Αυτοκινητιστικά νέα

Αν υπάρχει ηλεκτρικό να δίνει αυτονομία 500Χλμ με full A/C με μέση ωριαία 130-140 χλμ με φόρτιση 0 100% σε 20 λεπτά πείτε μου να το βάλω παραγγελιά
Δεν υπάρχει και δε θα υπάρξει ποτέ βασικά όπως το λες. Και δε χρειάζεται κιόλας να υπάρξει.

Τι δε θα υπάρξει σίγουρα; Το 0-100 σε 20 λεπτά. Δε γίνεται τεχνολογικά. Το 10-80 σε 15 λεπτά δε σου φτάνει δηλαδή;
500 km με 130-140 km/h μιλάμε για 120 KWh περίπου. Δε θα υπάρξει σύντομα και πάλι δεν έχει και νόημα. Καλύτερα να έχεις 80 KWh και να φορτίσεις και σε μία στάση άλλες 50 σε 10-15 λεπτά. Ποιος οδηγάει 500km σερί με 140; Κανείς.

Με όλο το σεβασμό Larry, βλέπω παρόμοιες απαιτήσεις ξανά και ξανά και γελάω. Αν ζήσετε λίγο καιρό με BEV θα καταλάβετε πως δεν έχουν νόημα αυτά που ζητάτε. Στη τελική γιατί 500km και όχι 800km. Ή 1000km.
 
Eν τω μεταξύ δεν υπάρχει καμία ελπίδα, ξέραμε για νοθευμένη βενζίνη, τώρα διάβασα ότι νοθεύουν και το LPG.....

Ξέρεις ποιο "καύσιμο" δε νοθεύεται με τίποτα, έτσι; ;)
 
  • Like
Reactions: karajim80 and avpap
Θα γράφουν 10 κιλοβατώρες και θα είναι 7. Και σίγουρα δεν θα έχουν τον ίδιο βαθμό απόδοσης με τις κιλοβατωρες των Γερμανών. Άσε που οι δικές μας θα οξειδώνουν τον χαλκό απο τα μοτέρ. Και δεν ανακτώνται ακόμα και κατηφόρα να είναι αμα κάηκαν κάηκαν.
 
Δεν υπάρχει και δε θα υπάρξει ποτέ βασικά όπως το λες. Και δε χρειάζεται κιόλας να υπάρξει.

Τι δε θα υπάρξει σίγουρα; Το 0-100 σε 20 λεπτά. Δε γίνεται τεχνολογικά. Το 10-80 σε 15 λεπτά δε σου φτάνει δηλαδή;
500 km με 130-140 km/h μιλάμε για 120 KWh περίπου. Δε θα υπάρξει σύντομα και πάλι δεν έχει και νόημα. Καλύτερα να έχεις 80 KWh και να φορτίσεις και σε μία στάση άλλες 50 σε 10-15 λεπτά. Ποιος οδηγάει 500km σερί με 140; Κανείς.

Με όλο το σεβασμό Larry, βλέπω παρόμοιες απαιτήσεις ξανά και ξανά και γελάω. Αν ζήσετε λίγο καιρό με BEV θα καταλάβετε πως δεν έχουν νόημα αυτά που ζητάτε. Στη τελική γιατί 500km και όχι 800km. Ή 1000km.
Γελάς ξεγελάς όμως η πορεία των πωλήσεων των ηλεκτρικών μάλλον είναι για κλάματα. Αν ήταν τόσο όμορφα όλα, θα έτρεχαν όλοι για να αγοράσουν ηλεκτρικό.
Οι απαιτήσεις είναι αυτές διότι το αμάξι πρέπει να προσαρμοστει σε εμάς κι όχι εμείς στο αμάξι.
Και ξαναλέω: τολμάει κανείς σας να το αφήσει με 10% μπαταρία; Φαντάζομαι όταν πάτε σπίτι η πρώτη σας δουλειά είναι να το βαλετε στην μπριζα διότι αλλιώς δεν θα έχετε αμάξι απλά.
Εγώ όμως άπειρες φορές το αφήνω με κόκκινο λαμπάκι, γιατί; Διότι σε 5 (το πολύ λεπτά) θα είμαι στο 100%
Όταν το καταφέρουν αυτό τα ηλεκτρικά τότε θα γίνει το μεγάλο μπαμ
Μέχρι τοτε η αγορά του ηλεκτρικού είναι με nested if και όποιοι δέχονται όλα τα if προχωρούν.
 
Kαι μετά πως θα πουλάμε V-power racing για πολλά (πράσινα) άλογα;
Εδώ κατάφεραν να πουλήσουν premium hdmi καλώδια και αλλά αντίστοιχα, σε audiophiles. Λες να μην βρουν κάτι αντίστοιχο για το ρεύμα; Δεκτικό (για να μην το χαρακτηρίσω πιο σκληρά) κοινό να υπάρχει με γεμάτες τσέπες, και όλα γίνονται ;)
 
Εδώ κατάφεραν να πουλήσουν premium hdmi καλώδια και αλλά αντίστοιχα, σε audiophiles. Λες να μην βρουν κάτι αντίστοιχο για το ρεύμα; Δεκτικό (για να μην το χαρακτηρίσω πιο σκληρά) κοινό να υπάρχει με γεμάτες τσέπες, και όλα γίνονται ;)

Εγώ βλέπω ακόμα πιο μπροστά... όταν αρχίσουν να πουλάνε Audio καλώδια ρεύματος 'supercar-grade'. :cool::poop:
 
  • Haha
Reactions: avpap
Γελάς ξεγελάς όμως η πορεία των πωλήσεων των ηλεκτρικών μάλλον είναι για κλάματα. Αν ήταν τόσο όμορφα όλα, θα έτρεχαν όλοι για να αγοράσουν ηλεκτρικό.
Οι απαιτήσεις είναι αυτές διότι το αμάξι πρέπει να προσαρμοστει σε εμάς κι όχι εμείς στο αμάξι.
Και ξαναλέω: τολμάει κανείς σας να το αφήσει με 10% μπαταρία; Φαντάζομαι όταν πάτε σπίτι η πρώτη σας δουλειά είναι να το βαλετε στην μπριζα διότι αλλιώς δεν θα έχετε αμάξι απλά.
Εγώ όμως άπειρες φορές το αφήνω με κόκκινο λαμπάκι, γιατί; Διότι σε 5 (το πολύ λεπτά) θα είμαι στο 100%
Όταν το καταφέρουν αυτό τα ηλεκτρικά τότε θα γίνει το μεγάλο μπαμ
Μέχρι τοτε η αγορά του ηλεκτρικού είναι με nested if και όποιοι δέχονται όλα τα if προχωρούν.
Το παράδειγμα σου με το 10% και το κόκκινο λαμπάκι είναι πολύ άκυρο. Πιο άνετα αισθάνομαι σπίτι μου με ηλεκτρικό στο 10% παρα με θερμικό και κόκκινο λαμπάκι
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Όντως. Το ηλεκτρικό που είναι στο 10% το βράδυ όταν ξυπνάμε είναι στο 100%.

Το κόκκινο λαμπάκι όμως θα εξακολουθεί να είναι κόκκινο, μέχρι να ξοδέψουμε τον πολύτιμο χρόνο μας επισκεπτόμενοι ένα βρωμοβενζινάδικο που κατά πάσα πιθανότητα θα μας κλέψει κιόλας, λίγο ή πολύ.

Οι άνθρωποι του μέλλοντος θα ακούνε τέτοιες ιστορίες με ορυκτά καύσιμα και θα απορούν πως την παλεύαμε.
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Γελάς ξεγελάς όμως η πορεία των πωλήσεων των ηλεκτρικών μάλλον είναι για κλάματα. Αν ήταν τόσο όμορφα όλα, θα έτρεχαν όλοι για να αγοράσουν ηλεκτρικό.
Οι απαιτήσεις είναι αυτές διότι το αμάξι πρέπει να προσαρμοστει σε εμάς κι όχι εμείς στο αμάξι.
Και ξαναλέω: τολμάει κανείς σας να το αφήσει με 10% μπαταρία; Φαντάζομαι όταν πάτε σπίτι η πρώτη σας δουλειά είναι να το βαλετε στην μπριζα διότι αλλιώς δεν θα έχετε αμάξι απλά.
Εγώ όμως άπειρες φορές το αφήνω με κόκκινο λαμπάκι, γιατί; Διότι σε 5 (το πολύ λεπτά) θα είμαι στο 100%
Όταν το καταφέρουν αυτό τα ηλεκτρικά τότε θα γίνει το μεγάλο μπαμ
Μέχρι τοτε η αγορά του ηλεκτρικού είναι με nested if και όποιοι δέχονται όλα τα if προχωρούν.
Το αντίστοιχο του κόκκινο λαμπάκι είναι να είσαι με 1-2%, όχι με 10%. 10% σε long range ηλεκτρικό αυτοκίνητο (75+ KWh μπαταρία δηλαδή) σε βγάζει για 45-50 km. Και στο 0% έχεις άλλα 15-20km.
Και δε θα είσαι σε 5 λεπτά με γεμάτο τεπόζιτο, πρέπει να πας στο βενζινάδικο πρώτα, δεν είναι πάντα βέβαιο ότι υπάρχει ένα στο δρόμο σου - εκτός αν βάζεις ότι να 'ναι κι απ' όπου να 'ναι.

Αυτό που περιγράφεις είναι μία θεωρητική ανάγκη, στη πραγματικότητα είναι άρνηση να αλλάξεις συνήθεια. Το μεγάλο μπαμ θα γίνει όταν πέσουν οι τιμές.
 
Αυτό που περιγράφεις είναι μία θεωρητική ανάγκη, στη πραγματικότητα είναι άρνηση να αλλάξεις συνήθεια. Το μεγάλο μπαμ θα γίνει όταν πέσουν οι τιμές.
το ec3 είναι προ των πυλών.
 
το ec3 είναι προ των πυλών.
Για μένα αυτοκίνητα με 44 KWh μπαταρία δεν είναι λύση στο πρόβλημα, ποιο πολύ θα δυσαρεστήσουν πιθανούς αγοραστές. Εγώ όταν λέω για φθηνό BEV αναφέρομαι σε ένα αυτοκίνητο που πρέπει να έχει τουλάχιστον 60KWh LFP και τέτοιο δεν προβλέπεται στο σύντομο μέλλον.
 
Να ρωτήσω κάτι άσχετο αλλά επειδή βλέπω που το κατέχετε. Τα Jeep αξίζουν ή είναι χάλια?
Γιατί ψαχνόμουν λίγο για το Renegade και διαβάζω τα χειρότερα online.
 
Για μένα αυτοκίνητα με 44 KWh μπαταρία δεν είναι λύση στο πρόβλημα, ποιο πολύ θα δυσαρεστήσουν πιθανούς αγοραστές. Εγώ όταν λέω για φθηνό BEV αναφέρομαι σε ένα αυτοκίνητο που πρέπει να έχει τουλάχιστον 60KWh LFP και τέτοιο δεν προβλέπεται στο σύντομο μέλλον.
Byd dolphin ήταν η λύση, αλλά με τους δασμούς δεν ξέρω ποσο θα αυξηθεί η τιμή του. Δεν είχε κακή τιμή αν σκεφτείς τι αγόραζες ως μέγεθος και εξοπλισμό.
 
Aν ζήσετε λίγο καιρό με BEV θα καταλάβετε πως δεν έχουν νόημα αυτά που ζητάτε. Στη τελική γιατί 500km και όχι 800km. Ή 1000km.

Μα ακριβώς επειδή τα 800km και τα 1000km είναι εμβέλεια θερμικών αυτοκινήτων, δεν ζητάει κανείς από τα ηλεκτρικά να έχουν τέτοια εμβέλεια. Ζητά όμως τουλάχιστον τη μισή. Είναι λοιπόν διατεθειμένος κάποιος να κάνει έκπτωση σε αυτό που ζηταει αλλά ούτε αυτό φαίνεται να είναι εφικτό με τα μέχρι τώρα δεδομένα.
 
Εγώ θυμάμαι πάντως τα θερμικά να έχουν εμβέλεια 350-400km και κανένας δεν είχε πρόβλημα να πάει ταξίδι. Το θέμα είναι πόσο εύκολα βρίσκεις φορτιστή (της προκοπής), όχι πόσα χιλιόμετρα αυτονομία έχει το αυτοκίνητο.
 
Εγώ θυμάμαι πάντως τα θερμικά να έχουν εμβέλεια 350-400km και κανένας δεν είχε πρόβλημα να πάει ταξίδι. Το θέμα είναι πόσο εύκολα βρίσκεις φορτιστή (της προκοπής), όχι πόσα χιλιόμετρα αυτονομία έχει το αυτοκίνητο.
εχει γινει αυτη η κουβεντα απειρες φορες σε απειρα σημεια online και δεν καταληγει καπου, διοτι οσοι εχουν ηλεκτρικο, η συντριπτικη πλειοψηφια ειναι ευχαριστημενοι με τη συμβιωση, ενω οσοι βρισκονται στην αντιπερα οχθη, αναπαραγουν τους ιδιους (υπαρκτους) περιορισμους. Η πραγματικοτητα παντως ειναι οτι χωρις φανφαρες επεκτεινεται το δικτυο φορτιστων στην εθνικη οδο. Προσφατα ενεργοποιηθηκαν αλλοι 3 γρηγοροι φορτιστες (150+ kw) στο σεα σπαθοβουνιου (βορεια κατευθυνση)
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Εγώ θυμάμαι πάντως τα θερμικά να έχουν εμβέλεια 350-400km και κανένας δεν είχε πρόβλημα να πάει ταξίδι.

Ανάλογα το αυτοκίνητο, που κινείται και τι καίει.
Αν κινείσαι στην Εθνική με ντίζελ παίζει να φτάσεις τα 1000.
Με κλασσικό, βενζινοκίνητο και αυτοκίνητο που δεν έχεις μόνο για την πόλη αλλά και για ταξίδια, εκεί είναι περίπου η εμβέλειά του μέσα στην πόλη.
Αλλά σε ταξίδι θα ανέβεις στα 500-550.
Αν θέλεις να πας και πιο μακριά, μία στάση θα τη χρειαστείς σίγουρα, οπότε δεν σου φαίνεται γιατί το γέμισμα θα σου πάρει 2 λεπτά.
Ε, θα μου πεις ρε φίλε, μία στάση θα την κάνεις, βάλε το να φορτίσει, τράβα τσίμπα κάτι, χαλάρωσε, πάρε τον καφέ σου, πήγαινε τουαλέτα και μετά πήγαινε να το βγάλεις από τον φορτιστή.
Μισή ωρίτσα συνήθως την κάθεσαι στη ΣΕΑ.
 
Εγώ θυμάμαι πάντως τα θερμικά να έχουν εμβέλεια 350-400km και κανένας δεν είχε πρόβλημα να πάει ταξίδι. Το θέμα είναι πόσο εύκολα βρίσκεις φορτιστή (της προκοπής), όχι πόσα χιλιόμετρα αυτονομία έχει το αυτοκίνητο.
Έχεις μείνει πίσω στους δεινόσαυρους βενζινης. Πλέον έχουν 800 km εμβέλεια για ΠΛΑΚΑ τα hybrid και τα diesel.
 
  • Like
Reactions: Pleo