Αυτοκινητιστικά νέα

Το ψάχνω για αγορά. Στο σπίτι υπάρχει πυλωτή. Προς το παρόν έχω μονοφασικο ρεύμα. Δε θέλω να ξεπεράσω τα 24000 ευρώ. Οπότε το σενάριο ηλεκτρικού τύπου tesla το αποκλείουμε. Η αλήθεια είναι ότι γενικά δεν εμπιστεύομαι την ηλεκτροκινηση από πλευράς κόστους σε βάθος χρόνου. Change my mind ;)
Γενικα τα χικιομετρα που κανω ειναι λιγα. Τυπου 8000 το χρονο. Στη δουλεια πηγαινοερχομαι με ηλεκτρικο (πλεον) ποδηλατο. Λογικα για καμια πενταετια αυτο θα συνεχιστει. Ειμαι 48 χρονω πλεον βλεπετε. Οποτε δε νομιζω να εξυπηρετουμαι απο ηλεκτρικο γιατι τζαμπα θα χαλαει η μπαταρια του καθημενο στην πυλωτη. Προφανως οπως παει το πραγμα, παρα τα λιγα χλμ πρέπει να κοιτάξω και το κόστος χρήσης καθώς το αυτοκίνητο αγοράζεται για βάθος δεκαετίας. Οπότε έχω καταλήξει μεταξύ φτηνού full hybrid (λέγε με Toyota yaris cross) και υγραερίου (λεγε με renault captur).
Ή μήπως BYD? Δύσκολη απόφαση.
Το αυτοκίνητο θα είναι το μονο στην τριμελή οικογένεια μας χωρίς να αποκλείω ότι οι ανάγκες μπορεί να μας οδηγήσουν και σε αγορά δεύτερου σε καμία τετραετία.
λες πως εχεις σκοπο να το χρησιμοποιησεις το οχημα, αλλα οχι τι θα ηθελες ο ιδιος. Κανεις λιγα χιλιομετρα, επομενως δεν αγοραζεις κατι για να εξοικονομησεις χρηματα απο το καυσιμο. Επισης το αγοραζεις με προοπτικη να το κρατησεις δεκαετια, οποτε οτι και να αγορασεις η τιμη που θα το δωσεις θα ειναι χαμηλη. Επομενως, δες τι σε εξιταρει και παρε το!
 
  • Like
Reactions: takisot
Γιατί αποκλείεις έτσι εύκολα το σενάριο του εργοστασιακου υγραερίου?
Εγώ το αποκλείω (δυστυχώς για μένα) , ένεκα μάρκας.
Θεωρώ τα Renault, ιδιαιτέρως αναξιόπιστα αυτοκίνητα.
Εδώ ένα Nissan Micra που είχαμε στην δουλειά,που πρακτικά είναι Renault Clio , μας είχε σκίσει στις βλάβες.
Και θυμάστε τι τέρατα αξιοπιστίας ήταν τα Nissan.
Υπάρχει και κάνα άλλο,που μου διαφεύγει (εκτός Dacia) ??
 
Εγώ το αποκλείω (δυστυχώς για μένα) , ένεκα μάρκας.
Θεωρώ τα Renault, ιδιαιτέρως αναξιόπιστα αυτοκίνητα.
Εδώ ένα Nissan Micra που είχαμε στην δουλειά,που πρακτικά είναι Renault Clio , μας είχε σκίσει στις βλάβες.
Και θυμάστε τι τέρατα αξιοπιστίας ήταν τα Nissan.
Υπάρχει και κάνα άλλο,που μου διαφεύγει (εκτός Dacia) ??
Πάντως η γυναίκα μου που έχει ένα Clio του 2016 (κινητήρας Nissan δηλαδή) και έχει φτάσει αισίως τα 155.000 χιλιόμετρα δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα πλην μιας αλλαγής θερμοστάτη στο ψυγείο.
Ίσως παίζει ρόλο το γεγονός ότι δεν το οδηγώ εγώ!!!!😁😁
 
ρε σεις, που λέτε "δεν (ξανα)πατάω σε βενζινάδικο" ... που βάζετε αέρα στα λάστιχα των ηλεκτρικών σας ;;;

έχετε όργανο πίεσης (και κομπρεσέρ) στο σπίτι ;;

γιατί και γω που έχω (και εδώ και στο χωριό), συνήθως βαριέμαι και τσεκάρω αέρα στο πρατήριο :p

(για το "mini" κομπρεσέρ στο πορτ μπαγκάζ, ούτε λόγος) :LOL:
 
ρε σεις, που λέτε "δεν (ξανα)πατάω σε βενζινάδικο" ... που βάζετε αέρα στα λάστιχα των ηλεκτρικών σας ;;;

έχετε όργανο πίεσης (και κομπρεσέρ) στο σπίτι ;;

γιατί και γω που έχω (και εδώ και στο χωριό), συνήθως βαριέμαι και τσεκάρω αέρα στο πρατήριο :p

(για το "mini" κομπρεσέρ στο πορτ μπαγκάζ, ούτε λόγος) :LOL:
εχω δυο κομπρεσερακια. Μια επαναφορτιζομενη xiaomi φορητη και ενα black & decker που παιρνει ρευμα απο τον "αναπτηρα"
 
Πάντως η γυναίκα μου που έχει ένα Clio του 2016 (κινητήρας Nissan δηλαδή) και έχει φτάσει αισίως τα 155.000 χιλιόμετρα δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα πλην μιας αλλαγής θερμοστάτη στο ψυγείο.
Ίσως παίζει ρόλο το γεγονός ότι δεν το οδηγώ εγώ!!!!😁😁
Δεν έχουν πρόβλημα τα μοτέρ τους....τα ηλεκτρικά τους είναι για κλωτσιές.
Σχεδόν κανένα μοτέρ πλέον (με εξαίρεση τα ford) δεν έχει πρόβλημα.
Στα περιφερειακά πάσχουν.
Και καλά αλεξίσφαιρο Yaris 10ετιας, 4 αισθητήρες off , κόστος κάνα 800αρι🤬
 
Δεν έχουν πρόβλημα τα μοτέρ τους....τα ηλεκτρικά τους είναι για κλωτσιές.
Σχεδόν κανένα μοτέρ πλέον (με εξαίρεση τα ford) δεν έχει πρόβλημα.
Στα περιφερειακά πάσχουν.
Και καλά αλεξίσφαιρο Yaris 10ετιας, 4 αισθητήρες off , κόστος κάνα 800αρι🤬
κοίτα να δεις που μου βγάζει σκάρτη και τη renault και την toyota. Πάνε οι επιλογές μου lol
ως προς τα προβληματικά μοτέρ, έχω διαβάσει αρκετά κακά πράγματα και για τον όμιλο peugeot citroen opel. Και για το group wv δε χρειάζεται να διαβάσω, τα έχω ζήσει με τους tsi...
 
Δεν έχουν πρόβλημα τα μοτέρ τους....τα ηλεκτρικά τους είναι για κλωτσιές.
Σχεδόν κανένα μοτέρ πλέον (με εξαίρεση τα ford) δεν έχει πρόβλημα.
Στα περιφερειακά πάσχουν.
Και καλά αλεξίσφαιρο Yaris 10ετιας, 4 αισθητήρες off , κόστος κάνα 800αρι🤬
Μια "σειρά" κινητήρων (4κύλινδρων) που βασίστηκε στους 3κύλινδρους που ξέρουμε, παρουσίασε πρόβλημα θερμοκρασίας και καταστροφής σε κάποιες περιπτώσεις.. κυρίως στις ΗΠΑ.
(Το γνωστό πια "eco boom")
Πέρα από αυτούς τι άλλο ξέρεις και αφορίζεις τους κινητήρες της Ford ;;
 
Με αυτά κάνεις την "δουλειά" σου;;
Χαρά στο κουράγιο σου...

Εγώ έχω και μεγάλο κομπρεσέρ (στο εργαστήριο) αλλά τη δουλειά τελικά την κάνει θαυμάσια αυτό:

1729677049021.jpeg


Του λες να σου βάλει π.χ. 42 PSI, πατάς το κουμπί και αναμένεις να ολοκληρώσει.

Πολιτισμός.
 
Το ψάχνω για αγορά. Στο σπίτι υπάρχει πυλωτή. Προς το παρόν έχω μονοφασικο ρεύμα. Δε θέλω να ξεπεράσω τα 24000 ευρώ. Οπότε το σενάριο ηλεκτρικού τύπου tesla το αποκλείουμε. Η αλήθεια είναι ότι γενικά δεν εμπιστεύομαι την ηλεκτροκινηση από πλευράς κόστους σε βάθος χρόνου. Change my mind ;)
Γενικα τα χικιομετρα που κανω ειναι λιγα. Τυπου 8000 το χρονο. Στη δουλεια πηγαινοερχομαι με ηλεκτρικο (πλεον) ποδηλατο. Λογικα για καμια πενταετια αυτο θα συνεχιστει. Ειμαι 48 χρονω πλεον βλεπετε. Οποτε δε νομιζω να εξυπηρετουμαι απο ηλεκτρικο γιατι τζαμπα θα χαλαει η μπαταρια του καθημενο στην πυλωτη. Προφανως οπως παει το πραγμα, παρα τα λιγα χλμ πρέπει να κοιτάξω και το κόστος χρήσης καθώς το αυτοκίνητο αγοράζεται για βάθος δεκαετίας. Οπότε έχω καταλήξει μεταξύ φτηνού full hybrid (λέγε με Toyota yaris cross) και υγραερίου (λεγε με renault captur).
Ή μήπως BYD? Δύσκολη απόφαση.
Το αυτοκίνητο θα είναι το μονο στην τριμελή οικογένεια μας χωρίς να αποκλείω ότι οι ανάγκες μπορεί να μας οδηγήσουν και σε αγορά δεύτερου σε καμία τετραετία.
Για HYBRID τσέκαρε και το MG HYBRID PLUS. Με 19900 μια χαρά καλύπτεσαι τα εντός πόλης χιλιόμετρα με το ρεύμα και τα εκτός με την βενζίνη.
 
Εγώ έχω και μεγάλο κομπρεσέρ (στο εργαστήριο) αλλά τη δουλειά τελικά την κάνει θαυμάσια αυτό:

View attachment 240688


Του λες να σου βάλει π.χ. 42 PSI, πατάς το κουμπί και αναμένεις να ολοκληρώσει.

Πολιτισμός.
το ιδιο ακριβως και εγω. Εξαιρετικο εργαλειο! Μονο αυτο χρησιμοποιω
 
Εγώ έχω και μεγάλο κομπρεσέρ (στο εργαστήριο) αλλά τη δουλειά τελικά την κάνει θαυμάσια αυτό:

View attachment 240688


Του λες να σου βάλει π.χ. 42 PSI, πατάς το κουμπί και αναμένεις να ολοκληρώσει.

Πολιτισμός.
Έχω ένα παρόμοιο αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μέχρι τώρα..
Βενζινάδικο στο τσακ μπαμ..
Απολίτιστος είμαι, το ξέρω.... :LOL:
 
Εντάξει, είναι κι άλλα στο βενζινάδικο. Πλύσιμο (εγώ που βαριέμαι να το πλύνω μόνος μου δηλαδή) και παραφλού (για τα θερμικά) ενώ επειδή το θυμάμαι τελευταία στιγμή, από εκεί παίρνω και πυροσβεστήρα όταν λήξει ο προηγούμενος.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Δεν έχουν πρόβλημα τα μοτέρ τους....τα ηλεκτρικά τους είναι για κλωτσιές.
Σχεδόν κανένα μοτέρ πλέον (με εξαίρεση τα ford) δεν έχει πρόβλημα.
Στα περιφερειακά πάσχουν.
Και καλά αλεξίσφαιρο Yaris 10ετιας, 4 αισθητήρες off , κόστος κάνα 800αρι🤬

Ευτυχώς ούτε και από ηλεκτρικά έχει βγάλει πρόβλημα, μια φορά μόνο "κόλλησε" η infotainment οθόνη αλλά μετά από μία ώρα που έμεινε σβηστό το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά.
Γενικά μιλώντας η αξιοπιστία του εν λόγω μοντέλου ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μένα.
Επαναλαμβάνω ότι δεν το οδηγώ εγώ......
 
Εγώ έχω και μεγάλο κομπρεσέρ (στο εργαστήριο) αλλά τη δουλειά τελικά την κάνει θαυμάσια αυτό:

View attachment 240688


Του λες να σου βάλει π.χ. 42 PSI, πατάς το κουμπί και αναμένεις να ολοκληρώσει.

Πολιτισμός.

Added to cart!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Μια "σειρά" κινητήρων (4κύλινδρων) που βασίστηκε στους 3κύλινδρους που ξέρουμε, παρουσίασε πρόβλημα θερμοκρασίας και καταστροφής σε κάποιες περιπτώσεις.. κυρίως στις ΗΠΑ.
(Το γνωστό πια "eco boom")
Πέρα από αυτούς τι άλλο ξέρεις και αφορίζεις τους κινητήρες της Ford ;;
ΤΈΣΣΕΡΙΣ φίλοι μου που είχαν Φορντ ,δύο με focus και δύο με Mondeo,τους έσκασαν τα 3 1600αρια μοτέρ στο δε άλλο Mondeo έσκασε το πεντακυλινδρο 2,2.
Φυσικά η ford έκανε το παγώνι και μέσα στα συνεργεία που πήγαιναν είχαν ακούσει και άλλες περιπτώσεις.
Τώρα μπορεί να είναι μια χαρά , αλλά η ρετσινια έχει μείνει.
Ούτε στα Peugeot,δεν είχες ακούσει τα ηλεκτρικά προβλήματα που βγάζανε σωρηδόν (παθών πλειστακις)
Μη μου πεις ότι δεν είχες ακούσει τίποτα ,για τα Subaru??