Αυτοκινητιστικά νέα

Το μικρό δεν είναι αυτοκίνητο για ταξίδια, είναι αυτοκίνητο μικροκινητικότητας. Δεν έχει νόημα η ταχύτητα φόρτισης σε αυτά, τα φορτίζεις πάντα σε αργούς AC φορτιστές όταν το παρκάρεις.

Επιμένεις στην ίδια επιχειρηματολογία, δε μπορείς να καταλάβεις ότι κανείς δε νοιάζεται για τα 10 λεπτά. Παραδειγματίσου από ότι γίνεται στη Νορβηγία, αυτό θα γίνει παντού μέχρι το 2035.

Νοιάζουν τα 20 (όχι 10 που και αυτά πολλά είναι) και βάλε λεπτά. Εσένα μπορεί όχι, κάποιοι όμως δεν μπορούν να χασομεράνε.

Ναι το έγραψα ότι είναι για αστική και περιαστική κίνηση και προφανώς οι βαρύτερες μπαταρίες θα θέλουν και περισσότερη πρόβλεψη άρα χρόνο για να αλλαχτούν. Δεν έγραψα το αντίθετο. όμως αν μέρος της μπαταρίας μπορεί να αλλάξει θα είναι σημαντική βελτίωση.

Δεν με ενδιαφέρει η Νορβηγία, η Ελλάδα με ενδιαφέρει γιατί εδώ ζω.
 
Νοιάζουν τα 20 (όχι 10 που και αυτά πολλά είναι) και βάλε λεπτά. Εσένα μπορεί όχι, κάποιοι όμως δεν μπορούν να χασομεράνε.

Ναι το έγραψα ότι είναι για αστική και περιαστική κίνηση και προφανώς οι βαρύτερες μπαταρίες θα θέλουν και περισσότερη πρόβλεψη άρα χρόνο για να αλλαχτούν. Δεν έγραψα το αντίθετο. όμως αν μέρος της μπαταρίας μπορεί να αλλάξει θα είναι σημαντική βελτίωση.

Δεν με ενδιαφέρει η Νορβηγία, η Ελλάδα με ενδιαφέρει γιατί εδώ ζω.
Σε ενδιαφέρει η Νορβηγία σαν χώρα που έχει πλέον στις αστικές περιοχές της το μισό στόλο οχημάτων ηλεκτρικά. Και πουλάει νέα οχήματα ηλεκτρικά κατά 85%. Οι "κάποιοι που δε μπορούν να χασομεράνε" δεν υπάρχουν στη Νορβηγία; Υπάρχουν, και είναι μειοψηφία. Αλλά κι αυτοί θα αναγκαστούν στο paradigm shift της νέας εποχής. Σας αρέσει δε σας αρέσει, αυτό είναι το μέλλον. Και όχι μόνο αυτό, το μέλλον είναι αυτοκίνητα που θα πηγαίνουν μόνα τους, στα όρια ταχύτητας, εσύ απλώς θα κάθεσαι και θα σερφάρεις στο διαδίκτυο, θα βλέπεις κάποια ταινία κτλ. Η χαρά του χασομέρη δηλαδή, γιούπιιιιι.

Ή από την άλλη η χαρά του workaholic, μπορείς να δουλεύεις όσο το αυτοκίνητο θα πηγαίνει μοναχό του
 
Σε ενδιαφέρει η Νορβηγία σαν χώρα που έχει πλέον στις αστικές περιοχές της το μισό στόλο οχημάτων ηλεκτρικά. Και πουλάει νέα οχήματα ηλεκτρικά κατά 85%. Οι "κάποιοι που δε μπορούν να χασομεράνε" δεν υπάρχουν στη Νορβηγία; Υπάρχουν, και είναι μειοψηφία. Αλλά κι αυτοί θα αναγκαστούν στο paradigm shift της νέας εποχής. Σας αρέσει δε σας αρέσει, αυτό είναι το μέλλον. Και όχι μόνο αυτό, το μέλλον είναι αυτοκίνητα που θα πηγαίνουν μόνα τους, εσύ απλώς θα κάθεσαι και θα σερφάρεις στο διαδίκτυο, θα βλέπεις κάποια ταινία κτλ. Η χαρά του χασομέρη δηλαδή, γιούπιιιιι

To παράδειγμα που θα φέρεις θα πρέπει να αφορά κάτι αντίστοιχο με την Αθήνα και τις συνθήκες που επικρατούν εδώ. Όχι την άπλα της Νορβηγίας με τα ψαροχώρια και το Oslo που είναι κανα εκατομύριο κάτοικοι κι αυτοί απλωμένοι και όχι ο ένας πάνω στον άλλον. Που δεν είναι καν στην Ε.Ε. παρεμπιπτόντως.

Αν ήταν τα πράγματα τόσο απλά, θα λύναμε μια για πάντα τον προϋπολογισμό του πολεμικού ναυτικού ακολουθώντας ότι κάνει η Ελβετία... . :ROFLMAO:

Άλλο η αυτόνομη οδήγηση, άλλο ο ανεφοδιασμός. Μέχρι να έρθει η αυτόνομη οδήγηση, έχουμε καμιά πρακτική λύση, ή μόνο άκυρα παραδείγματα όπως της Νορβηγίας;
 
To παράδειγμα που θα φέρεις θα πρέπει να αφορά κάτι αντίστοιχο με την Αθήνα και τις συνθήκες που επικρατούν εδώ. Όχι την άπλα της Νορβηγίας που δεν είναι καν στην Ε.Ε. παρεμπιπτόντως.

Αν ήταν τα πράγματα τόσο απλά, θα λύναμε μια για πάντα τον προϋπολογισμό του πολεμικού ναυτικού ακολουθώντας ότι κάνει η Ελβετία... . :ROFLMAO:

Άλλο η αυτόνομη οδήγηση, άλλο ο ανεφοδιασμός. Μέχρι να έρθει η αυτόνομη οδήγηση, έχουμε καμιά πρακτική λύση, ή μόνο άκυρα παραδείγματα όπως της Νορβηγίας;
Τελικά βρήκα το πρόβλημα. Είναι που είσαι Αθηναίος. Εμείς εδώ πάνω πάμε πιο ... χαλαρά ... (με παχύ λάμδα) :)
 
  • Like
Reactions: karajim80
Νοιάζουν τα 20 (όχι 10 που και αυτά πολλά είναι) και βάλε λεπτά. Εσένα μπορεί όχι, κάποιοι όμως δεν μπορούν να χασομεράνε.

Ναι το έγραψα ότι είναι για αστική και περιαστική κίνηση και προφανώς οι βαρύτερες μπαταρίες θα θέλουν και περισσότερη πρόβλεψη άρα χρόνο για να αλλαχτούν. Δεν έγραψα το αντίθετο. όμως αν μέρος της μπαταρίας μπορεί να αλλάξει θα είναι σημαντική βελτίωση.

Δεν με ενδιαφέρει η Νορβηγία, η Ελλάδα με ενδιαφέρει γιατί εδώ ζω.
δεν γινεται να μην καταλαβαινεις οτι αυτα που λες ειναι αδυνατον να γινουν. Αυξανεται φοβερα η πολυπλοκοτητα του οχηματος και επομενως το κοστος αυτου, ενω απαιτουνται και τεραστιες επενδυσεις για σταθμους αλλαγης μπαταριων. Μπορει να μην σε νοιαζειτι συμβαινει σε αλλες χωρες, αλλα βασει αυτων των λυσεων θα πορευτουμε ολοι μας. Οι λυσεις ειναι, περισσοτεροι και ισχυροτεροι ταχυφορτιστες, μεταβαση στην αρχιτεκτονικη των 800V και αν ερθουν ποτε σε λογικες τιμες, νεες μπαταριες (πχ στερεου τυπου)
 
δεν γινεται να μην καταλαβαινεις οτι αυτα που λες ειναι αδυνατον να γινουν. Αυξανεται φοβερα η πολυπλοκοτητα του οχηματος και επομενως το κοστος αυτου, ενω απαιτουνται και τεραστιες επενδυσεις για σταθμους αλλαγης μπαταριων. Μπορει να μην σε νοιαζειτι συμβαινει σε αλλες χωρες, αλλα βασει αυτων των λυσεων θα πορευτουμε ολοι μας. Οι λυσεις ειναι, περισσοτεροι και ισχυροτεροι ταχυφορτιστες, μεταβαση στην αρχιτεκτονικη των 800V και αν ερθουν ποτε σε λογικες τιμες, νεες μπαταριες (πχ στερεου τυπου)

Αδύνατον να γίνουν γιατί; Θέμα απόφασης είναι όλα. Εδώ έχουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα σκέψου... . ;)
 
Αδερφέ δεν υπάρχει κάτι άλλο. Μπαταρίες που να είναι 200KWh για να πηγαίνεις με 150km/h επί 600km δε θα βγουν ποτέ, εκτός αν θα έχουμε κάποιο πραγματικό breakthrough. Δε προβλέπεται για τα επόμενα 15 χρόνια νομίζω. Μπαταρίες να φορτίζουν σε 5 λεπτά πάλι δε θα βγουν ποτέ, είναι θέμα φυσικής, δε μπορείς να μεταφέρεις 100KWh σε 5 λεπτά, μιλάμε για τεράστια ενέργεια, 1,2MW ισχύος. Οπότε τα "μειονεκτήματα" των ηλεκτρικών θα μας συνοδεύσουν για πάρα πολλά χρόνια. Θα βελτιωθούν, αλλά όχι τόσο όσο θα ήθελες. Ίσως να πάρεις αυτοκίνητο υδρογόνου κάποια στιγμή στο μέλλον.
 
  • Like
Reactions: avpap
Αδερφέ δεν υπάρχει κάτι άλλο. Μπαταρίες που να είναι 200KWh για να πηγαίνεις με 150km/h επί 600km δε θα βγουν ποτέ, εκτός αν θα έχουμε κάποιο πραγματικό breakthrough. Δε προβλέπεται για τα επόμενα 15 χρόνια νομίζω. Μπαταρίες να φορτίζουν σε 5 λεπτά πάλι δε θα βγουν ποτέ, είναι θέμα φυσικής, δε μπορείς να μεταφέρεις 100KWh σε 5 λεπτά, μιλάμε για τεράστια ενέργεια, 1,2MW ισχύος. Οπότε τα "μειονεκτήματα" των ηλεκτρικών θα μας συνοδεύσουν για πάρα πολλά χρόνια. Θα βελτιωθούν, αλλά όχι τόσο όσο θα ήθελες. Ίσως να πάρεις αυτοκίνητο υδρογόνου κάποια στιγμή στο μέλλον.
Δεν είναι εύκολο για τον πολύ κόσμο να συνειδητοποιήσει τι σημαίνει να φορτίζεις σήμερα με π.χ. 150KW.

Είναι σαν να έχεις στο σπίτι σου ταυτόχρονα αναμμένους 38 θερμοσίφωνες. Είναι ήδη ασύλληπτη η μεταφορά ενέργειας που γίνεται, και είναι ένα μικρό θαύμα το ότι γίνεται με επιτυχία.

Μιλάμε για 400V στα 375Α. Ασύλληπτο.
 
Θα πάρει Cybertruck τώρα!

Nα ομολογήσω ότι ένα ξενέρωμα το έφαγα όταν συνειδητοποίησα ότι δεν χωράει στο γκαράζ μου. Όχι πως θα το έπαιρνα ποτέ, αλλά λέμε τώρα. Για έναν φίλο. :cool::p
 
Δεν είναι εύκολο για τον πολύ κόσμο να συνειδητοποιήσει τι σημαίνει να φορτίζεις σήμερα με π.χ. 150KW.

Είναι σαν να έχεις στο σπίτι σου ταυτόχρονα αναμμένους 38 θερμοσίφωνες. Είναι ήδη ασύλληπτη η μεταφορά ενέργειας που γίνεται, και είναι ένα μικρό θαύμα το ότι γίνεται με επιτυχία.

Μιλάμε για 400V στα 375Α. Ασύλληπτο.
Το CCS2 έχει limit 800V/500A => 400KW. Αυτό δύσκολα θα ξεπεραστεί για αρκετό καιρό. Και φαντάσου πως απαιτεί χοντρά καλώδια, υδρόψυκτα!
 
Πλούσιος είναι,χαζός δεν είναι!

Jokes apart, το Cybertruck, για κάποιον που του τρέχουν τα λεφτά απ'τα μπατζάκια, είναι κορυφή. Όχι προς αντικατάσταση του Land Rover φυσικά, αλλά του άλλου που έχει ο φίλος σου.
 
Το CCS2 έχει limit 800V/500A => 400KW. Αυτό δύσκολα θα ξεπεραστεί για αρκετό καιρό. Και φαντάσου πως απαιτεί χοντρά καλώδια, υδρόψυκτα!

Με 400KW θα φορτίζεις πλήρως μια μπαταρία των 80kWh σε περίπου ένα τέταρτο. Δεν είναι και άσχημα, με δεδομένο ότι ποτέ δεν ξεκινάς τη φόρτιση από το μηδέν και δεν πας στο 100% (εκτός αν είναι LFP).
 
Jokes apart, το Cybertruck, για κάποιον που του τρέχουν τα λεφτά απ'τα μπατζάκια, είναι κορυφή. Όχι προς αντικατάσταση του Land Rover φυσικά, αλλά του άλλου που έχει ο φίλος σου.
Δεν υπάρχει περίπτωση να το πάρει, μου το έχει πει. Το Τεσλα το πήρε επειδή λατρεύει την τεχνολογία γενικότερα!