Αυτοκινητιστικά νέα

Είναι σαν το αυτόματο loudness. Ενώ έχει λογική να συμπληρώνεται το μπάσο που λείπει σε χαμηλή στάθμη, σου λείπει το περισσότερο το μπάσο όταν ανεβάζεις ένταση κατόπιν γιατί νοιώθοντας το μπάσο να υπάρχει σε χαμηλή στάθμη, στη συνέχεια περιμένεις περισσότερο που όμως δεν έρχεται ποτέ στην ένταση που περιμένεις. Είναι περίπου ο ίδιος λόγος γιατί δεν αρέσουν τα CVT στα αυτοκίνητα. Περίπου λέω για να γίνει κατανοητό, γιατί στα ηλεκτρικά υπάρχει το instant torque που δεν υπάρχει στα άλλα.

Κοινώς, άλλο λογική, άλλο αίσθηση.
Το ίδιο πρόβλημα περιγράφεις. Είναι αδυναμία του ηχείου να αποδώσει το ίδιο μπάσο σε οποιαδήποτε ένταση και προσπαθείς να το διορθώσεις με το auto loudness, όπως αδυναμία του θερμικού κινητήρα είναι ότι δίνει μέγιστη ροπή σε συγκεκριμένες στροφές και προσπαθείς να το διορθώσεις με τις ταχύτητες. Δε γίνεται η αδυναμία να βαφτίζεται πλεονέκτημα. Και μπορεί να μην υπάρχει τέτοιο ηχείο ακόμα, αλλά υπάρχει κινητήρας - ο ηλεκτρικός. Θα έπρεπε τα hybrid αυτοκίνητα να ήταν ανάποδα. Ηλεκτροκινητήρας βασικός και ισχυρός, θερμικός κινητήρας μόνιμα στη βέλτιστη ροπή απλώς να φορτίζει τις μπαταρίες.
 
Είμαστε σε νήμα αυτοκινήτων, αλλά ποτέ μεγάλες κουβέντες. όσο υπάρχει τράπουλα θα βγαίνουνε ρηγάδες και όσο πετάνε αεροπλάνα θα πέφτουνε.....

θα πέιτε οι στατιστικές είναι 1 στο ενα δις και τέτοια, αλλά, μόλις γινεται εκείνη η ρημάδα η απογείωση, δεν ξέρω κανένα να μην περνάει απο το μυαλό του το κακό.....
Θυμάστε μια χτεσινή κουβέντα για την ασφάλεια των πτήσεων;
Σήμερα:
Βραζιλία: Συνετρίβη αεροσκάφος,πληροφορίες για 62 νεκρούς ATR-72

Το θέμα είναι έχουμε και εμείς στην Ελλάδα τέτοια και τα διαφημίζουν ως πολύ σύγχρονα.
Απλώς είναι η λανθασμένη εντύπωση πως όταν οδηγάς το αυτοκίνητό σου έχεις εσύ τον έλεγχο. Οι άλλοι που σκοτώνονται είναι οι άσχετοι, οι απρόσεκτοι, εσύ δε θα πάθεις τίποτα. Είναι εγγενές σφάλμα της ανθρώπινης φύσης.
Η στατιστική είναι πάνω από το πως αισθάνεται κανείς.
 
  • Love
Reactions: koupa
Είμαστε σε νήμα αυτοκινήτων, αλλά ποτέ μεγάλες κουβέντες. όσο υπάρχει τράπουλα θα βγαίνουνε ρηγάδες και όσο πετάνε αεροπλάνα θα πέφτουνε.....

θα πέιτε οι στατιστικές είναι 1 στο ενα δις και τέτοια, αλλά, μόλις γινεται εκείνη η ρημάδα η απογείωση, δεν ξέρω κανένα να μην περνάει απο το μυαλό του το κακό.....
Θυμάστε μια χτεσινή κουβέντα για την ασφάλεια των πτήσεων;
Σήμερα:
Βραζιλία: Συνετρίβη αεροσκάφος,πληροφορίες για 62 νεκρούς ATR-72

Το θέμα είναι έχουμε και εμείς στην Ελλάδα τέτοια και τα διαφημίζουν ως πολύ σύγχρονα.

Ρίξε μια ματιά πόσοι σκοτώνονται κάθε Πάσχα στη χώρα μας και κάνε σύγκριση. Το θέμα με τα αεροπλάνα είναι ο ΜΑΖΙΚΟΣ θάνατος. Όπως έγινε εδώ στα Τέμπη πέρυσι. Ατυχήματα ΠΑΝΤΑ συνέβαιναν και συμβαίνουν. Το θέμα είναι ο αριθμός των νεκρών και το πως "πουλάει".

Όταν σκοτώθηκε ο γιός του Βακάκη όλοι βγήκαν με σημαίες να πανηγυρίσουν διότι ήταν το "κακομαθημένο" πλουσιόπαιδο με την Porsche. Όταν σκοτώθηκε ο Παντελίδης με δέκα κιλά αλκοόλ στο αίμα του έφταιγε ο Δήμαρχος για την μπαριέρα και τα πουτανάκια (συγνώμη για τη φράση αλλά έτσι τις χαρακτήριζαν και συνεχίζουν να τις χαρακτηρίζουν) που δεν τον σταμάτησαν και όχι μόνο αυτό αλλά έβγαιναν οι ειδήμονες να πουν ότι η άλλη με διαλυμένα κόκκαλα άλλαξε θέσεις για να φανεί ότι οδηγούσε αυτός και όχι εκείνη.

Στα αεροπλάνα όμως έχουν το ρουφιάνο. Το "Μαύρο Κουτί". Εδώ ο βλάκας φοβάται ότι η κυβέρνηση θα του απαγορεύσει την Σαββατιάτικη έξοδο στην ταβέρνα επειδή χρωστάει ΕΝΦΙΑ αν βάλει τέτοιο πράγμα.

Επειδή δάβαζα ΠΤΗΣΗ για πολλά χρόνια τα ατυχήματα με αεροσκάφη είναι κάτι το σύνηθες. Αλλά όπως έγραψα και χτες όχι στις μεγάλες εμπορικές εταιρίες. Εκεί υπάρχουν ΑΥΣΤΗΡΑ προτόκολλα που ακολουθούνται και οι εταιρίες βρίσκονται σε καθημερινή επαφή με τους πιλότους και τους τεχνικούς για βελτίωση. Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται με μικρά αεροσκάφη τα οποία είναι "φτερά" στον άνεμο. Πχ στην Αμερική είναι πολύ προσιτό το κόστος κτήσης ένος μικρού Cessna. Δε θέλει και πολυ να γίνει το δυστύχημα από έναν άπειρο ερασιτέχνη πιλότο. Μία ξαφνική ριπή αέρα και "τελείωσες".
 
Το ίδιο πρόβλημα περιγράφεις. Είναι αδυναμία του ηχείου να αποδώσει το ίδιο μπάσο σε οποιαδήποτε ένταση και προσπαθείς να το διορθώσεις με το auto loudness, όπως αδυναμία του θερμικού κινητήρα είναι ότι δίνει μέγιστη ροπή σε συγκεκριμένες στροφές και προσπαθείς να το διορθώσεις με τις ταχύτητες. Δε γίνεται η αδυναμία να βαφτίζεται πλεονέκτημα. Και μπορεί να μην υπάρχει τέτοιο ηχείο ακόμα, αλλά υπάρχει κινητήρας - ο ηλεκτρικός. Θα έπρεπε τα hybrid αυτοκίνητα να ήταν ανάποδα. Ηλεκτροκινητήρας βασικός και ισχυρός, θερμικός κινητήρας μόνιμα στη βέλτιστη ροπή απλώς να φορτίζει τις μπαταρίες.

Όχι δεν περιγράφω το ίδιο πρόβλημα. Είναι τι αναμένεις και τι έρχεται. Αναλογικά περιμένεις περισσότερα λόγω της αίσθησης της μεγάλης ροπής από χαμηλά. Το οποίο όμως δεν έρχεται στην ένταση που το περιμένεις στις μεγάλες ταχύτητες.
Άσχετα αν ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες η ροπή στα ηλεκτρικά είναι συγκριτικά μεγαλύτερη σε απόλυτους αριθμούς. Είναι τι αίσθηση σου δίνει που περιμένεις πολύ περισσότερη μετά.
Ηχείο τέτοιο υπάρχει βασικά. Όλα τα Bluetooth φορητά και οι ηχομπάρες έτσι λειτουργούν.
 
Το ίδιο πρόβλημα περιγράφεις. Είναι αδυναμία του ηχείου να αποδώσει το ίδιο μπάσο σε οποιαδήποτε ένταση και προσπαθείς να το διορθώσεις με το auto loudness, όπως αδυναμία του θερμικού κινητήρα είναι ότι δίνει μέγιστη ροπή σε συγκεκριμένες στροφές και προσπαθείς να το διορθώσεις με τις ταχύτητες. Δε γίνεται η αδυναμία να βαφτίζεται πλεονέκτημα. Και μπορεί να μην υπάρχει τέτοιο ηχείο ακόμα, αλλά υπάρχει κινητήρας - ο ηλεκτρικός. Θα έπρεπε τα hybrid αυτοκίνητα να ήταν ανάποδα. Ηλεκτροκινητήρας βασικός και ισχυρός, θερμικός κινητήρας μόνιμα στη βέλτιστη ροπή απλώς να φορτίζει τις μπαταρίες.
Η BMW πάντως ήδη πουλάει αυτοκίνητο σαν αυτό που περιγράφεις το BMW i3 REx αλλά αν και υπάρχει χρόνια δεν φαίνεται να βρίσκει χώρο σε γκάμες άλλων εταιριών. Άσε που σε χώρες σαν τη δική μας δεν καταλαβαίνουν ότι το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό και πρέπει να φορολογηθεί ως τέτοιο και το θεωρούσαν απλά υβριδικό ανεβάζοντας την τιμή του απαγορευτικά.

(Αλλά τι να λέμε τώρα, είχαμε αγοράσει στο πανεπιστήμιο καμιά 10ετία πίσω ένα μικρό 12θέσιο αμιγώς ηλεκτρικό λεωφοριάκι και θέλαμε να βγάλουμε κρατικές πινακίδες. Και φάγαμε μήνες γιατί δεν μπορούσε το υπουργείο να αποφασίσει τι θα έγραφε στην άδεια στο κουτάκι εκπομπές CO2 και ότι το σύστημα δεν δεχόταν 0 γιατί ήταν αδύνατο νούμερο και ήθελαν το τεχνικό εγχειρίδιο του οχήματος που να λέει κυβισμό και ρύπους - σημειωτέων είχαμε εγκαταστήσει και σταθμό φόρτισης από το ίδιο έργο με 100% ΑΠΕ.)
 
Δε το πουλάει, το πουλούσε, έχει καταργηθεί. Το REx απέτυχε γιατί σε ένα μικρό αυτοκίνητο με μικρή μπαταρία, έδινε πολύ λίγο επιπλέον range. Στην έκδοση με τα 60 Ah αύξανε την αυτονομία από 130km στα 240km, ενώ στην έκδοση με τα 120 Ah αύξανε την αυτονομία από 246km σε 320. Αν από 246km πήγαινε στα 450-500km θα ήταν ενδιαφέρον, έτσι δεν είχε νόημα επί της ουσίας.
Το REx πρόσθετε 120 κιλά + το καύσιμο (9 λίτρα) και ο λόγος που ήταν τόσο μικρό το τεπόζιτο οφειλόταν στους κανονισμούς ώστε να θεωρείται ηλεκτρικό και όχι PHEV. Στις ΗΠΑ μάλιστα για να είναι συμβατό με τους κανονισμούς εκεί μειώθηκε το τεπόζιτο στα 7,2 λίτρα.
Ο κινητήρας ήταν ένας 650 κυβικά, δικύλινδρος, 34 hp.
Η Nissan έβγαλε το e-power αλλά δε φορτίζει από ρεύμα, μόνο από το βενζινοκινητήρα, που είναι τελείως ανοησία.

Το γιατί δε βγάζουν PHEV με μεγάλη μπαταρία και μικρό θερμικό κινητήρα μόνο για φόρτιση δε το γνωρίζω, ίσως είναι λιγότερο efficient τελικά;
 
Το γιατί δε βγάζουν PHEV με μεγάλη μπαταρία και μικρό θερμικό κινητήρα μόνο για φόρτιση δε το γνωρίζω, ίσως είναι λιγότερο efficient τελικά;
Αυτό μας αρέσει, αλλά είναι ουσιαστικά μια λύση μόνο για τη μεταβατική εποχή και για αυτό νομίζω ότι καμιά εταιρία δεν έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα για να επενδύσει σε ανάπτυξης μιας λύσης που σε λίγα χρόνια θα είναι obsolete. Χωρίς να παίξω με νούμερα λογικά τα μεγαλύτερα μοτέρ έχουν καλύτερους βαθμούς απόδοσης για φόρτιση (δες την τελευταία γενιά του Toyota Prius με 2λιτρο μοτέρ) και για αυτό ίσως δεν έχουν προχωρήσει τεχνικά.
Σου λένε οι εταιρίες έχεις προσωπικό θέμα ανασφάλειας ή μένεις σε τόπο χωρίς αρκετές υποδομές για φόρτιση για να πάρεις ηλεκτρικό; Έχεις 2 λύσεις:
- Full hybrid και δεν αλλάζεις καμία συνήθειά σου
- Plug-in hybrid - ξεκίνα να φορτίζεις από μια οποιαδήποτε πρίζα, κάνε όλες τις αστικές μετακινήσεις σου ηλεκτρικά και χρησιμοποίησε το κανονικό μοτέρ για ταξίδια και περιπτώσεις που είτε δεν έχεις το χρόνο να φορτίσεις είτε δεν υπάρχει υποδομή φόρτισης.
Πάρε και διάλεξε και μην μας πρίζεις παραπάνω...Οπότε λύσεις σαν αυτή που και εμένα θα μου άρεσε τρελά δεν έχουν προχωρήσει. Κανείς δεν ξέρει βέβαια, ίσως τα plug-in hybrid να πάνε προς τα εκεί...
 
  • Like
Reactions: vlad66
Αυτό μας αρέσει, αλλά είναι ουσιαστικά μια λύση μόνο για τη μεταβατική εποχή και για αυτό νομίζω ότι καμιά εταιρία δεν έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα για να επενδύσει σε ανάπτυξης μιας λύσης που σε λίγα χρόνια θα είναι obsolete. Χωρίς να παίξω με νούμερα λογικά τα μεγαλύτερα μοτέρ έχουν καλύτερους βαθμούς απόδοσης για φόρτιση (δες την τελευταία γενιά του Toyota Prius με 2λιτρο μοτέρ) και για αυτό ίσως δεν έχουν προχωρήσει τεχνικά.
Σου λένε οι εταιρίες έχεις προσωπικό θέμα ανασφάλειας ή μένεις σε τόπο χωρίς αρκετές υποδομές για φόρτιση για να πάρεις ηλεκτρικό; Έχεις 2 λύσεις:
- Full hybrid και δεν αλλάζεις καμία συνήθειά σου
- Plug-in hybrid - ξεκίνα να φορτίζεις από μια οποιαδήποτε πρίζα, κάνε όλες τις αστικές μετακινήσεις σου ηλεκτρικά και χρησιμοποίησε το κανονικό μοτέρ για ταξίδια και περιπτώσεις που είτε δεν έχεις το χρόνο να φορτίσεις είτε δεν υπάρχει υποδομή φόρτισης.
Πάρε και διάλεξε και μην μας πρίζεις παραπάνω...Οπότε λύσεις σαν αυτή που και εμένα θα μου άρεσε τρελά δεν έχουν προχωρήσει. Κανείς δεν ξέρει βέβαια, ίσως τα plug-in hybrid να πάνε προς τα εκεί...
Όσο το σκέφτομαι καταλήγω πως ένα PHEV με μεγάλη μπαταρία αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα και ένα βενζινοκινητήρα για να φορτίζει τη μπαταρία για μεγαλύτερο range θα ήταν ακριβότερο από το σκέτο ηλεκτρικό. Αντίθετα τα PHEV όπως είναι τώρα συνήθως είναι φθηνότερα από αντίστοιχα ηλεκτρικά. Μάλλον αυτό είναι το πρόβλημα.
 
Έχω ερώτηση. Θεωρητικά ένα πισωκίνητο ηλεκτρικό θα ήταν ιδανικό για αγώνες drifting, σωστά;;

Φυσικά λόγω ισχύος ναι θα κάνει "παπάδες". Το πρόβλημα είναι ότι όλα τα ηλεκτρικά είναι κλειδωμένα ΑΚΡΙΒΩΣ διότι έχουν "άπειρη" δύναμη λόγω ιδιοτήτων του ηλεκτροκινητήρα. Πρέπει κάποιος κατασκευαστής να κάνει την απαραίτητη ρύθμιση ώστε να το παραβλέψει.

Να σου το πω και με παράδειγμα. Το Model S Plaid με τα 1000 άλογα έχει κλειδωμένη την ισχύ ανάλογα με το στρίψιμο του τιμονιού. Κοινώς στην ευθεία θα δεις τα 2" επιτάχυνσης. Στην έξοδο από στροφή όμως ΌΧΙ. Ναι θα πάει μαμιόντας αλλά με κόφτη διότι δεν θέλουν να ρισκάρουν τον κάθε "άμπαλο" που νομίζει ότι είναι "χεράς".
 
Πόσο έχουν εξελιχθεί τα αυτοκίνητα και οι Κορεάτες απίστευτοι, ΚΙΑ Sportage του 2005 ένα απλό αυτοκινητάκι που και τότε πρόσφερε περισσότερα από τον ανταγωνισμό. Και τώρα μπαίνεις στο ΚΙΑ του 2024 και νιώθεις ότι είσαι σε αυτοκίνητο άλλης κλάσης.

Εν τω μεταξύ ένα άλλο φαινόμενο όποιος συνηθίσει σε SUV δεν νομίζω να έχει επιστροφή σε χαμηλό αυτοκίνητο φταίει η ηλικία φταίει η μέση μου; Δεν λέει να κάνεις χιλιόμετρα ξαπλωμένος διπλωμένος όσο άνετο και να είναι, πιέζονται ακριβώς τα σημεία που πονάνε, η μέση, τα γόνατα είναι πολύ λυγισμένα.
Και η ωραία αίσθηση στα SUV, ψηλά, βλέπεις τον δρόμο καλύτερα.
 
  • Like
Reactions: koupa
Εν τω μεταξύ ένα άλλο φαινόμενο όποιος συνηθίσει σε SUV δεν νομίζω να έχει επιστροφή σε χαμηλό αυτοκίνητο φταίει η ηλικία φταίει η μέση μου; Δεν λέει να κάνεις χιλιόμετρα ξαπλωμένος διπλωμένος όσο άνετο και να είναι, πιέζονται ακριβώς τα σημεία που πονάνε, η μέση, τα γόνατα είναι πολύ λυγισμένα.
Και η ωραία αίσθηση στα SUV, ψηλά, βλέπεις τον δρόμο καλύτερα.
Αν δεν γκρίνιαζε το έταιρον ήμισυ sedan θα έπαιρνα, αλλά με λέει παππού και μόνο στη σκέψη για μια BMW 3 series ή μια Merc CLA-Coupe :P
Οπότε πάλι με SUV.
Πάντως αν έφταναν τα οικονομικά μου για μια Alfa Romeo Giulia δεν θα άκουγα τίποτα.
 
Φυσικά λόγω ισχύος ναι θα κάνει "παπάδες". Το πρόβλημα είναι ότι όλα τα ηλεκτρικά είναι κλειδωμένα ΑΚΡΙΒΩΣ διότι έχουν "άπειρη" δύναμη λόγω ιδιοτήτων του ηλεκτροκινητήρα. Πρέπει κάποιος κατασκευαστής να κάνει την απαραίτητη ρύθμιση ώστε να το παραβλέψει.

Να σου το πω και με παράδειγμα. Το Model S Plaid με τα 1000 άλογα έχει κλειδωμένη την ισχύ ανάλογα με το στρίψιμο του τιμονιού. Κοινώς στην ευθεία θα δεις τα 2" επιτάχυνσης. Στην έξοδο από στροφή όμως ΌΧΙ. Ναι θα πάει μαμιόντας αλλά με κόφτη διότι δεν θέλουν να ρισκάρουν τον κάθε "άμπαλο" που νομίζει ότι είναι "χεράς".

Μια χαρά θα ήταν, απλά χρειάζεται κιβώτιο ταχυτήτων για έλεγχο της ροπής. Δείτε το πλήρως ηλεκτρικό fiesta στα χέρια του Ken Block
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: koupa
Αν δεν γκρίνιαζε το έταιρον ήμισυ sedan θα έπαιρνα, αλλά με λέει παππού και μόνο στη σκέψη για μια BMW 3 series ή μια Merc CLA-Coupe :p
Οπότε πάλι με SUV.
Πάντως αν έφταναν τα οικονομικά μου για μια Alfa Romeo Giulia δεν θα άκουγα τίποτα.
Όλα ενοποιήθηκαν στην Stellantis, η Fiat, Opel, PSA group, Alfa Romeo,
λογικά πάνω σε ίδιες πλατφόρμες θα είναι μεταξύ τους αυτά τα brands, δεν μπορεί να παρακολουθήσει κανείς τι γίνεται τα ψάχναμε παλιότερα τώρα είναι χάος, νομίζεις έχεις Alfa Romeo και έχεις Citroen, νομίζεις έχεις Opel και έχεις Fiat, και δεν είναι μόνο η Stellantis, είναι τόσα άλλα group....
 
Είναι πολλές οι φορές που είναι το ίδιο μηχανικά αυτοκίνητο και αλλάζει ο σχεδιασμός και το σήμα και τίποτα παραπάνω. Όπως είπε και ο Τάσος πολύ σπάνιο πια η ιδιαιτερότητα σε οτιδήποτε κάτω των 100κ...
 
Είναι πολλές οι φορές που είναι το ίδιο μηχανικά αυτοκίνητο και αλλάζει ο σχεδιασμός και το σήμα και τίποτα παραπάνω. Όπως είπε και ο Τάσος πολύ σπάνιο πια η ιδιαιτερότητα σε οτιδήποτε κάτω των 100κ...
Εκτός αν μιλάμε για βαυαρική εταιρεία... Το καλοριφέρ στην μάσκα ξεν συγχέεται με οτιδήποτε άλλο!
 
  • Like
Reactions: dis83
Όλα ενοποιήθηκαν στην Stellantis, η Fiat, Opel, PSA group, Alfa Romeo,
λογικά πάνω σε ίδιες πλατφόρμες θα είναι μεταξύ τους αυτά τα brands, δεν μπορεί να παρακολουθήσει κανείς τι γίνεται τα ψάχναμε παλιότερα τώρα είναι χάος, νομίζεις έχεις Alfa Romeo και έχεις Citroen, νομίζεις έχεις Opel και έχεις Fiat, και δεν είναι μόνο η Stellantis, είναι τόσα άλλα group....
εγώ δεν βρίσκω κάτι κακό σε αυτό.
άλλωστε οι "παραδόσεις" έχουν "σπάσει" εδώ και δεκαετίες..
φρένα, κράτημα, γκάζια οι Ιταλοί ;; άνεση οι Γάλλοι;; και ποιοί Ευρωπαίοι δεν έχουν πια ;; μέχρι και οι Ιάπωνες έμαθαν να φτιάχνουν "Ιταλικά, Γερμανικά, Γαλλικά" αυτοκίνητα , αλλά τι λέω.... οι ίδιοι οι Ιταλοί φτιάχνουν "Γερμανικά" στην αίσθηση, οι Γερμανοί γκαζιάρικα και πάει λέγοντας...
στην τελική αυτό δεν έψαχνε πάντα ο "κόσμος" του αυτοκινήτου;;
Ιταλικές επιδόσεις, Γαλλική άνεση, Γερμανική στιβαρότητα, Γιαπωνέζικη αξιοπιστία;;
Ε τώρα τα έχουμε !
γιατί γκρινιάζετε ;; :LOL:
 
  • Like
Reactions: karajim80
εγώ δεν βρίσκω κάτι κακό σε αυτό.
άλλωστε οι "παραδόσεις" έχουν "σπάσει" εδώ και δεκαετίες..
φρένα, κράτημα, γκάζια οι Ιταλοί ;; άνεση οι Γάλλοι;; και ποιοί Ευρωπαίοι δεν έχουν πια ;; μέχρι και οι Ιάπωνες έμαθαν να φτιάχνουν "Ιταλικά, Γερμανικά, Γαλλικά" αυτοκίνητα , αλλά τι λέω.... οι ίδιοι οι Ιταλοί φτιάχνουν "Γερμανικά" στην αίσθηση, οι Γερμανοί γκαζιάρικα και πάει λέγοντας...
στην τελική αυτό δεν έψαχνε πάντα ο "κόσμος" του αυτοκινήτου;;
Ιταλικές επιδόσεις, Γαλλική άνεση, Γερμανική στιβαρότητα, Γιαπωνέζικη αξιοπιστία;;
Ε τώρα τα έχουμε !
γιατί γκρινιάζετε ;; :LOL:
Βασικά το θέμα είναι ότι πάμε σε μια εποχή που οι Κινέζοι τα κάνουν/έχουν όλα και συμφέρουν...:LOL:
 
  • Like
Reactions: avpap and vlad66