Νικος Πετειναρακης
AVClub Fanatic
Αχ αυτή η κόκκινη κυρία με το αστέρι στην πρώτη φωτό.. Μαζίμε την alfa stradale τα ομορφότερα αυτοκίνητα της ιστορίας για εμένα, μετην πρώτη Shelby να ακολουθεί κατά πόδας..
ρε δεν εμεινε τιποτα σχεδον.....
στερεοποιημενη νιτρογλυκερινη ειναι τα συνθετικα του μερη ?
Λογικό. Είναι όλο καρμπον.ρε δεν εμεινε τιποτα σχεδον.....
στερεοποιημενη νιτρογλυκερινη ειναι τα συνθετικα του μερη ?
Σχετικά με τις φωτιές που αρπάζουν τα supercars, υπάρχει και μια δεύτερη λογική. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί με 120 χρόνια αυτοκίνησης στα μέτρα ασφαλείας κάνουν ακόμα και το πιο φθηνό αυτοκίνητο ασφαλές από πυρκαγιά. Εννοώ από την τροφοδοσία του καύσιμου με τα ασφαλιστικά μέχρι τα ηλεκτρολογικά.
Στα supercars όμως δεν υπάρχει αυτή η τεχνογνωσία μέσω της μαζικής παραγωγής,
ούτε τόσα crash test γίνονται, ούτε είναι δυνατόν να ελεγχθούν όλοι οι παράμετροι καθώς κατασκευάζονται λίγα και χειροποίητα.
Εννοώ ότι δεν έχει νόημα μόνο η χρήση των πιο ακριβών και αξιοπιστων υλικών παράδειγμα ασφάλειες καλωδιοταινίες σωληνάκια καυσίμων αλλά και ο σχεδιασμός και οι δοκιμές πως θα ανταποκριθεί το όχημα σε τρακάρισμα.
Λογικά η οδήγηση ενός supercar ενδεχομένως να έπρεπε να έχει και διαφορετική άδεια οδήγησης, και ο οδηγός να εκπαιδεύεται στον χειρισμό και στα μέτρα ασφαλείας.
Ίσως κακώς υπάρχει και μια ιδιότυπη "ασυλία" νομοθετικά όχι σε επίπεδο μικρου κράτους αλλά πανευρωπαϊκα και παγκόσμια για τα supercars, είναι δυνατόν να κινείται σε δημοσίους δρόμους μια τέτοια βόμβα από οδηγό που δεν έχει εκπαιδευτεί στον χειρισμό; Όχημα που βγάζει γυμνή φλόγα κλπ. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύσει και στα ηλεκτρικά που κάνουν 3.5 επιτάχυνση.
Δεν επιρρεαζει μόνο τον ίδιο τον οδηγό επιρρεαζει κάθε έναν μας.
Σε μια διασταύρωση διάβαση οτιδήποτε ελέγχεις ως πεζός ή οδηγός αν έρχεται αυτοκίνητο. Πας να περάσεις και δεν είχες δει ότι ερχόταν όχημα στα 4 δευτερόλεπτα που κοίταξες δεξιά και αριστερά που έκανες τον έλεγχο.
Σχετικά με τις φωτιές που αρπάζουν τα supercars, υπάρχει και μια δεύτερη λογική. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί με 120 χρόνια αυτοκίνησης στα μέτρα ασφαλείας κάνουν ακόμα και το πιο φθηνό αυτοκίνητο ασφαλές από πυρκαγιά. Εννοώ από την τροφοδοσία του καύσιμου με τα ασφαλιστικά μέχρι τα ηλεκτρολογικά.
Στα supercars όμως δεν υπάρχει αυτή η τεχνογνωσία μέσω της μαζικής παραγωγής,
ούτε τόσα crash test γίνονται, ούτε είναι δυνατόν να ελεγχθούν όλοι οι παράμετροι καθώς κατασκευάζονται λίγα και χειροποίητα.
Εννοώ ότι δεν έχει νόημα μόνο η χρήση των πιο ακριβών και αξιοπιστων υλικών παράδειγμα ασφάλειες καλωδιοταινίες σωληνάκια καυσίμων αλλά και ο σχεδιασμός και οι δοκιμές πως θα ανταποκριθεί το όχημα σε τρακάρισμα.
Λογικά η οδήγηση ενός supercar ενδεχομένως να έπρεπε να έχει και διαφορετική άδεια οδήγησης, και ο οδηγός να εκπαιδεύεται στον χειρισμό και στα μέτρα ασφαλείας.
Ίσως κακώς υπάρχει και μια ιδιότυπη "ασυλία" νομοθετικά όχι σε επίπεδο μικρου κράτους αλλά πανευρωπαϊκα και παγκόσμια για τα supercars, είναι δυνατόν να κινείται σε δημοσίους δρόμους μια τέτοια βόμβα από οδηγό που δεν έχει εκπαιδευτεί στον χειρισμό; Όχημα που βγάζει γυμνή φλόγα κλπ. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύσει και στα ηλεκτρικά που κάνουν 3.5 επιτάχυνση.
Δεν επιρρεαζει μόνο τον ίδιο τον οδηγό επιρρεαζει κάθε έναν μας.
Σε μια διασταύρωση διάβαση οτιδήποτε ελέγχεις ως πεζός ή οδηγός αν έρχεται αυτοκίνητο. Πας να περάσεις και δεν είχες δει ότι ερχόταν όχημα στα 4 δευτερόλεπτα που κοίταξες δεξιά και αριστερά που έκανες τον έλεγχο.
Μήπως όμως αυτά ευθύνονται για το γεγονός πως πρόλαβαν και εγκατέλλειψαν οι επιβαίνοντες;Να βράσω και τα συστήματα πυρόσβεσης.....
![]()
Αυτό είναι το supercar των εκατομμυρίων που καταστράφηκε στην Αττική Οδό - NewsAuto.gr
Στο ρεύμα προς Ελευσίνα - Δείτε βίντεο και φωτογραφίεςwww.newsauto.gr
Δεν απαξιώνω κανένα κατασκευαστή supercar.
Είναι δικό τους πρόβλημα που τα αυτοκίνητα τους αναφλέγονται;
Φυσικά και είναι.
Δεν θα κάτσουμε να γράφουμε φταίει η μεγαλη ταχύτητα η αδράνεια η πλαγιολισθηση φταίνε οι ίπποι και φταινε τα υλικά οι υπολογιστές προσομοιώσεων...... είναι άτοπο.
Όταν το αυτοκίνητο κοστίζει 700.000 900.000 υποτίθεται εκτός από το κόστος υλικών και κατασκευής έχει κάποιες προδιαγραφές να προστατεύσει τους χρήστες και τον υπόλοιπο κόσμο γύρω του όταν κυκλοφορεί στον δρόμο.
Δηλαδή στην F1 πως έχουν περιοριστεί τα θανατηφόρα και οι τραυματισμοί;
Και γιατί να ανεχόμαστε να κυκλοφορουν βόμβες χειρότερες και από βυτιοφόρα με βενζίνη ανάμεσα μας.
Υπάρχει σαφές έλλειμμα και από πλευράς κατασκευαστών και από νομοθεσία.
Τι θα πει φταίνε οι ταχύτητες; Φταίνε οι ίπποι;
Τα 4/5 αστέρια του τότε δεν έχουν σχέση με τα 4/5 αστέρια του σήμερα, ούτε οι δρόμοι παλαιότερα έχουν σχέση με τους σημερινούς. ΟΚ, υπάρχουν πια αυτοκινητόδρομοι σύγχρονοι που δεν επιτρέπουν μετωπικές και όταν πάει να εκτραπεί ένα όχημα το επαναφέρουν μέσα στο δρόμο. Το Euroncap έχει κάνει άλματα σε σχέση με το παρελθόν στο πως αξιολογεί την παθητική ασφάλεια στα οχήματα, κάνει περισσότερες και με περισσότερο νόημα επιπλέον δοκιμές, όλα αυτά εύκολα τα βρίσκει κανείς αν ψάξει.
Δεκτά όλα αυτά, αλλά να, στο προηγούμενο link επρόκειτο για επαρχιακό δρόμο και σχεδόν σίγουρα μετωπική οχημάτων διαφορετικής μάζας... . Η πραγματικότητα αυτή είναι... .
Η ουσία δεν αλλάζει. Η ταχύτητα σκοτώνει. Πχ στο παραπάνω δείχνει τη διαφορά μεταξύ 60 και 100χλμ την ώρα. Και ένα νέο όχημα πόσο καλύτερα θα τα πήγαινε σήμερα σε σχέση με το καημένο το Focus; Δε νομίζω πολύ καλύτερα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.