Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν διαφωνώ, απλώς λέω ότι υπάρχει και χρηστικός λόγος που υπάρχουν εκεί τα trucks. Και εκεί το cybertruck πέφτει... way too short.

Έχοντας ζήσει 2 χρόνια στην Αμερική σε flyover state μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι κάναμε μια χαρά τα ψώνια της εβδομάδας χωρίς να έχουμε φορτηγό.. ;)

Οι χρηστικοί λόγοι είναι υπαρκτοί σε μερικές περιπτώσεις, αλλά είναι ελάχιστοι σε σχέση με τους πραγματικούς.

Οι πραγματικοί είναι κυρίως οι παρακάτω:

1) Κουλτούρα. Το φορτηγό είναι μέρος του American dream. Επίσης είναι συνυφασμένο με τον "δουλευταρά".
2) Επίδειξη. Το μέγεθος μετράει, ειδικά για τους Αμερικάνους. Μεγαλώνουν με κουλτούρα "μεγάλο = καλό".
3) Κόστος. Αν μένεις σε φάρμα (αντιστοιχεί σε πολύ μεγάλο ποσοστό των Αμερικάνων) το φορτηγό εκπίπτει από την εφορία.
4) Διαφήμιση. Η αυτοκινητοβιομηχανία διαπίστωσε κάποια στιγμή ότι τους παίρνει να χρεώνουν πολύ περισσότερα για φορτηγό σε σχέση με το επιβατικό, οπότε άρχισαν να τα διαφημίζουν πολύ έντονα. Και έπιασε. Οι Αμερικάνοι είναι μάστορες σε αυτά.. Εμείς εδώ στην Ευρώπη την έχουμε πατήσει έτσι με τα SUV.
 
  • Like
Reactions: donk
..και δεν υπερφορολογείς τη βενζίνη..

Ελλάδα: 0,70€ ανά λίτρο.
Αμερική: 0,184 $ ανά γαλόνι.
Δημήτρη,κάποιο λάθος κάνεις,.
Η μέση τιμή του γαλονιού είναι τα 3,07$ και βέβαια υπάρχουν μεγάλες διαφορές από πολιτεία σε πολιτεία με πιο ακριβή την Καλιφόρνια με τιμή στα 4,65$ το γαλόνι.
 
Δεν ανέφερα τιμή βενζίνης, ανέφερα τιμή φόρου. Ο οποίος όμως όντως διαφέρει ουσιαστικά από πολιτεία σε πολιτεία.

Edit: τώρα που το ξαναβλέπω, ο παραπάνω φόρος είναι federal tax και είναι ενιαίος για όλες τις πολιτείες. Σε αυτόν προστίθεται και ο state tax, ο οποίος έχει όντως μεγάλη διακύμανση από πολιτεία σε πολιτεία.

Δεν είναι τυχαίο που στην California είναι πολύ ακριβή η βενζίνη.. είναι ο τρόπος τους να σε στέλνουν σε πιο οικολογικές λύσεις (υβριδικά, ηλεκτρικά).
 
Έχοντας ζήσει 2 χρόνια στην Αμερική σε flyover state μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι κάναμε μια χαρά τα ψώνια της εβδομάδας χωρίς να έχουμε φορτηγό.. ;)

Οι μεγάλες ποσόστητες δεν αφορούν ψώνια της εβδομάδας, και η γκάμα των trucks ξεκινά περίπου από το μέγεθος του cybertruck και έχει άλλα δύο μεγέθη συνήθως (έχει και μεγαλύτερα όπως εκείνο που έβαλα πριν αλλά ΟΚ αυτό είναι εξαίρεση και μάλλον υπάρχει ως άσκηση ορίων).
Για παράδειγμα τα RAM trucks βγαίνουν στα μοντέλα 1500, 2500 και 3500.

Ισχύει βέβαια και αυτό που λέει ο Ιάσωνας περί επίδειξης και αυτό που λες εσύ για τη διαφήμιση και το lifestyle.
 
Ε καλά, αν σκεφτείς ότι το μέσο gas saver car στα states είναι δίλιτρο, και τα μεσαία είναι κάτι κτηνώδη V6, ακριβούτσικη παραμένει η οδήγηση.
Ιάσωνα έχεις ιδέα,τι καταναλώσεις έχουν αυτά τα κτήνη ??
Γιατί αν το δικό μου καίει όταν το πλακώσεις,13 λίτρα στα εκατό (έχει φτάσει κάποιες φορές και 16 !!) δεν μπορώ να φανταστώ τι καίνε αυτά.
 
Ιάσωνα έχεις ιδέα,τι καταναλώσεις έχουν αυτά τα κτήνη ??
Γιατί αν το δικό μου καίει όταν το πλακώσεις,13 λίτρα στα εκατό (έχει φτάσει κάποιες φορές και 16 !!) δεν μπορώ να φανταστώ τι καίνε αυτά.

E, κάνα 20αράκι ... :)
 
  • Wow
Reactions: mdvq
Καλή χρονιά σε όλους!Αύριο με το καλό παίρνω το νέο μου αμαξάκι (μεταχειρισμένο) λόγω χρήσης,κατέληξα σε βενζίνη. (1000ράκι) μπορεί κάποιος που το έψαξε να μου πει πότε θα καταργηθεί η βενζίνη σαν καύσιμο και ποιο από τα 2 θα έρθει πρώτο; (Βενζίνη η πετρέλαιο) Ευχαριστω!
 
Μακάρι να ήταν τόσο. Για F250 :
Real-world figures suggest the 6.8L and 7.3L gas V8 should span a range of around 8-14 mpg in the F-250, while the 6.7L diesels should fare better, with the biggest spread of figures being in the region of 12-18 mpg, depending on the type of use. Fuel capacity varies by body style.
 
Μακάρι να ήταν τόσο. Για F250 :
Real-world figures suggest the 6.8L and 7.3L gas V8 should span a range of around 8-14 mpg in the F-250, while the 6.7L diesels should fare better, with the biggest spread of figures being in the region of 12-18 mpg, depending on the type of use. Fuel capacity varies by body style.

E ναι, εγώ έβαλα έναν μέσο όρο 12mpg για τους 'οικονομικούς'.
 
Καλή χρονιά σε όλους!Αύριο με το καλό παίρνω το νέο μου αμαξάκι (μεταχειρισμένο) λόγω χρήσης,κατέληξα σε βενζίνη. (1000ράκι) μπορεί κάποιος που το έψαξε να μου πει πότε θα καταργηθεί η βενζίνη σαν καύσιμο και ποιο από τα 2 θα έρθει πρώτο; (Βενζίνη η πετρέλαιο) Ευχαριστω!

Δεν υπάρχει πρόβλεψη να καταργηθεί εντελώς ούτε η βενζίνη ούτε το πετρέλαιο.

Απλά θα ακριβαίνουν διαρκώς, μέχρι να πειστεί και ο τελευταίος πολίτης να πάρει ηλεκτρικό.

Μιλάμε σε βάθος δεκαετίας+ πάντα..

Καλή Χρονιά και καλοτάξιδο.. :)
 
Καλή χρονιά σε όλους!Αύριο με το καλό παίρνω το νέο μου αμαξάκι (μεταχειρισμένο) λόγω χρήσης,κατέληξα σε βενζίνη. (1000ράκι) μπορεί κάποιος που το έψαξε να μου πει πότε θα καταργηθεί η βενζίνη σαν καύσιμο και ποιο από τα 2 θα έρθει πρώτο; (Βενζίνη η πετρέλαιο) Ευχαριστω!
Αυτό που είναι ψηφισμένο τώρα είναι πως το 2035 θα σταματήσουν να πωλούνται νέα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τα παλιά θα συνεχίσουν να υπάρχουν φυσικά, άρα θα συνεχίσει να πουλιέται και βενζίνη/πετρέλαιο. Τώρα τι τιμή θα έχει είναι άλλο θέμα.
 
Δεν υπάρχει πρόβλεψη να καταργηθεί εντελώς ούτε η βενζίνη ούτε το πετρέλαιο.

Απλά θα ακριβαίνουν διαρκώς, μέχρι να πειστεί και ο τελευταίος πολίτης να πάρει ηλεκτρικό.

Μιλάμε σε βάθος δεκαετίας+ πάντα..

Καλή Χρονιά και καλοτάξιδο.. :)
Υπάρχει κάποιο reference σχετικά με το projection της τιμής της βενζίνης ή είναι προσωπική εκτίμηση το παραπάνω;
 
Υπάρχει κάποιο reference σχετικά με το projection της τιμής της βενζίνης ή είναι προσωπική εκτίμηση το παραπάνω;
Εκτός της περιόδου των lockdown είχαμε σε άλλη χρονική στιγμή πτώση των τιμών; Ο opec έχει αποφασίσει ότι θα πάει όσο πιο ψηλά μπορεί τις τιμές, ενώ δεν βλέπω τα ευρωπαϊκά κράτη να είναι διατεθειμένα να μειώσουν τους φόρους που εισπράττουν από τα καύσιμα. Τέλος, ο πληθωρισμός καλά κρατεί.
Επομένως δεν βλέπω τίποτα στον ορίζοντα που να με κάνει να πιστέψω ότι θα πέσουν οι τιμές.
Βλέπεις κάτι διαφορετικό εσυ;
 
Επίσης με την αύξηση του ποσοστού των ηλεκτρικών, θα μειωθεί η ζήτηση για βενζίνη.

Η μείωση της ζήτησης θα οδηγήσει σε μείωση της παραγωγής, η οποία θα οδηγήσει σε περαιτέρω αύξηση της τιμής ώστε οι πετρελαϊκές να μην χάνουν σε κέρδη, κ.ο.κ.

Οι κυβερνήσεις θα δουν τα έσοδα από την φορολογία της να πέφτουν, οπότε θα κάνουν αυτό που κάνουν συνήθως: θα αυξήσουν τους φόρους (θα τους πουν "πράσινο τέλος" για να μας σπρώξουν και καλά προς τα ηλεκτρικά).

Είναι πρακτικά προδιαγεγραμμένη η ιστορία.
 
Η μείωση της ζήτησης θα οδηγήσει σε μείωση της παραγωγής, η οποία θα οδηγήσει σε περαιτέρω αύξηση της τιμής ώστε οι πετρελαϊκές να μην χάνουν σε κέρδη, κ.ο.κ.

Η μείωση της ζήτησης δε σημαίνει απαραίτητα μείωση παραγωγής, θα μπορούσε κάλλιστα να σημαίνει μείωση τιμής.
 
  • Like
Reactions: pauleta
Η μείωση της ζήτησης δε σημαίνει απαραίτητα μείωση παραγωγής, θα μπορούσε κάλλιστα να σημαίνει μείωση τιμής.
Δεν το κάνουν αυτό. Μην ξεχνάμε ότι είναι ο ορισμός του καρτέλ ;)
Οι μοναδικές περιπτώσεις που έχουν κάνει κινήσεις προς μείωση της τιμής ήταν όταν λόγω διαφόρων συμβάντων είχε αυξηθεί πολύ η τιμή του βαρελιού, όποτε αύξησαν την παραγωγή για να την διατηρήσουν σε λογικά πλαίσια. Και αυτό κατόπιν πίεσης από τις ΗΠΑ. Εικικρινα δεν ξέρω πλέον πόση επιρροή έχει η Αμερική στον opec. Ο MBS παίζει μπαλίτσα μόνος του
 
Μην ξεχνάτε ότι οι αποφάσεις αυτές «δεσμεύουν» ένα μέρος της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων. Το μεγαλύτερο κομμάτι δεν δεσμεύεται από αυτές.
 
Εκτός της περιόδου των lockdown είχαμε σε άλλη χρονική στιγμή πτώση των τιμών; Ο opec έχει αποφασίσει ότι θα πάει όσο πιο ψηλά μπορεί τις τιμές, ενώ δεν βλέπω τα ευρωπαϊκά κράτη να είναι διατεθειμένα να μειώσουν τους φόρους που εισπράττουν από τα καύσιμα. Τέλος, ο πληθωρισμός καλά κρατεί.
Επομένως δεν βλέπω τίποτα στον ορίζοντα που να με κάνει να πιστέψω ότι θα πέσουν οι τιμές.
Βλέπεις κάτι διαφορετικό εσυ;
Όχι, δεν πιστεύω ότι θα σταματήσει να έχει έχει ανοδική τιμή, απλά έλεγα μήπως υπάρχει κάποια ανάλυση σχετικά με την ενδεχόμενη μέση τιμή της στην ευρωζωνη (θα έχει 2.5€ μετά από 10 χρόνια, 3€; πόσο άραγε).

Το πετρέλαιο θέρμανσης πάντως μετά από πόλεμο Ουκρανία και Ισραήλ, σε σχέση με πρόπερσι είχε άνοδο αλλά "ελεγχόμενη" θα την χαρακτήριζα.
 
  • Like
Reactions: avpap
Όχι, δεν πιστεύω ότι θα σταματήσει να έχει έχει ανοδική τιμή, απλά έλεγα μήπως υπάρχει κάποια ανάλυση σχετικά με την ενδεχόμενη μέση τιμή της στην ευρωζωνη (θα έχει 2.5€ μετά από 10 χρόνια, 3€; πόσο άραγε).

Το πετρέλαιο θέρμανσης πάντως μετά από πόλεμο Ουκρανία και Ισραήλ, σε σχέση με πρόπερσι είχε άνοδο αλλά "ελεγχόμενη" θα την χαρακτήριζα.
οποιος ξερει τις απαντησεις σε αυτα τα ερωτηματα,παιζει futures δεν καθεται να γραφει στο avclub :D
 
  • Like
Reactions: mdvq and FSword
Cybertruck υπάρχει ήδη παραγγελία για Ελλάδα .

Παρόλο που υπάρχουν παραγγελίες για F250 και δεν το φέρνει η Ford εδώ και αναγκάζονται να αγοράσουν Raptor και μετατρέπουν τη μούρη σε F.

Εξάλλου τα χετε δει