Αυτοκινητιστικά νέα

Και δεν είναι μόνο το 0-100 στα ηλεκτρικά. Είναι και το αντίστοιχο τρελό ρεπρίζ που έχουν. Αυτό είναι το πιό γαμάτο.
Εντάξει , πάντα μπορούσες να πάρεις γρήγορο αμάξι χωρίς κανέναν έλεγχο. Αρκεί να είχες τα χρήματα. Τώρα με τα ηλεκτρικά μπορείς να τα πάρεις πιο εύκολα τα γκάζια.
Εντάξει όταν θα αρχίσουν να σκοτώνονται (κατά ριπάς) θα αρχίσουν να μπαίνουν κόφτες. Μην αγχώνεσαι 😁
 
  • Like
Reactions: mdvq
Απ' ότι πληροφορούμαι τα ηλεκτρικά έχουν και τρελές ροπές. Βέβαια έχουν μεγαλύτερο βάρος, ειδικά ελαστικά και μεγάλη μείωση της αυτονομίας όταν αρχίζεις να το γλεντάς στον δρόμο.

Αναμένω πως & πως να έλθει στην Ελλάδα το Xiaomi SU 7 να το δω από κοντά και γιατί όχι να το δοκιμάσω
 
Μια ερώτηση προς τους έχοντες ή γνωριζοντες.
Αυτά τα εξωφρενικά νούμερα επιτάχυνσης πως τα κουμανταρετε???
Δεν είναι επικίνδυνα??
Σας μιλάει (ή μάλλον σας γράφει) πρώην κάτοχος μοτοσυκλετών με παρόμοιες επιδόσεις και δεν σας κρύβω ότι είχα τρομάξει πολλές φορές .
Σε στροφιλικι, πρέπει να σε λούζει κρύος ιδρώτας.
Απορώ πως επιτρέπουν τέτοιες επιδόσεις σε αυτοκίνητα, που τα αγοράζει ο ΟΠΟΙΟΣΔΉΠΟΤΕ.

Τα τετρακίνητα είναι αρκετά έως πολύ εύκολα στην οδήγηση, απλά όσο πατάς γκάζι, πηγαίνουν.. καλό είναι να έχεις κατά νου ότι θέλεις και μια Α απόσταση για να φρενάρεις. Αλλιώς παίρνεις πολύ σύντομα ένα πολύ ακριβό μάθημα (hint: μόνο μικτή σε τέτοια αυτοκίνητα..).

Τα πισοκίνητα ευτυχώς που έχουν διαστημικό traction control, το οποίο δεν απενεργοποιείται. Διαφορετικά θα είχαμε σκοτωθεί όλοι. :P

Overall δεν είναι εύκολο να κάνεις μοιραίο λάθος, παρά τα πολλά άλογα. Εκτός αν είσαι εντελώς ούγκανο.
 
  • Like
Reactions: mdvq and koupa
Τα ηλεκτρικά σωστά γράφτηκε ότι έχουν εξαιρετικό traction control. Αυτό έλειπε άλλωστε. Οι ηλεκτροκινητήρες λόγω ιδιοτήτων έχουν από τη φύση τους εξαιρετικά χαρακτηριστικά ελέγχου οπότε δεν υπάρχει "πρόβλημα". Το πραγματικό πρόβλημα που δεν λύνει καμία τεχνολογία είναι ο βλάκας οδηγός που θα υπερεκτιμήσει τις δυνατότητες του, του αυτοκινήτου και του οδοστρώματος.

Είναι πιο δύσκολο να σκοτωθείς διότι δεν υπάρχει μεγάλη μηχανική αδράνεια. Πχ στα συμβατικά οχήματα πρέπει να περάσουν μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου ώστε να γίνει η σωστή εμπλοκή του διαφορικού και των λοιπών συστημάτων. Εδώ τα "κλάσματα" είναι σχεδόν μηδενικά διότι ΔΕΝ υπάρχει διαφορικό αλλά ηλεκτροκινητήρας με άμεση ανταπόκριση. Άπαξ και εντοπιστεί το γλίστρημα έχει ήδη δωθεί εντολή στον ηλεκτροκινητήρα να "φρενάρει".

Η Tesla για παράδειγμα στο Plaid με τα 1000 άλογα έχει κόφτη όταν εντοπίσει ότι το τιμόνι δεν είναι ίσιο. Ξεχνάς δηλαδή τα παντιλίκια στις στροφές. Και σύμφωνα με reviewers είναι μεγάλος ο κόφτης. Βυθίζεις το γκάζι στο πάτωμα και δεν επιταχύνει.
 
Α οκ τότε.
Εδώ μιλάμε ότι με "αστεία" λεφτά παίρνεις,καθ'υπερβολή, επιδόσεις McLaren.
Και αυτό δεν είναι καθόλου αστείο .
 
Α οκ τότε.
Εδώ μιλάμε ότι με "αστεία" λεφτά παίρνεις,καθ'υπερβολή, επιδόσεις McLaren.
Και αυτό δεν είναι καθόλου αστείο .
Το ότι με λίγα χρήματα παίρνεις πολλά γκάζια αυτό είναι γεγονός στα ηλεκτρικά.
Αλλά μην έχεις στο μυαλό σου τα 400 άλογα σε αμάξι του 80-90 που έκανες τον σταυρό σου πριν την στροφή και μετά σε κοίταζαν όλοι με δέος γιατί σε θεωρούσαν οδηγάρα.
Εδώ μιλάμε είναι τίγκα στα ηλεκτρονικά βοηθήματα και στους κόφτες. Χωρίς υπερβολή και μια γιαγια μπορεί να τα οδηγήσει άνετα.
Με το πάτημα μιας επιλογής στην οθόνη (στην κυριολεξία) μπορείς να κάνεις τα 400 άλογα να φαίνονται σαν 100 ή σαν 400. Πως να στο πω, είναι softwareάδικα άλογα, με την έννοια ότι είναι ΠΛΗΡΩΣ διαχειρισημα. Οχι γιούργια , αέρα, βαστάτε τουρκοι τ' άλογα κλπ

Υ.Γ. πιστεύω στο μέλλον όποιο κι αν είναι το καύσιμο, ΔΕΝ θα υπάρχει η ερώτηση πόσα άλογα είναι. Γιατί; Διότι θα είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι θα υπάρχει αρκετή ιπποδύναμη. Πολύ παραπάνω απ' ότι χρειάζεται ένας μέσος οδηγός. Η διαφορά θα είναι στο ξεκλειδωμα της δύναμης είτε με κουμπάκια από την οθόνη είτε με insert coin στην αντιπροσωπεία (που θα πατάνε αυτοί τα κουμπάκια στο OBD).
Αυτό το "πόσα άλογα είναι;" θεωρώ ότι θα είναι το ανέκδοτο του μέλλοντος.
 
Last edited:
Σήμερα είδα την BMW iX. Δικαιολογημένα η Tesla τους έχει πάρει τα σώβρακα. Στην πόλη μου έχουμε και ένα M3. Το επεξεργάζομαι ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. Το ρημάδι είναι σφήνα. Δεν κρίνω ομορφιά αν και εμένα μου αρέσει αλλά την αεροδυναμική. Το βλέπεις και καταλαβαίνεις ότι είναι σχεδιασμένο με τον βέλτιστο τρόπο.

Το άλλο ένα κουτί. Τέλος. ΚΟΥΤΙ. Δίνεις 100.000 και έχεις χειρότερα αποτελέσματα από ένα όχημα στη μισή τιμή. Όσο και να το πειράξεις ΔΕΝ πρόκειτε να γίνει αεροδυναμικό.

Σωστά κάποιοι γκρινιάζουν ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές ΔΕΝ έχουν καταλάβει πως πρέπει να σχεδιάσουν ένα EV.
εισαι αδικος γιατι συγκρινεις τελειως διαφορετικα πραγματα. Premium suv με sedan της μισης τιμης, το οποιο εχει καλη ποιοτητα (πολυ καλη θα ελεγα για την τιμη του), αλλα καμμια σχεση με την iX. Εχω μπει σε iX γνωστου και ειδα το σαλονι απο κοντα.

Οσο για τα αλογα, οπως ειπαν ηδη, οταν πας για test drive (γιατι ετοιμοσ εισαι, σε βλεπω :) ) θα δεις οτι ειναι το πιο ευκολο αυτοκινητο που εχεις οδηγησει ποτε στη ζωη σου. Πατας γκαζι λιγο, παει αργα, πατας γκαζι, πιο πολυ, παει προοδευτικα πιο πολυ.
 
  • Like
Reactions: koupa
Το θέμα είναι ότι ο αγοραστής του BMW iX δεν θα το πάρει για την αεροδυναμική του.

Δεν τον νοιάζει ότι έχει αεροδυναμικό συντελεστή τσιμεντόλιθου και εμφάνιση σχεδόν τσιμεντόλιθου.

Τον νοιάζει ότι είναι BMW, οπότε έχει το prestige και την πολύ καλή ποιότητα σαλονιού. Λίγο πολύ αυτά.

Α, και το γελοίο πια grill.
 
Το θέμα είναι ότι ο αγοραστής του BMW iX δεν θα το πάρει για την αεροδυναμική του.

Δεν τον νοιάζει ότι έχει αεροδυναμικό συντελεστή τσιμεντόλιθου και εμφάνιση σχεδόν τσιμεντόλιθου.

Τον νοιάζει ότι είναι BMW, οπότε έχει το prestige και την πολύ καλή ποιότητα σαλονιού. Λίγο πολύ αυτά.

Α, και το γελοίο πια grill.
το αστειο ειναι το πορτ μπαγαζ του. Βλεπεις αμαξι σχεδον 5 μετρα και νομιζεις οτι θα εχει χωρους σπηλιας και ανοιγεις το πορτ μπαγαζ και μενεις με την απορια... ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ;;;;
 
Πάντως και στα αμοιγώς ηλεκτρικά αλλά και στα plug-in hybrid οι χώροι αποσκευών μειώνονται απίστευτα για την κατηγορία των οχημάτων. Θέλει πολύ προσοχή μη βρεθείς με 5μετρο αυτοκίνητο και χώρο αποσκευών focus...
 
χτες στην δουλειά σκεφτόμουν πως θα κουβαλήσω στο χωριό τα 3 γατιά μου , ένα μεγάλο αλυσοπρίονο και όλα τα πράγματά μας (3 άτομα)..
και περνάει από δίπλα ένα Dacia στέισον.. δεν θυμάμαι το μοντέλο,( Logan μήπως;; ), αλλά το πορτμπαγκάζ του θα τα χώραγε όλα και θα μπορούσα να αγοράσω από εδώ και ένα πλυντήριο ρούχων που θέλουμε για εκεί...
 
Κάτσε βρε, το δικό μου έχει κάπου στα 520 λίτρα χώρο αποσκευών. Το ίδιο έχουμε και εσένα είναι και πεντάπορτο.
Τόσο πολύ μεγάλωσαν τα γατιά;
Και γιατί τα βάζεις στο πορτ παγκάζ;
 
Πάντως και στα αμοιγώς ηλεκτρικά αλλά και στα plug-in hybrid οι χώροι αποσκευών μειώνονται απίστευτα για την κατηγορία των οχημάτων. Θέλει πολύ προσοχή μη βρεθείς με 5μετρο αυτοκίνητο και χώρο αποσκευών focus...
τα phev εχουν το προβλημα οτι ειναι κατασκευασμενα πανω σε θερμικες πλατφορμες και χρησιμοποιουν κομματι του πορτ μπαγαζ για την μπαταρια. Τα ηλεκτρικα δεν θα επρεπε να πασχουν απο τετοια προβληματα, εκτος απο αυτα που χρησιμοποιουν κοινη πλατφορμα με τα θερμικα ξαδερφακια τους. Για αυτο λεμε παντα οτι ειναι καλυτερα να επιλεξεις κανεις ηλεκτρικο το οποιο ειναι στημενο πανω σε ηλεκτρικη πλατφορμα
 
Κάτσε βρε, το δικό μου έχει κάπου στα 520 λίτρα χώρο αποσκευών. Το ίδιο έχουμε και εσένα είναι και πεντάπορτο.
3πορτο είναι της Σίας και έχει μικρότερο χώρο αποσκευών από το δικό σου που είναι σεντάν..
Τόσο πολύ μεγάλωσαν τα γατιά;
το κάθε ένα είναι στο δικό του "κλουβί" και έχουν μέγεθος
Και γιατί τα βάζεις στο πορτ παγκάζ;
ποιός είπε ότι τα βάζω στο πορτ μπαγκάζ;;
πίσω κάθονται και πάντα κάποιος είναι δίπλα τους να τους μιλάει , να τα χαϊδεύει και να τα ηρεμεί.. ( Σία ή Λίντα δλδ )
αυτό σημαίνει ότι άλλα πράγματα όπως σακ βουαγιάζ πάνε πίσω και ο χώρος "τρώγεται" για πλάκα.
τώρα που πρέπει να κατεβάσω και ένα αλυσοπρίονο για έναν ξάδερφο, υπάρχει θέμα...
(βάλε ότι κάθε φορά κουβαλάω πολλά εργαλεία που εύκολα πιάνουν ένα 30% του χώρου, αλλά χωρίς αυτά νιώθω "γυμνός".. μέχρι να φτιάξω πλήρη εργαλειοθήκη στο χωριό, θα έχω αυτό το κουβάλημα πέρα-δώθε)
 
  • Like
Reactions: spmk and Tzimisce
Περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα μπορεί να καλύψει νέο υβριδικό σύστημα της BYD χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμό

 
  • Like
Reactions: vlad66
Ωραία, οι Κινέζοι συνεχίζουν να προσπαθούν να λύσουν ένα πρόβλημα που δεν υπάρχει, ειδικά τη στιγμή που μιλάμε για αυτοκίνητο υβριδικό.

Πανέξυπνο.
 
  • Like
Reactions: avpap