Αυτοκινητιστικά νέα

Πρόσεξε βρε, έχω τον γιο μου στα Γιάννενα και μου έλεγε είναι ένας τρελός οδηγός στα αστικά όλη την ώρα με το κινητό και μπήκαν σε ενα κόμβο και δεν πρόλαβε να στρίψει να βγει στην έξοδο γιατί είχε το κινητό στo χέρι και γυρίζανε γύρω γύρω στον κόμβο και γέλαγε ο κόσμος....

βάλε μια βάση με βεντούζα και να κάνεις μόνο κλικ βγάλε φωτογραφία και κανα swift που είναι αυτοκίνητα που τα οδηγάνε ωραίες γυναίκες οι λεγόμενες suzukisti πως λέμε αυτές που οδηγούν alfa, alfisti....
 
Πρόσεξε βρε, έχω τον γιο μου στα Γιάννενα και μου έλεγε είναι ένας τρελός οδηγός στα αστικά όλη την ώρα με το κινητό και μπήκαν σε ενα κόμβο και δεν πρόλαβε να στρίψει να βγει στην έξοδο γιατί είχε το κινητό στo χέρι και γυρίζανε γύρω γύρω στον κόμβο και γέλαγε ο κόσμος....
στα φανάρια βγάζω φωτογραφίες.. εδώ έχουμε πολλά και ο Πειραιάς ακόμα και τον Αύγουστο παθαίνει κοκομπλόκο με τους τουρίστες στα καράβια :LOL:
βέβαια το να κάνω λάθος σε στροφή και να ακολουθήσω διαδρομή άλλης γραμμής δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, αλλά δεν έχει σχέση με το κινητό , τις φωτογραφίες κλπ...
έχουμε πολλές γραμμές και δεν θέλει πολύ να μπερδευτεί κάποιος, ειδικά αν σε μία βάρδια έχει 2-3 γραμμές
βάλε μια βάση με βεντούζα και να κάνεις μόνο κλικ βγάλε φωτογραφία και κανα swift που είναι αυτοκίνητα που τα οδηγάνε ωραίες γυναίκες οι λεγόμενες suzukisti πως λέμε αυτές που οδηγούν alfa, alfisti....
γεμάτος ο τόπος από swift κάθε γενιάς.... βαρέθηκα να τα βλέπω..
τον όρο "suzukisti" δεν τον ήξερα.. αλλά δεν νομίζω ότι "αξίζει".. η suzuki δεν είναι Alfa Romeo άσχετα αν σε γενικές γραμμές βγάζει καλά αυτοκίνητα και ακόμα καλύτερες μοτό
 
Είσαι ευχαριστημένος

Είσαι ευχαριστημένος;
Ναι σε γενικές γραμμές.Στα θετικα του ,ο κινητήρας είναι οικονομικότατος και λόγω σχετικά χαμηλού βάρους κινείσαι αρκετα γρήγορα δεδομένης της ισχύος του.Πληρης γκαμα adas ,οι προειδοποιήσεις για τα τυφλά σημεία λειτουργούν άψογα,της εμπρόσθιας σύγκρουσης όχι και τόσο.Χωροι για το μέγεθος του καλοί,για τα γονατα τα των πίσω και για αποσκευές είναι καλοί για 4 άτομα.Τετρακινηση στα χιόνια που έχω δικιμασει είναι άψογη,σε βουνό είναι σχετικά χαμηλό για suv αλλά με μικρό κόστος βελτιώνεται.
Στα αρνητικά τώρα,εκτός των απαράδεκτων πλαστικών στις πόρτες και το εσωτερικό που είναι σχεδόν ίδιο εδώ και 10 χρόνια,πολύ κακή ηχομόνωση με έντονο θόρυβο κύλισης και αεροδυναμικους θορύβους πάνω από τα 120.Ο κινητήρας παραδόξως δεν ακούγεται καθόλου.Επισης μικρό τριγμοί σε κάποια σημεία και γενικα η συναρμογή είναι κάτω του μέσου όρου ακόμα και για ιαπωνικό αυτοκίνητο.Αν σε ενοχλούν αυτά μην το κοιτάς καν.Στα 23.000 που το πηρα εγώ πέρυσι το έλεγες και ευκαιρία με τον εξοπλισμό του,στα 26.000 που αν δεν κάνω λάθος παίζει τώρα θέλει αρκετή σκέψη.Γενικα το αμαξάκι είναι εργαλείο,εύκολοοδηγητο,καλό εξοπλισμένο και οικονομικό με αρνητικά αυτά που ανέφερα.
Ότι άλλη πληροφορία χρειαστείς γράψε.
Αυτό που ενδιαφέρει πολλούς το αφησα για το τέλος,κατανάλωση σε ταξίδι με acc στα 130-135 με clima είναι στα 6,3-6,5 μετρημένο με ακρίβεια σε παρά πολλά ταξιδια ,έχω κάνει 30000 χλμ σε 18 μήνες μόνο σε ταξιδια.Στην πόλη με μέτρια κίνηση είναι στο 7 ,οτιδήποτε λιγότερο διαβάσεις είναι χαζομάρες.
 
Κάποια νεώτερα από τα ηλεκτρικά ΛΦ ή μάλλον τις σημερινές παρατηρήσεις μου..

Σήμερα είχα βάρδια που δεν άλλαζε στον δρόμο, αλλά έβγαζε ΛΦ από το αμαξοστάσιο..

Και ήταν ηλεκτρικό για 1η φορά.
(Θυμίζω ότι όλες οι άλλες βάρδιες με ηλεκτρικό ήταν αλλαγή στον δρόμο με τα γνωστά περί επάρκειας της μπαταρίας)

Γεμάτο ρεύμα!

IMG_20240816_173048.jpg

99% και είπα "θα κάνω πάρτυ και γω μια φορά" !!

1η παρατήρηση, για κάποιο λόγο το ηλεκτρικό ήταν καμίνι εσωτερικά και ίσα που μπόρεσα να του ανοίξω το ρεύμα , το AC και όλες τις πόρτες πριν πεταχτώ έξω για να μην λιποθυμήσω!
Κυριολεκτικά αυτό, χωρίς υπερβολή.
Τα diesel δεν "πυρώνουν" έτσι, κάθε λίγο και λιγάκι κάνουμε βάρδιες που ξεκινάνε από το αμαξοστάσιο..

Τέλος πάντων, περίμενα 10' για να φύγει η λάβα από μέσα και ευτυχώς δεν βιαζόμουν γιατί πήγα στην δουλειά 1 ώρα νωρίτερα από το προβλεπόμενο.

Το AC έριξε την θερμοκρασία σε ανεκτά επίπεδα γρήγορα και πήγα το όχημα σε λάστιχο με νερό ΕΥΔΑΠ για να καθαρίσω τζάμια, καθρέπτες αλλά και για να ρίξω με την σέσουλα στην οροφή που είναι οι μπαταρίες..
Μετά μια βόλτα από τα συνεργεία που είναι σκεπαστά για να βάλω απιονισμένο στο δοχείο για τους καθαριστήρες και αυτό βοήθησε ακόμα περισσότερο την πτώση της θερμοκρασίας..

Βγήκα από το αμαξοστάσιο με 96% μπαταρία, δλδ ολόκληρο 3% χαμένο μέσα σε μισή ώρα, μόνο και μόνο για να δροσίσει η καμπίνα....

Στην Θηβών ψυχή (17:30 περίπου η ώρα), παρασύρθηκα από το μοτέρ και το πάτησα σε απαγορευτική ταχύτητα...
(Μεταξύ μας αυτό...)

Γιατί τα λέω αυτά...
Γιατί πριν φτάσω στην ΑΦ στον Πειραιά για να πάρω δρομολόγιο 218 (Πειραιάς - σταθμός μετρό Δάφνης), αποφάσισα να μην κάνω "πάρτυ" αλλά να οδηγήσω οικονομικά σαν να πρέπει να παραδώσω το ΛΦ σε επόμενο συνάδερφο..

Να δω τι κάνουν ή τι ΔΕΝ κάνουν οι πρωινοί τύποι που μας φέρνουν τα ηλεκτρικά ΛΦ με ποσοστά μπαταρίας "κόψε τον λαιμό σου τώρα να βγάλεις βάρδια..."

Ξεκινάω το 1ο δρομολόγιο με 95%

Υπόψην παιδιά ότι σε καμία περίπτωση η εσωτερική θερμοκρασία του ΛΦ στις 5-6 ή 7 το πρωί θα "μοιάζει" έστω και λίγο με αυτό που έχει το απόγευμα, ώρες ατελείωτες κάτω από τον ήλιο...
Άρα ο πρωινός δεν θα "φάει" τόση μπαταρία για να ψύξει την καμπίνα.

Αν και μέσα Αυγούστου είχα πάρα πολύ κόσμο στα 2 πρώτα δρομολόγια, πάνω κάτω..
Το γιατί είχα τόσο κόσμο , άστε το καλύτερα, το αμαξοστάσιο του Μπραχαμίου να είναι καλά με την οργάνωση που έχει....

Παρατήρησα ότι η "κάθοδος" από την Δάφνη προς τον Πειραιά τρώει πολύ λιγότερη μπαταρία απ'ότι η "άνοδος" από τον Πειραιά προς την Δάφνη.
3% η κάθοδος στο 2ο δρομολόγιο, 4% η 3η και τελευταία"άνοδο", μόλις 2% η 3η και τελευταία "κάθοδο" !
Λογικό... κατηφόρα από την Δάφνη προς το λιμάνι, ανηφόρα το ανάποδο :LOL:

Προσέξτε την μπαταρία μου όταν τελείωσα αργά την νύχτα και τα 3 δρομολόγια:

IMG_20240817_002821.jpg

Εκεί στο 64% θα παρέδιδα το όχημα ΑΝ υπήρχε επόμενη βάρδια.

Να θυμίσω ότι ο βραδυνός ΔΕΝ έχει το περιθώριο να κατεβάσει την μπαταρία κάτω από το 20% κάνοντας δρομολόγια με κόσμο.
Αν δεν τον φτάνει το ρεύμα, πρέπει το όχημα να αντικατασταθεί.

Πάμε να κάνουμε τα μαθηματικά λοιπόν..

99 - 64= 35
Έφαγα δλδ 35% μπαταρία

Ο επόμενος θα είχε δυνατότητα να δουλέψει,
64 - 20= 44
44% μπαταρία στην διάθεσή του...
9% περισσότερη μπαταρία για να κάνει ένα μικρό "παρτάκι" με το AC, με το "power" στις εκκινήσεις, με το "L" στις ανηφόρες και ότι άλλο του κατέβει....


Κατά τα άλλα, το συγκεκριμένο όχημα μετά από 11.000χιλ θέλει καθάρισμα στα φίλτρα της καμπίνας, αλλά ποιός θα το κάνει....

IMG_20240816_173213.jpg


IMG_20240816_173158.jpg

Μου θύμισαν την εποχή που ήταν καινούργια τα IVECO μας και πλέναμε τα φίλτρα μόνοι μας στις αφετηρίες..
Αλλά τότε έδιναν χρόνο στις διαδρομές..
Τώρα είναι αλλιώς η κατάσταση.......
 
Γενικά έχεις ακούσει κάνα σχόλιο από επιβάτες για το πόσο αθόρυβο είναι, χωρίς καυσαέρια κλπ ή αδιάφορο;
Δεν μπορεί να μην το προσέχουν. Πρέπει να είναι παραπάνω από εμφανής η διαφορά σε σχέση με τα κλασσικά λεωφορεία μια ζωή.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης στα τεστ του Bjorn Nyland για το Tesla Model 3 Highland RWD με την 60αρα LFP μπαταρία, το πιο οικονομικό Tesla δηλαδή - poor man's Tesla όπως το λέει ο Bjorn.

114 Wh/km στα 90km/h
154 Wh/km στα 120km/h

Η καλύτερη επίδοση ως τώρα ήταν το προηγούμενο Tesla Model 3 SR+ με 118 και και 168 αντίστοιχα.
 
Παιδιά σορυ αλλά μόνο γέλια προκαλεί η παρακάτω είδηση. Τι να πρωτοσχολιάσει κάποιος...την τιμή; 😁 το έξτρα βάρος;😁😁 ; την κατάληψη χώρου; 😁😁😁

Τρομερή εφεύρεση 😁😁😁😁
 
Γενικά έχεις ακούσει κάνα σχόλιο από επιβάτες για το πόσο αθόρυβο είναι, χωρίς καυσαέρια κλπ ή αδιάφορο;
Δεν μπορεί να μην το προσέχουν. Πρέπει να είναι παραπάνω από εμφανής η διαφορά σε σχέση με τα κλασσικά λεωφορεία μια ζωή.
μα φυσικά!
χτες σχόλασα νωρίς και έπρεπε να πάρω το ΛΦ της γραμμής για να φτάσω στον σταθμό μετρό της Νίκαιας όπου είχα παρατήσει το μηχανάκι μου για να πιάσω δουλειά..
κοντά μου περίμεναν κάτι κοπέλες, μανάδες με παιδάκια κλπ... μόλις έσκασε μύτη από την γωνία ένα ηλεκτρικό να δεις χαρά που έκαναν μικροί μεγάλοι!!
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης στα τεστ του Bjorn Nyland για το Tesla Model 3 Highland RWD με την 60αρα LFP μπαταρία, το πιο οικονομικό Tesla δηλαδή - poor man's Tesla όπως το λέει ο Bjorn.

114 Wh/km στα 90km/h
154 Wh/km στα 120km/h

Η καλύτερη επίδοση ως τώρα ήταν το προηγούμενο Tesla Model 3 SR+ με 118 και και 168 αντίστοιχα.

Με βάση τα δικά μου δεδομένα, μπορώ να επιβεβαιώσω το ~168 για το SR+.

Πριν λίγες ημέρες έκανα 249 km σε 2 ώρες και 20 λεπτά, με μέση κατανάλωση 173 Wh/km.

index.php


Αν το είχα κάνει λίγο πιο αργά (το 31% των χιλιομέτρων έγινε με ~130Km/hr και υπήρχαν στιγμές που πήγα και αρκετά πιο γρήγορα) θα είχα πιάσει το 168 εύκολα.
 

Attachments

  • 1724003870858.png
    1724003870858.png
    750.2 KB · Views: 107
Πριν λίγες ημέρες έκανα 249 km σε 2 ώρες και 20 λεπτά, με μέση κατανάλωση 173 Wh/km.



Αν το είχα κάνει λίγο πιο αργά (το 31% των χιλιομέτρων έγινε με ~130Km/hr και υπήρχαν στιγμές που πήγα και αρκετά πιο γρήγορα) θα είχα πιάσει το 168 εύκολα.
Μπορεις να υπολογισεις... εαν αυτα τα 249 χλμ τα εκανες σε αουτομπαν με μεση ταχυτητα 140-150 χλμ (με air condition) στο συνολο τη διαδρομης, τι καταναλωση θα ειχες ?
 
Στα >140 η αντίσταση του άερα υπερπολλαπλασιαζεται και είναι επιβαρυντική ιδιαίτερα στα ηλεκτρικά.

Υ.Γ. στην αουτομπαν με 140 θα σε περνάνε σαν σταματημένο 😁
 
Υ.Γ. στην αουτομπαν με 140 θα σε περνάνε σαν σταματημένο 😁
Μη το λες... για μεση ωριαια ταχυτητα, για πολλα χλμ διαδρομης (αναλογως και του αυτοκινητου και οδηγου βεβαια) και με κατειλημενη τη δεξια λωριδα απο νταλικες, ειναι καλα.... δεν σε περνανε και πολλοι.
 
Μπορεις να υπολογισεις... εαν αυτα τα 249 χλμ τα εκανες σε αουτομπαν με μεση ταχυτητα 140-150 χλμ (με air condition) στο συνολο τη διαδρομης, τι καταναλωση θα ειχες ?
Δεν μπορώ να το υπολογίσω, τα παραπάνω είναι πραγματικά στοιχεία από τη διαδρομή μου, δεν είναι εκτίμηση.

Αλλά υπόψη, μέση ταχύτητα 140-150 σημαίνει τουλάχιστον 170-180 στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, οπότε αστρονομική κατανάλωση (είτε μιλάμε για ηλεκτρικό, είτε για θερμικό).