Αυτοκινητιστικά νέα

Να! βλεπεις που δε το εχεις πειραξει αρκετα! οι κλανιες μπαινουν στα καθίσματα (όχι στην κόρνα) και ειναι ιδανικό οταν μπαινουν και καθονται ανυποψίαστοι !!! Οσο παιδικο παντως κι αν ακούγεται εχουν διασκεδάσει μικροί και μεγάλοι με αυτο το feature :P
Και ομως, true story, εφτασε μια μαμά στο σχολειο των παιδιων με Tesla και μολις κλειδωσε το αμαξι αντι για πι-πιπ εσκασε μια δυνατη κλανια! Περιττο να σου πω τι εγινε...🤣🤣
 
χααχα φαντάζομαι. Αυτο δεν ειναι κορνα, ειναι ο ηχος κλειδωματος και μπορει να βαλει ο καθενας οτι θελει! ;) φαντασία να έχεις! Εγω πχ εχω βαλει ηχο windows οταν κρασάρουν! irony!
Και ομως, true story, εφτασε μια μαμά στο σχολειο των παιδιων με Tesla και μολις κλειδωσε το αμαξι αντι για πι-πιπ εσκασε μια δυνατη κλανια! Περιττο να σου πω τι εγινε...🤣🤣
 
Μπορω να μιλαω στην ψηφιακη βοηθο επι ωρες (αν δεν πιανει με την πρωτη) για να μου πετυχει τον ραδιοφωνικο σταθμο, αλλα δεν εχω την πολυτελεια να περιμενω ποτε θα αυξησει την ταχυτητα του υαλοκαθαριστηρα, οταν πλησιαζω ενα φορτηγο σε εθνικη οδο υπο βροχη.
Ευχαριστως να της ζητησω να αλλαξει τον εσωτερικο φωτισμο, σε οση ωρα θελει, αλλα να ης ζηταω να αναψει το φλας πριν στριψω ? Η να μου ρυθμιζει τον καθρεφτη οπισθοπορειας οταν αλλαζω σταση γιατι πιαστηκε η μεση μου ?
Στα Tesla τουλάχιστον όλα τα παραπάνω σημαντικά είναι (και) σε φυσικά κουμπιά.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and ilias
Ναι αλλα εκει δουλευει οπως πρέπει! προσωπικα εχω ξεχασει να ασχολουμαι με οτιδηποτε εχει να κανει με φωτισμό και κλιματισμό. Η θερμοκρασια και οι λειτουργιες φωτισμου δρομου ειναι παντα ιδανικες χωρις καμμια απολυτως επεμβαση μου. Συνηθως η συνοδηγος (ορμονικα) παιζει +-ενα βαθμο, αλλιως εποχικα στους 22 η στους 21 μονιμα ρυθμισμένο, Η μονη δουλεια που κανω στην κονσολα ειναι... spotify σκαλισμα και ο πλοηγος πριν ξεκινησω.... τι να τα κανω τα κουμπια? προσωπικα παντα....

Γιατί, πότε ασχολούταν κανείς με αυτά τα τελευταία 15 χρόνια;
Το να πήγε κάποιος από αυτοκίνητο που δεν είχε αυτόματα φώτα και ρύθμιση μεγάλης σκάλας ή και matrix σε αυτοκίνητο με αυτά, δεν σημαίνει πως δεν υπήρχαν. Τα τελευταία 15 χρόνια επίσης, ρυθμίζεις την ευαισθησία του αισθητήρα βροχής από το lever, για να μην ανοιγοκλείνουν μόνοι τους.

Το ότι ένας κατασκευαστής επιλέγει να τα εξαφανίσει αυτά, σε όποιον τα είχε και τα χρησιμοποιούσε επί πολλά χρόνια, λογικό είναι να του κακοφαίνεται. Όποιος δεν τα είχε και τα βλέπει πρώτη φορά, δεν συμβιβάζεται με κάτι που δεν είχε, λογικό είναι να το αποδέχεται as is.

Ακούω χωρίς πρόβλημα να μου πεί κάποιος, ότι για να καταλήξει ένα αυτοκίνητο πιο οικονομικό, θα λειτουργήσει αφαιρετικά. Μην κάνουμε ξαφνικά το μαύρο άσπρο και να λέμε πως είναι καταπληκτικό που κλείνεις τους καθρέπτες μέσα από το Infotainment ή με φωνητική εντολή.
 
  • Like
Reactions: takisot
χααχα φαντάζομαι. Αυτο δεν ειναι κορνα, ειναι ο ηχος κλειδωματος και μπορει να βαλει ο καθενας οτι θελει! ;) φαντασία να έχεις! Εγω πχ εχω βαλει ηχο windows οταν κρασάρουν! irony!

Πως είναι ο ήχος των windows όταν κρασάρουν ;;;

(Σοβαρά ρωτάω)
 
Εγώ πάντως μια φορά ρύθμισα τα αυτόματα φώτα και τους αυτοματους υαλοκαθαριστηρες και δεν τα πείραξα ξανά εδώ και 15 χρόνια . Οπότε και χωμένα να ήταν κάπου σε ένα μενού οθόνης αντί για φυσικά κουμπιά όπως τώρα, καλύτερα θα ήταν καθώς τζάμπα χώρο πιάνουν από τους λεβιεδες.
 
  • Like
Reactions: avpap
Γιατί, πότε ασχολούταν κανείς με αυτά τα τελευταία 15 χρόνια;
Το να πήγε κάποιος από αυτοκίνητο που δεν είχε αυτόματα φώτα και ρύθμιση μεγάλης σκάλας ή και matrix σε αυτοκίνητο με αυτά, δεν σημαίνει πως δεν υπήρχαν. Τα τελευταία 15 χρόνια επίσης, ρυθμίζεις την ευαισθησία του αισθητήρα βροχής από το lever, για να μην ανοιγοκλείνουν μόνοι τους.

Το ότι ένας κατασκευαστής επιλέγει να τα εξαφανίσει αυτά, σε όποιον τα είχε και τα χρησιμοποιούσε επί πολλά χρόνια, λογικό είναι να του κακοφαίνεται. Όποιος δεν τα είχε και τα βλέπει πρώτη φορά, δεν συμβιβάζεται με κάτι που δεν είχε, λογικό είναι να το αποδέχεται as is.

Ακούω χωρίς πρόβλημα να μου πεί κάποιος, ότι για να καταλήξει ένα αυτοκίνητο πιο οικονομικό, θα λειτουργήσει αφαιρετικά. Μην κάνουμε ξαφνικά το μαύρο άσπρο και να λέμε πως είναι καταπληκτικό που κλείνεις τους καθρέπτες μέσα από το Infotainment ή με φωνητική εντολή.

Μα δεν είναι κάτι εξαφανισμένο! Ουτε κανείς είπε οτι δεν υπήρχαν αυτά, απλά δεν υπάρχει λογος για hard buttons έφοσον κατι λειτουργεί αυτόματα, αλλα αν χρειαστει για οποιοδήποτε λόγο, ε υπάρχει. Μάλιστα ορισμένες λειτουργίες ανοιγουν αυτοματα shortcuts στην οθόνη χωρις κάν να χρειαστει να ψάξεις κάπου. Αυτες οι πινελιες κάνουν την διαφορά και τα hardbuttons obsolete.
Οι φωνητικές εντολές καλώς η κακώς υπάρχουν, κάποιοι βολεύονται κάποιοι αισθάνονται άβολα, σύντομα θα κανουμε και κουβέντα με ai, δεν είναι κακο να υπάρχουv εναλλακτικές λύσεις.

Και οσο αφορά την οικονομία που κάνουν καταργώντας τα κουμπιά spare me, αλλο αυτοκινητο πήρα στα χέρια μου πριν 2,5 χρόνια κι άλλο εχω τώρα. Εχω πάρει τοσα νεα features και βελτιώσεις χωρίς να μου το χρώσταγαν free και δε μιλώ για features άνεσης (που κι αυτά ειναι σημαντικές πινελίες) αλλά πραγματικά χρήσιμα πχ adaptive headlights

Πως είναι ο ήχος των windows όταν κρασάρουν ;;;

(Σοβαρά ρωτάω)

Αυτός ο ήχος κάποιους μας στοιχειώνει
 
Ας χαρουμε
Γιατί, πότε ασχολούταν κανείς με αυτά τα τελευταία 15 χρόνια;
Το να πήγε κάποιος από αυτοκίνητο που δεν είχε αυτόματα φώτα και ρύθμιση μεγάλης σκάλας ή και matrix σε αυτοκίνητο με αυτά, δεν σημαίνει πως δεν υπήρχαν. Τα τελευταία 15 χρόνια επίσης, ρυθμίζεις την ευαισθησία του αισθητήρα βροχής από το lever, για να μην ανοιγοκλείνουν μόνοι τους.

Το ότι ένας κατασκευαστής επιλέγει να τα εξαφανίσει αυτά, σε όποιον τα είχε και τα χρησιμοποιούσε επί πολλά χρόνια, λογικό είναι να του κακοφαίνεται. Όποιος δεν τα είχε και τα βλέπει πρώτη φορά, δεν συμβιβάζεται με κάτι που δεν είχε, λογικό είναι να το αποδέχεται as is.

Ακούω χωρίς πρόβλημα να μου πεί κάποιος, ότι για να καταλήξει ένα αυτοκίνητο πιο οικονομικό, θα λειτουργήσει αφαιρετικά. Μην κάνουμε ξαφνικά το μαύρο άσπρο και να λέμε πως είναι καταπληκτικό που κλείνεις τους καθρέπτες μέσα από το Infotainment ή με φωνητική εντολή.
Κανείς δεν είπε ότι είναι «καταπληκτικό που κλείνουν καθρέφτες από το infotainment», αυτό που είπαμε είναι ότι δεν μας ενοχλεί ο τρόπος που ελέγχουμε το αυτοκίνητο και ότι η φωνητική εντολή αποσπά λιγότερο (ή έστω το ίδιο) την προσοχή σε σχέση με έναν φυσικό διακόπτη.
 
Δευτέρα πρωί ο περισσότερος κόσμος με την τσίμπλα στο μάτι και τον καφέ στο χέρι μπαίνει στο αμάξι να πάει στην δουλειά , πολλές φορές βρίζοντας την τύχη του (μην μου πείτε ότι ο περισσότερος κόσμος είναι ευτυχισμενος με την δουλειά του) .
Θέλετε να μου πείτε λοιπόν ότι είναι απολύτως φυσιολογικό πρωί πρωί να πιανεις κουβέντα με το αμάξι και στα αγγλικά κιόλας; Θα με αναγκάζει εμένα το αμάξι να του μιλάω; Και Αγγλικά; Δεν του βάζω καλύτερα φωτιά; Τι λέτε τώρα;
Και εννοείται ώσπου να πεις την πρώτη λέξη έχεις ανοιγοκλείσει το κουμπί 3 φορές όπως ειπε και ο Τάκης.
 
  • Like
  • Haha
Reactions: vlad66 and takisot
Δευτέρα πρωί ο περισσότερος κόσμος με την τσίμπλα στο μάτι και τον καφέ στο χέρι μπαίνει στο αμάξι να πάει στην δουλειά , πολλές φορές βρίζοντας την τύχη του (μην μου πείτε ότι ο περισσότερος κόσμος είναι ευτυχισμενος με την δουλειά του) .
Θέλετε να μου πείτε λοιπόν ότι είναι απολύτως φυσιολογικό πρωί πρωί να πιανεις κουβέντα με το αμάξι και στα αγγλικά κιόλας; Θα με αναγκάζει εμένα το αμάξι να του μιλάω; Και Αγγλικά; Δεν του βάζω καλύτερα φωτιά; Τι λέτε τώρα;
Και εννοείται ώσπου να πεις την πρώτη λέξη έχεις ανοιγοκλείσει το κουμπί 3 φορές όπως ειπε και ο Τάκης.
Αν είχε έναν AI assistant όπως το Nomi της Nio , γιατί όχι;

 
Κι αν είχα τα φράγκα να έχω έναν σοφέρ κι εγώ να έριχνα ύπνους στο πίσω κάθισμα στην κινηση, ακόμα καλύτερα. 😉
αν ειχες τα φραγκα, δεν θα πηγαινες καν για δουλεια και ετσι το προβλημα θα ειχε λυθει εν τη γενεσει του :)
 
Μα δεν είναι κάτι εξαφανισμένο! Ουτε κανείς είπε οτι δεν υπήρχαν αυτά, απλά δεν υπάρχει λογος για hard buttons έφοσον κατι λειτουργεί αυτόματα, αλλα αν χρειαστει για οποιοδήποτε λόγο, ε υπάρχει. Μάλιστα ορισμένες λειτουργίες ανοιγουν αυτοματα shortcuts στην οθόνη χωρις κάν να χρειαστει να ψάξεις κάπου. Αυτες οι πινελιες κάνουν την διαφορά και τα hardbuttons obsolete.
Οι φωνητικές εντολές καλώς η κακώς υπάρχουν, κάποιοι βολεύονται κάποιοι αισθάνονται άβολα, σύντομα θα κανουμε και κουβέντα με ai, δεν είναι κακο να υπάρχουv εναλλακτικές λύσεις.

Και οσο αφορά την οικονομία που κάνουν καταργώντας τα κουμπιά spare me, αλλο αυτοκινητο πήρα στα χέρια μου πριν 2,5 χρόνια κι άλλο εχω τώρα. Εχω πάρει τοσα νεα features και βελτιώσεις χωρίς να μου το χρώσταγαν free και δε μιλώ για features άνεσης (που κι αυτά ειναι σημαντικές πινελίες) αλλά πραγματικά χρήσιμα πχ adaptive headlights

Οι φωνητικές εντολές, καλώς, κάλλιστα υπάρχουν. Η κρισιολόγηση του ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος για hard button για "κάτι που λειτουργεί αυτόματα", δεν μπορεί να γίνει από κάποιον που δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ την αντίστοιχη λειτουργία σε hard button. Επίσης έχω την εντύπωση πως συζητάμε συνολικά για τον χώρο της αυτοκίνησης και όχι ειδικά για την Tesla. Δεν θα γίνει ποτέ αντίστοιχα εργονομικό το να ψάχνεις κάτι σε μενού ή να το πείς φωνητικά για να αντικαταστήσει ένα hard button στη πόρτα του οδηγού, είτε αυτό είναι για τους καθρέπτες, είτε είναι τα θερμαινόμενα/κλιματιζόμενα καθίσματα είτε ότι άλλο.

Εάν συζητάμε τη tesla, κάτι έχουμε μπερδέψει. Ναι, τα 3/Y της, πρόκεινται για μια εξαιρετικά τίμια πρόταση στα χρήματα τους, τα περισσότερα αυτοκίνητα στην ίδια κατηγορία μεγέθους και τιμής, δεν έχουν αντίστοιχο εξοπλισμό στην βασική τους έκδοση. Αυτό απέχει παρασάγγας από το ότι η υλοποίηση είναι καλή σε πρώτο χρόνο.

Κανείς δεν είπε ότι είναι «καταπληκτικό που κλείνουν καθρέφτες από το infotainment», αυτό που είπαμε είναι ότι δεν μας ενοχλεί ο τρόπος που ελέγχουμε το αυτοκίνητο και ότι η φωνητική εντολή αποσπά λιγότερο (ή έστω το ίδιο) την προσοχή σε σχέση με έναν φυσικό διακόπτη.

Βεβαίως και δεν "σας" ενοχλεί, εάν σας ενοχλούσε, δεν θα κάνατε τη συγκεκριμένη επιλογή, είναι περίπου προφανές. Το να αντιτείνεις σε κάποιον που το θεωρεί deal breaker, πως πρόκειται για καταπληκτική λύση και δεν ξέρει τι λέει, απέχει από αυτό.

Ας χαρουμε

Θα έλεγα να χαρούμε πρωί πρωί, να πούμε και μια καλημέρα και να το εκλάβω έτσι.
 
  • Like
Reactions: takisot
Κι αν είχα τα φράγκα να έχω έναν σοφέρ κι εγώ να έριχνα ύπνους στο πίσω κάθισμα στην κινηση, ακόμα καλύτερα. 😉
Μα αν δεν παει για δουλεια θα σταματησουν και τα φραγκα. :)
 
  • Haha
  • Like
Reactions: takisot and avpap
Οι φωνητικές εντολές, καλώς, κάλλιστα υπάρχουν. Η κρισιολόγηση του ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος για hard button για "κάτι που λειτουργεί αυτόματα", δεν μπορεί να γίνει από κάποιον που δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ την αντίστοιχη λειτουργία σε hard button. Επίσης έχω την εντύπωση πως συζητάμε συνολικά για τον χώρο της αυτοκίνησης και όχι ειδικά για την Tesla. Δεν θα γίνει ποτέ αντίστοιχα εργονομικό το να ψάχνεις κάτι σε μενού ή να το πείς φωνητικά για να αντικαταστήσει ένα hard button στη πόρτα του οδηγού, είτε αυτό είναι για τους καθρέπτες, είτε είναι τα θερμαινόμενα/κλιματιζόμενα καθίσματα είτε ότι άλλο.

Εάν συζητάμε τη tesla, κάτι έχουμε μπερδέψει. Ναι, τα 3/Y της, πρόκεινται για μια εξαιρετικά τίμια πρόταση στα χρήματα τους, τα περισσότερα αυτοκίνητα στην ίδια κατηγορία μεγέθους και τιμής, δεν έχουν αντίστοιχο εξοπλισμό στην βασική τους έκδοση. Αυτό απέχει παρασάγγας από το ότι η υλοποίηση είναι καλή σε πρώτο χρόνο.



Βεβαίως και δεν "σας" ενοχλεί, εάν σας ενοχλούσε, δεν θα κάνατε τη συγκεκριμένη επιλογή, είναι περίπου προφανές. Το να αντιτείνεις σε κάποιον που το θεωρεί deal breaker, πως πρόκειται για καταπληκτική λύση και δεν ξέρει τι λέει, απέχει από αυτό.



Θα έλεγα να χαρούμε πρωί πρωί, να πούμε και μια καλημέρα και να το εκλάβω έτσι.
α. Ξαναδιαβασα τις τελευταιες δυο σελιδες να δω αν μου διεφυγε κατι που ειπε αλλος ή αν το εγραψα εγω ο ιδιος αυτο, αλλα κανενας δεν εγραψε στον τακη οτι "δεν ξερει τι λεει". Η αντιπαραθεση ηταν στο ποσο αποσπαει την προσοχη στον καθενα η χρηση φυσικου διακοπτη ή φωνητικης εντολης. Ουτε ειπε κανεις οτι ειναι "καταπληκτικη λυση" τα voice commands.
Θες να ξαναδιαβασεις και εσυ τα ποστ να το δεις;

β. το "ας χαρουμε" εψαχνα να δω που στο καλο το βρηκες και τελικα πρεπει να ειχε ξεμεινει ως draft. Δεν κολλαει πουθενα στο ολο ποστ μου και νομιζω το καταλαβαινεις.
 
Προσωπικά πιστεύω ότι όλα είναι θέμα συνήθειας, όλα μαθαίνονται....και εγώ όταν πήρα το Τesla στην αρχή μου κακοφάνηκε ότι δεν είχε πολλά χειριστήρια και πολλές λειτουργίες τις έκανες από την οθόνη, μετά από 1 μήνα όμως που το έμαθα στην εντέλεια, πλέον δσυκολεύομαι σε αυτοκίνητο με πολλά κουμπιά και με αγχώνει. Το UI της Tesla είναι απίστευτα μελετημένο και λειτουργικό και όταν το μάθεις βλέπεις πόσο μελέτη έχει πέσει από πίσω και πόσο οργανωμένα είναι όλα. Αυτά μπορείς να τα εκτιμήσεις μόνο αν έχεις το αμάξι και όχι αν π.χ. το σκάλισα για 15 λεπτά. Στο κάτω κάτω όπως ειπωθηκε για τα βασικά που χρησιμοποιείς συχνά υπάρχουν χειριστήρια...για τα υπόλοιπα ε δεν είναι ανάγκη να γεμίζουμε και να μπουκώνουμε το ταμπλό με δεκάδες κουμπάκια και ροδέλες. Αυτός ήταν και ένας λόγος που πήρα το Tesla εξαρχής, το λιτό και καθαρό ταμπλό, συχαίνομαι τα αυτοκίνητα (ειδικά τα Γερμανικά) που είναι τέρμα φορτωμένα λες και είσαι σε αεροσκάφος...ευτυχώς και αυτοί φαίνεται να βάζουν μυαλό και να ακολουθούν τον πρωτοπόρο. Φυσικά όλα είναι και θέμα γούστου, άλλα όπως είπα όλα μαθαίνονται και συνηθίζονται...δεν είναι δηλαδή άσπρο ή μαύρο.
 
Και οσο αφορά την οικονομία που κάνουν καταργώντας τα κουμπιά spare me, αλλο αυτοκινητο πήρα στα χέρια μου πριν 2,5 χρόνια κι άλλο εχω τώρα. Εχω πάρει τοσα νεα features και βελτιώσεις χωρίς να μου το χρώσταγαν free και δε μιλώ για features άνεσης (που κι αυτά ειναι σημαντικές πινελίες) αλλά πραγματικά χρήσιμα πχ adaptive headlights

Ενώ οι "παραδοσιακοί κατασκευαστές" έχουν το θράσος να ζητάνε λεφτά για να σου κάνουν ένα firmware update το οποίο το μόνο που θα κάνει (αν είσαι τυχερός) είναι να διορθώσει τα δικά τους προϋπάρχοντα bugs!!!