Αυτοκινητιστικά νέα

Eιχα εναν γνωστο που αλλαξε 6 αμαξια σε 37 χρονια ............... και τα 6 AUDI !!!!!!!!!!!!!
Η ατακα που μου μεινε απο τις συνομιλιες μας "Μανο, αυτο το αμαξι καθεται σαν πουτ@να στον δρομο".
Μαλλον ....................... ξερει ΠΟΛΛΑ απο πουτ@νες ! 😄😆😄😆😄😆🤣
 
Eιχα εναν γνωστο που αλλαξε 6 αμαξια σε 37 χρονια ............... και τα 6 AUDI !!!!!!!!!!!!!
Η ατακα που μου μεινε απο τις συνομιλιες μας "Μανο, αυτο το αμαξι καθεται σαν πουτ@να στον δρομο".

Εμ! Εγώ ένα και μοναδικό είχα την τύχη να έχω εδώ και 6 χρόνια (και αυτό μικρό, A3, αν και 2.0Τ/quattro) και δεν έχω μάτια για άλλη εταιρία. Κι ας μη γουστάρω την καινούργια τους αισθητική γραμμή που παρααμερικανοφέρνει στα μάτια μου.
 
  • Like
Reactions: SR-71
Eιπε και κατι ακομα (ο γνωστος μου) .............. "οταν μπαινω μεσα, μπαινω σε χρηματοκιβωτιο τραπεζας". 😎
Και τον ρωτησα "γιατι εχεις μπει σε χρηματοκιβωτιο τραπεζας ?" ................... ακομα περιμενω απαντηση ! 🤤
 
Aλλος ποθος ΑΠΑΛΕΥΤΟΣ ................. αλλα ξεφευγουμε απο το Αυτοκινητιστικα ΝΕΑ. 😌

name_ce56fec2-84ba-4a74-bc55-5f7c45e8b2c3


Citroen δεν επαιρνες για τα τρελα γκαζια (που δεν της ελειπαν).
Την επαρνες για να ΜΗΝ καταλαβαινεις τι οδοστρωμα εχεις ΑΠΟ ΚΑΤΩ !
Κριμα που τοσα χρονια μετα, ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ .... ακομα κρινουμε με γκαζια την αυτοκινηση.

Η Citroen ηταν ΠΡΥΤΑΝΗΣ τουλαχιστον σε δυο τομεις ....... οδηγικη ΑΙΣΘΗΣΗ + ΑΝΕΣΗ!
Αξεπεραστη ! (η Turbo που βλεπετε παραπανω ειναι λιγο αυτογκολ αλλα το συγχωρουμε 😌)
αυτές οι υδροπνευματικές αναρτήσεις είναι αξεπέραστες σε άνεση.
μόνο όποιος έχει μπει μέσα και έχει νιώσει από 1ο χέρι πως περνάει λακκούβες και σαμαράκια, μπορεί να το καταλάβει...
αλλά πολλοί κάτοχοι, αν όχι οι περισσότεροι, δεν έδιναν σημασία στην συντήρησή τους και όταν έβλεπαν 1-2-3-5 φορές κηλίδα λάδι στην άσφαλτο, έριχναν σιχτίρι στο αυτοκίνητο....
 
  • Like
Reactions: donk and SR-71
Ήθελα να ήξερα τι σας εξιταρει στα Audi?
Ενα Peugeot 306 race τα ξεφτιλιζει ,σε οποιαδήποτε στροφιλικι.
Δεν μιλάω για Evo , Sti και M3.
Ναι ok.. καλά ,ποιοτικά, πολυτελή αυτοκίνητα .
Αν θέλω τέτοια κόλπα παω σε Merc.

Το μοναδικό Audi που θα αγόραζα θα ήταν το quattro, μόνο και μόνο για να ακούω τον ήχο που βγάζει το μοτέρ του 💨
 
Last edited:
Ήθελα να ήξερα τι σας εξιταρει στα Audi?
Ενα Peugeot 306 race τα ξεφτιλιζει ,σε οποιαδήποτε στροφιλικι.
Δεν μιλάω για Evo , Sti και M3.
Ναι ok.. καλά ,ποιοτικά, πολυτελή αυτοκίνητα .
Αν θέλω τέτοια κόλπα παω σε Merc.

Το μοναδικό Audi που θα αγόραζα θα ήταν το quattro, μόνο και μόνο για να ακούω τον ήχο που βγάζει το μοτέρ του 💨

Κράτημα, επιτάχυνση, ησυχία, άνεση, τι άλλο θες; Τα Mercedes παραείναι χλιδάτα για τα γούστα μου, τα ΒΜW παραείναι λιτά, είναι πανάκριβα, και (παλιά) πισωκίνητα, τα Audi είναι η χρυσή τομή.

Κανένα από αυτά που έγραψες δε με εξιτάρει, με εξαίρεση ίσως την M3, όμως το αντίστοιχο RS5 είναι ομορφότερο. :cool:
 
Κράτημα, επιτάχυνση, ησυχία, άνεση, τι άλλο θες; Τα Mercedes παραείναι χλιδάτα για τα γούστα μου, τα ΒΜW παραείναι λιτά, είναι πανάκριβα, και (παλιά) πισωκίνητα, τα Audi είναι η χρυσή τομή.

Κανένα από αυτά που έγραψες δε με εξιτάρει, με εξαίρεση ίσως την M3, όμως το αντίστοιχο RS5 είναι ομορφότερο. :cool:
βλεπω καθε μερα ενα rs6 σε μαυρο χρωμα και το εντυπωσιακο ειναι οτι δεν "δειχνει" καθολου τα λεφτα του. Θυμαμαι και την διαφημιστικη καμπανια οταν εφεραν παλι τα avant στην αμερικη (προ 5ετιας νομιζω;). Εντυπωσιακοτατη!
 
Τα s/rs της audi είναι απίστευτα understated και αυτή είναι και η γοητεία τους.

Το ότι κάτι είναι γρήγορο δεν χρειάζεται και να το φωνάζει.
 
  • Like
Reactions: avpap
Κράτημα, επιτάχυνση, ησυχία, άνεση, τι άλλο θες; Τα Mercedes παραείναι χλιδάτα για τα γούστα μου, τα ΒΜW παραείναι λιτά, είναι πανάκριβα, και (παλιά) πισωκίνητα, τα Audi είναι η χρυσή τομή.

Κανένα από αυτά που έγραψες δε με εξιτάρει, με εξαίρεση ίσως την M3, όμως το αντίστοιχο RS5 είναι ομορφότερο. :cool:
Αν είχες οδηγήσει ένα 306 race θα είχες άλλη άποψη, το καλύτερο αυτοκίνητο που οδήγησα ποτέ, ιδίως στο κράτημα.
 
  • Like
Reactions: mdvq and donk
Αν θες προσωπικότητα στο αυτοκίνητο, σήμερα μιλώντας νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι πιο όμορφο από μια Alfa Romeo Giulia 2.9 520 Quadrifoglio.
Από την άλλη αν θέλεις στη δεδομένη χρονική στιγμή να πάρεις κάτι να το κρατήσεις 15-20 χρόνια τότε όντως πας σε κάτι γερμανικό σε BMW/Audi που αργούν να γεράσουν - όπως ήταν η Merc στα 80s/90s.
 
  • Like
Reactions: donk
Eιχα εναν γνωστο που αλλαξε 6 αμαξια σε 37 χρονια ............... και τα 6 AUDI !!!!!!!!!!!!!
Η ατακα που μου μεινε απο τις συνομιλιες μας "Μανο, αυτο το αμαξι καθεται σαν πουτ@να στον δρομο".
Μαλλον ....................... ξερει ΠΟΛΛΑ απο πουτ@νες ! 😄😆😄😆😄😆🤣
Μάλλον ο φίλος σου δεν έχει οδηγήσει ΠΟΤΕ ένα ιταλικό αυτοκίνητο για να καταλάβει τι σημαίνει πάτημα στο δρόμο , φρένα , απόλυτη αίσθηση στο τιμόνι. Πάντα με γνώνομα την κοινή τσέπη (εώς 30 χιλιάρικα).
 
Όντως, επειδή κάποια εποχή είχα μία Lancia Delta...
Το ιταλικό αυτοκίνητο το οδηγείς εσύ, τα άλλα σε οδηγούν.
 
  • Like
Reactions: donk
Αν είχες οδηγήσει ένα 306 race θα είχες άλλη άποψη, το καλύτερο αυτοκίνητο που οδήγησα ποτέ, ιδίως στο κράτημα.

Αυτές οι γραμμές πάντως σήμερα έχουν θολώσει αρκετά. Το ότι θα πάρεις sedan δεν σημαίνει πως θα είναι βάρκα στον δρόμο, το ότι θα είναι Ιταλικό δεν σημαίνει πως θα έχει καλύτερο τιμόνι από μια BMW, το ότι θα είναι Γαλλικό δεν σημαίνει πως θα είναι πιο άνετο.

Και εάν πάμε και σε κατηγορία που το εκάστοτε drive mode δεν αλλάζει απλά το mapping στο γκάζι και την υποβοήθηση στο τιμόνι, το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να είναι και εξαιρετικά άνετο και σφιχτό εάν του το ζητήσεις.
 
  • Like
Reactions: takisot
Τα s/rs της audi είναι απίστευτα understated και αυτή είναι και η γοητεία τους.

Το ότι κάτι είναι γρήγορο δεν χρειάζεται και να το φωνάζει.
Ρε παιδιά για αυτοκίνητα μιλάμε όχι για μεζονέτες.😀
Αλίμονο αν δεν ήταν καλά, αυτοκίνητα των 150+χιλιάδων ευρώ.
 
Έχω πάει από VW σε Lancia...
Από εκεί που άλλαζα ταχύτητα στις 2.000 στροφές έπρεπε να αλλάζω στις 5.000 για να έχω την ίδια αίσθηση.
Μέχρι να το συνηθίσω οδηγούσα σαν ζαβό.
Μέχρι που με είδε ο @Larry να μπαίνω με οπισθογωνία στο αδιέξοδο σπίτι μου με 30 χιλιόμετρα την ώρα και νόμιζε ότι θα έφευγα από κάτω. :ROFLMAO:

Άλλη αίσθηση όμως το Ιταλικό! Τα παράθυρα ανέβαιναν και κατέβαιναν (αν ήθελαν) με ότι ταχύτητα γούσταραν.
Ένα τασάκι ΝΑ στο κέντρο, λες και όλοι στο αυτοκίνητο κάπνιζαν πούρα.
Ωραία πράγματα...
 
  • Haha
Reactions: vlad66 and Larry
Μάλλον ο φίλος σου δεν έχει οδηγήσει ΠΟΤΕ ένα ιταλικό αυτοκίνητο για να καταλάβει τι σημαίνει πάτημα στο δρόμο , φρένα , απόλυτη αίσθηση στο τιμόνι. Πάντα με γνώνομα την κοινή τσέπη (εώς 30 χιλιάρικα).
Mα το εγραψα : 6 Audi μεσα σε 37 χρονια !
Δεν υπηρξε περιοδος με κατι αλλο 😎 .... δεν νομιζω δηλαδη !
 
Αυτές οι γραμμές πάντως σήμερα έχουν θολώσει αρκετά. Το ότι θα πάρεις sedan δεν σημαίνει πως θα είναι βάρκα στον δρόμο, το ότι θα είναι Ιταλικό δεν σημαίνει πως θα έχει καλύτερο τιμόνι από μια BMW, το ότι θα είναι Γαλλικό δεν σημαίνει πως θα είναι πιο άνετο.

Και εάν πάμε και σε κατηγορία που το εκάστοτε drive mode δεν αλλάζει απλά το mapping στο γκάζι και την υποβοήθηση στο τιμόνι, το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να είναι και εξαιρετικά άνετο και σφιχτό εάν του το ζητήσεις.

Συζητώ για αυτοκίνητα προ 25-30 ετών, τώρα πια με τις ενοποιήσεις τών εταιριών και τα κοινά πατώματα όλα πάνω κάτω είναι παρόμοια.
Πρέπει να δώσεις 65.000 ευρώ για να πάρεις αυτοκίνητο που "στρίβει" καλά σε απαιτητική οδήγηση, π.χ. Yaris GR ή Mini John Cooper works.
Για τα "γρήγορα" Hyundai δεν έχω άποψη.
Εξ'αλλου η γρήγορη οδήγηση πια δεν είναι πολιτικώς ορθή.....
 
Παναγιώτη έχω την εντύπωση πως το κοινό πάτωμα αποτελεί misconception της εποχής.
Ίδια πλατφόρμα είναι το Golf με τον χιλιάρη κινητήρα και τον ημιάκαμπτο πίσω με το GTI και το torque vectoring και το RS3 με τους 400 ίππους και quattro. Στη πλατφόρμα MLB Evo για παράδειγμα είναι από το Α4 μέχρι το Q5 και η Bentley Benteyga. Κατά συνέπεια η κοινή πλατφόρμα δεν λέει και πολλά σήμερα, είναι πάρα πολύ ευέλικτες πλέον στο τι θέλει να κάνει ο κάθε κατασκευαστής.

Προ 25-30 ετών ίσως ο κάθε κατασκευαστής να είχε και κάποιο ιδιαίτερο χαρακτήρα που αποτυπωνόταν στα αυτοκίνητα του. Πλέον, ανάλογα με το τι αμάξι θέλεις, υπάρχει στα περισσότερα και κάποια performance έκδοση του που πρόκειται για διαφορετικό αυτοκίνητο έστω πως ιεραρχεί κάποιος τις επιδόσεις συνολικά ψηλά.
 
  • Like
Reactions: mdvq and avpap
Παιδιά, αναφέρθηκε παραπάνω ότι δεν είναι πολιτικά ορθή η γρήγορη οδήγηση. Δεν είναι θέμα πολιτικής ορθότητας, είναι απλά θέμα λογικής. Κάποιος που κινείται με 70-80 χιλιόμετρα σε επαρχιακό δρόμο δε φταίει σε τίποτα να του εμφανιστεί στο αντίθετο ρεύμα ένα Punto GT που έχει χάσει τον έλεγχο επειδή μπήκε σε στροφή με 120 και να τον σκοτώσει ή να τον αφήσει ανάπηρο. Καμία πολιτική ορθότητα δεν υπάρχει σε αυτό το γεγονός. Το ίδιο φυσικά ισχύει και με κάτι πολύ ποιοτικότερο σαν τoν έρωτα μου το RS6, απλά το τελευταίο μπορεί να συγχωρήσει λίγο πιο εύκολα ένα τέτοιο λάθος.

Σε δημόσιους δρόμους λοιπόν, τα αυτοκίνητα πρέπει να απλά να εξυπηρετούν τον μεταφορικό τους ρόλο. Σε πίστες, όπου μπαίνει κανείς με πλήρη επίγνωση του ρίσκου που παίρνει, ας κάνει ό,τι θέλει. Πόσες όμως απ'αυτές τις κωλοφτιαγμένες και "προγραμματισμένες" στρακαστρούκες τις χαίρονται οι ιδιοκτήτες τους σε πίστες; Το 1%; Λιγότερο;
 
Last edited: