Αυτοκινητιστικά νέα

ΜΕΓΑΛΗ προϋπόθεση για να μην χάσουν πολλά χρήματα θεωρώ ότι δεν πρέπει με τίποτα να τα κρατήσουν 20 χρόνια όπως τα συμβατικά. Και γι αυτό το λόγο ειδικά ήμουν και είμαι υπέρ του leasing (όσοι έχουν εταιρείες) .
Πιο αυτοκίνητο κρατάει αξία στα 20 χρόνια; Κανένα. Εγώ Alfa Romeo 156 του 1999 την έδωσα το 2015 1000 ευρώ. Ούτε καν 20 χρόνια, 16 ετών αυτοκίνητο.
 
Έχει πλάκα ότι βλέπετε την φάκα, δλδ φθηνή μετακίνηση με τα ΜΠΑΤΑΡΙΚΟΙΝΗΤΑ, κι οχι το τι ερχεται από πίσω μόλις γίνει mainstream (που δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. θα πάμε σε άλλες μορφές κίνησης κι θα έχετε πρόβλημα τα σπρώξετε τις ηλεκτρικές σκούπες, ήδη χανουν πολύ σε μεταπώληση τα ηλεκτρικά)
Δηλαδή για να καταλάβω: Πιστεύεις ότι σε κάποια χρόνια τα ηλεκτρικά θα έχουν το ίδιο κόστος με τα εσωτερικής καύσης σε τέλη κυκλοφορίας/φόρους/ξερωγώ. Άρα δεν αγοράζεις ηλεκτρικό για να γλιτώσεις τα κόστη αυτά, προτιμάς να τα πληρώνεις απο τώρα με βενζινοκίνητο! Μιλάμε τους την έφερες κανονικά, τους έκανες τα μούτρα κρέας!
 
Δηλαδή για να καταλάβω: Πιστεύεις ότι σε κάποια χρόνια τα ηλεκτρικά θα έχουν το ίδιο κόστος με τα εσωτερικής καύσης σε τέλη κυκλοφορίας/φόρους/ξερωγώ. Άρα δεν αγοράζεις ηλεκτρικό για να γλιτώσεις τα κόστη αυτά, προτιμάς να τα πληρώνεις απο τώρα με βενζινοκίνητο! Μιλάμε τους την έφερες κανονικά, τους έκανες τα μούτρα κρέας!
ειναι μερικες λεξεις κλειδια (πχ φακα) που οταν τις βλεπεις στον δημοσιο λογο, ξερεις τι θα επακολουθησει. Διαζυγιο απο τη λογικη
 
Πιο αυτοκίνητο κρατάει αξία στα 20 χρόνια; Κανένα. Εγώ Alfa Romeo 156 του 1999 την έδωσα το 2015 1000 ευρώ. Ούτε καν 20 χρόνια, 16 ετών αυτοκίνητο.
Πάντως το εταιρικό αυτοκίνητο αν δεν σου πληρώνει η εταιρία εξτρά και το φόρο χρήσης εταιρικού αυτοκινήτου είναι ένας τρελός φόρος σε ύψος ανά έτος (ένας μισθός). Μόνο σαν ελεύθερος επαγγελματίας γλυτώνεις αυτό το φόρο. Οι μεγάλες εταιρίες έχουν τρόπους να το παρακάμπτουν με "στόλους" που υποτίθεται οι εργαζόμενοι παίρνουν όποιο αυτοκίνητο βρουν διαθέσιμο και δεν έχουν ένα συγκεκριμένο δικό τους κλπ κλπ, αλλά οι ΜΜΕ δυσκολεύονται.
Ένα αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων (ηλεκτρικό ή PHEV) με Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) μέχρι 40.000 ευρώ απαλάσσεται του φόρου. Για ένα ίδιας αξίας όχημα η επιβάρυνση είναι:
για ΛΤΠΦ έως 14.000 ευρώ ως ποσοστό 4% της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα: 560 ευρώ
για ΛΤΠΦ από 14.001 έως 17.000 ευρώ ως ποσοστό 20% της ΛΤΠΦ: 600 ευρώ
για ΛΤΠΦ από 17.001 έως 20.000 ευρώ ως ποσοστό 33% της ΛΤΠΦ: 990 ευρώ
για ΛΤΠΦ 20.001 έως 25.000 ευρώ ως ποσοστό 35% της ΛΤΠΦ: 1750 ευρώ
για ΛΤΠΦ από 25.001 έως 30.000 ευρώ ως ποσοστό 37% της ΛΤΠΦ: 1850 ευρώ
για ΛΤΠΦ πλέον των 30.001 ευρώ ως ποσοστό 20% της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα: 2000 ευρώ

Άρα αν καταργηθεί το κίνητρο θα προστεθεί στο ετήσιο εισόδημα άλλα 7,750 ευρώ που επειδή θα είναι στην κορυφή θα φορολογηθούν με είτε 36% (2790) είτε πιο πιθανά 44% (3410) (δεν δικαιολογείται εύκολα αυτοκίνητο λιανικής 50000+ ως εταιρικό σε μισθοδοσία κάτω των 40000 ευρώ). Άρα το πραγματικό όφελος είναι ουσιαστικά για πολύ ακριβά οχήματα (πολύ άνω των 50κ)
 
Από που προκύπτει το 7-10 όταν όλοι σχεδόν δίνουν ελάχιστη εγγύηση για 8; Δεν υπάρχει αυτό που γράφεις, ένα αυτοκίνητο με 60KWh μπαταρία θα αντέξει άνετα 250.000 km και ένα με 75+ KWh ακόμα παραπάνω. Οπότε τα χρόνια έχουν να κάνουν και με το πόσα km κάνεις. Αν είσαι στο μέσο όρο των 15.000, τα 15 χρόνια είναι κάτι εύκολο.
Μη γράφουμε ότι να ΄ναι, δεν υπάρχουν αυτά τα αυτοκίνητα, είναι proof of concept. 962 αυτοκίνητα έγιναν register σε όλη την Ευρώπη το 2020, 1549 το 2022 στο peak τους ενώ έπεσαν πάλι στα 1026 το 2023. Για το 2024 δεν έχουμε ακόμα στοιχεία αλλά πιθανότατα να υποχώρησαν κι άλλο.


Οι παραδοχές που έκανα στο προηγούμενο μήνυμα ήταν τα πιο ακραία αρνητικά σενάρια για να δείξω ότι ακόμη και με αυτά δεν ισχύουν οι αρχικοί ισχυρισμοί.
 
Πάντως το εταιρικό αυτοκίνητο αν δεν σου πληρώνει η εταιρία εξτρά και το φόρο χρήσης εταιρικού αυτοκινήτου είναι ένας τρελός φόρος σε ύψος ανά έτος (ένας μισθός). Μόνο σαν ελεύθερος επαγγελματίας γλυτώνεις αυτό το φόρο. Οι μεγάλες εταιρίες έχουν τρόπους να το παρακάμπτουν με "στόλους" που υποτίθεται οι εργαζόμενοι παίρνουν όποιο αυτοκίνητο βρουν διαθέσιμο και δεν έχουν ένα συγκεκριμένο δικό τους κλπ κλπ, αλλά οι ΜΜΕ δυσκολεύονται.
Ένα αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων (ηλεκτρικό ή PHEV) με Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) μέχρι 40.000 ευρώ απαλάσσεται του φόρου. Για ένα ίδιας αξίας όχημα η επιβάρυνση είναι:
για ΛΤΠΦ έως 14.000 ευρώ ως ποσοστό 4% της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα: 560 ευρώ
για ΛΤΠΦ από 14.001 έως 17.000 ευρώ ως ποσοστό 20% της ΛΤΠΦ: 600 ευρώ
για ΛΤΠΦ από 17.001 έως 20.000 ευρώ ως ποσοστό 33% της ΛΤΠΦ: 990 ευρώ
για ΛΤΠΦ 20.001 έως 25.000 ευρώ ως ποσοστό 35% της ΛΤΠΦ: 1750 ευρώ
για ΛΤΠΦ από 25.001 έως 30.000 ευρώ ως ποσοστό 37% της ΛΤΠΦ: 1850 ευρώ
για ΛΤΠΦ πλέον των 30.001 ευρώ ως ποσοστό 20% της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα: 2000 ευρώ

Άρα αν καταργηθεί το κίνητρο θα προστεθεί στο ετήσιο εισόδημα άλλα 7,750 ευρώ που επειδή θα είναι στην κορυφή θα φορολογηθούν με είτε 36% (2790) είτε πιο πιθανά 44% (3410) (δεν δικαιολογείται εύκολα αυτοκίνητο λιανικής 50000+ ως εταιρικό σε μισθοδοσία κάτω των 40000 ευρώ). Άρα το πραγματικό όφελος είναι ουσιαστικά για πολύ ακριβά οχήματα (πολύ άνω των 50κ)
Δεν έχω καταλάβει τι σχέση έχει αυτό με το δικό μου μήνυμα που κάνατε quote

Αυτό που γράφετε είναι το εισόδημα που θεωρεί η εφορία πως έχεις αν λαμβάνεις ως επιπλέον παροχή της αμοιβής σου εταιρικό αυτοκίνητο. Προφανώς τέτοιες φοροελαφρύνσεις θα μηδενιστούν όταν αυξηθεί η ζήτηση για ηλεκτρικά.
 
Αυτό που γράφετε είναι το εισόδημα που θεωρεί η εφορία πως έχεις αν λαμβάνεις ως επιπλέον παροχή της αμοιβής σου εταιρικό αυτοκίνητο. Προφανώς τέτοιες φοροελαφρύνσεις θα μηδενιστούν όταν αυξηθεί η ζήτηση για ηλεκτρικά.
Όταν ξεκαθαρίσει το τοπίο προφανώς και θα εξαφανιστούν. Στο σήμερα παίζουν σημαντικό ρόλο σε μεγάλο ποσοστό των πωλήσεων ηλεκτρικών / PHEV.
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Εγώ που κατάλαβα ότι τελικά δεν έρχεται τίποτα από πίσω γιατί δεν θα γίνουν ποτέ mainstream, οπότε δεν υπάρχει φάκα είμαι καλά γιατρέ μου; :unsure:
Όταν δεις τη συνθετική ανανεώσιμη βενζίνη στα 4-5 ευρώ το λίτρο θα τρέχεις να αγοράσεις ότι ηλεκτρικό βρεις μπροστά σου 🚗🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️
:p
 
Όταν δεις τη συνθετική ανανεώσιμη βενζίνη στα 4-5 ευρώ το λίτρο θα τρέχεις να αγοράσεις ότι ηλεκτρικό βρεις μπροστά σου 🚗🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

Τώρα που το γραφείο μου είναι στο χιλιόμετρο;
Από τα 350 χιλιόμετρα που κάνω τον μήνα, τα 50 είναι για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά και τα άλλα 300 για τσίπουρα.
Άντε να με πονέσει σε καμία εκδρομή, ή στις διακοπές μου.
Αν έκανα χιλιόμετρα θα είχα πάρει ήδη ηλεκτρικό ή υβριδικό. :ROFLMAO:
 
Τώρα που το γραφείο μου είναι στο χιλιόμετρο;
Από τα 350 χιλιόμετρα που κάνω τον μήνα, τα 50 είναι για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά και τα άλλα 300 για τσίπουρα.
Άντε να με πονέσει σε καμία εκδρομή, ή στις διακοπές μου.
Αν έκανα χιλιόμετρα θα είχα πάρει ήδη ηλεκτρικό ή υβριδικό. :ROFLMAO:
1 χιλιόμετρο είναι 10 λεπτά με τα πόδια. Ούτε αυτό δε μπορείς βρε; Καβάλα παν στην Εκκλησιά, καβάλα προσκυνάνε;
 
  • Haha
Reactions: Tzimisce

-ala0076_77761_450830_type15035.jpg

-ala0170_77761_450837_type15035.jpg
 
1 χιλιόμετρο είναι 10 λεπτά με τα πόδια. Ούτε αυτό δε μπορείς βρε; Καβάλα παν στην Εκκλησιά, καβάλα προσκυνάνε;

Μετρημένο με το αυτοκίνητο είναι 1300 μέτρα, σίγουρα αν κόψω δρόμο από τα πάρκα που έχει ενδιάμεσα θα γίνουν 1000.
Με τα πόδια θα πήγαινα αν δεν ήταν ανηφόρες που αν σταματήσει αυτοκίνητο δεν ξεκινάει πάλι.
Το προσπάθησα, κατέληξα στο γραφείο λαχανιασμένος και μούσκεμα στον ιδρώτα μετά από 20 λεπτά.
Έχω κάνει τεστ κοπώσεως, δεν χρειάζομαι καθημερινό :ROFLMAO:
 
καλημέρα στην παρέα !!!!

Θα κατεβω αυριο Τριπολη με ενα TESLA φιλου θα ειναι full φορτισμενο οποτε λογικα για να μην αγχωθω λεω στον ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ Τριπολεως με DEH BLUE 300αρι να κανω μια φορτιση στην επιστροφη
Κατεβασα το plugshare (thanks to Δημητρη Δημητρακουδη) και το app της DEH blue οπου θα σκαναρω στον φορτιστη θα βαλω καρτα και θα γεμισω

Κατι αλλο που πρεπει να προσεξω ;
 
καλημέρα στην παρέα !!!!

Θα κατεβω αυριο Τριπολη με ενα TESLA φιλου θα ειναι full φορτισμενο οποτε λογικα για να μην αγχωθω λεω στον ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ Τριπολεως με DEH BLUE 300αρι να κανω μια φορτιση στην επιστροφη
Κατεβασα το plugshare (thanks to Δημητρη Δημητρακουδη) και το app της DEH blue οπου θα σκαναρω στον φορτιστη θα βαλω καρτα και θα γεμισω

Κατι αλλο που πρεπει να προσεξω ;

Να μην βάλεις κλιματισμό και μουσική στο αμάξι!

 
Αυτό που έγραψε ο Τάκης, αν θες να είσαι 100% safe περιόρισε όσο μπορείς τον κλιματισμό ή και την μουσική, ειδικά ο κλιματισμός αν τον βάλεις δυνατά, τρώει μπαταρία, έχω το Tesla model Y, Κλιματισμό βάζω μόνο το καλοκαίρι που δεν παλεύεται από την ζέστη, τον χειμώνα απλά φοράω το μπουφάν μεσα στο αμάξι στα πολλά κρύα.

Υ.Γ. Αν δεν έχεις ξαναοδηγήσει Tesla θα πάθεις πλάκα από τις ρεπρίζ του αυτοκινήτου, δεν γυρνάς μετά ξανά σε αμάξι με καύσιμο!!
 
  • Love
Reactions: Larry