίσεις να ψύχεις την καμπίνα πριν μπεις μέσα να οδηγήσεις. Το τελευταίο δεν είναι αποκλειστικότητα των ηλεκτρικών έχε υπ' όψη. Remote start και απομακρυσμένο app έχουν και τα θερμικά,

Βασικά δεν υπάρχει κάτι σε ένα ηλεκτρικό που να μην καταναλώνει επιπλέον ενέργεια. Αυτό είναι το πρόβλημα. Ό,τι κάνεις έχει επίπτωση στην εμβέλεια.

Αντιθέτως στα θερμικά υπάρχουν πολλά παραδείγματα που δεν καταναλώνουν επιπλέον ενέργεια. Ένα από αυτά είναι η θέρμανση και είναι πρακτικότατο σενάριο, όχι φαντασιακό όπως το αν θα καταναλώσει όλη μέρα στο ρελαντί 12 λίτρα ένας κινητήρας 3,5 λίτρων... (αυτό έγραφε το link).

Υαλοκαθαριστήρες βάζετε αν σας πιάσει βροχή και έχει απομείνει λίγο range; :ROFLMAO:
 
ξεχνάς ότι εγώ βάζω λάδι αυτοκινήτου σε μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα και όχι σε πολυκύλινδρο (από 2 και πάνω δλδ) μικτής ψύξης που στροφάρουν 11-12.000σαλ
αυτό που κερδίζω είναι πιο βασικό από αυτό που ΘΑ χάσω κάποτε -αν χάσω- , το οποίο δεν φαίνεται να έχω χάσει μέχρι τώρα...
για να καταλάβεις, 8,5HP είχε καινούργιο , τόσους ίππους δίνει την εντύπωση ότι έχει και τώρα μετά από 94.500χιλ
μη σου πω ότι βγάζει την τελική του ευκολότερα τώρα από όταν ήταν "μόλις στρωμένο"
και ο ήχος του κινητήρα είναι πολύ καλύτερος από παλιά
λάδι αυτοκινήτου άρχισα να βάζω μετά τα 5.000χιλ περίπου.. δεν άρχισα "χτες"
Κάνε ότι νομίζεις στο μηχανάκι σου.
Εγώ στο δικό μου , βάζω πάντα μοτοσυκλετολαδο και πάντα επώνυμο.
Αν ήσουνα Κρήτη θα σου εξηγούσα το όνειρο.
Στην Αθήνα με νορμάλ οδήγηση και συχνή αλλαγή,κάτι πάει κ'έρχεται.
 
Σε όλα τα παραπάνω προβλήματα των θερμικών πρέπει να προσθέσουμε και το ότι το να δουλεύει ο κινητήρας στο ρελαντί για πολλή ώρα (πάνω από 10 λεπτά) του δημιουργεί και προβλήματα, ενδεχομένως σοβαρά. Το γράφουν τα περισσότερα manuals των αυτοκινήτων. Είναι πολύ κακή πρακτική.
διαφωνώ κάθετα μέχρι να μου αποδείξει κάποιος το αντίθετο
(το ότι ΔΕΝ υπάρχει κανένας λόγος να έχεις αναμμένο κινητήρα αν δεν έχεις εγκλωβιστεί στην παγωνιά, είναι άλλο θέμα)
το τι γράφουν τα manuals είναι ένα θέμα προς συζήτηση....
για παράδειγμα , κάποτε (όταν μπήκαμε στον τριοδικό καταλύτη) έγραφαν -και ίσως γράφουν ακόμα- ..μην "τσουλάτε" το όχημα με σβηστό κινητήρα για κανέναν λόγο (κάπως έτσι ας πούμε)..
έγραφαν να μην βάζουμε τον κινητήρα μπροστά "σπρώχνοντας" το αυτοκίνητο αν έχουμε μείνει από μπαταρία και διάφορα άλλα τέτοια...
ο λόγος που τα έγραφαν ήταν για τον φόβο μη τυχόν "περάσει" πολύς αέρας στον καταλύτη..
πότε μπορεί να γίνει αυτό;;
όταν κάποιος που δεν ξέρει "τι του γίνεται" βρεθεί σε μια παρόμοια κατάσταση και προσπαθήσει να κάνει πράγματα που δεν ξέρει, δεν έχει ξανακάνει , δεν "το έχει" με λίγα λόγια....
και έχουμε κωμικοτραγικές καταστάσεις του τύπου , έμεινε στην μέση του δρόμου η κυρία με τα μπικουτί και δεν μας αφήνει να τσουλίσουμε το αυτοκίνητό της στην άκρη του δρόμου για να μην της χαλάσουμε τον καταλύτη...!!
το διάβασε στο μάνιουαλ λέει και δεν την ενδιαφέρει αν μπλόκαρε το σύμπαν πίσω της...
ΝΑΙ , μου έχει συμβεί 3 φορές τουλάχιστον.. 2 με κυρίες και μία με "χαρτογιακά"
έπρεπε να τους αναλύσω τεχνικά θέματα γαι να καταλάβουν ότι ΜΠΟΡΟΥΜΕ να τσουλίσουμε το αυτοκίνητο με νεκρά και ότι ΔΕΝ θα πάρει αέρα ο καταλύτης αν δεν παλιδρομήσουν τα έμβολα στους κυλίνδρους.....
οι επιβάτες είχαν κατέβει από το Λ/Φ και ήταν έτοιμοι να τους κατασπαράξουν , χωρίς υπερβολή !
 
Ενδιαφέροντα από εγκυκλοπαιδική άποψη είναι για τους κατόχους θερμικών, γιατί δεν πηγαίνει καν το μυαλό τους σε πρακτικές εφαρμογές.

Τα ηλεκτρικά καθότι δεν έχουν "ρελαντί" μπορούν να κάνουν πράγματα που απλά δεν μπορούν να κάνουν τα θερμικά, όπως π.χ. Dog Mode που δουλεύει ο κλιματισμός συνέχεια με το αμάξι κλειδωμένο ή το Camp Mode που δουλεύει ο κλιματισμός συνέχεια, το ίδιο και το infotainment ώστε να ρίξεις έναν άνετο υπνάκο αν θες..

Και προφανώς την πολύ χρήσιμη λειτουργία του να προθερμαίνει (ή ψύχει) την καμπίνα πριν μπεις μέσα και αρχίσεις να οδηγείς.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι εφικτό αν έχεις θερμικό.
πως ζούσαμε τόσα χρόνια χωρίς αυτά ρε Δημήτρη.......
 
Κάνε ότι νομίζεις στο μηχανάκι σου.
Εγώ στο δικό μου , βάζω πάντα μοτοσυκλετολαδο και πάντα επώνυμο.
Αν ήσουνα Κρήτη θα σου εξηγούσα το όνειρο.
Στην Αθήνα με νορμάλ οδήγηση και συχνή αλλαγή,κάτι πάει κ'έρχεται.
κάνω ότι νομίζω και ΔΕΝ παρακινώ κανέναν να κάνει το ίδιο!
ελπίζω να μην παρεξηγήσεις την κουβέντα μας και να μην "τσαντιστείς" γιατί ο άλλος περιμένει κουπόνια για τα earfun και χτες το βράδυ βούτηξε το δικό μου γιατί δεν κρατιέται..!

χαλάς χατίρι σε τέτοια φάτσα;;; :ROFLMAO::ROFLMAO:

IMG_20240105_235954[1].jpg
 
  • Haha
  • Like
Reactions: AFam, mdvq and Pleo
Μπορεί κάποιος να μου λύσει μια -χαζή ίσως-απορία;
Γιατί τόσο στα υφιστάμενα,κυρίως όμως στα καινούρια ηλεκτρικά,τα πάντα παρουσιάζονται να λειτουργούν ηλεκτρικά;
Πόρτες,χειρολαβές,ανακλινόμενες οθόνες για όλους τους επιβάτες,τάπες φόρτισης κτλ,την στιγμή που το ζητούμενο είναι η όσο το δυνατό μεγαλύτερη διάρκεια των μπαταριών;
 
Μπορεί κάποιος να μου λύσει μια -χαζή ίσως-απορία;
Γιατί τόσο στα υφιστάμενα,κυρίως όμως στα καινούρια ηλεκτρικά,τα πάντα παρουσιάζονται να λειτουργούν ηλεκτρικά;
Πόρτες,χειρολαβές,ανακλινόμενες οθόνες για όλους τους επιβάτες,τάπες φόρτισης κτλ,την στιγμή που το ζητούμενο είναι η όσο το δυνατό μεγαλύτερη διάρκεια των μπαταριών;
μάρκετινγκ κατά την γνώμη μου
 
διαφωνώ κάθετα μέχρι να μου αποδείξει κάποιος το αντίθετο
(το ότι ΔΕΝ υπάρχει κανένας λόγος να έχεις αναμμένο κινητήρα αν δεν έχεις εγκλωβιστεί στην παγωνιά, είναι άλλο θέμα)
το τι γράφουν τα manuals είναι ένα θέμα προς συζήτηση....
για παράδειγμα , κάποτε (όταν μπήκαμε στον τριοδικό καταλύτη) έγραφαν -και ίσως γράφουν ακόμα- ..μην "τσουλάτε" το όχημα με σβηστό κινητήρα για κανέναν λόγο (κάπως έτσι ας πούμε)..
έγραφαν να μην βάζουμε τον κινητήρα μπροστά "σπρώχνοντας" το αυτοκίνητο αν έχουμε μείνει από μπαταρία και διάφορα άλλα τέτοια...
ο λόγος που τα έγραφαν ήταν για τον φόβο μη τυχόν "περάσει" πολύς αέρας στον καταλύτη..
πότε μπορεί να γίνει αυτό;;
όταν κάποιος που δεν ξέρει "τι του γίνεται" βρεθεί σε μια παρόμοια κατάσταση και προσπαθήσει να κάνει πράγματα που δεν ξέρει, δεν έχει ξανακάνει , δεν "το έχει" με λίγα λόγια....
και έχουμε κωμικοτραγικές καταστάσεις του τύπου , έμεινε στην μέση του δρόμου η κυρία με τα μπικουτί και δεν μας αφήνει να τσουλίσουμε το αυτοκίνητό της στην άκρη του δρόμου για να μην της χαλάσουμε τον καταλύτη...!!
το διάβασε στο μάνιουαλ λέει και δεν την ενδιαφέρει αν μπλόκαρε το σύμπαν πίσω της...
ΝΑΙ , μου έχει συμβεί 3 φορές τουλάχιστον.. 2 με κυρίες και μία με "χαρτογιακά"
έπρεπε να τους αναλύσω τεχνικά θέματα γαι να καταλάβουν ότι ΜΠΟΡΟΥΜΕ να τσουλίσουμε το αυτοκίνητο με νεκρά και ότι ΔΕΝ θα πάρει αέρα ο καταλύτης αν δεν παλιδρομήσουν τα έμβολα στους κυλίνδρους.....
οι επιβάτες είχαν κατέβει από το Λ/Φ και ήταν έτοιμοι να τους κατασπαράξουν , χωρίς υπερβολή !
Ρε εδώ μας λέγανε ότι κάθε 80000χλμ ,θα πρέπει να αλλάζουμε καταλύτη 😈
Στην δουλειά που κάναμε ένα σκασμό χιλιόμετρα (200.000+ χλμ) κανένα δεν χρειάστηκε και στο δικό μου τον άλλαξα αναγκαστικά στις 100.000 ,γιατί τα Peugeot 407 σπάνε τον καταλύτη που είναι κεραμικός ,αδικαιολόγητα.
Το τι παπατζα παίζει στην αγορά,είναι να τραβάς τα μαλλιά σου.
Εδώ προχτές λαστιχας έβαλε με λάθος φορά το ελαστικό στο smart του συντρόφου της κόρης μου και του είπε ότι λάστιχα "φαλκονερες" 4ετων ήταν καλά και ακριβά και δεν υπήρχε λόγος να τα αλλάξει.
Ευτυχώς που έχουν εμένα στον κύκλο μου και τους γλυτώνω από τις λουμπες.
Τώρα ειδικά με την σύνταξη,έχω βαρεθεί να κάνω τον μικρό του μαγαζιού,για όλα τους τα αυτοκίνητα 😸.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66
Το Dog mode καταναλώνει ενέργεια, το ίδιο και το Camp mode, το ίδιο το να αρχίσεις να ψύχεις την καμπίνα πριν μπεις μέσα να οδηγήσεις. Το τελευταίο δεν είναι αποκλειστικότητα των ηλεκτρικών έχε υπ' όψη. Remote start και απομακρυσμένο app έχουν και τα θερμικά,

Μόνο κάποια αυτόματα. Και δεν έχω βρει ακόμα αυτόματο που να αντέχω να οδηγώ χωρίς να θέλω να το γυρίσω σε manual mode (αν γίνεται..).
 
διαφωνώ κάθετα μέχρι να μου αποδείξει κάποιος το αντίθετο
(το ότι ΔΕΝ υπάρχει κανένας λόγος να έχεις αναμμένο κινητήρα αν δεν έχεις εγκλωβιστεί στην παγωνιά, είναι άλλο θέμα)

Είναι πολύ καλά τεκμηριωμένο το πρόβλημα ρε συ..

Π.χ.

In fact, idling your engine can actually damage it in the long run. Because an idling engine is slower to reach operating temperature, the unburned, unevaporated gasoline can degrade your engine’s vitally important lubricating motor oil that coats and protects the cylinders, cylinder walls, and pistons, resulting in increased wear and tear. The faster your car’s engine can reach operating temperature (e.g., by driving it rather than letting it idle) the better it is for keeping the engine’s moving parts in good condition.

Also, idling your car’s engine doesn’t allow it to fully charge the battery. Over time, this could create additional stress on your car’s battery, shortening its life.


ή: Leaving an engine idling, especially when cold results in much less oil reaching the lower cylinder walls which rely on oil being thrown up by the crankshaft.

το τι γράφουν τα manuals είναι ένα θέμα προς συζήτηση....
για παράδειγμα , κάποτε (όταν μπήκαμε στον τριοδικό καταλύτη) έγραφαν -και ίσως γράφουν ακόμα- ..μην "τσουλάτε" το όχημα με σβηστό κινητήρα για κανέναν λόγο (κάπως έτσι ας πούμε)..
έγραφαν να μην βάζουμε τον κινητήρα μπροστά "σπρώχνοντας" το αυτοκίνητο αν έχουμε μείνει από μπαταρία και διάφορα άλλα τέτοια...
ο λόγος που τα έγραφαν ήταν για τον φόβο μη τυχόν "περάσει" πολύς αέρας στον καταλύτη..
πότε μπορεί να γίνει αυτό;;
όταν κάποιος που δεν ξέρει "τι του γίνεται" βρεθεί σε μια παρόμοια κατάσταση και προσπαθήσει να κάνει πράγματα που δεν ξέρει, δεν έχει ξανακάνει , δεν "το έχει" με λίγα λόγια....
και έχουμε κωμικοτραγικές καταστάσεις του τύπου , έμεινε στην μέση του δρόμου η κυρία με τα μπικουτί και δεν μας αφήνει να τσουλίσουμε το αυτοκίνητό της στην άκρη του δρόμου για να μην της χαλάσουμε τον καταλύτη...!!
το διάβασε στο μάνιουαλ λέει και δεν την ενδιαφέρει αν μπλόκαρε το σύμπαν πίσω της...
ΝΑΙ , μου έχει συμβεί 3 φορές τουλάχιστον.. 2 με κυρίες και μία με "χαρτογιακά"
έπρεπε να τους αναλύσω τεχνικά θέματα γαι να καταλάβουν ότι ΜΠΟΡΟΥΜΕ να τσουλίσουμε το αυτοκίνητο με νεκρά και ότι ΔΕΝ θα πάρει αέρα ο καταλύτης αν δεν παλιδρομήσουν τα έμβολα στους κυλίνδρους.....
οι επιβάτες είχαν κατέβει από το Λ/Φ και ήταν έτοιμοι να τους κατασπαράξουν , χωρίς υπερβολή !

Τα manuals είναι γραμμένα κυρίως ώστε να προστατεύουν τους κατασκευαστές από liability σε περίπτωση ζημιάς. Δεν μπορεί να ξέρει ο κατασκευαστής γιατί έχει "μείνει" το αυτοκίνητο, οπότε σου λέει από το να κινδυνεύεις να καταλήξεις να πάει άκαυτο μείγμα στον καταλύτη και να τον πάρεις στο χέρι, καλύτερα να περιμένεις την οδική βοήθεια..
 
Μπορεί κάποιος να μου λύσει μια -χαζή ίσως-απορία;
Γιατί τόσο στα υφιστάμενα,κυρίως όμως στα καινούρια ηλεκτρικά,τα πάντα παρουσιάζονται να λειτουργούν ηλεκτρικά;
Πόρτες,χειρολαβές,ανακλινόμενες οθόνες για όλους τους επιβάτες,τάπες φόρτισης κτλ,την στιγμή που το ζητούμενο είναι η όσο το δυνατό μεγαλύτερη διάρκεια των μπαταριών;
Τα πιο πολλά ηλεκτρικά που κυκλοφορούν θεωρούνται premium οχήματα, οπότε δεν μπορούν να μην κάνουν όσο πιο πολλά πράγματα μπορούν ηλεκτρικά.

Οι απαιτήσεις σε κατανάλωση που έχουν τέτοιες λειτουργίες είναι ούτως ή άλλως κυριολεκτικά μηδέν σε σχέση με τις απαιτήσεις των μοτέρ.
 
Μόνο κάποια αυτόματα. Και δεν έχω βρει ακόμα αυτόματο που να αντέχω να οδηγώ χωρίς να θέλω να το γυρίσω σε manual mode (αν γίνεται..).

Οι γκατζετιές δεν είναι προνόμιο των ηλεκτρικών. Τα έχουν και τα θερμικά. Το θέμα είναι ότι οι ηλεκτρικοί αποφεύγουν να τα χρησιμοποιούν γενικότερα όλα αυτά γιατί κοστίζουν στο ήδη χαμηλό range.
Για όσους οδηγούν Tesla, τα πράγματα είναι καλύτερα μεν, αλλά δεν οδηγούν όλοι Tesla (ούτε και μπορούν να αγοράσουν).

Το ερώτημα που ξεκίνησε από το αν υπάρχει ένα σημείο στο οποίο πλεονεκτεί ένα θερμικό πέρα από το εγγενές του range, ήδη απαντήθηκε. Και αν βάλουμε στην εξίσωση και άλλες λειτουργίες που στο θερμικό δεν κοστίζουν σε επιπλέον κατανάλωση ενέργειας, καθώς και όλα τα προηγούμενα που οι κάτοχοι ηλεκτρικών δεν χρησιμοποιούν, τότε βλέπουμε ότι τα θερμικά έχουν πολύ «ψωμί» ακόμα.
 
Τι ακριβώς μου δείχνεις; Μου βάζεις μια ιστοσελίδα που λέει ότι καλό είναι να μην αφήνεις τον κινητήρα να λειτουργεί στο ρελαντί γιατί καίει καύσιμο;

Και ότι εγώ για κάποιον λόγο θα τον αφήσω στο ρελαντί όλη την ημέρα και θα κάψει δώδεκα λίτρα;

Μάλιστα... Για να δούμε. Ας ξεκινήσουμε από το εξής απλό. Γιατί να κάνω κάτι τέτοιο;

Επειδή βλέπω ότι από μηχανολογία μάλλον δεν γνωρίζεις και πολλά, θα σου πω ότι έγραψες πως με το που βάζεις μπροστά καις μέχρι 2 λίτρα. Αυτό έγραψες, τώρα γράφεις κάτι άλλο. Επίσης έφερες παράδειγμα κινητήρες φορτηγών.
Χωρητικότητα κινητήρα - κυλινδρισμός ξέρεις τι είναι; Επίσης ξέρεις τι είναι αναλογία μείγματος και τι σημαίνει αυτό αναλόγως κυλινδρισμού;

Τα έχεις μπλέξει όλα και γράφεις ό,τι βρεις αριστερά και δεξιά μήπως και το σώσεις. Λυπάμαι, ακόμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο εξέλιξης. Αυτό συμβαίνει και όχι κάτι άλλο.

Κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις...
Έγραψα ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ ότι σε ρελαντί καις από μισό έως 2 λίτρα ανάλογα τον κινητήρα. Αν και το έγραψα ότι αφορά ωριαία κατανάλωση μάλλον δεν το κατάλαβες. Και δεν έχει να κάνει ότι θα είσαι σε ρελαντί όλη μέρα. Αλλα για να κατανοήσεις την ελάχιστη κατανάλωση του κινητήρα σου .
Μπορώ να σου βρω άπειρα link για κατανάλωση σήμερα από smart μέχρι ferrari . Δεν αλλάζει το γεγονός ότι ο θερμικός κινητήρας καίει χωρίς να κάνει τίποτα όσο καίει ένα ηλεκτρικό ΟΤΑΝ ανάψει την θέρμανση. Δηλαδη αυτό που θεωρείς "πλεονεκτημα" είναι ο λόγος που οι θερμικοι κινητήρες θα πεθάνουν....
Αυτό που θεωρείς επιβάρυνση στα ηλεκτρικά εσύ το έχεις συνέχεια θες δεν θες.
 
Ρε εδώ μας λέγανε ότι κάθε 80000χλμ ,θα πρέπει να αλλάζουμε καταλύτη 😈
Στην δουλειά που κάναμε ένα σκασμό χιλιόμετρα (200.000+ χλμ) κανένα δεν χρειάστηκε και στο δικό μου τον άλλαξα αναγκαστικά στις 100.000 ,γιατί τα Peugeot 407 σπάνε τον καταλύτη που είναι κεραμικός ,αδικαιολόγητα.
Το τι παπατζα παίζει στην αγορά,είναι να τραβάς τα μαλλιά σου.
Εδώ προχτές λαστιχας έβαλε με λάθος φορά το ελαστικό στο smart του συντρόφου της κόρης μου και του είπε ότι λάστιχα "φαλκονερες" 4ετων ήταν καλά και ακριβά και δεν υπήρχε λόγος να τα αλλάξει.
Ευτυχώς που έχουν εμένα στον κύκλο μου και τους γλυτώνω από τις λουμπες.
Τώρα ειδικά με την σύνταξη,έχω βαρεθεί να κάνω τον μικρό του μαγαζιού,για όλα τους τα αυτοκίνητα 😸.
213.000χιλ το Baleno μου και τα καυσαέρια είναι σαν να είναι καινούργιος ο κινητήρας.. ούτε καταλύτη έχω αλλάξει ποτέ, ούτε αισθητήρα Λάμδα κλπ....
αλλά που'σαι... συχνά πυκνά έβαζα πρόσθετα στα λάδια -παρά τις φωνές των φίλων μηχανικών- και ..θερμαίνω... :LOL:
 
Με το που ανάβεις τον κινητήρα του θερμικού καταναλώνεις από μισό έως 2 λίτρα ανάλογα τον κινητήρα χωρίς να κάνεις κάτι. Το οποίο σαν απώλεια είναι ισάξια με την απώλεια του ηλεκτρικού όταν και αν ανάψεις θέρμανση.
Κατανοητό;

Κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις...
Έγραψα ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ ότι σε ρελαντί καις από μισό έως 2 λίτρα ανάλογα τον κινητήρα. Αν και το έγραψα ότι αφορά ωριαία κατανάλωση μάλλον δεν το κατάλαβες. Και δεν έχει να κάνει ότι θα είσαι σε ρελαντί όλη μέρα. Αλλα για να κατανοήσεις την ελάχιστη κατανάλωση του κινητήρα σου .
Μπορώ να σου βρω άπειρα link για κατανάλωση σήμερα από smart μέχρι ferrari . Δεν αλλάζει το γεγονός ότι ο θερμικός κινητήρας καίει χωρίς να κάνει τίποτα όσο καίει ένα ηλεκτρικό ΟΤΑΝ ανάψει την θέρμανση. Δηλαδη αυτό που θεωρείς "πλεονεκτημα" είναι ο λόγος που οι θερμικοι κινητήρες θα πεθάνουν....
Αυτό που θεωρείς επιβάρυνση στα ηλεκτρικά εσύ το έχεις συνέχεια θες δεν θες.

Για δείξε μου που έγραψες (πεντακάθαρα κι όλας) για ωριαία κατανάλωση, γιατί απ' ό,τι φαίνεται μάλλον εσύ δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις.

ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ανάβεις τον κινητήρα έγραψες.

Μην κουράζεσαι με το να ψαρεύεις link αριστερά και δεξιά. Απλή η ερώτηση. Ξοδεύει παραπάνω ενέργεια το ηλεκτρικό με θέρμανση; Ναι. Το θερμικό; Όχι.