Αυτοκινητιστικά νέα

Τα "200 χιλιόμετρα σε έναν τοίχο" δεν είναι και τόσο extreme. Μία μετωπική όπου και τα δύο αυτοκίνητα πάνε με 140, δεν θα έχει και ιδιαίτερη διαφορά.
Και ναι, όταν βλέπεις και προσπερνάνε αυτούς που πάνε με 120 στην εθνική, εννοείται ότι φτάνουν τα 140 εύκολα.
Και θα βρεθούν αγκαλιά με τον κάγκουρα απέναντι που έχει πάρει την αριστερή λωρίδα στη μασχάλη και πάει.
 
  • Like
Reactions: koupa and vlad66
Τα "200 χιλιόμετρα σε έναν τοίχο" δεν είναι και τόσο extreme. Μία μετωπική όπου και τα δύο αυτοκίνητα πάνε με 140, δεν θα έχει και ιδιαίτερη διαφορά.
Και ναι, όταν βλέπεις και προσπερνάνε αυτούς που πάνε με 120 στην εθνική, εννοείται ότι φτάνουν τα 140 εύκολα.
Και θα βρεθούν αγκαλιά με τον κάγκουρα απέναντι που έχει πάρει την αριστερή λωρίδα στη μασχάλη και πάει.

Έχει. Η μάζα του εμποδίου που είναι ο τσιμεντένιος τοίχος δεν έχει σχέση με τη μάζα του άλλου οχήματος. Εκτός από αυτό, το άλλο όχημα έχει και εκείνο ζώνες παραμόρφωσης και αναλαμβάνει και εκείνο να απορροφήσει δυνάμεις.
 
Μιλάμε βέβαια και για 280 χ/αω ταχύτητα αν όχι παραπάνω + το που θα καταλήξει και με πόση δύναμη.
Σε κιγκλίδωμα; Κάτω από κανένα φορτηγό; Στον γκρεμό;
Σίγουρα δεν είναι τα ίδια, αλλά νομίζω ότι το αποτέλεσμα δεν θα έχει ιδιαίτερη διαφορά.
Και αν είναι τυχερός (μετά από όλα αυτά) ίσως να μην εμπλακούν και άλλα αυτοκίνητα με ανάλογη ταχύτητα.
 
  • Like
Reactions: koupa and vlad66
Για την ακρίβεια τα crash tests που διεξάγονται με 40% επικάλυψη σε τσιμεντένιο εμπόδιο με μάζα αλουμινίου μπροστά από αυτό είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να εξομοιώνουν σύγκρουση δύο οχημάτων με μεγαλύτερη ταχύτητα από εκείνη του crash test, αλλά και την αγκίστρωση του οχήματος στο άλλο όχημα, καθώς σε τέτοιες συγκρούσεις τα δύο οχήματα «αγκαλιάζονται» και περιστρέφονται γύρω από τον άξονα της σύγκρουσης.
 
Έχει. Η μάζα του εμποδίου που είναι ο τσιμεντένιος τοίχος δεν έχει σχέση με τη μάζα του άλλου οχήματος. Εκτός από αυτό, το άλλο όχημα έχει και εκείνο ζώνες παραμόρφωσης και αναλαμβάνει και εκείνο να απορροφήσει δυνάμεις.
σταγόνα στον ωκεανό....
σύγκρουση μετωπική ή πλαγιομετωπική με το κάθε όχημα να έχει ταχύτητα 100χιλ/ώρα , δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο....
 
Γιατί η MG είναι στο Συγγελίδη και η SAIC δικιά μας
θα εχει ενδιαφερον να δουμε ποσο θα επηρεαστουν οι τιμες απο την αυξηση των δασμων και κατ'επεκταση ποσο θα πεσουν οι πωλησεις των εμπλεκομενων εταιρειων (mg, tesla, byd και ισως καποια volvo)
 
σταγόνα στον ωκεανό....
σύγκρουση μετωπική ή πλαγιομετωπική με το κάθε όχημα να έχει ταχύτητα 100χιλ/ώρα , δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο....

Έγραψα κι άλλο σχόλιο πιο πριν σχετικά με το τι εξομοιώνεται στις δοκιμές πρόσκρουσης.

Το ζητούμενο είναι να παραμείνεις ασφαλής σε συνήθεις περιπτώσεις και όχι σε μη συνήθεις περιπτώσεις.

Γιατί αλλιώς, αν πρόκειται να σου πέσει ο ουρανός στο κεφάλι, δεν πρόκειται να γλιτώσεις με τίποτε. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει συχνά. :p

Στο παράδειγμά σου η σύγκρουση με 100 χιλιόμετρα και για τα δύο οχήματα σημαίνει επιβράδυνση από μεγαλύτερη ταχύτητα πριν από την πρόσκρουση, ταχύτητα η οποία αφορά αυτοκινητόδρομο, άρα δεν αφορά μετωπική σύγκρουση δύο οχημάτων, καθώς στον αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση λόγω διαχωριστικού.

Τώρα αν πας με 150 σε επαρχιακό δρόμο... ε, τάθελε λιγάκι κι εσένα ο οργανισμός σου.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Να υποθέσω Κόρινθο - Πύργο δεν έχεις πάει ποτέ ε; :ROFLMAO:
Τελευταία φορά που κατέβηκα είχαν βάλει και κορίνες στη μέση του δρόμου για να κάνουμε σλάλομ.
Να την πατήσει κανείς να μην ξέρεις από που σου ήρθε στο κούτελο.
 
  • Like
Reactions: karajim80
Πλάκα έχει να μην ξέρεις τι είναι αυτοκινητόδρομος... .

Καμία εντύπωση που έχουμε τόσα τροχαία.
 
Θεωρητικά είναι αυτοκινητόδρομος. Πληρώνουμε και διόδια.
Πρακτικά, είναι μικρότερος από κάποιες λεωφόρους της Αθήνας.
Δεν συζητάω για το κομμάτι Πάτρας - Πύργου που παίζει να βρεθείς αγκαλιά με κανένα τρακτέρ που περνάει κάθετα τον δρόμο!
Για τον Κορίνθου - Πάτρας που έχουν και το θράσος να βάλουν όριο τα 130-140 χιλιόμετρα λέω.
 
Όπως έγραψα πιο πριν. Δεν μου κάνει εντύπωση που έχουμε τόσα τροχαία.

Από τη στιγμή που ο καθένας ορίζει πράγματα όπως του φανούν, και όχι όπως είναι, θα γίνει και ίδιος ένα ακόμη στατιστικό.

Πάντως είναι τρομακτικό να διαβάζεις ότι ο αυτοκινητόδρομος είναι όταν πληρώνεις διόδια και όχι ο δρόμος που έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές.
 
Όταν μπαίνεις σε δρόμο που δεν ξέρεις και βλέπεις όριο 140, δεν περιμένεις ότι στο χιλιόμετρο θα κοτσάρει ένα 60 και θα γίνουν οι τρεις λωρίδες μία, χωρισμένες μάλιστα με κορίνες.
Όσοι κατεβαίνουμε συχνά, είμαστε υποψιασμένοι, αλλά το παίζεις κορώνα γράμματα.
Είναι υποψιασμένος και ο απέναντι;
Κάποια στιγμή βέβαια ήταν 3. Θα δω όταν κατέβω πόσες έγιναν πάλι.
Εντωμεταξύ δεν σε οδηγεί στην κεντρική λωρίδα του δρόμου που πηγαίνεις, με κανένα διαχωριστικό, σε πάει στην αριστερή λωρίδα της αντίθετης κυκλοφορίας!
Στο κομμάτι Πάτρα - Πύργου είναι να σου κάτσει από τύχη ντόπιος που πάει μαλιοκούβαρα γιατί νομίζει ότι είναι στην εθνική.
Μάλλον... νομίζει ότι είναι εθνική όταν κυκλοφορεί σε αυτόν και στενό όταν θέλει να τον διασχύσει κάθετα.
 
  • Like
Reactions: koupa and vlad66
Όπως έγραψα πιο πριν. Δεν μου κάνει εντύπωση που έχουμε τόσα τροχαία.

Από τη στιγμή που ο καθένας ορίζει πράγματα όπως του φανούν, και όχι όπως είναι, θα γίνει και ίδιος ένα ακόμη στατιστικό.

Πάντως είναι τρομακτικό να διαβάζεις ότι ο αυτοκινητόδρομος είναι όταν πληρώνεις διόδια και όχι ο δρόμος που έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές.
τα τροχαια παντως εχουν μεταφερθει απο τις εθνικες οδους, στους αστικους δρομους. Θυμαμαι οταν ημουν μικρος την δεκαετια 80 και 90, να εχουν οι τηλεορασεις καθε κυριακη, ρεπορταζ για τον "φορο του αιματος", που ηταν πραγματικα τα νουμερα τρομακτικα. Πλεον, σπανια ακουμε για σοβαρο (με νεκρους ή τραυματιες) τροχαιο στην εθνικη οδο, αλλα ακουμε συνεχως για θανατηφορα μεσα στην αθηνα και (λιγοτερο) σε επαρχιακες οδους.
Επισης, οτι και να λετε για την ποιοτητα των εθνικων οδων μας, η κατασταση εχει βελτιωθει ΠΑΡΑ πολυ. Οι βασικοι οδικοι αξονες ειναι 2 λωριδες με διαχωριστικο στη μεση. Το πατρα - πυργος ειναι οντως προβληματικο, το εκανα περισυ καλοκαιρι και το θυμαμαι. Ακομα και αυτο ομως ειναι καλυτερο απο οτι ηταν πριν 3-4 χρονια, που ηταν τελειως χυμα κατασταση. Τωρα τουλαχιστον, με τα πλαστικα κολωνακια, δημιουργει ανα τακτα χρονικα διαστημα 2 λωριδες ωστε να προσπερασεις με (σχετικη) ασφαλεια. Προφανως και δεν ειναι εθνικη οδος αυτο το κομματι αφου πρωτα απο ολα, εχει και φαναρια.
 
Θεωρητικά το φτιάχνουν και αυτό από πέρυσι, περνάς πολλές φορές δίπλα από το καινούργιο κομμάτι
Τώρα το Κόρινθος - Πατρών έχουν χαλάσει σε σχέση με πριν 3-4 χρόνια που πέρασες! :ROFLMAO:

Όντως, θυμάμαι παλιά μετρούσαμε απίστευτο αριθμό θυμάτων εποχές όπως είναι το Πάσχα.
Πιθανόν ο αριθμός στους αστικούς δρόμους να μην ανέβηκε, αλλά να κατέβηκε αυτός στις εθνικές.
 
  • Like
Reactions: vlad66
τα τροχαια παντως εχουν μεταφερθει απο τις εθνικες οδους, στους αστικους δρομους. Θυμαμαι οταν ημουν μικρος την δεκαετια 80 και 90, να εχουν οι τηλεορασεις καθε κυριακη, ρεπορταζ για τον "φορο του αιματος", που ηταν πραγματικα τα νουμερα τρομακτικα. Πλεον, σπανια ακουμε για σοβαρο (με νεκρους ή τραυματιες) τροχαιο στην εθνικη οδο, αλλα ακουμε συνεχως για θανατηφορα μεσα στην αθηνα και (λιγοτερο) σε επαρχιακες οδους.
Επισης, οτι και να λετε για την ποιοτητα των εθνικων οδων μας, η κατασταση εχει βελτιωθει ΠΑΡΑ πολυ. Οι βασικοι οδικοι αξονες ειναι 2 λωριδες με διαχωριστικο στη μεση. Το πατρα - πυργος ειναι οντως προβληματικο, το εκανα περισυ καλοκαιρι και το θυμαμαι. Ακομα και αυτο ομως ειναι καλυτερο απο οτι ηταν πριν 3-4 χρονια, που ηταν τελειως χυμα κατασταση. Τωρα τουλαχιστον, με τα πλαστικα κολωνακια, δημιουργει ανα τακτα χρονικα διαστημα 2 λωριδες ωστε να προσπερασεις με (σχετικη) ασφαλεια. Προφανως και δεν ειναι εθνικη οδος αυτο το κομματι αφου πρωτα απο ολα, εχει και φαναρια.

Συμφωνώ. Ακριβώς επειδή οι δρόμοι έχουν γίνει πιο ασφαλείς, και τα οχήματα πιο ασφαλή, τα τροχαία έχουν μεταφερθεί εκεί που η εξέλιξη δεν υπάρχει, δηλαδή στις πόλεις.

Αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να αλλάξει κάτι στα τροχαια όταν ο άλλος δεν μπορεί να ξεχωρίσει σε τι δρόμο βρίσκεται, από τη σήμανση ακόμα που θα του πει σε τι δρόμο βρίσκεται.

Προφανώς και δεν είναι αυτοκινητόδρομος κάτι που δεν είναι κλειστός δρόμος με διαχωριστικό, λες και δεν μπορείς να τον διασχίσεις κάθετα για κανένα λόγο ή έχει φανάρια διασταύρωσης... .

Αλλά άμα ο άλλος έχει περάσει τα σήματα και δεν ξέρει καν τι σήμανση είναι εκείνη που υποδηλώνει τον τύπο του δρόμου στον οποίο είναι, άστα, βραστά. Δεν υπάρχει σωτηρία.
 
Συμφωνώ. Ακριβώς επειδή οι δρόμοι έχουν γίνει πιο ασφαλείς, και τα οχήματα πιο ασφαλή, τα τροχαία έχουν μεταφερθεί εκεί που η εξέλιξη δεν υπάρχει, δηλαδή στις πόλεις.

Αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να αλλάξει κάτι στα τροχαια όταν ο άλλος δεν μπορεί να ξεχωρίσει σε τι δρόμο βρίσκεται, από τη σήμανση ακόμα που θα του πει σε τι δρόμο βρίσκεται.

Προφανώς και δεν είναι αυτοκινητόδρομος κάτι που δεν είναι κλειστός δρόμος με διαχωριστικό, λες και δεν μπορείς να τον διασχίσεις κάθετα για κανένα λόγο ή έχει φανάρια διασταύρωσης... .

Αλλά άμα ο άλλος έχει περάσει τα σήματα και δεν ξέρει καν τι σήμανση είναι εκείνη που υποδηλώνει τον τύπο του δρόμου στον οποίο είναι, άστα, βραστά. Δεν υπάρχει σωτηρία.
παραβιαζουν στοπ και σφαζουν σηματοδοτες. Αυτα που λες ειναι ψιλα γραμματα.
Στην εθνικη οδο τουλαχιστον, δεν βλεπεις οδηγικες καφριλες. Που και που κανενας παει με μεγαλη ταχυτητα, αλλα μεχρι εκει. Ετσι και αλλιως, περα απο μεγαλες εξοδους (και αντιστοιχα επιστροφες) η ροη στην εθνικη οδο ειναι τελειως της πλακας. Κατι ψιλοκινειται γυρω απο την αθηνα, αλλα σε αλλες πολεις (ακομα και στη θεσσαλονικη) ειναι ΑΔΕΙΕΣ οι εθνικες οδοι γυρω τους.
 
παραβιαζουν στοπ και σφαζουν σηματοδοτες. Αυτα που λες ειναι ψιλα γραμματα.
Στην εθνικη οδο τουλαχιστον, δεν βλεπεις οδηγικες καφριλες. Που και που κανενας παει με μεγαλη ταχυτητα, αλλα μεχρι εκει. Ετσι και αλλιως, περα απο μεγαλες εξοδους (και αντιστοιχα επιστροφες) η ροη στην εθνικη οδο ειναι τελειως της πλακας. Κατι ψιλοκινειται γυρω απο την αθηνα, αλλα σε αλλες πολεις (ακομα και στη θεσσαλονικη) ειναι ΑΔΕΙΕΣ οι εθνικες οδοι γυρω τους.

Και σε εθνικές οδούς και σε επαρχιακές οδούς βλέπω καφριλες. Στους αυτοκινητόδρομους βλέπω λιγότερες καφριλες γενικότερα. Λεα και αργή οδήγηση αριστερά είναι συνήθως στους τελευταίους οι ύποπτοι.
Αλλά στις εθνικές οδούς και στους επαρχιακούς και μόνο που μπορεί να γίνει μετωπική, φτάνει και περισσεύει η καφριλα, γιατί είναι συνήθως θανατηφόρα.
 
  • Like
Reactions: avpap
Συχνά βλέπω οδηγούς υπό επήρεια ουσιών.
Δεν αναφέρομαι στο αλκοόλ ή σε παράνομη χρήση ναρκωτικών.
Μιλάω κυρίως για ψυχιατρικά ή νευρολογικά φάρμακα που επηρεάζουν τον χειρισμό αυτοκινήτου.
Η απορία μου ήταν πάντα πως είναι δυνατόν να συνταγογραφούνται ηλεκτρονικά και αυτή η πληροφορία
να μην μεταβιβάζεται στο αρμόδιο υπουργείο ώστε να γίνει η ανάκληση της αδείας οδήγησης, μέχρι το πέρας της θεραπείας.