Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν υπάρχει επιστροφή.


Aναδημοσιεύω από https://www.newsauto.gr/news/ta-ilektrika-xeperasan-se-polisis-ta-diesel/

Πριν από μερικούς μήνες αν μας έλεγαν ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων που μπαίνουν στην… πρίζα θα περνούσαν αυτές των diesel σίγουρα δεν θα το πιστεύαμε. Πόσο μάλιστα στην Ελλάδα, που το αγοραστικό κοινό δεν έχει δείξει και ιδιαίτερη αγάπη για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν μπαταρίες.

Ιούνιος 2024
Επαναφορτιζόμενα 9,5%
Diesel 7,3%

Ιανουάριος – Ιούνιος 2024
Επαναφορτιζόμενα 9,5%
Diesel 9,2%

Ιούνιος 2024 (όλα τα καύσιμα)
Υβριδικά 45,6%
Βενζίνη 36,9%
Επαναφορτιζόμενα 9,5%
Diesel 7,4%
Υγραέριο 0,7%
Φυσικό αέριο 0,0%
Βέβαια πρέπει να συνεκτιμηθεί και το γεγονός ότι πολλές εταιρείες δεν έχουν πια diesel στην γκάμα τους.
 
  • Like
Reactions: ln() and avpap
Είπε «τρέχαμε αρκετά» χωρίς να πει νούμερο, το οποίο με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οδηγούσε πάνω από το όριο.

Επίσης, το μέγιστο οριο σε οποιονδήποτε ελληνικό αυτοκινητόδρομο είναι 130, επομένως λάθος λες ότι τα 140 είναι «νόμιμη ταχύτητα»
 
Είπε «τρέχαμε αρκετά» χωρίς να πει νούμερο, το οποίο με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οδηγούσε πάνω από το όριο.

Επίσης, το μέγιστο οριο σε οποιονδήποτε ελληνικό αυτοκινητόδρομο είναι 130, επομένως λάθος λες ότι τα 140 είναι «νόμιμη ταχύτητα»

Το νόμιμο όριο είναι έως +10% από αυτό που γράφει η πινακίδα. Με 130, είναι 143 ακριβώς. Αυτά λέει ο ΚΟΚ. Μην αναλύουμε τα γνωστά, αυτά τα ξέρουν όσοι οδηγούν.


Ανέφερε την ταχύτητα στο τέλος και είπε ότι πήγαινε με 120. Και μάλιστα του είπε ο συνοδηγός ότι έχει ηλεκτρικό, αυτές δεν είναι ταχύτητες για ηλεκτρικό... :ROFLMAO:
 
Το νόμιμο όριο είναι έως +10% από αυτό που γράφει η πινακίδα. Με 130, είναι 143 ακριβώς. Αυτά λέει ο ΚΟΚ. Μην αναλύουμε τα γνωστά, αυτά τα ξέρουν όσοι οδηγούν.


Ανέφερε την ταχύτητα στο τέλος και είπε ότι πήγαινε με 120. Και μάλιστα του είπε ο συνοδηγός ότι έχει ηλεκτρικό, αυτές δεν είναι ταχύτητες για ηλεκτρικό... :ROFLMAO:

Για βρες μου που λέει ότι το +10% από το όριο ταχύτητας εξακολουθεί να είναι νόμιμο.
 
@Pleo. To άρθρο 20 του ΚΟΚ λέει "12. Σε αυτόν που υπερβαίνει το ανώτατο όριο ταχύτητας έως 20 χλμ/ώρα, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ. (source ©: www.glavopoulos.gr) "
και μετά απαρυθμεί τις ποινές που κλιμακώνονται ανάλογα την υπέρβαση του ΟΤ.

Αυτό μόνο, τίποτα άλλο.
Θα σε παρακαλέσω να μην αναφέρεις τίποτα άλλο σχετικά, γιατί μπορεί να σε διαβάσει άνθρωπος, να νομίσει ότι κάτι παραπάνω ξέρεις και να πληρώνει πρόστιμα-ή και χειρότερα. Παρόμοια ποστ θα διαγραφούν και ο συντάκτης θα πάει για ολιγοήμερες διακοπές.
 
Last edited:
@Pleo. To άρθρο 20 του κόκκινο λέει "12. Σε αυτόν που υπερβαίνει το ανώτατο όριο ταχύτητας έως 20 χλμ/ώρα, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ. (source ©: www.glavopoulos.gr) "
και μετά απαρυθμεί τις ποινές που κλιμακώνονται ανάλογα την υπέρβαση του ΟΤ.

Αυτό μόνο, τίποτα άλλο.
Θα σε παρακαλέσω να μην αναφέρεις τίποτα άλλο σχετικά, γιατί μπορεί να σε διαβάσει άνθρωπος, να νομίσει ότι κάτι παραπάνω ξέρεις και να πληρώνει πρόστιμα-ή και χειρότερα. Παρόμοια ποστ θα διαγραφούν και ο συντάκτης θα πάει για ολιγοήμερες διακοπές.

Ναι καλώς, φυσικά γίνεται δεκτή η παράκληση, έτσι κι αλλιώς την εξήγηση την έδωσα, άσχετα αν σβήστηκε ή όχι, άσχετα αν υπάρχει διαφωνία ή όχι.

Το γεγονός είναι ότι με τα ηλεκτρικά δεν έχεις ακόμα range για ταξίδι, έστω και με τα χαμηλότερα όρια από αυτά που έγραψα. Δηλαδή με τα 120 και 130 χιλιόμετρα του ορίου, δεν βγάζεις πάνω από 300 χιλιόμετρα, την ίδια στιγμή που με ένα οικονομικό υβριδικό κάνεις άνετα τα διπλά.
 
Ναι καλώς, φυσικά γίνεται δεκτή η παράκληση, έτσι κι αλλιώς την εξήγηση την έδωσα, άσχετα αν σβήστηκε ή όχι, άσχετα αν υπάρχει διαφωνία ή όχι.

Το γεγονός είναι ότι με τα ηλεκτρικά δεν έχεις ακόμα range για ταξίδι, έστω και με τα χαμηλότερα όρια από αυτά που έγραψα. Δηλαδή με τα 120 και 130 χιλιόμετρα του ορίου, δεν βγάζεις πάνω από 300 χιλιόμετρα, την ίδια στιγμή που με ένα οικονομικό υβριδικό κάνεις άνετα τα διπλά.
Ήμουν συνέχεια μέσα στο φόρουμ και δεν είδα καμμία εξήγηση σχετικά με το «νόμιμο +10%».
 
Ήμουν συνέχεια μέσα στο φόρουμ και δεν είδα καμμία εξήγηση σχετικά με το «νόμιμο +10%».

Δεν θα κάνω καμία άλλη αναφορά επ' αυτού, όπως μου ζητήθηκε.

Για το όριο όπως περιγράφεται στις πινακίδες, δηλ. 120 και 130, σε σχέση με τα 300-350 χλμ των (καλών) ηλεκτρικών, διαφωνείς;
 
Με 130χλμ/ω η κατανάλωση για το 3 performance είναι περίπου 23KWh/100km με AC, σε roadtrip που έχω κάνει με συνάδελφο που το έχει.
Δεν πρέπει να είναι σημαντικά διαφοροποιημένη για το 3 LR.

Κάνετε τη διαίρεση και βλέπετε που πάει.
 
χτες μίλαγα στο τηλ με τον @analog-jimaras και μου έλεγε την πολύ άσχημη εμπειρία του με ηλεκτρικό suv mercedes.
θέλω όταν βρει χρόνο να γράψει εδώ ο ίδιος αυτά που μου είπε....
 
Δεν άντεξα και το έβγαλα φωτογραφία μέχρι να ανάψει πράσινο το φανάρι...

IMG_20240715_184240~2.jpg

Όταν δε πάτησε λίγο γκάζι για να ξεκινήσει, όχι μόνο δεν έβλεπες πινακίδα αλλά ούτε καν το αυτοκίνητο.
Ήταν κανονικό προπέτασμα καπνού σε συνθήκες μάχης!
 
Κατά τα άλλα, κάτι "κουνήθηκε" στο αμαξοστάσιο για τους φορτιστές..
Η μεγάλη τρύπα έχει τσιμέντο τώρα ..

IMG_20240715_170216.jpg

Άντε μπας και μπουν καμιά φορά για να παρκάρουν εκεί τα ηλεκτρικά και να πάρουν τα diesel τις ενδιάμεσες θέσεις..

IMG_20240715_170253.jpg
 
Με 130χλμ/ω η κατανάλωση για το 3 performance είναι περίπου 23KWh/100km με AC, σε roadtrip που έχω κάνει με συνάδελφο που το έχει.
Δεν πρέπει να είναι σημαντικά διαφοροποιημένη για το 3 LR.

Κάνετε τη διαίρεση και βλέπετε που πάει.
Μου μοιάζει αρκετά υψηλή, ειδικά για 3. Εκτός αν το ταξιδι ήταν ανηφορικό.

@Pleo τη συζήτηση με την εμβέλεια την έχουμε κάνει σε αυτό το νήμα τουλάχιστον δυο φορές. Βαρέθηκα. Δεν την ξανά κάνω.
 
Δεν άντεξα και το έβγαλα φωτογραφία μέχρι να ανάψει πράσινο το φανάρι...

View attachment 236201

Όταν δε πάτησε λίγο γκάζι για να ξεκινήσει, όχι μόνο δεν έβλεπες πινακίδα αλλά ούτε καν το αυτοκίνητο.
Ήταν κανονικό προπέτασμα καπνού σε συνθήκες μάχης!
Τέτοια σκουπίδια θα βλέπουμε για πολλές δεκαετίες ακόμα στους ελληνικούς δρόμους.
Χτες που πήγα το αμάξι για το ετήσιο service , λέω στον μηχανικό τι θα κανεις με τα ηλεκτρικά; Θα κανεις κανά σεμινάριο κάτι;
Μου λέει: "για πότε μιλάμε; για ρίξε μια ματιά γύρω σου. Όλα αυτά τα αμάξια νομίζεις θα τα πετάξουν;"
Έχει δίκιο. Δεν ξέρω τι λέτε. Τα συνεργεία διανύουν χρυσές εποχές πάντως. Πολλή δουλειά, ειδικά αν είναι κάποιος καλός μαστορας. Να ναι καλά η οικονομική κατάσταση που κρατάει ο ελληνας 20+ ετών αμάξι.
Μην νομίζετε ότι επειδή πήραν 10 Tesla άλλαξε η κατάσταση. Και επίσης μην κρίνετε από την Αθήνα. Για βγείτε επαρχία να δείτε τι "κούτα" κυκλοφορεί.
 
Τέτοια σκουπίδια θα βλέπουμε για πολλές δεκαετίες ακόμα στους ελληνικούς δρόμους.
Χτες που πήγα το αμάξι για το ετήσιο service , λέω στον μηχανικό τι θα κανεις με τα ηλεκτρικά; Θα κανεις κανά σεμινάριο κάτι;
Μου λέει: "για πότε μιλάμε; για ρίξε μια ματιά γύρω σου. Όλα αυτά τα αμάξια νομίζεις θα τα πετάξουν;"
Έχει δίκιο. Δεν ξέρω τι λέτε. Τα συνεργεία διανύουν χρυσές εποχές πάντως. Πολλή δουλειά, ειδικά αν είναι κάποιος καλός μαστορας. Να ναι καλά η οικονομική κατάσταση που κρατάει ο ελληνας 20+ ετών αμάξι.
Μην νομίζετε ότι επειδή πήραν 10 Tesla άλλαξε η κατάσταση. Και επίσης μην κρίνετε από την Αθήνα. Για βγείτε επαρχία να δείτε τι "κούτα" κυκλοφορεί.
Πηγες στο συνεργείο όμως και σε ειδική περίοδο. Κάνουν τώρα επισκευές και ετήσια σέρβις όλοι για να φύγουν διακοπές.
Σε γενικές γραμμές όμως έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες.
Επίσης, στην επαρχία ειδικά, ακόμα και όταν υπάρχουν τα χρήματα, δεν τους ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα αμάξια.
 
Ναι παίζει ρόλο αλλά ο συγκεκριμένος είναι τίγκα πάντα. Μισή ώρα που έκατσα εκτός από τα μόνιμα αμάξια, όλο και κάποιος ερχόταν για κάτι έκτακτο και τον παρακαλούσε να τσεκαρει με το διαγνωστικό.Ολο και κάποιο λαμπάκι θα ανάβει στις παλιατζούρες.
Δεν υπάρχει περίπτωση να πας και να στο φτιάξει αυθημερόν. Πάντα με ραντεβού. Όλο τον χρόνο.
 
  • Like
Reactions: avpap
Μου μοιάζει αρκετά υψηλή, ειδικά για 3. Εκτός αν το ταξιδι ήταν ανηφορικό.

@Pleo τη συζήτηση με την εμβέλεια την έχουμε κάνει σε αυτό το νήμα τουλάχιστον δυο φορές. Βαρέθηκα. Δεν την ξανά κάνω.

339,1304347826087 είναι το νούμερο της αυτονομίας σύμφωνα με τα προηγούμενα στοιχεία.

Ναι δεν χρειάζεται να συζητάμε συνεχώς το αυτονόητο ότι είναι μισά αυτοκίνητα λόγω της μισής αυτονομίας τους.
 
339,1304347826087 είναι το νούμερο της αυτονομίας σύμφωνα με τα προηγούμενα στοιχεία.

Ναι δεν χρειάζεται να συζητάμε συνεχώς το αυτονόητο ότι είναι μισά αυτοκίνητα λόγω της μισής αυτονομίας τους.
ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΣ;;; ΕΧΟΥΝ 2 ΡΟΔΕΣ;;;;;;;
 
Δυστυχώς μεγάλο μέρος των συμπολιτών μας δεν έχουν χρήματα όχι για να αλλάξουν αυτοκίνητο, αλλά ούτε να συντηρήσουν σωστά το αυτοκίνητο που έχουν.
Το ford focus που έχω πάνω στη δεκαετία (110.000 κμ) χρειάστηκε:
- Μπαταρία, κάπου 260 ευρώ, έβαλα της ford για να δουλεύει σωστά το start/stop και να βγάλει μια 5ετία όπως και οι δύο προηγούμενες.
- Μια ένωση κολάρων ψυκτικού έχανε σταγόνες και ένα ακόμη πολύ λεπτό είχε πολυμεριστεί και ήταν έτοιμο να σπάσει. Δεν ήθελα να βάλω aftermarket, 220 σύνολο.
- Σέρβις 10 ετών ή 120.000 κμ. Αλλαγή για πρώτη φορά βάσει προγράμματος ford ιμάντα εκκεντροφόρου και είχε στο πρόγραμμα και αλλαγή των συμπληρωματικών ιμάντων. Επίσης κάτι που έχω μάθει είναι να αλλάζω την τρόμπα νερού μαζί με τον ιμάντα γιατί στην πράξη πληρώνεις μόνο το ανταλλακτικό ενώ αν χαλάσει μετά την πληρώσεις πολλαπλάσια. Στη ford πήγαν όλα 880 ευρώ.

Άρα στη 10ετία του ford πλήρωσα για συντήρηση 1360 ευρώ. Το μέσο ετήσιο σέρβις στη ford όλα αυτά τα χρόνια είναι 200-240 ευρώ. Μου είναι πολύ εύκολο να καταλάβω ότι δυστυχώς αρκετοί δεν έχουν αυτά τα χρήματα να πληρώσουν για ένα αυτοκίνητο 10ετίας και προφανώς τα αυτοκίνητά τους δεν λειτουργούν σωστά, μπορούν να τους αφήσουν στο δρόμο και να κάνουν ένα μποτιλιάρισμα 5 κμ στον Κηφισό ή να προκαλέσουν ατύχημα γιατί έχουν αλλάξει 5 φορές τακάκια με τις μαμά δισκόπλακες που έχουν γίνει σε πάχος...δίσκοι βινυλίου. Να μην αναφέρουμε ότι το αυτοκίνητο τυπικά πάει για σκραπ αν σου κοπεί ιμάντας σε όχημα 15-20 ετών και πάρεις όλες τις βαλβίδες στη μασχάλη...

Να μην μιλήσουμε για συμπολίτες μας που θέλουν για μούρη να έχουν 15-20 ετών Merc, BMW, Audi κλπ όπου και για τα αντίστοιχα service σε επίσημη αντιπροσωπεία με σωστά ανταλλακτικά μπορεί να κοστίζουν μεγάλο μέρος της αξίας του αυτοκινήτου και σίγουρα από δυο φορές και πάνω το κόστος των σέρβις στην ford που είναι από τις οικονομικότερες.

Δεν ξέρω ποια είναι η λύση...