Αυτοκινητιστικά νέα

Κοινως, ο κινεζος δεν πολυενδιαφερεται να εξελιξει η να πουλησει εκτος ινδιας, κινας και εκει γυρω...
Τα καλοδεχεται τα φασον εργοστασια αφου εχει εργατικο δυναμικο αλλα το να μη πουλησει εκτος δεν θα τον ενοχλησει οσο θελουν να νομιζουμε οι διαφοροι γραφιαδες.
Αν συμβαινει αυτο γιατι εχουν τεραστιο (θετικο) εμπορικο ισοζυγιο με την δυση;
 
Μα αυτό γράφω. Ότι ΔΕΝ είναι τόσο απλά όσο νομίζουμε. Βάζουμε δασμούς και νομίζουμε ότι ο άλλος θα κάνει την "κότα". Έχει άπειρους τρόπους να κάνει ζημιά που δεν τους φανταζόμαστε.

Πχ γίνεται τις "τατάνας" από τα φτηνά κινέζικα ρούχα. Temu, Shein κτλ. Ξέρεις πόσους γονείς ξέρω που ντύνουν τα παιδιά τους με τέτοια ρούχα; Πάνε πλέον οι "μάρκες". Μόνο στα παπούτσια που τρώνε καταπόνηση. Τα άλλα μόνο Κίνα.

Είναι τόσο πολύπλοκο το θέμα που δεν ξέρω ποιος θα επιβιώσει από μια λάθος κίνηση. Γι' αυτό θεωρώ πως τελικά θα κάνουμε όλοι τις "κότες" και σε μερικά χρόνια θα οδηγάμε όλοι κινέζικο.
Το βασικό σημείο που διαφωνούμε είναι ότι θεωρείς πως είναι σε πλεονεκτική θέση οι κινέζοι.
Αμφότερες πλευρές θα χάσουν πολύ από έναν τέτοιο εμπορικό πόλεμο.
 
  • Like
Reactions: koupa
Το βασικό σημείο που διαφωνούμε είναι ότι θεωρείς πως είναι σε πλεονεκτική θέση οι κινέζοι.
Αμφότερες πλευρές θα χάσουν πολύ από έναν τέτοιο εμπορικό πόλεμο.

Σου έγραψα το γιατί είναι σε πλεονεκτική θέση. Διότι έχουν τεράστια παραγωγή για εμάς και το κόστος μεταφοράς αυτής σε τρίτες χώρες είναι δυσβάσταχτο και χρονοβόρο. Οι δασμοί όμως είναι άμεσοι. Μπορεί να μην αυξήσουν τα PCB 100% αλλά μπορούν να κάνουν χίλια δυο άλλα κόλπα σε είδη πρώτης ανάγκης.

Αυτό μπορεί να είναι ακόμη και το πλαστικό καπάκι για το υγρό των υαλοκαθαριστήρων. Κανένας από εμάς τους απλούς ανθρώπους δεν θα το πάρει χαμπάρι. Όμως πέρυσι η Toyota πούλησε 10.000.000 οχήματα. Αυτή θα το καταλάβει μια χαρά.

Το 1 λεπτό που εμείς το πετάμε στο δρόμο, στις εταιρίες είναι ολόκληρη χασούρα λόγω τεράστιων μεγεθών. Εδώ κολλάω και θεωρώ πως είναι χαμένο παιχνίδι. Διότι μέχρι να μεταφερθεί η παραγωγή πλαστικών στην Ινδία θες μερικούς μήνες κατ' ελάχιστο και φυσικά αντίστοιχο κόστος.
 
η Κίνα δεν έχει τίποτα από πρωτογενή υλικά.. μέταλλα δλδ.. το υπέδαφός είναι πολύ φτωχό, ούτε δική της ενέργεια έχει.
σχεδόν όλα τα εισάγει από τους ρώσους
 
Σου έγραψα το γιατί είναι σε πλεονεκτική θέση. Διότι έχουν τεράστια παραγωγή για εμάς και το κόστος μεταφοράς αυτής σε τρίτες χώρες είναι δυσβάσταχτο και χρονοβόρο. Οι δασμοί όμως είναι άμεσοι. Μπορεί να μην αυξήσουν τα PCB 100% αλλά μπορούν να κάνουν χίλια δυο άλλα κόλπα σε είδη πρώτης ανάγκης.

Αυτό μπορεί να είναι ακόμη και το πλαστικό καπάκι για το υγρό των υαλοκαθαριστήρων. Κανένας από εμάς τους απλούς ανθρώπους δεν θα το πάρει χαμπάρι. Όμως πέρυσι η Toyota πούλησε 10.000.000 οχήματα. Αυτή θα το καταλάβει μια χαρά.

Το 1 λεπτό που εμείς το πετάμε στο δρόμο, στις εταιρίες είναι ολόκληρη χασούρα λόγω τεράστιων μεγεθών. Εδώ κολλάω και θεωρώ πως είναι χαμένο παιχνίδι. Διότι μέχρι να μεταφερθεί η παραγωγή πλαστικών στην Ινδία θες μερικούς μήνες κατ' ελάχιστο και φυσικά αντίστοιχο κόστος.
Η κουβέντα έκανε τον κύκλο της (κυριολεκτικά! Αφού επιστρέψαμε στην αρχή λέγοντας τα ίδια 😁 ) ! Καλή Κυριακή!
 
  • Like
Reactions: koupa

Αυτή την Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου, η ΔΕΗ blue φέρνει μια μοναδική προσφορά για την Black Friday που αφορά τους
οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων.​

Για μία ημέρα, οι οδηγοί που θα φορτίσουν τα οχήματά τους σε οποιονδήποτε φορτιστή DC ή HPDC του δικτύου
ΔΕΗ blue και θα πληρώσουν με κάρτα Visa, θα κερδίσουν επιστροφή ίσης αξίας στο wallet τους, στην εφαρμογή
PPC blue
.

Η ενέργεια αυτή επιβεβαιώνει την δέσμευση της ΔΕΗ blue να κάνει την ηλεκτροκίνηση πιο προσιτή, ανταποδοτική και
βιώσιμη, προσφέροντας κορυφαίες λύσεις φόρτισης μέσα από το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιας φόρτισης στην Ελλάδα,
με περισσότερα από 2.500 σημεία φόρτισης.

Η προσφορά ισχύει αποκλειστικά για τις 29 Νοεμβρίου και αφορά τα μέλη της εφαρμογής PPC blue (Google / iOS).



 
Και τι διαφορά έχει αυτό από το να έλεγαν : "δωρεάν φόρτιση για μια μέρα" ;
γιατι με αυτον τον τροπο σε αναγκαζουν να πας δυο φορες, μια που σε χρεωνουν και μια που εξαργυρωνεις το δωρο σου. Ετσι η εκπτωση ειναι 50% και οχι 100%.
 
Λογικό με τέτοια αστεία κάλυψη.
ειναι αστειο να γκρινιαζεις για αυτο, οταν εχουμε δει ουρες απο ανθρωπους που εχουν κανει 5-6 χλμ για να πανε σε βενζιναδικο που ειναι 15-20 λεπτα φθηνοτερα απο αυτα που ειναι κοντα στο σπιτι τους.
Ας εβαζε ΕΝΑ βενζιναδικο στην αθηνα εκπτωση 98% να βλεπαμε τι θα γινοταν! Ξυλο θα επαιζαν ποιος θα πρωτοπρολαβει
 
Την προσφορά της ΔΕΗ πάντως την βλέπετε λάθος. Για μένα που χρησιμοποιώ ΔΕΗ όταν κάνω ταξίδια, στην ουσία παίρνω μία τσάμπα φόρτιση τώρα κάνοντας κατάθεση στο λογαριασμό μου στη ΔΕΗ Blue. Κατάθεση που θα χρησιμοποιήσω κάποια στιγμή σε ταξίδι στην εθνική. Θα πάω σε λίγο να γεμίσω, το έχω αφήσει να πέσει κάτω από 20%
 
  • Like
Reactions: avpap
ειναι αστειο να γκρινιαζεις για αυτο, οταν εχουμε δει ουρες απο ανθρωπους που εχουν κανει 5-6 χλμ για να πανε σε βενζιναδικο που ειναι 15-20 λεπτα φθηνοτερα απο αυτα που ειναι κοντα στο σπιτι τους.
Ας εβαζε ΕΝΑ βενζιναδικο στην αθηνα εκπτωση 98% να βλεπαμε τι θα γινοταν! Ξυλο θα επαιζαν ποιος θα πρωτοπρολαβει
Για αυτό βγάλε φωτογραφίες να θυμάσαι τις εκπτώσεις γιατί όταν παγιωθεί η φόρτιση όχι μόνο δεν θα υπάρχει υποψία έκπτωσης, αλλά οι τιμές θα ανέβουν κιόλας.
 
  • Like
Reactions: donk
Για αυτό βγάλε φωτογραφίες να θυμάσαι τις εκπτώσεις γιατί όταν παγιωθεί η φόρτιση όχι μόνο δεν θα υπάρχει υποψία έκπτωσης, αλλά οι τιμές θα ανέβουν κιόλας.
ΘΑ…
οταν γίνουν αυτά που λες, τα ξανά λέμε. Ετσι και αλλιώς το 95% των φορτίσεων μου γίνεται σπίτι.
 
Συγνώμη τώρα , διαφωνείς ότι το Νο1 κριτήριο για αγορά ειναι να έχει δυνατότητα σπιτικής φόρτιση; Διαφωνείς σε αυτό;
Οχι σε αυτό συμφωνούμε. Αλλα ο τρόπος που το εξέφρασες ήταν πολύ γενικός και αδυνατούσα να καταλάβω ποιο από όλα ήταν «αυτό που λέω»
 
Προσωπικά από τότε που πήρα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει αλλάξει εντελώς και η χρήση που έκανα με το αμάξι, είμαι από τους τυχερούς καθώς στην δουλειά μου έχω δωρεάν φόρτιση στην θέση μου πάρκινγκ και προφανώς το φορτίζω σχεδόν πάντα εκει. Το πόσες εκδρομές, μονοήμερες, βόλτες κλπ έχουμε κάνει αυτό το διάστημα δεν λέγεται, καθώς είναι ουσιαστικά δωρεάν το κόστος μετακίνησης. Το μόνο σοβαρό προβλημα είναι αν ξεμείνεις κάπου σε ταξίδι κλπ. θες αρκετή ώρα να περιμένεις να γεμίσει η μπαταρία. Αν έχει πάντως κάποιος δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή άλλους τρόπους να το φορτίζει είναι No Brainer η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, δεν ξαναγυρνάς πίσω στο καύσιμο με τίποτα....από την άλλη αν δεν μπορείς να το φορτίζεις σπίτι, στην δουλειά κλπ. δεν προτείνω προς το παρών την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου.....η επιδότηση βέβαια (νομίζω είναι 12.000 τώρα???) είναι μεγάλο δέλεαρ καθώς αγοράζεις ''πολύ'' αυτοκίνητο σύμφωνα με τα λεφτά που δίνεις.