Καλά αμπελοφιλοσοφιες πολιτικών.Για μισό.. οι Ευρωπαίοι λένε "Οι δασμοί, δήλωσε ο Dombrovskis, βασίζονται «σε σαφή στοιχεία της εκτεταμένης έρευνάς μας και σε πλήρη σεβασμό των κανόνων του ΠΟΕ. Θα συνεργαστούμε τώρα με τις κινεζικές αρχές και όλα τα μέρη με σκοπό την ολοκλήρωση αυτής της έρευνας”."
Οπότε γιατί να δώσω δίκιο στους Κινέζους και όχι τους Ευρωπαίους;
Αν η Αμερικανική κυβέρνηση επιδοτούσε τους Αμερικανούς κατασκευαστές ώστε να είναι πιο φτηνοί από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές με απώτερο σκοπό να τους κλείσουν, θα έμπαιναν δασμοί και στους Αμερικάνους.Γιατί, δεν θα πρέπει να έχουμε τους ίδιους δασμούς και σε πράγματα που έρχονται από την Αμερική π.χ.;
βλέπουν λίγο πιο μακριά.. και αυτό που πιστεύω ότι βλέπουν, είναι κινέζος αφεντικό όπως στην Volvo κλπ....Καλά αμπελοφιλοσοφιες πολιτικών.
Ξεκάθαρος δάκτυλος Γάλλων ,Γερμανών, Ιταλών για ευνόητους λόγους ....![]()
Αν η Αμερικανική κυβέρνηση επιδοτούσε τους Αμερικανούς κατασκευαστές ώστε να είναι πιο φτηνοί από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές με απώτερο σκοπό να τους κλείσουν, θα έμπαιναν δασμοί και στους Αμερικάνους.
Είδες εσύ τις αποδείξεις που δικαιολογούν 20% δασμό σε BYD, Gelly και 40% σε SAIC; Όσο είδες τις αποδείξεις περί εργοστασίων όπλων μαζικής καταστροφής του Σαντάμ, άλλο τόσο θα δεις τέτοιες αποδείξεις.Οι Ευρωπαίοι δεν τρώνε κουτόχορτο. Πήγαν και τους έλεγξαν (όσους συνεργάστηκαν), και είδαν τι συμβαίνει. Γιαυτό και μπαίνουν οι δασμοί.
Οπότε ναι, σαφώς και θα επιδοτήσει τους τοπικούς κατασκευαστές της αν είναι να διαλύσουν τον ανταγωνισμό και (μακροχρόνια) να αποκτήσει σχεδόν μονοπώλιο στην τρίτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου (δεύτερη μεγαλύτερη αν δεν υπολογίσεις την Αμερική, την οποία έχουν ξεγράψει από πιθανό πελάτη).
13 με 15 χιλιαρικα στον υπολοιπο κοσμο 35 στην ελλαδα ή ευρωπηΑρχίσαν τα όργανα και που εισαι ακόμα .Είμαι περίεργος ακόμα και να βάλει δασμό ,πόσο θα κάνει
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.