Αυτοκινητιστικά νέα

Τα ματιασαμε.....(πιθανη ανάφλεξη από φλόγα με άκαυτη βενζίνη πάνω στην καυτή εξάτμιση από ξερογκαζιά. Σύνηθες φαινομενο και σε Lamborghini) . Άπειρα βιντεάκια υπαρχουν που δείχνουν να βγάζουν φλόγες από την εξάτμιση. Όταν μάλιστα το κανεις αυτό σε περιβάλλον με 43 βαθμούς κελσίου που όλα καίνε δεν θέλει και πολύ.

 
ρε δεν εμεινε τιποτα σχεδον.....


στερεοποιημενη νιτρογλυκερινη ειναι τα συνθετικα του μερη ?

Τα σύγχρονα supercars και όχι μόνο κατασκευάζονται από συνθετικά υλικά για μείωση βάρους. Με μια πρόχειρη αναζήτηση το συγκεκριμένο μοντέλο έχει ανθρακονήματα και κέβλαρ. Ναι μεν τα ανθρακονήματα έχουν σημείο λειωσίματος πάνω από 3000 βαθμούς αλλά το κέβλαρ έχει μόλις 500 βαθμούς. Η βενζίνη καίει με φλόγα γύρω στους 1000 βαθμούς.

Οπότε λογικό να μη μείνει τίποτα.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Σχετικά με τις φωτιές που αρπάζουν τα supercars, υπάρχει και μια δεύτερη λογική. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί με 120 χρόνια αυτοκίνησης στα μέτρα ασφαλείας κάνουν ακόμα και το πιο φθηνό αυτοκίνητο ασφαλές από πυρκαγιά. Εννοώ από την τροφοδοσία του καύσιμου με τα ασφαλιστικά μέχρι τα ηλεκτρολογικά.

Στα supercars όμως δεν υπάρχει αυτή η τεχνογνωσία μέσω της μαζικής παραγωγής,
ούτε τόσα crash test γίνονται, ούτε είναι δυνατόν να ελεγχθούν όλοι οι παράμετροι καθώς κατασκευάζονται λίγα και χειροποίητα.
Εννοώ ότι δεν έχει νόημα μόνο η χρήση των πιο ακριβών και αξιοπιστων υλικών παράδειγμα ασφάλειες καλωδιοταινίες σωληνάκια καυσίμων αλλά και ο σχεδιασμός και οι δοκιμές πως θα ανταποκριθεί το όχημα σε τρακάρισμα.

Λογικά η οδήγηση ενός supercar ενδεχομένως να έπρεπε να έχει και διαφορετική άδεια οδήγησης, και ο οδηγός να εκπαιδεύεται στον χειρισμό και στα μέτρα ασφαλείας.

Ίσως κακώς υπάρχει και μια ιδιότυπη "ασυλία" νομοθετικά όχι σε επίπεδο μικρου κράτους αλλά πανευρωπαϊκα και παγκόσμια για τα supercars, είναι δυνατόν να κινείται σε δημοσίους δρόμους μια τέτοια βόμβα από οδηγό που δεν έχει εκπαιδευτεί στον χειρισμό; Όχημα που βγάζει γυμνή φλόγα κλπ. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύσει και στα ηλεκτρικά που κάνουν 3.5 επιτάχυνση.

Δεν επιρρεαζει μόνο τον ίδιο τον οδηγό επιρρεαζει κάθε έναν μας.
Σε μια διασταύρωση διάβαση οτιδήποτε ελέγχεις ως πεζός ή οδηγός αν έρχεται αυτοκίνητο. Πας να περάσεις και δεν είχες δει ότι ερχόταν όχημα στα 4 δευτερόλεπτα που κοίταξες δεξιά και αριστερά που έκανες τον έλεγχο.
 
Εννοώ ένα πολύ βασικό λάθος που κάνουμε στην οδήγηση είναι ότι όταν κινούμαστε σε ένα δρόμο με προτεραιοτητα, θεωρούμε ότι υποχρεωτικά πρέπει να μας δουν όσοι είναι σε διασταύρωσεις και να περιμένουν ανεξάρτητα από την ταχύτητα που έχουμε. Και που ενδεχομένως παραβιάζουμε. Η ανόητη λογικη που έχουν σκοτωθεί χιλιάδες άνθρωποι με μηχανές κυρίως.
 
Έχει γίνει υποχρεωτικό πλέον να λειτουργούν συστήματα ειδοποίησης για το κάθε τι στο αυτοκίνητο. Από ηχητικά μέχρι feedback στο τιμόνι. Συστήματα που πλέον για να απενεργοποιηθουν, θα πρέπει να είσαι σταματημένος και να επιλέξεις να μην λειτουργούν.
Και όταν βάζεις μπροστά ξανά το αυτοκίνητο, χρειάζεται να τα απενεργοποιήσεις πάλι.

Για την οδήγηση ειδικά στη χώρα που θεωρείται απαραίτητο το φακελάκι για την απόκτηση άδειας, και που θεωρείται επίσης αυτονόητο ότι όλοι πρέπει να έχουν ανεξαρτήτως ικανότητας η γνώσεων, δεν νομίζω ότι πρόκειται ποτέ να αλλάξει αυτό. Ως νοοτροπία.
Πήγε στα 18 ο κανακάρης ή η κανακάρω, απ' ευθείας ο μπαμπάς θα πληρώσει να έρθει το δίπλωμα στο σπίτι. Που να κάθεται να ταλαιπωρείται τώρα... . Κι όποιον πάρει ο χάρος.
Θα συνεχίσουμε ως εκ τούτου να είμαστε στην κορυφή της δημιουργίας κιμά από ανθρώπινο κρέας στους δρόμους.
 
Σχετικά με τις φωτιές που αρπάζουν τα supercars, υπάρχει και μια δεύτερη λογική. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί με 120 χρόνια αυτοκίνησης στα μέτρα ασφαλείας κάνουν ακόμα και το πιο φθηνό αυτοκίνητο ασφαλές από πυρκαγιά. Εννοώ από την τροφοδοσία του καύσιμου με τα ασφαλιστικά μέχρι τα ηλεκτρολογικά.

Στα supercars όμως δεν υπάρχει αυτή η τεχνογνωσία μέσω της μαζικής παραγωγής,
ούτε τόσα crash test γίνονται, ούτε είναι δυνατόν να ελεγχθούν όλοι οι παράμετροι καθώς κατασκευάζονται λίγα και χειροποίητα.
Εννοώ ότι δεν έχει νόημα μόνο η χρήση των πιο ακριβών και αξιοπιστων υλικών παράδειγμα ασφάλειες καλωδιοταινίες σωληνάκια καυσίμων αλλά και ο σχεδιασμός και οι δοκιμές πως θα ανταποκριθεί το όχημα σε τρακάρισμα.

Λογικά η οδήγηση ενός supercar ενδεχομένως να έπρεπε να έχει και διαφορετική άδεια οδήγησης, και ο οδηγός να εκπαιδεύεται στον χειρισμό και στα μέτρα ασφαλείας.

Ίσως κακώς υπάρχει και μια ιδιότυπη "ασυλία" νομοθετικά όχι σε επίπεδο μικρου κράτους αλλά πανευρωπαϊκα και παγκόσμια για τα supercars, είναι δυνατόν να κινείται σε δημοσίους δρόμους μια τέτοια βόμβα από οδηγό που δεν έχει εκπαιδευτεί στον χειρισμό; Όχημα που βγάζει γυμνή φλόγα κλπ. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύσει και στα ηλεκτρικά που κάνουν 3.5 επιτάχυνση.

Δεν επιρρεαζει μόνο τον ίδιο τον οδηγό επιρρεαζει κάθε έναν μας.
Σε μια διασταύρωση διάβαση οτιδήποτε ελέγχεις ως πεζός ή οδηγός αν έρχεται αυτοκίνητο. Πας να περάσεις και δεν είχες δει ότι ερχόταν όχημα στα 4 δευτερόλεπτα που κοίταξες δεξιά και αριστερά που έκανες τον έλεγχο.

Ενώ έχεις μια σωστή λογική κάνεις ένα λάθος.

ΑΓΝΟΕΙΣ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ. ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ.

Δεν είναι τυχαίο που τα crash test γίνονται σε μικρές ταχύτητες και σου λένε ότι το ΧΨΩ αυτοκίνητο έχει 5 αστέρια και είναι ασφαλές. Αν ίσχυαν αυτά δεν θα έπρεπε να υπάρχει νεκρός εδώ και χρόνια. Όμως η καθημερινότητα μας διαψεύδει.

Όλα τα υλικά έχουν συγκεκριμένες ανοχές και γίνονται "χαρτί" σε μεγάλες ταχύτητες.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To Ford Focus που βλέπουμε στο παραπάνω τέστ ήταν το πρώτης γενιάς με 4/5 αστέρια. Για 5 χρόνια ήταν το κορυφαίο αυτοκίνητο σε πωλήσεις ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ 1999-2004.

Σύμφωνα με τη λογική σου θα έπρεπε να έχει ένα "σπασμένο φανάρι" επειδή έχει μαζική παραγωγή και προέρχεται από εταιρία με εμπειρία.

Όμως έγινε "πλάκα". Από τα 4,2 μέτρα μήκους έμεινε μόνο ΈΝΑ.

Και το δεύτερο λάθος που κάνεις είναι που απαξιώνεις τους κατασκευαστές supercars. Κάποτε ναι ήταν εντελώς χρέπια. Σήμερα όχι. Είναι ΠΟΛΥ καλύτερα κατασκευασμένα από ότι νομίζουμε διότι οι ταχύτητες και οι θερμοκρασίες είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ. Πχ μια Ferrari 250GTO που έτρεχε και κέρδιζε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είχε 300 άλογα. Και ήταν από αλουμίνιο. Το υλικό αυτό είχε ΠΟΛΥ μεγαλύτερες αντοχές από τις τότε ιπποδυνάμεις. Σήμερα ένα "απλό" Hyundai i30Ν έχει και αυτό κινητήρα από αλουμίνιο και βγάζει 250-270 ίππους. 60 χρόνια μετά και είναι στα ΊΔΙΑ το κορυφαίο αγωνιστικό της τότε εποχής με ένα σημερινό γρήγορο hatchback.

Το κορυφαίο μοντέλο της Ferrari σήμερα το 12Cilindri έχει και αυτό κινητήρα από αλουμίνιο και 830 άλογα. Της Bugatti ο W16 είναι και αυτός από αλουμίνιο και βγάζει 1500+ άλογα. ΟΚ μπορεί να είναι διάφορα κράμματα αλλά το βασικό υλικό είναι αλουμίνιο. Δεν βγάζεις εύκολα τέτοιες ιπποδυνάμεις στο δρόμο αν δεν είσαι 1000% σίγουρος για την ασφάλεια. Και κάνουν ΠΟΛΛΕΣ δοκιμές. Τα άλογα είναι πολλά και με το παραμικρό θα σκοτωθεί ο άλλος. Άσε που παίζει και θέμα με την "εικόνα" της εταιρίας αν κάτι δεν πάει καλά. Πχ η συγκεκριμένη εικόνα θα κάνει ζημειά στην εταιρία. Από την άλλη η Ferrari τις τελευταίες δεκαετίες έχει γίνει πολύ αξιόπιστη ακριβώς διότι έχει αφήσει πίσω της το "ιταλικό μυαλό" και ρίχνει μεγάλο βάρος στην ποιότητα.
 

Σημερινό δυστύχημα. Το αυτοκίνητο ΚΟΠΗΚΕ στα δύο. 4 νεκροί.

Όπως έγραψα και πριν οι ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ. Δεν έχει να κάνει με το τι αμάξι οδηγάς αλλά με τις εκάστοτε συνθήκες του ατυχήματος.
 
Δεν απαξιώνω κανένα κατασκευαστή supercar.
Είναι δικό τους πρόβλημα που τα αυτοκίνητα τους αναφλέγονται;
Φυσικά και είναι.

Δεν θα κάτσουμε να γράφουμε φταίει η μεγαλη ταχύτητα η αδράνεια η πλαγιολισθηση φταίνε οι ίπποι και φταινε τα υλικά οι υπολογιστές προσομοιώσεων...... είναι άτοπο.
Όταν το αυτοκίνητο κοστίζει 700.000 900.000 υποτίθεται εκτός από το κόστος υλικών και κατασκευής έχει κάποιες προδιαγραφές να προστατεύσει τους χρήστες και τον υπόλοιπο κόσμο γύρω του όταν κυκλοφορεί στον δρόμο.

Δηλαδή στην F1 πως έχουν περιοριστεί τα θανατηφόρα και οι τραυματισμοί;

Και γιατί να ανεχόμαστε να κυκλοφορουν βόμβες χειρότερες και από βυτιοφόρα με βενζίνη ανάμεσα μας.

Υπάρχει σαφές έλλειμμα και από πλευράς κατασκευαστών και από νομοθεσία.

Τι θα πει φταίνε οι ταχύτητες; Φταίνε οι ίπποι;
 
Τα 4/5 αστέρια του τότε δεν έχουν σχέση με τα 4/5 αστέρια του σήμερα, ούτε οι δρόμοι παλαιότερα έχουν σχέση με τους σημερινούς. ΟΚ, υπάρχουν πια αυτοκινητόδρομοι σύγχρονοι που δεν επιτρέπουν μετωπικές και όταν πάει να εκτραπεί ένα όχημα το επαναφέρουν μέσα στο δρόμο. Το Euroncap έχει κάνει άλματα σε σχέση με το παρελθόν στο πως αξιολογεί την παθητική ασφάλεια στα οχήματα, κάνει περισσότερες και με περισσότερο νόημα επιπλέον δοκιμές, όλα αυτά εύκολα τα βρίσκει κανείς αν ψάξει.

Δεκτά όλα αυτά, αλλά να, στο προηγούμενο link επρόκειτο για επαρχιακό δρόμο και σχεδόν σίγουρα μετωπική οχημάτων διαφορετικής μάζας... . Η πραγματικότητα αυτή είναι... .
 
  • Like
Reactions: koupa
Σχετικά με τις φωτιές που αρπάζουν τα supercars, υπάρχει και μια δεύτερη λογική. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί με 120 χρόνια αυτοκίνησης στα μέτρα ασφαλείας κάνουν ακόμα και το πιο φθηνό αυτοκίνητο ασφαλές από πυρκαγιά. Εννοώ από την τροφοδοσία του καύσιμου με τα ασφαλιστικά μέχρι τα ηλεκτρολογικά.

Στα supercars όμως δεν υπάρχει αυτή η τεχνογνωσία μέσω της μαζικής παραγωγής,
ούτε τόσα crash test γίνονται, ούτε είναι δυνατόν να ελεγχθούν όλοι οι παράμετροι καθώς κατασκευάζονται λίγα και χειροποίητα.
Εννοώ ότι δεν έχει νόημα μόνο η χρήση των πιο ακριβών και αξιοπιστων υλικών παράδειγμα ασφάλειες καλωδιοταινίες σωληνάκια καυσίμων αλλά και ο σχεδιασμός και οι δοκιμές πως θα ανταποκριθεί το όχημα σε τρακάρισμα.

Λογικά η οδήγηση ενός supercar ενδεχομένως να έπρεπε να έχει και διαφορετική άδεια οδήγησης, και ο οδηγός να εκπαιδεύεται στον χειρισμό και στα μέτρα ασφαλείας.

Ίσως κακώς υπάρχει και μια ιδιότυπη "ασυλία" νομοθετικά όχι σε επίπεδο μικρου κράτους αλλά πανευρωπαϊκα και παγκόσμια για τα supercars, είναι δυνατόν να κινείται σε δημοσίους δρόμους μια τέτοια βόμβα από οδηγό που δεν έχει εκπαιδευτεί στον χειρισμό; Όχημα που βγάζει γυμνή φλόγα κλπ. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύσει και στα ηλεκτρικά που κάνουν 3.5 επιτάχυνση.

Δεν επιρρεαζει μόνο τον ίδιο τον οδηγό επιρρεαζει κάθε έναν μας.
Σε μια διασταύρωση διάβαση οτιδήποτε ελέγχεις ως πεζός ή οδηγός αν έρχεται αυτοκίνητο. Πας να περάσεις και δεν είχες δει ότι ερχόταν όχημα στα 4 δευτερόλεπτα που κοίταξες δεξιά και αριστερά που έκανες τον έλεγχο.

Για αρχή δεν ξέρουμε αν το αμάξι ήταν "μαμά".

Είναι πολύ συνηθισμένο ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων να τα "πειράζουν" ώστε π.χ. όντως να πετάνε φλόγες από τις εξατμίσεις.

Ειδικά αν ο ιδιοκτήτης ήταν youtuber, ήταν σχεδόν σίγουρα πειραγμένο.
 
  • Like
Reactions: anderm and koupa
Να βράσω και τα συστήματα πυρόσβεσης.....

Μήπως όμως αυτά ευθύνονται για το γεγονός πως πρόλαβαν και εγκατέλλειψαν οι επιβαίνοντες;
 
  • Like
Reactions: koupa
Δεν απαξιώνω κανένα κατασκευαστή supercar.
Είναι δικό τους πρόβλημα που τα αυτοκίνητα τους αναφλέγονται;
Φυσικά και είναι.

Δεν θα κάτσουμε να γράφουμε φταίει η μεγαλη ταχύτητα η αδράνεια η πλαγιολισθηση φταίνε οι ίπποι και φταινε τα υλικά οι υπολογιστές προσομοιώσεων...... είναι άτοπο.
Όταν το αυτοκίνητο κοστίζει 700.000 900.000 υποτίθεται εκτός από το κόστος υλικών και κατασκευής έχει κάποιες προδιαγραφές να προστατεύσει τους χρήστες και τον υπόλοιπο κόσμο γύρω του όταν κυκλοφορεί στον δρόμο.

Δηλαδή στην F1 πως έχουν περιοριστεί τα θανατηφόρα και οι τραυματισμοί;

Και γιατί να ανεχόμαστε να κυκλοφορουν βόμβες χειρότερες και από βυτιοφόρα με βενζίνη ανάμεσα μας.

Υπάρχει σαφές έλλειμμα και από πλευράς κατασκευαστών και από νομοθεσία.

Τι θα πει φταίνε οι ταχύτητες; Φταίνε οι ίπποι;

Τσουβαλιάζεις χωρίς λόγο. Κατ' αρχάς δεν κυκλοφορούν ανάμεσα μας. Είναι ΣΠΑΝΙΑ. Μιλάμε για 50-100-200 αυτοκίνητα ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. Τα οποία δεν βγαίνουν εκτός γκαράζ σχεδόν ποτέ διότι δεν είναι καθόλου πρακτικά. Μην κοιτάς στα Dubai και το Μονακό. Ακόμη και εκεί για κάθε μέρα έχουν πιο καθημερινά οχήματα και όχι τόσο περιορισμένης παραγωγής.

Δεύτερον σου έγραψα και πριν ότι οι προδιαγραφές είναι ΠΟΛΥ αυστηρές. Δεν βγαίνουν έτσι απλά στην κυκλοφορία. Το ήξερες ότι η Ferrari F40 έβγαζε ΔΥΟ μοντέλα; Μιλάμε για το 1987. Το παγκόσμιο μοντέλο είχε λαστιχιένιο ρεζερβουάρ και το αμερικάνικο μεταλλικό. Το λαστιχιένιο θέλει αλλαγή κάθε δεκαετία. Το άλλο ΠΟΤΕ. Το ίδιο ισχύει και σήμερα με τα σύγχρονα μοντέλα. Έχουν διάφορα κράματα για μεγαλύτερη ασφάλεια. Πχ οι θερμοκρασίες που λες είναι πολύ μεγάλες σε σχέση με ένα συμβατικό. Τα τούρμπο κοκκινίζουν για πλάκα. Άσε τα φρένα. Πλέον όλα έχουν κεραμικά. Τα εξωτικά κράματα δεν είναι μόνο για το βάρος αλλά έχουν και ρόλο στην ασφάλεια.

Μετά αυτά σε αυτά τα οχήματα το σέρβις είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ λόγω των πολύ μικρών ανοχών που έχουν. Άσε που πρέπει να είναι καλοσυντηρημένο για να έχει μεταπώληση. Δεν τα αφήνουν έτσι σαν και εμάς την πλέμπα. Οπότε αν ήταν κάτι με πρόβλημα θα το είχαν εντοπίσει. Ξέρεις αν ο τύπος το είχε όπως πρέπει; Ή μήπως σκέφτηκε "ας κάνω το ταξίδι και να κάνω μια και καλή το service";

Τα 4/5 αστέρια του τότε δεν έχουν σχέση με τα 4/5 αστέρια του σήμερα, ούτε οι δρόμοι παλαιότερα έχουν σχέση με τους σημερινούς. ΟΚ, υπάρχουν πια αυτοκινητόδρομοι σύγχρονοι που δεν επιτρέπουν μετωπικές και όταν πάει να εκτραπεί ένα όχημα το επαναφέρουν μέσα στο δρόμο. Το Euroncap έχει κάνει άλματα σε σχέση με το παρελθόν στο πως αξιολογεί την παθητική ασφάλεια στα οχήματα, κάνει περισσότερες και με περισσότερο νόημα επιπλέον δοκιμές, όλα αυτά εύκολα τα βρίσκει κανείς αν ψάξει.

Δεκτά όλα αυτά, αλλά να, στο προηγούμενο link επρόκειτο για επαρχιακό δρόμο και σχεδόν σίγουρα μετωπική οχημάτων διαφορετικής μάζας... . Η πραγματικότητα αυτή είναι... .

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Η ουσία δεν αλλάζει. Η ταχύτητα σκοτώνει. Πχ στο παραπάνω δείχνει τη διαφορά μεταξύ 60 και 100χλμ την ώρα. Και ένα νέο όχημα πόσο καλύτερα θα τα πήγαινε σήμερα σε σχέση με το καημένο το Focus; Δε νομίζω πολύ καλύτερα.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Εδώ κάποιος αυτοκτόνησε πάνω σε μπαριέρες διοδίων.
 
Η ουσία δεν αλλάζει. Η ταχύτητα σκοτώνει. Πχ στο παραπάνω δείχνει τη διαφορά μεταξύ 60 και 100χλμ την ώρα. Και ένα νέο όχημα πόσο καλύτερα θα τα πήγαινε σήμερα σε σχέση με το καημένο το Focus; Δε νομίζω πολύ καλύτερα.

Στην μεταξύ τους σύγκριση τους θα πήγαινε αρκετά καλύτερα το πιο σύγχρονο.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Εξαρτάται πάντα από τις συνθήκες και πόσο extreme είναι οι συνθήκες αυτές. Οι πιο extreme συνθήκες είναι οι λιγότερο πιθανές να συμβούν πάντως και οι δοκιμές αφορούν κυρίως τις μεγαλύτερες πιθανότητες.
Το παράδειγμα λοιπόν με το αυτοκίνητο που πέφτει με 200 επάνω στον τοίχο ή το αυτοκίνητο που πέφτει με 200 επάνω στα διόδια είναι πραγματικά εξαιρετικά σπάνιο.

Το πρόβλημα είναι όταν οι συνθήκες ενώ είναι συνήθεις και τα εμπλεκόμενα οχήματα επίσης συνήθη, η διαφορά που προκύπτει λόγω μεγέθους κάνει τα πράγματα τραγικά σε καθημερινές και όχι extreme συνθήκες μετακίνησης.
Και δυστυχώς στην Ελλάδα τέτοια φαινόμενα είναι συχνά.

Το ότι η ταχύτητα σκοτώνει είναι μια γενική διαπίστωση. Ποια ταχύτητα και υπό ποιες συνθήκες; Τα περισσότερα τροχαία με θανάτους στην πόλη γίνονται με μικρές ταχύτητες και είναι και γείτονες συνήθως που σκοτώνουν γείτονες... .
 
  • Like
Reactions: koupa