Αυτοκινητιστικά νέα

Με το δικό μου δεν έδινε τίποτα (μεγάλο φάουλ IMHO). Πήρα μπουκαλάκι με αφρό για την κακιά στιγμή.

Κάπου διάβασα κάποια στιγμή ότι με το καινούργιο δίνει σύστημα με αφρό και ηλεκτρική τρόμπα.

Τέτοιες πρακτικές ακολουθούν πολλοί κατασκευαστές πια, δυστυχώς.
 
Ναι δυστυχώς. Από παντού cutting costs....Τα οποία μπουκαλάκια να ξέρεις λήγουν (βασικά χάνουν την πίεση οπότε είναι άχρηστα) . Εχε το νου σου να τα αλλάζεις γιατί ο νόμος του μέρφι παραμονεύει....
 
Diesel το 3008 του γαμπρού μου.
(Ο σύζυγος της αδερφής και όχι της κόρης) :LOL:
Έχουν και qashqai 1ης γενιάς και σε αυτό μου φαίνεται πάνω κάτω τα ίδια με το peugeot
 
Εγώ δε βλέπω κανένα νόημα σε ρεζέρβες και μπουκαλάκια, εκτός αν έχεις όχημα εκτός δρόμου (εκεί ρεζέρβα απαραίτητα). Για τις λοιπές περιπτώσεις απλά κουβαλάς συνεχώς ένα άχρηστο βάρος που πιάνει (συνεχώς) αρκετό χώρο και για ποιο λόγο; Μήπως μείνεις από λάστιχο; Ααααααααααν συμβεί, όταν συμβεί καλείς οδική. Καλύτερα νομίζω μια μικρή ταλαιπωρία (που μπορεί να μη συμβεί) παρά να δεσμεύεις συνεχώς αποθηκευτικό χώρο. Το μπουκαλάκι από την άλλη... ξέρει κανείς πώς να το χρησιμοποιεί; Στην πράξη εννοώ. Έχω δει οδηγίες που είμαι σίγουρος ότι θα τις έχω ξεχάσει εκείνη την ώρα. Άσε που αν γίνει μεγάλο σκίσιμο είναι άχρηστο. Βέβαια δεδομένου ότι δεν πιάνει χώρο (που έχω δει σε ορισμένα αυτοκίνητα ότι πιάνει εδώ που τα λέμε) καλύτερα να το έχεις παρά να μην το έχεις αλλά και πάλι δεν ξέρω πόσο χρήσιμο είναι.
 
Στα πρώτα περίπου 15 χρόνια οδήγησης δεν με είχε πιάσει ποτέ λάστιχο. Στα επόμενα 10 με έπιασε 3-4 φορές. Χωρίς καθόλου κίνηση εκτός δρόμου.

Οπότε θέλω να έχω τρόπο να το φτιάξω αν χρειαστεί.

Καλή η οδική βοήθεια αλλά δεν γουστάρω να την περιμένω.
 
Εγώ δε βλέπω κανένα νόημα σε ρεζέρβες και μπουκαλάκια, εκτός αν έχεις όχημα εκτός δρόμου (εκεί ρεζέρβα απαραίτητα). Για τις λοιπές περιπτώσεις απλά κουβαλάς συνεχώς ένα άχρηστο βάρος που πιάνει (συνεχώς) αρκετό χώρο και για ποιο λόγο; Μήπως μείνεις από λάστιχο; Ααααααααααν συμβεί, όταν συμβεί καλείς οδική. Καλύτερα νομίζω μια μικρή ταλαιπωρία (που μπορεί να μη συμβεί) παρά να δεσμεύεις συνεχώς αποθηκευτικό χώρο. Το μπουκαλάκι από την άλλη... ξέρει κανείς πώς να το χρησιμοποιεί; Στην πράξη εννοώ. Έχω δει οδηγίες που είμαι σίγουρος ότι θα τις έχω ξεχάσει εκείνη την ώρα. Άσε που αν γίνει μεγάλο σκίσιμο είναι άχρηστο. Βέβαια δεδομένου ότι δεν πιάνει χώρο (που έχω δει σε ορισμένα αυτοκίνητα ότι πιάνει εδώ που τα λέμε) καλύτερα να το έχεις παρά να μην το έχεις αλλά και πάλι δεν ξέρω πόσο χρήσιμο είναι.


Αν παρκάρεις δίπλα σε οικοδομή που φτιάχνεται, θα την αρπάξεις τη βίδα στο πέλμα του ελαστικού, δεν υπάρχει περίπτωση.

Φυσικά δεν θα το έχεις πάρει χαμπάρι και θα βρεις το πρωί που θα θες να φύγεις το λάστιχο πίτα γιατί δεν ξεφουσκώνει αμέσως.
Δεν υπάρχει όπως λένε ιδανική στιγμή για να πάθεις λάστιχο, αλλά ένας γρύλος, ένας σταυρός και μια ρεζέρβα στο πορτμπαγκαζ είναι ό,τι καλύτερο.
 
Παιδιά σίγουρα ποτέ δεν είναι κατάλληλη στιγμή για λάστικο. Όπως αντίστοιχα ποτέ δεν είναι αρκετός ο χώρος αποσκευών. Καθένας με τις προτεραιότητές του λοιπόν. Βέβαια ό,τι και να λέμε εν τέλει είμαστε προ τετελεσμένων από τους κατασκευαστές, οπότε κουβέντα να γίνεται.
 
Diesel το 3008 του γαμπρού μου.
(Ο σύζυγος της αδερφής και όχι της κόρης) :LOL:
Έχουν και qashqai 1ης γενιάς και σε αυτό μου φαίνεται πάνω κάτω τα ίδια με το peugeot
Αν βγάλεις την εταζέρα στο qasqai πρώτης γενιάς παίρνεις την αίσθηση πολύ μεγάλου χώρου αποσκευών. Όμως οκ, δεν είναι συγκρίσιμο γιατί κανονικά έχεις την εταζέρα στη θέση της.
Ήταν εύκολη λύση στα παλιά liftback/hatchback να βγάζεις την εταζερα και να κερδίζεις σημαντικό χώρο. Πια το κέρδος είναι ελάχιστο γιατί ο σχεδιασμός έχει γίνει ήδη για μεγιστοποίηση του άμεσα λειτουργικού αποθηκευτικού χώρου.

Όσο για τις ρεζέρβες, έχω και στα δύο αν και είναι τροχός έκτακτης ανάγκης. Σίγουρα καλύτερα από οποιοδήποτε κιτ με αφρό.

Α, επίσης το λάστιχο κανονικά αν χρησιμοποιήσεις αφρό πρέπει να αντικατασταθεί.
 
Μια φορά κι ένα καιρό τα γαλλικά ήταν γνωστά για τη θέση της ρεζέρβας από κάτω, εκτός του χώρου αποσκευών για να μην τρώνε χώρο. Τα Peugeot σίγουρα και τα αδελφάκια τους τα Citroen.
 
Αντίο Milano, Hello Junior...


ESTERNI-copy-2048x1152.webp
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Αν βγάλεις την εταζέρα στο qasqai πρώτης γενιάς παίρνεις την αίσθηση πολύ μεγάλου χώρου αποσκευών. Όμως οκ, δεν είναι συγκρίσιμο γιατί κανονικά έχεις την εταζέρα στη θέση της.
Ήταν εύκολη λύση στα παλιά liftback/hatchback να βγάζεις την εταζερα και να κερδίζεις σημαντικό χώρο. Πια το κέρδος είναι ελάχιστο γιατί ο σχεδιασμός έχει γίνει ήδη για μεγιστοποίηση του άμεσα λειτουργικού αποθηκευτικού χώρου.

Όσο για τις ρεζέρβες, έχω και στα δύο αν και είναι τροχός έκτακτης ανάγκης. Σίγουρα καλύτερα από οποιοδήποτε κιτ με αφρό.

Α, επίσης το λάστιχο κανονικά αν χρησιμοποιήσεις αφρό πρέπει να αντικατασταθεί.
Αυτό που λες για τον αφρό το είχα ακούσει και εγώ, αλλά υποτίθεται ότι τώρα πια δεν ισχύει. Καθαρίζεται ο αφρός και φτιάχνεται η ζημιά στο βουλκανιζατέρ.
 
Θα ξαναπώ κάτι για τους αφρούς και τις 12ν τρόμπες..
Κυριολεκτικά ΔΕΝ χρειάζονται!!
Αν είναι κάποιος τόσο άτυχος που θα του τύχει μεγάλη ζημιά σε λάστιχο, το κιτ ΔΕΝ θα βοηθήσει!
Πχ, πέφτεις σε λακκούβα με πλέγμα σιδήρου κλπ..
Θα βγουν μέχρι και τα λινά έξω, θα χάσει μέχρι και "τακούνι" .
Στις "κλασικές" ζημιές τύπου καρφί ή πρόκα στο πέλμα, το μόνο που χρειάζεται είναι να κοιτάμε τα ελαστικά, κάθε φορά που πάμε να μπούμε στο αυτοκίνητο.
Δεν χρειάζεται καν να το κοιτάμε γύρω γύρω..το βλέπουμε από την δεξιά μεριά;;
Κάποια στιγμή θα το δούμε και από την αριστερή...
Από τα 30-32psi πχ, μέχρι να πέσει στα 17-20 βγάζει μάτι!!
Δεν είναι καθόλου δύσκολο να αποκτήσει κάποιος αυτό το συνήθειο.
Μόλις δει το ελαστικό λίγο πεσμένο, τραβάει βουρ στο 1ο βενζινάδικο και ρίχνει αέρα 40psi !!
Τσεκάρει την αιτία και κρίνει αν πρέπει να τρέξει στο βουλκανιζατέρ, ή να το αφήσει για την άλλη μέρα....

Πραγματικά με αυτόν τον τρόπο ποτέ μα ποτέ δεν χρειάστηκε να αλλάξω λάστιχο ή να χρησιμοποιήσω το σετ με τα κορδόνια για πάρτη μου.
Ακόμα και στο baleno η ρεζέρβα ΔΕΝ έχει φορεθεί ποτέ!!
Το σετ με τα κορδόνια ή σε φίλους τα ρίχνω ή σε συγγενείς που δεν με ακούνε....

Εδώ εσείς είστε αυτοκινητόβιοι και προσέχετε τα αμάξια σας σαν τα μάτια σας... τα ελαστικά δεν θα κοιτάτε;;

Μια φορά πήρα αφρό και ακόμα σαπίζει αχρησιμοποίητος.
Είναι 100% υπερβολή σε tubeless ελαστικά.
Το πολύ πολύ ένα σετ κορδόνια και μια τρόμπα , έτσι για να κοιμάστε πιο ήσυχοι......

Εντιτ.. το έχω ξαναπεί ότι έχω βγάλει ταξίδι με βίδα στο λάστιχο και δεν είχα το παραμικρό άγχος μέχρι να πάω στο βουλκανιζατέρ του χωριού την άλλη μέρα ...
 
Από τη δικιά μου εμπειρία, αν φτάσει ένα λάστιχο να φαίνεται ότι έχει χάσει αέρα, είναι σχεδόν πίτα. Οπότε..

Τα σύγχρονα αμάξια βέβαια έχουν μετρητές πίεσης σε κάθε λάστιχο, οπότε με το που αρχίζει να χάνει σου το λένε.

Μετά είναι θέμα έκτασης της ζημιάς, το κατά πόσο θα προλάβεις να πας σε βουλκανιζατέρ.

Οπότε, αφρός. :)
 
τα wagons ειναι αμαξαρες, αλλα το κακο τους ειναι οτι ειναι και αυτα, οπως τα σενταν, πιο μακρια απο τα suv με αντιστοιχους χωρους. Αν ηθελα να κανω πολλα χιλιομετρα σε ανοιχτο δρομο ομως, θα ηταν σιγουρα καλυτερη επιλογη απο suv λογω καλυτερης οδηγικης συμπεριφορας και μειωμενης καταναλωσης.
Καμία σχέση, ότι είναι μακρύτερα, είναι ψευδαίσθηση, υπό την έννοια είναι σηκωμένα έως το τέλος του μπαγκαζ
 
Μια χαρά βγαίνει ταξίδι αν έχεις πατήσει βίδα και ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ η βίδα. Αν φύγει όμως η βίδα έχετε γεια βρυσούλες.

Εκτός αν είναι run flat που οκ δεν τρέχει τπτ πας μάξιμουμ μέχρι 70 και δεν μένεις στον δρόμο.


Sent from my iPhone 15 Pro using Tapatalk
 
Αυτό που λες για τον αφρό το είχα ακούσει και εγώ, αλλά υποτίθεται ότι τώρα πια δεν ισχύει. Καθαρίζεται ο αφρός και φτιάχνεται η ζημιά στο βουλκανιζατέρ.
Στα ελληνικά βουλκανιζατέρ όλα φτιάχνονται...εδώ πουλάνε μεταχειρισμένα λάστιχα με ξυσμένες ημερομηνίες παραγωγής.

Με μικρή αναζήτηση είδα ότι κατά βάση αν χρησιμοποιήσεις σπρέι με βάση τον αφρό, τότε πρέπει να αλλάξεις το λάστιχο μετά.

Αν χρησιμοποιήσεις κάποιο άλλο πιο εξελιγμένο υλικό και όχι αφρό τότε υπάρχει περίπτωση να είσαι οκ.

Αυτό πάντως είχα διαβάσει και παλαιότερα. Ο αφρός εσωτερικά δεν μπορεί ποτέ να αφαιρεθεί πλήρως και για αυτό επίσημα λένε ότι πρέπει να αλλαχθεί το λάστιχο.
 
Station wagon η αδυναμία μου εδώ και δεκαετίες...
Με μια γυάλινη ηλεκτρική ηλιοροφή "παλιού" τύπου και με αυτό μέχρι να κλείσω τα μάτια μου.....
Άσε τον Τάσο να λέει.
Η μεγαλύτερη μακακια που έκανα όταν πήρα το 407 sedan....κοίτα πόσο πιο όμορφο είναι το station
 

Attachments

  • αρχείο λήψης.jpeg
    αρχείο λήψης.jpeg
    6.5 KB · Views: 41
  • Like
Reactions: vlad66