Αυτοκινητιστικά νέα


Γενικότερα έχουν συνεργασία οι δύο εταιρίες και βγάζουν πανομοιότυπα μοντέλα.

(Maruti) Suzuki Baleno>Toyota Glanza (Ασία μόνο)
(Maruti) Suzuki Fronx>Toyota Urban Cruiser Taisor (Ασία μόνο)
Suzuki Across>Toyota RAV4 (Ευρώπη)
(Maruti) Suzuki Grand Vitara>Toyota Urban Cruiser Hyryder (Ασία μόνο)
από παλιά θυμάμαι ότι η suzuki είχε συνεργασίες με πολλούς, μάλλον λόγω GM
subaru, opel, nissan, ίσως και άλλους..
οκ, η GM δεν είχε μετοχές στην nissan αλλά μια χαρά η suzuki της έφτιαχνε ένα μικρό..
συνήθως η suzuki έφτιαχνε αυτοκίνητα για τους άλλους αλλά είχα προσέξει και το αντίθετο.. πχ η παλιά daewoo να βάζει το σήμα της suzuki σε μοντέλο της.
οι συνεργασίες με την toyota δεν "ακουγόντουσαν" πολύ.. κάτι σαν "κρυφές" ήταν και είναι.
 
από παλιά θυμάμαι ότι η suzuki είχε συνεργασίες με πολλούς, μάλλον λόγω GM
subaru, opel, nissan, ίσως και άλλους..
οκ, η GM δεν είχε μετοχές στην nissan αλλά μια χαρά η suzuki της έφτιαχνε ένα μικρό..
συνήθως η suzuki έφτιαχνε αυτοκίνητα για τους άλλους αλλά είχα προσέξει και το αντίθετο.. πχ η παλιά daewoo να βάζει το σήμα της suzuki σε μοντέλο της.
οι συνεργασίες με την toyota δεν "ακουγόντουσαν" πολύ.. κάτι σαν "κρυφές" ήταν και είναι.

Το swace και το across είναι toyota με σήματα της suzuki. Τα άλλα που έγραψα είναι suzuki με σήματα της toyota. Είναι μερικά χρόνια που το ξεκίνησαν αυτό. Δεν ξέρω τι οικονομικές αναλύσεις έχουν κάνει, πάντως η toyota φαίνεται να είναι η κερδισμένη αφού από το πουθενά μπόρεσε να έχει χωρίς κόστος εξέλιξης φτηνά μοντέλα, έστω κι αν μιλάμε μόνο για την Ασία και τη Λ. Αμερική. Το ανάποδο, δηλαδή μοντέλα suzuki σε τιμές toyota, δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να πετύχει όμως.
 
Πάντως η suzuki κοίταζα πριν κάνα μήνα με το Ιgnis στην Γερμανία είναι πρώτη στη λίστα της ΑDAC, το αυτοκίνητο με τις λιγότερες βλάβες, και οι Γερμανοί δεν παίζουν με αυτά μετράνε τα πάντα δεν χαρίζονται,

υπήρξε βέβαια εκείνη η ανεκδιηγητη υπόθεση κάποτε με τις μετρήσεις καυσαερίων της VW,

αλλά σε γενικές γραμμές εταιρίες σαν την ADAC, προσπαθούν να έχουν μια αξιοπιστία.
 
Τι ειναι αυτό παλι; Στην αρχή νόμιζα ότι έχει κυψέλες υδρογόνου αλλά είναι κάτι άλλο τελικά.

Fuelling a mobile nanoFlowcell with liquid electrolyte bi-ION

Long drives – quick fueling
Our water-treatment system turns salt water, brackish water, or wastewater into carrier liquids for our special, nano-structured molecules – the actual bi-ION charge carriers. The QUANTiNO twentyfive can be quickly filled with bi-ION, enabling it to travel up to 2,000 km before needing to refuel. Fully electric, safe, and sustainable.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Και εδώ το πρώτο όχημα που θα βγει τον Σεπτέμβρη στους δρόμους.

 
Τι ειναι αυτό παλι; Στην αρχή νόμιζα ότι έχει κυψέλες υδρογόνου αλλά είναι κάτι άλλο τελικά.

Fuelling a mobile nanoFlowcell
emoji2400.png
with liquid electrolyte bi-ION
emoji2400.png


Long drives – quick fueling
Our water-treatment system turns salt water, brackish water, or wastewater into carrier liquids for our special, nano-structured molecules – the actual bi-ION
emoji2400.png
charge carriers. The QUANTiNO twentyfive can be quickly filled with bi-ION
emoji2400.png
, enabling it to travel up to 2,000 km before needing to refuel. Fully electric, safe, and sustainable.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Και εδώ το πρώτο όχημα που θα βγει τον Σεπτέμβρη στους δρόμους.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να ελέγξουμε αν μια δημοσίευση είναι scam.

Συνήθως πάμε σε μεγάλα forums με εκατομμύρια χρήστες και θέτουμε το ερώτημα.

Για να σας απαλλάξω από το search, είναι scam εδώ και πολλά χρόνια από το 2016, δεν έχουν επιδείξει τίποτα αληθινό πραγματικό ελεγμένο από δημοσιογράφους. Μόνο videos.

Κάτι σαν το ελληνικό chaos αλλά σε wordwide έκδοση scam.


Φορτίζεις 125 λίτρα νερού με θετικό φορτίο, και άλλα 125 λίτρα νερού με αρνητικό φορτίο. Γεμίζεις στο βενζινάδικο. Και πας περίπου 600 χιλιόμετρα. Αδειάζεις το ξεφορτισμενο νερό και ο βενζινάς σου βάζει νέο φορτισμένο, και πας αλλα 600 χιλιόμετρα.

Το μόνο προβλημα είναι ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν σε πάει σπίτι σε πάει κάπου αλλού.
Γίνεται μόνο
σε ακριβό διθέσιο
καλό αμάξι
που περνάει από το απαίσιο,
ξυστά...
Για να τη βγει πιο μπροστά...
 
Last edited:
Πάντως είναι τρομερά εθιστική η επιδραστικοτητα που έχουν τέτοια scam. Είναι τόσο απολαυστικό να ψάχνεις να σκέφτεσαι τι μηχανολογικό; τι χημικό; τι ηλεκτρονικό , κατάφεραν να εφεύρουν ίσως να κάνουν άλλο ένα βήμα στην τεχνολογική εξέλιξη.

Για μερικά λεπτά ώρες μέρες σου σπέρνουν την αμφιβολία. Λες να κατάφεραν τέτοιο πράγμα; Και γιατί όχι; Τόσα και τόσα απίστευτα έχουν εφεύρει οι άνθρωποι.

Πριν 15 χρόνια δεν ήταν εδώ στην Ελλάδα που είχε γίνει μια τρομερή απάτη με μια συσκευή με νερό στην εισαγωγή του αυτοκινήτου που υποτίθεται το νερό διασπαζόταν σε υδρογόνο οξυγόνο και μαζί με το καύσιμο καιγόταν και μείωνε εντυπωσιακά την κατανάλωση του καυσίμου;

Η κάτι μαγνήτες στα σωληνάκια καυσίμου που υποτίθεται ιονίζανε το καύσιμο...

Είμαστε απίστευτα αφελείς σε όσο μεγαλύτερες και τερατώδεις απάτες....
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Τι ειναι αυτό παλι; Στην αρχή νόμιζα ότι έχει κυψέλες υδρογόνου αλλά είναι κάτι άλλο τελικά.

Fuelling a mobile nanoFlowcell with liquid electrolyte bi-ION

Long drives – quick fueling
Our water-treatment system turns salt water, brackish water, or wastewater into carrier liquids for our special, nano-structured molecules – the actual bi-ION charge carriers. The QUANTiNO twentyfive can be quickly filled with bi-ION, enabling it to travel up to 2,000 km before needing to refuel. Fully electric, safe, and sustainable.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Και εδώ το πρώτο όχημα που θα βγει τον Σεπτέμβρη στους δρόμους.

Ενδιαφερουσα ιδεα και δεν την ειχα ξανα ακουσει ποτε (και μαλλον υπαρχει λογος για αυτο :) )
Scam δεν το θεωρω, καθως η εταιρεια υπαρχει (ακομα) και επιστημονικα ειναι εφικτο. Πρακτικα ομως δεν το δινω ουτε 1 στις 1000 να προχωρησει. Αν το υδρογονο ειναι δυσκολο να εφαρμοστει, αυτο μοιαζει σχεδον ακατορθωτο.
Πρακτικα (θα) ειναι ηλεκτρικα αυτα τα αμαξια, καθως εχουν ηλεκτροκινητηρα (οπως και τα υδρογονου). Απο εκει και περα ομως ολοι οι αλλοι περιορισμοι μοιαζουν ανυπερβλητοι. Το αστειο ειναι οτι ολα αυτα τα δοκιμαζουν για να αντιμετωπισουν ενα σχεδον "αστειο" περιορισμο των ηλεκτρικων, που ειναι ο χρονος ανεφοδιασμου.
Τεσπα, ωραια ιδεα και ισως αν προχωρησει, στο μελλον να βρει εφαρμογη σε καποιο αλλο τομεα.
 
Γράφουν πράγματα που είναι στα όρια της ανοησίας. 48V low voltage κινητήρες που δίνουν 59KW. Δηλαδή μιλάμε για πάνω από 1000A ρεύμα!
250 λίτρα νερό είναι 250 κιλά + το βάρος των τεπόζιτων. 280 κιλά είναι η μπαταρία 62KWh στο ID3. Και μπαταρίες αυτού του βάρους σύντομα θα έχουν ακόμα μεγαλύτερη χωρητικότητα. Οπότε δε βλέπω κανένα πλεονέκτημα πέραν του χρόνου γεμίσματος. Με τη διαφορά ότι θα εξαρτάσαι από το δίκτυο διανομής αυτού του υγρού.
Άλλη μία ανοησία για αυτούς που έχουν κόλλημα με το πόσο γρήγορα μπορούν να ανεφοδιάζονται, ακόμα κι αν δεν είναι μούφα.
 
  • Like
Reactions: avpap
Ενδιαφερουσα ιδεα και δεν την ειχα ξανα ακουσει ποτε (και μαλλον υπαρχει λογος για αυτο :) )
Scam δεν το θεωρω, καθως η εταιρεια υπαρχει (ακομα) και επιστημονικα ειναι εφικτο. Πρακτικα ομως δεν το δινω ουτε 1 στις 1000 να προχωρησει. Αν το υδρογονο ειναι δυσκολο να εφαρμοστει, αυτο μοιαζει σχεδον ακατορθωτο.
Πρακτικα (θα) ειναι ηλεκτρικα αυτα τα αμαξια, καθως εχουν ηλεκτροκινητηρα (οπως και τα υδρογονου). Απο εκει και περα ομως ολοι οι αλλοι περιορισμοι μοιαζουν ανυπερβλητοι. Το αστειο ειναι οτι ολα αυτα τα δοκιμαζουν για να αντιμετωπισουν ενα σχεδον "αστειο" περιορισμο των ηλεκτρικων, που ειναι ο χρονος ανεφοδιασμου.
Τεσπα, ωραια ιδεα και ισως αν προχωρησει, στο μελλον να βρει εφαρμογη σε καποιο αλλο τομεα.
Mάλλον δεν έγινα κατανοητός. Είναι scam. Πως το ελέγχουμε;

Αναφέρω ξανά την μεθοδολογία (καθε ένας μπορεί να την διαφοροποιήσει αναλόγως για ότι θέμα υποψιάζεται ότι είναι απάτη)
Μπαίνουμε στο Google Search.
Γράφουμε NanoFlowcell Reddit ή Quora ή κάποιο μεγάλο ξένο fora για αυτοκίνηση
Διαβάζουμε τα αποτελέσματα.

Γιατί χρησιμοποιούμε την συγκεκριμένη μεθοδολογια ελέγχου; Διότι το θέμα έχει απασχολήσει πάρα πολλούς εκτός απο εμάς και προσπαθήσανε πριν απο εμάς να διαπιστώσουν αν είναι αλήθεια ή απάτη (scam).

Στο θέμα μας τώρα:

Σχετικά με τις μπαταρίες που αντι να τις φορτιζεις ξεφορτίζεις τους αλλάζεις τον υγρό ηλεκτρολύτη ο οποίος περιέχει την ενέργεια....

Flow-cell technology, also known as flow battery technology, is a type of rechargeable battery in which electrolyte solutions are stored in external tanks and circulated through the cell of the battery. This technology has been primarily explored for stationary energy storage applications due to its potential advantages in scalability, long cycle life, and the ability to decouple power and energy capacity.

While flow-cell technology has shown promise for stationary applications, its viability for use in electric vehicles (EVs) is still a subject of ongoing research and development. There are some challenges and limitations that need to be addressed for flow-cell technology to be suitable for automotive applications:

Energy Density: Flow batteries typically have lower energy density compared to lithium-ion batteries, which are commonly used in EVs. This can result in larger and heavier battery systems for the same energy storage capacity, which can impact the overall performance and driving range of the vehicle.
Power Density: Flow batteries may have lower power density compared to other battery technologies, which can affect the acceleration and performance of the vehicle.
Cost: The cost of flow-cell technology, especially at the scale required for automotive applications, needs to be competitive with existing battery technologies to be viable for widespread adoption in EVs.
Infrastructure: The infrastructure required for refueling flow-cell based EVs, including the circulation of electrolyte fluids, would need to be developed and integrated into existing infrastructure.
Durability and Maintenance: Flow batteries have moving parts and require regular maintenance, which can impact the overall reliability and longevity of the battery system in a vehicle.
While flow-cell technology has potential benefits such as long cycle life, scalability, and safety, there are still significant challenges to overcome before it can be considered a viable option for use in cars. It's essential to conduct further research, development, and testing to address these challenges and optimize flow-cell technology for automotive applications.

Therefore, it would be premature to label flow-cell technology as a fraud, but it is important to recognize the current limitations and continue to evaluate its potential for use in electric vehicles.
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Mάλλον δεν έγινα κατανοητός. Είναι scam. Πως το ελέγχουμε;

Αναφέρω ξανά την μεθοδολογία (καθε ένας μπορεί να την διαφοροποιήσει αναλόγως για ότι θέμα υποψιάζεται ότι είναι απάτη)
Μπαίνουμε στο Google Search.
Γράφουμε NanoFlowcell Reddit ή Quora ή κάποιο μεγάλο ξένο fora για αυτοκίνηση
Διαβάζουμε τα αποτελέσματα.

Γιατί χρησιμοποιούμε την συγκεκριμένη μεθοδολογια ελέγχου; Διότι το θέμα έχει απασχολήσει πάρα πολλούς εκτός απο εμάς και προσπαθήσανε πριν απο εμάς να διαπιστώσουν αν είναι αλήθεια ή απάτη (scam).

Στο θέμα μας τώρα:

Σχετικά με τις μπαταρίες που αντι να τις φορτιζεις ξεφορτίζεις τους αλλάζεις τον υγρό ηλεκτρολύτη ο οποίος περιέχει την ενέργεια....

Flow-cell technology, also known as flow battery technology, is a type of rechargeable battery in which electrolyte solutions are stored in external tanks and circulated through the cell of the battery. This technology has been primarily explored for stationary energy storage applications due to its potential advantages in scalability, long cycle life, and the ability to decouple power and energy capacity.

While flow-cell technology has shown promise for stationary applications, its viability for use in electric vehicles (EVs) is still a subject of ongoing research and development. There are some challenges and limitations that need to be addressed for flow-cell technology to be suitable for automotive applications:

Energy Density: Flow batteries typically have lower energy density compared to lithium-ion batteries, which are commonly used in EVs. This can result in larger and heavier battery systems for the same energy storage capacity, which can impact the overall performance and driving range of the vehicle.
Power Density: Flow batteries may have lower power density compared to other battery technologies, which can affect the acceleration and performance of the vehicle.
Cost: The cost of flow-cell technology, especially at the scale required for automotive applications, needs to be competitive with existing battery technologies to be viable for widespread adoption in EVs.
Infrastructure: The infrastructure required for refueling flow-cell based EVs, including the circulation of electrolyte fluids, would need to be developed and integrated into existing infrastructure.
Durability and Maintenance: Flow batteries have moving parts and require regular maintenance, which can impact the overall reliability and longevity of the battery system in a vehicle.
While flow-cell technology has potential benefits such as long cycle life, scalability, and safety, there are still significant challenges to overcome before it can be considered a viable option for use in cars. It's essential to conduct further research, development, and testing to address these challenges and optimize flow-cell technology for automotive applications.

Therefore, it would be premature to label flow-cell technology as a fraud, but it is important to recognize the current limitations and continue to evaluate its potential for use in electric vehicles.
scam ειναι οταν καποιος παει να σε εξαπατησει. Δεν μου ζηταει χρηματα αυτη η εταιρεια, δεν με κανει redirect σε καποιο ψευτικο λινκ τραπεζας, δεν μου λεει οτι ειναι η μανα μου που ενεπλακη σε ατυχημα και θελει χρηματα.
Τωρα, αν ειναι vaporware αυτο ας το ψαξουν οσοι επενδυτες ενδιαφερονται να δωσουν χρηματα σε αυτην.
 
scam ειναι οταν καποιος παει να σε εξαπατησει. Δεν μου ζηταει χρηματα αυτη η εταιρεια, δεν με κανει redirect σε καποιο ψευτικο λινκ τραπεζας, δεν μου λεει οτι ειναι η μανα μου που ενεπλακη σε ατυχημα και θελει χρηματα.
Τωρα, αν ειναι vaporware αυτο ας το ψαξουν οσοι επενδυτες ενδιαφερονται να δωσουν χρηματα σε αυτην.
Χρησιμοποιήσα τον όρο scam ως γενική θεώρηση απάτης

scam
noun [ C ]
uk /skæm/ us /skæm/
Add to word list
a dishonest plan for making money or getting an advantage, especially one that involves tricking people:


Στην δική μας περίπτωση δεν μας κλέβει χρήματα making money , αλλά παιρνει κάποια πλεονεκτήματα προνόμια από εμάς advantages καθώς εμείς ασχολούμαστε με αυτό.

To συγκεκριμένο scam δεν κλέβει χρήματα απο εσένα απλά δινει αξία καποια values advantages στον scammer καθώς αναφερόμαστε σε αυτόν προσδιδοντας του κάποια οφέλη, αναγνωρισιμότητα, clickbait, θύματα θα δώσουν χρήματα ή θα αγοράσουν μετοχές ή οτιδήποτε άλλο εσυ και εγώ λειτουργούμε ως υποχείρια ενδιάμεσοι κρίκοι της απάτης καθώς αναφερόμαστε σε αυτούς, συζητάμε, ανακινούμε το θέμα είτε θετικά ή αρνητικά δεν έχει σημασία. Όσο περισσότερο ακούγεται έχει πιθανοτητες να κερδίσει με διάφορους τρόπους.
 
Στη wikipedia γράφει πως ο ιδρυτής της εταιρείας έχει κατηγορηθεί παλαιότερα για scam μιας ηλικιωμένης κυρίας την οποία έπεισε να επενδύσει σε μία μη υπαρκτή τεχνολογία ηλιακών πάνελ αλλά αθωώθηκε.
 
  • Haha
Reactions: avpap
Γυρνάμε σε εποχές 1990 αρχές 2000;

Ποιος δεν θυμάται αυτο το δρόμο και τα εικονίσματα που υπήρχαν κατα μήκος, και μια ζωή έκαναν κάτι ψευτοέργα αποκατάστασης, το θέμα που είχε αυτός ο δρόμος ήταν ότι διασταυρωνόταν με δεκάδες των τοπικών οδών των χωριών.
Πριν κατι μέρες είχε γίνει και άλλο θανατηφόρο με φορτηγό και οδηγό που είχε ξαναπροκαλέσει θανατηφόρο. Και θέρισε τρια αυτοκινητα μαζί, τώρα θυμήθηκα αυτο έγινε μετά την Ζαχάρω.
Τώρα τι έγινε χτες:

Τροχαίο στην εθνική οδό Πατρών-Πύργου: «Έστηνε» γρήγορα αυτοκίνητα ο 45χρονος που σκοτώθηκε τα ξημερώματα
Ο Γιάννης Σάσσαλος είχε εμπλακεί στο παρελθόν σε δύο σοβαρά τροχαία - Κατά πληροφορίες δεν είχε βγάλει ποτέ δίπλωμα οδήγησης

 
Πολύ φοβάμαι ότι η εξέλιξη της βελτίωσης της ασφάλειας των δρόμων και των οχημάτων δεν επαρκεί για να υπερκαλύψει την αντιστρόφως ανάλογη έλλειψη αυτοκινητιστικής παιδείας των τελευταίων δεκαετιών. Κάποτε ακούγαμε και κανέναν Ιαβέρη, βλέπαμε και καμιά εκπομπή από τη θέση του οδηγού, διαβάζαμε και κανα σχετικό άρθρο.
Μάλλον ακολουθεί και αυτό τη γενικότερη έλλειψη ενσυναίσθησης, και κοινωνικής απάθειας. Who cares?

Λογικό να συμβαίνει. Δεν υπάρχουν καν οι αντιστάσεις που υπήρχαν παλιότερα (χωρίς να σημαίνει ότι ήταν κι αυτές επαρκείς, αλλά κάτι ήταν έστω).

Θεωρείται δεδομένο ότι θα τα μάθεις από την αρχή όλα στον δρόμο επομένως τι δίπλωμα και κουραφέξαλα; Πόσο κάνει; Φέρτο σπίτι, που να ταλαιπωριέσαι τώρα; Δεν θα μπω στην κουβέντα κατά πόσο είναι και η διαδικασία απόκτησης επαρκής, άλλο θέμα αυτό.
Μετά όπως θα επιστρέφεις - έχοντας πιει και λιγάκι - θα προλάβεις να περάσεις το κόκκινο με μεγάλη ταχύτητα μπαίνοντας στην κλειστή δεξιά στροφή, καταλήγοντας στους χοντρούς κορμούς δέντρων, μη μένοντας ούτε βίδα από το όχημα (γνωστό σημείο παραλιακά που κάθε λίγο και λιγάκι συμβαίνει ο ίδιος τύπος ατυχήματος).

Αν δεν ήταν θέμα ότι μπορεί να πάρεις κι άλλους στο λαιμό σου, θα ήταν απλώς μια ακόμη περίπτωση Darwin Awards, αλλά έλα που δεν είναι... .
 
  • Love
  • Like
Reactions: avpap and vlad66
Mάλλον δεν έγινα κατανοητός. Είναι scam. Πως το ελέγχουμε;

Αναφέρω ξανά την μεθοδολογία (καθε ένας μπορεί να την διαφοροποιήσει αναλόγως για ότι θέμα υποψιάζεται ότι είναι απάτη)
Μπαίνουμε στο Google Search.
Γράφουμε NanoFlowcell Reddit ή Quora ή κάποιο μεγάλο ξένο fora για αυτοκίνηση
Διαβάζουμε τα αποτελέσματα.

Γιατί χρησιμοποιούμε την συγκεκριμένη μεθοδολογια ελέγχου; Διότι το θέμα έχει απασχολήσει πάρα πολλούς εκτός απο εμάς και προσπαθήσανε πριν απο εμάς να διαπιστώσουν αν είναι αλήθεια ή απάτη (scam).

Στο θέμα μας τώρα:

Σχετικά με τις μπαταρίες που αντι να τις φορτιζεις ξεφορτίζεις τους αλλάζεις τον υγρό ηλεκτρολύτη ο οποίος περιέχει την ενέργεια....

Flow-cell technology, also known as flow battery technology, is a type of rechargeable battery in which electrolyte solutions are stored in external tanks and circulated through the cell of the battery. This technology has been primarily explored for stationary energy storage applications due to its potential advantages in scalability, long cycle life, and the ability to decouple power and energy capacity.

While flow-cell technology has shown promise for stationary applications, its viability for use in electric vehicles (EVs) is still a subject of ongoing research and development. There are some challenges and limitations that need to be addressed for flow-cell technology to be suitable for automotive applications:

Energy Density: Flow batteries typically have lower energy density compared to lithium-ion batteries, which are commonly used in EVs. This can result in larger and heavier battery systems for the same energy storage capacity, which can impact the overall performance and driving range of the vehicle.
Power Density: Flow batteries may have lower power density compared to other battery technologies, which can affect the acceleration and performance of the vehicle.
Cost: The cost of flow-cell technology, especially at the scale required for automotive applications, needs to be competitive with existing battery technologies to be viable for widespread adoption in EVs.
Infrastructure: The infrastructure required for refueling flow-cell based EVs, including the circulation of electrolyte fluids, would need to be developed and integrated into existing infrastructure.
Durability and Maintenance: Flow batteries have moving parts and require regular maintenance, which can impact the overall reliability and longevity of the battery system in a vehicle.
While flow-cell technology has potential benefits such as long cycle life, scalability, and safety, there are still significant challenges to overcome before it can be considered a viable option for use in cars. It's essential to conduct further research, development, and testing to address these challenges and optimize flow-cell technology for automotive applications.

Therefore, it would be premature to label flow-cell technology as a fraud, but it is important to recognize the current limitations and continue to evaluate its potential for use in electric vehicles.
Σε στατικές εφαρμογές ενώ στα βρεφικά βήματα υπήρχαν θέματα με φωτιές/εκρήξεις, πια έχει στρώσει σημαντικά η κατάσταση. Αλλά η τεχνολογία τουλάχιστον στη σημερινή της μορφή δεν ταιριάζει με μετακινήσεις παρά με μπαταρίες δικτύου στη μέση ή υψηλή τάση. Η αποθηκευμένη ενέργεια είναι ανάλογη με τον όγκο του ηλεκτρολύτη που κυκλοφορεί με αντλίες. Πιο κάτω μια στην Ιαπωνία.


1723113572945.png
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Δείτε στα μικρά γράμματα του τίτλου την κλισέ φράση «τραγικό το παιχνίδι της μοίρας». :mad:



Κάπως έτσι προκαταλαμβάνεται ότι κακόπεσε, δεν μπορούσε να κάνει τίποτε, ήταν θέλημα θεού κ.α. ενώ σε κανένα σημείο του άρθρου δεν υπάρχει τέτοια ένδειξη, ότι ας πούμε προσπάθησε να αποφύγει κάτι.

Αυτό είναι που πρέπει να αλλάξει. Η νοοτροπία. Βαφτίζονται όλα παιχνίδια της μοίρας, άσχετα αν φταίει ή δεν φταίει κάποιος σε ένα τροχαίο και πάμε παρακάτω, μέχρι το επόμενο τροχαίο... που εκεί θα φταίει κάποιο τραγικό παιχνίδι ηλεκτρομαγνητικής καταιγίδας για να έχουμε ποικιλία... .
Το κερασάκι όπως πάντα, ευχολόγια ότι πρέπει να γίνει «κάτι», χωρίς να προσδιορίζεται ποτέ τι θα είναι αυτό. Εξ' άλλου άλλα ενδιαφέρουν το κοινό, που να κάνουμε σωστό ρεπορτάζ τώρα για ένα τροχαίο; Ακόμα μια συνηθισμένη μέρα και περιστατικό.

Θέλει σοκ και δέος σε τέτοιες περιπτώσεις. Και να πονάει και η τσέπη. Αλλιώς τα ίδια και χειρότερα θα ζούμε.
 
Last edited:
  • Like
  • Love
Reactions: avpap and chocbhed
Καλά άσε να γράφει ότι θέλει ο "δημοσιογράφος" στα άρθρα. Όλοι καταλαβαίνουν ότι μόνος του έφαγε το κεφάλι του. Ήταν απλά θέμα χρόνου. Ευτυχώς που δεν "έφαγε" κανά αθώο.
 
  • Love
Reactions: avpap
Καλά άσε να γράφει ότι θέλει ο "δημοσιογράφος" στα άρθρα. Όλοι καταλαβαίνουν ότι μόνος του έφαγε το κεφάλι του. Ήταν απλά θέμα χρόνου. Ευτυχώς που δεν "έφαγε" κανά αθώο.
Μπορεί και να ήθελε να φάει το κεφάλι του.. ποιός το ξέρει αυτό;;
03:30 την νύχτα τι έκανε;;
Δοκίμαζε πρόγραμμα ή αναρτήσεις;;
Δεν νομίζω... ούτε νομίζω ότι δεν ήξερε να οδηγάει γιατί δεν είχε "δίπλωμα"...
Ποτέ δεν θα μάθουμε τι είχε στο μυαλό του ή τι ήθελε να κάνει...
 
Πάντως για το αλκοόλ όλα τα καινούργια οχήματα από 6 Ιουλίου 2024 νομίζω πρέπει να έχουν υποδοχές για αναλυτές αλκοόλ στο βασικό εξοπλισμό.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα έχουν και τους αισθητήρες έτοιμους, αλλά το interface. Είναι το πρώτο βήμα, λογικά σε 5-10 χρόνια θα γίνει υποχρεωτικό και να φυσάμε για να ξεκινήσει.
Πάντως πάμε ολοταχώς για αυτόνομη οδήγηση που σίγουρα θα μειώσει πολύ τα ατυχήματα.
 
Το κακό είναι ότι όπως κάποτε (με τις ζώνες που είχαν βγάλει μπλουζάκια που να μοιάζει ότι φοράς ζώνη ή το ειδικό κλειδί που έβαζες για να μην χτυπάει το καμπανάκι) έτσι και με αυτό το παγκόσμιο δαιμόνιο όλο και κάτι θα βρει.
Όσο αφορά την αυτόνομη οδήγηση θα προτιμούσα να μην το προλάβω!