athlon6401
AVClub Addicted Member
- 12 December 2018
- 2,520
Το ίδιο πρόβλημα περιγράφεις. Είναι αδυναμία του ηχείου να αποδώσει το ίδιο μπάσο σε οποιαδήποτε ένταση και προσπαθείς να το διορθώσεις με το auto loudness, όπως αδυναμία του θερμικού κινητήρα είναι ότι δίνει μέγιστη ροπή σε συγκεκριμένες στροφές και προσπαθείς να το διορθώσεις με τις ταχύτητες. Δε γίνεται η αδυναμία να βαφτίζεται πλεονέκτημα. Και μπορεί να μην υπάρχει τέτοιο ηχείο ακόμα, αλλά υπάρχει κινητήρας - ο ηλεκτρικός. Θα έπρεπε τα hybrid αυτοκίνητα να ήταν ανάποδα. Ηλεκτροκινητήρας βασικός και ισχυρός, θερμικός κινητήρας μόνιμα στη βέλτιστη ροπή απλώς να φορτίζει τις μπαταρίες.Είναι σαν το αυτόματο loudness. Ενώ έχει λογική να συμπληρώνεται το μπάσο που λείπει σε χαμηλή στάθμη, σου λείπει το περισσότερο το μπάσο όταν ανεβάζεις ένταση κατόπιν γιατί νοιώθοντας το μπάσο να υπάρχει σε χαμηλή στάθμη, στη συνέχεια περιμένεις περισσότερο που όμως δεν έρχεται ποτέ στην ένταση που περιμένεις. Είναι περίπου ο ίδιος λόγος γιατί δεν αρέσουν τα CVT στα αυτοκίνητα. Περίπου λέω για να γίνει κατανοητό, γιατί στα ηλεκτρικά υπάρχει το instant torque που δεν υπάρχει στα άλλα.
Κοινώς, άλλο λογική, άλλο αίσθηση.