Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν πρόλαβα καλά καλά να μιλήσω και έπεσε η πρώτη "πόρτα" σε ηλεκτρικό με πάνω από 40% μπαταρία. Στο λιμάνι της Ραφήνας σε fast ferries.
βαλε bookmark στο αμαξι την σελιδα με το "hack" καλου κακου, να υπαρχει. Αρκετα καλοφτιαγμενη ειναι
 
One pedal driving δεν είχε το 19 και έπρεπε να χρησιμοποιείς το hard charging που είναι κάτι σαν αυτό μόλις όμως αφήσεις το γκάζι .Στο νέο BEV Range Rover το έχει αυτό
δεν νοειται ev χωρις one pedal, για την ευκολια οδηγησης, για την οικονομια στα αναλωσιμα και για την οικονομια στην ενεργεια. Το ξερω οτι καποια ακομα δεν το εχουν και το θεωρω τραγικο
 
βαλε bookmark στο αμαξι την σελιδα με το "hack" καλου κακου, να υπαρχει. Αρκετα καλοφτιαγμενη ειναι
Δεν με ενθουσίασε το εικαστικό της, αλλά θα τη βάλω και βλέπουμε..

Αλλά δεν είναι λύση αυτό. Αυτό το έκτρωμα για οδηγία πρέπει να πάρει τον πούλο ASAP.
 
  • Like
Reactions: avpap
BYD-GR-Price.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

BYD ATTO 3 Preview | BYD Auto
BYD Europe


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Unleash the Future with BYD Seal
BYD Europe
 
Ας φερουν το seagull στα 22-25χιλιαρικα (πριν την επιδοτηση), ωστε να πεσει στα 18-20 με την επιδοτηση και θα γινει χαμουλης.
 
Για να πουλάς αυτοκίνητο στα 50k πρέπει να χτίσεις ένα reputation πως κάτι κάνεις καλά.
Στην tesla για παράδειγμα, για εμένα είναι πως το αυτοκίνητο υποστηρίζεται long term και συνεχώς αναβαθμίζεται, πράγμα που δεν κάνουν οι legacy αυτοκινητοβιομηχανίες, τουλάχιστον όχι σε αυτόν τον βαθμό.

Η BYD τι κάνει τόσο καλά ώστε να αξίζει τα 50k κάποιου;
 
  • Like
Reactions: avpap
Η BYD τι κάνει τόσο καλά ώστε να αξίζει τα 50k κάποιου;
Ηλεκτρικα για καποιον που θελει ηλεκτρικο αλλα δεν θελει τεσλα :p
Περα απο την πλακα, το seal για εμενα δεν εχει λογο υπαρξης σε αυτην την τιμη. Το atto εχει ενα ενδιαφερον απο την αποψη οτι αγοραζει καποιος "μαζεμενο" σε διαστασεις suv σε τιμη γυρω στα 30χιλιαρικα (με την επιδοτηση). Αλλα οπως ειπα, τον παταγο θα τον κανει το seagull οταν ερθει ευρωπη
 
Κάποιος που μπορεί να δώσει 50k για ηλεκτρικό και δεν θέλει να πάρει tesla, μπορεί να δεί το id7 το οποίο είναι πολύ ωραίο για τα χρήματα του, δεν θα πάρει no-name Κινεζιά 😛
 
Κάποιος που μπορεί να δώσει 50k για ηλεκτρικό και δεν θέλει να πάρει tesla, μπορεί να δεί το id7 το οποίο είναι πολύ ωραίο για τα χρήματα του, δεν θα πάρει no-name Κινεζιά 😛
μονο που το id7 δεν κανει 50 :)
 
Όντως, το διευκρινίζει πως τα 49800 αφορούν ετοιμοπαράδοτα οχήματα.
Και πάλι, μια χαρά τιμή είναι βέβαια για αυτό που είναι.

Δεν είναι αναλογία το 50 κινέζος - 58 καλό αυτοκίνητο της vw.
 
Όντως, το διευκρινίζει πως τα 49800 αφορούν ετοιμοπαράδοτα οχήματα.
Και πάλι, μια χαρά τιμή είναι βέβαια για αυτό που είναι.

Δεν είναι αναλογία το 50 κινέζος - 58 καλό αυτοκίνητο της vw.
παντως, εκει που φρικαρουν οι περισσοτεροι δεν ειναι στην τιμη, αλλα στο μεγεθος.
 
Όντως, το διευκρινίζει πως τα 49800 αφορούν ετοιμοπαράδοτα οχήματα.
Και πάλι, μια χαρά τιμή είναι βέβαια για αυτό που είναι.

Δεν είναι αναλογία το 50 κινέζος - 58 καλό αυτοκίνητο της vw.
Στο 49800 περιλαμβάνουν την επιδότηση του "Κινούμαι Ηλεκτρικά 2" των 8000, που όμως πλέον ουσιαστικά δεν υφίσταται. Οι τιμές του BYD Seal είναι χωρίς επιδότηση. Οπότε μιλάμε για πάνω από 10.000 ευρώ διαφορά. Ο ανταγωνιστής του Seal είναι το Tesla Model 3 long range και έχουν παρόμοια τιμή - το Tesla Model 3 long range είναι λίγο ακριβότερο, ειδικά αν το πάρεις με ένα χρώμα της προκοπής και το Advanced autopilot βγαίνει ως 8000 παραπάνω.

Η BYD μπορεί να μας είναι άγνωστη, αλλά είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός BEV στο κόσμο. Παράγει/πουλάει περισσότερα από την Tesla.
 
Στο 49800 περιλαμβάνουν την επιδότηση του "Κινούμαι Ηλεκτρικά 2" των 8000, που όμως πλέον ουσιαστικά δεν υφίσταται. Οι τιμές του BYD Seal είναι χωρίς επιδότηση. Οπότε μιλάμε για πάνω από 10.000 ευρώ διαφορά. Ο ανταγωνιστής του Seal είναι το Tesla Model 3 long range και έχουν παρόμοια τιμή - το Tesla Model 3 long range είναι λίγο ακριβότερο, ειδικά αν το πάρεις με ένα χρώμα της προκοπής και το Advanced autopilot βγαίνει ως 8000 παραπάνω.

Η BYD μπορεί να μας είναι άγνωστη, αλλά είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός BEV στο κόσμο. Παράγει/πουλάει περισσότερα από την Tesla.
κανεις νοημων ανθρωπος δεν αγοραζει fsd στην ελλαδα. Δεν κανει σχεδον τιποτα. Χρωμα και λευκο εσωτερικο (που χρεωνονται εξτρα) βαλε τα στον λογαριασμο, το fsd ομως οχι
 
κανεις νοημων ανθρωπος δεν αγοραζει fsd στην ελλαδα. Δεν κανει σχεδον τιποτα. Χρωμα και λευκο εσωτερικο (που χρεωνονται εξτρα) βαλε τα στον λογαριασμο, το fsd ομως οχι
Δεν αναφέρομαι στο FSD αλλά στο enhanced autopilot (Lane change, Navigate on autopilot, Autopark). Δυνατότητες που έχει πχ το ID.7 και το BYD.
edit: μάλιστα το autopark δεν δουλεύει καν ακόμα, θα δουλεύει "προσεχώς".
 
Δεν αναφέρομαι στο FSD αλλά στο enhanced autopilot (Lane change, Navigate on autopilot, Autopark). Δυνατότητες που έχει πχ το ID.7 και το BYD.
edit: μάλιστα το autopark δεν δουλεύει καν ακόμα, θα δουλεύει "προσεχώς".
το enhanced autopilot κανει 3800 και οχι 8000. Αλλα ετσι και αλλιως ουτε αυτο δουλευει :) Ισως να δουλευει η αυτοματη αλλαγη λωριδας, αλλα μεχρι εκει, τιποτα αλλο. Μαλιστα, τωρα που το σκεφτομαι, δεν ειναι αυτοματη, αλλα την επιλεγεις εσυ με το φλας.